-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Értjük a problémád, és egyáltalán nem volt szó kioktatásról. Csak leírtuk, hogy mi a helyzet a piacon.
Ha megint ugyan ilyen hibásan kapod vissza, akkor azonnali cserét vagy pénzvisszafizetést kérsz, javítást már jogszabály szerint nem eszközölhetnek, hiszen már kétszer sem sikerült. Ha ebbe nem mennek bele, akkor vásárlók könyve, majd ezek után a további lépcsők.
-
Turbolada II
őstag
Vásárlók könyve, fogyasztóvédelemmel való fenyegetés, főnök odahívása, asztalcsapkodás.
+bónusz: Index - Tékozló Homár*A többiek pedig ne szóljanak be neki, mert ugyan gyenge minőségű terméket vett, de a törvény erejénél fogva arra is jár szavatosság/jótállás.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Topikgazda
Az valóban nincs benne, hogy hányszor lehet javítani, de az igen, hogy ha a bolt nem tudja javítani (2x próbálkozott, meg volt rá a lehetősége, de gyakorlatilag ugyan úgy küldte vissza), akkor cserélnie kell és ha az sem megy, akkor vissza kell állítani a szerződés előtti állapotot (pénz vissza).
[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
válasz Turbolada II #10604 üzenetére
Na ezektől a dolgoktól, biztosan összepisilik magukat... Sajnos. Még a bírósággal való fenyegtőzést érdemes belevenni, főleg írásban.
* Szólt be neki a bánat, arról nem beszélve, hogy vagy kétszer kértem tőle bocsánatot, úgy hogy azt gondolta, azért kérdezek vissza mert kifogásolom az írását...ráadásul senki nem vonta kétségbe, hogy él a termékére a jótállás...
No de én erről a vonatról leszálltam...
#10605) Superhun:
Igen, csakhogy a legtöbb esetben a javítás után ők azt állítják, hogy kijavították nem pedig azt, hogy nem tudták megjavítani.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
atillaahun
veterán
És ha kipróbálná először a helyszínen? Ha kicsit is gyanús hogy még mindig szar, akkor nem veszi át, és nem írja alá a javítást. És úgy ír be a nagykönyvbe, plusz tesz említést a fogyvédről meg bíróságról. Persze miután ezt szóban felvázolta először az üzletvezetőnek.
[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
válasz atillaahun #10607 üzenetére
Szerintem is jó megoldás, igaz ha a hiba később jelentkezik akkor picit összetettebb.
Javítás után ha egy mód van rá ez a legjobb teendő így is, úgy is.F.K.T.
-
vg
addikt
válasz atillaahun #10607 üzenetére
Kipróbáltuk természetesen mikor először kaptuk vissza. Úgy 10 percig nyomogattuk, de otthon, úgy fél óra után jöttek ki a hibák. Vittük is azonnal vissza. Azért alapból benne van az emberben, hogy megbízik a boltban, kereskedőben, gyártóban. Én megbíztam, de már egyikben sem bízom. Sajnos. Mikor majd újra megyünk a gépért már egy órát fogom nyomogatni, tesztelni. Ha tökéletes csak akkor fogom aláírni, hogy átvettem.
-
Kal-El
senior tag
Hello!
Nem tudtam, hogy pontosan hova írjak, ez tűnt a legjobb topicnak. Érdeklődnék, hogy online vásárlás esetén, amikor azt írják 8 nap elállási időnk van az adott terméktől indoklás nélkül. Ez csak akkor érvényes ha futárszolgálattal történik a kiszállítás, vagy akkor is ha online rendelünk, viszont személyesen vesszük át az adott terméket? -
xylevi
tag
Sziasztok
A tabletes topikban is feltettem a kerdest, ide iranyitottak, itt is felteszem
Vennek hasznaltan egy Samsung Galaxy Tab 2 7.0-t, de az eladonak csak a garijegy van meg, a blokkot nem talalja...esetleg valaki meg tudna maximalisan erositeni, hogy ha gariztatni kell a keszuleket, akkor eleg a garijegy? Esetleg ha mas tipusu tablet kapcsan van tapasztalat ilyen teren azt is szivesen veszem. Egyelore varom a valaszt, hogy pontosan hol lett vasarolva es megprobalok konkretan az adott boltnal vagy bolthalozatnal erdeklodni vasarlas elott, de minden tapasztalat leirast megkoszonok elore is.
-
easeus
csendes tag
Sziasztok!
Íme az estem: Sony Xperia U telefonom elkezdett rendre kikapcsolgatni mikor be akartam kapcsolni a telefonon a wi-fi-t. Csináltam egy szoftverfrissítést gondoltam valami kis app okozza, de nem. Irány a T-mobil frissítettek nekem még egyszer és 1-2 óráig még jó is volt, de aztán megint nem. Irány vissza, mondom mi a baj meg hogy volt már frissítve is de nem használt. Most visszakaptam a telefonom amit garanciális javításra elutasítottak, de érdekes módon a wi-fi működik, csak most már a mikrofonja nem jó, így telefonálni nem tudok. Kérdésem az hogyha egyszer már elutasítottak érdemes bevinni még egyszer a telefont gariztatni, vagy van lehetőségem hivatalos sony szervizbe vinni? Ja és valami Cordon electronics végezte a "javítást".
Előre is köszi!
-
atillaahun
veterán
válasz atillaahun #10574 üzenetére
Mégegyszer köszi az iránymutatást, sikeresen "visszaszereztem" ma a nem cserélhető telefon árát a Trétől.
Mindössze egy 15 percig játszottunk a szervizes úrral hogy,
- sajnos nem tudjuk így visszaadni az árát, mi a másik tulajdonossal állunk szerződésben...
- sajnos nem értek egyet, domino-ra lett vásárolva a telefon, szerintem nem állnak szerződésben az előző tulajjal...
- igen, de ezt mi így nem tudjuk megoldani ő írhatja csak alá a visszafizetési bizonylatot...
- értem, akkor én leszek ő, úgy már rendben leszünk?
- hát az úgy okirat hamisítás...
- ez meg így nem garanciáztatás...
- akkor azt tudom felajánlani, hogy választ egy másik készüléket az előző értékében...
- igen, végignéztem már a listát, egyik sem volt szimpatikus, inkább az árát szeretném visszakapni...
... és akkor kezdtük elölről ... Mire végül azt mondta, hogy jóvanakkor megírom a bizonylatot a nevére, legfeljebb seggberúgnak. - Mármint hogy önt vagy engem? - Engem. (Itt együttérzően pislogtam). - Akkor kérem a nevét. - Mármint melyik nevemet? - A sajátját. - Az igazi sajátomat? - Azt...
Végül elkészült A papír. - Akkor ezzel most kérjen egy sorszámot az ügyfélszolgálatra. Jó.Odamegyek vele a nőhöz, átadom a köteg papírt. Lapozgatja, nézegeti, ráncolja a szemöldökét. - Kérem a telefonszámát. - Öhh, melyiket? Jah, hogy azt a számot, itt lesz az valahol a számlán... - Azon nem lesz rajta.
- Hát azt a számot hirtelen nem tudom. Jaaaah, hogy a sajátomat. Bocsánat, félreértettem elsőre... elmondom ...
Beírja. Néz. Ez nem az ön nevén van? - Hát nem egészen. - Akkor ezt így nem tudjuk megoldani. (váááááááááá ) Itt jött ugyanaz a játék mint a szervizessel, de már csak 5 percben.
Végén így szól, rendben, akkor kiállítom a bizonylatot, itt írja alá... - Köszönöm. - És milyen készüléket szeretne választani ebben az értékben? - (áááááááá )
- Nos, egyelőre még nem sikerült választani. Erre kiült az arcára egy: akkor a kurva anyádat tekintet. Ezt én viszonoztam egy: a Te kurva anyádat tekintettel, majd leszámolta a suskát és viszont látást köszöntünk egymásnak.[ Szerkesztve ]
-
laca500
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok, de mivel ez is valamilyen formában talán garanciális illetve fogyasztóvédelmis ügy, hát megpróbálom, hátha van valaki aki hasonló cipőben jár.
13.ápr.22.-én vettem 3db. 12V-os 12Ah-ás akkumulátort elektromos biciklibe.
A vásárlás úgy zajlott le, hogy bementem ahová ezidáig jártam ha akku problémám volt. Bármilyen akku problémával mehettem, mindig korrektül intézte a dolgokat.
Megkérdeztem, hogy elektromos biciklibe való akkuja van-e. Egyből mutatta is a polcon, hogy milyen van neki jelenleg. Mivel az ára is jó volt, és megbízhatónak tartottam az üzletet is, megvettem a 3db. akkut. Igaz egy kicsit furcsáltam a fél év garanciát, de olvastam már ilyenről úgy, hogy ez annyira nem zavart.
Eltel kicsivel több mint fél év (október végén), a feleségem szól, hogy az e-bicajjal pár kilométert tud csak menni, valami baja lett. Gondoltam biztos nincs feltöltve teljesen. Feltöltöttem, majd irány az utca. És tényleg, kb. 8-10km után alig megy a bicaj.
Akkuk ki irány az akkus bolt. Egy műszert rá akasztott, amivel mind a 3-at külön-külön bevizsgálta és közölte, hogy mind a 3 tökéletes, hibát nem talált. Gondoltam, akkor a bicajjal nem stimmel valami, irány a szerelő. A szerelő, látva az akkukat mindjárt mondta, hogy ezek az akkuk nem elektromos biciklikbe valók, itt nincs mit javítani, előbb vegyek bele való akkukat.
A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mi van? Mit lehet tenni? egyáltalán lehet valamit? A gari már lejárt! (félév volt)
Vissza tudom valahogy szerezni a pénzem? Nem egy olcsó mulatság, 27K-ba került a 3 akku.
Mi a véleményetek, mit tanácsoltok?Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
laca500
aktív tag
válasz Attix82 #10620 üzenetére
Nem a 6 hónap garival van a bajom, hanem, hogy nem megfelelő akkukat adott a e-biciklihez. Ma már tudom, hogy ami bele való annak ciklikus akkuknak kellett volna lennie, ezek meg nem azok. Ezek robogók önindításához, illetve szünetmentes tápokhoz valók. Ezek állítólag nem bírják a többszöri kisütést.
Egyébként 6-DZM-10 12V 10Ah volt az eredeti akku.Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
kungzi
veterán
Hali
Szombaton lesz 3 hete, hogy leadtam garanciáztatni egy alaplapot. Mennyi a max garancia idő, ami alatt végeznie kell a szerviznek?
Azóta vettem egy új alaplapot múlthét pénteken, rossz volt, hétfőn visszavittem 3 napos cserére. Mennyi idő alatt kell értesíteniük?
-
cebu
újonc
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni: körülbelül fél éve vettem egy Prestigio Multipad 8.0 Duo tabletet, eleinte kifogástalanul működött, de később előjött egy probléma: nem tudtam vele letölteni semmit. Ezen kétszer-háromszor lehetett segíteni a gyári beállítások visszaállításával, de végül már az sem használt, és a belső 8 GB-os memóriát sem ismerte fel. Elvittem az üzletbe, ahonnan vettem, és garanciát kértem rá.
Ez pár hete történt, most kaptam az üzenetüket pár napja, hogy sajnos a termék garanciavesztes, mivel szakszerűtlenül szerelték szét, legalábbis a terméket megvizsgáló Fixit Hungary kft., a Prestigio hivatalos szervize ezt állítja.
DE! Nem szereltem szét soha, és senki másnak sem adtam oda, szóval biztos vagyok benne, hogy mióta nálam volt senki sem szerelte szét.
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mit lehet ilyenkor tenni, illetve előfordult már-e valakivel ilyesmi a Fixit Hungary kft.-vel kapcsolatban, egy esetet találtam már:[link]
Az első komment. Ha van valakinek ilyenről még tudomása, vagy tanácsa azt nagyon köszönöm előre is.
Üdvözlettel: cebu -
kop8
őstag
Üdv!
Vsszakaptam az XFX tápom a hardverkertől amit gariztatni küldtem vissza, mert cicerg, vagy kattog mintha egy vinyó lenne, és visszaküldték nagy nehezen és azt mondták hogy náluk a hiba nem jelntkezett ezért nem tudják kicserélni és semmit nem csinálnak vele.
Eltelt pár hét és megint elkezdte a hangokat kiadni....
De ilyenkor mit lehet csinálni??
Nem akarom megint visszaküldeni nekik, akkor ott lessz hetekig, pedig az oldalukon 3napos garanciális ügyintézés van írva!!
Egyébként nem ajánlom senkinek hogy a hardverkerből vegyen valamit mert csak a fogyasztóvédelmes fenyegetésre küldték vissza a tápomat, többször hívtam öket, beszéltem velük de mindig csak igérgettek, heteken keresztül....
GIGABYTE Z77X-UD5H / i7 2600k Scythe Mugen 2 / 20GB DDR3 1600Mhz / RX570 / Corsair RM550 ----Thermaltake Commander MS-I----xiaomi mi5/ mi11
-
psg5
veterán
Ez a hardverker nagyon gáznak tűnik, néztem az oldalukat, az információk közt ugyan behivatkozzák a jogszabályt, de feltételeket támasztanak hozzá. Egy fogyasztóvédelmi eljárást maga a webáruház üzemeltetése is megérne. Aki elolvassa a feltételeket (nyilván nem rágtad te sem át tüzetesen) biztosan nem rendel tőlük semmit...
Amúgy hiába nem akarod visszaküldeni, egyenlőre ez a legjobb megoldás, sajna akárhányszor javíthatják. Ha azonban nem tudják javítani, mehet a csere. Vagy ha nem küldöd vissza bepróbálkozhatsz a jelentős kényelmetlenségre hivatkozva cserét vagy pénzt követelni és bírósággal fenyegetőzni ha nem teljesítik, ne telefonon, ne személyesen, hanem írásban, tértivevényesen, ajánlva.
(#10625) cebu: Jótállási jegyükön, bármilyen mellékelt papíron, kikötötték-e, hogy jótállási igény érvényesítésének vesztésével jár, ha valamilyen (gondolom látható módon) valaki belepiszkál x időn belül és ezt leírják, hogy milyen "tünetek" jelzik?
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
kop8
őstag
Köszi az infokat!
Ez a szakértős dolog lehet még be is jönne
De ha náluk nem cicereg a táp (most jelenleg nálam sem csinál semmit) nem tudnak semmit csinálni olyan mintha hibátlan lenne.
Van olyan ember itt Ph-n aki komolyabban ért táp javításhoz?
[ Szerkesztve ]
GIGABYTE Z77X-UD5H / i7 2600k Scythe Mugen 2 / 20GB DDR3 1600Mhz / RX570 / Corsair RM550 ----Thermaltake Commander MS-I----xiaomi mi5/ mi11
-
addikt
Üdv!
Egy érdekes esetről írt egy hozzászóló az egyik notebookos topicban:
http://prohardver.hu/tema/asus_notebook-ok_pda-k/hsz_17140-17140.htmlSziasztok!
Tud valaki tanácsot adni?
Vettem még márciusban egy Asus k55vj-sx131d típusú laptopot. Nagyon örültem neki, minden szépen futott rajta, de kb. egy hónap múlva a képernyőn megjelent egy fehér csík. Elküldtem a szervízbe, kicserélték. De amit megláttam az új képernyőt, elkeseredtem, ugyanis nagyon rossz a betekintési szög, rossz a felbontás . Kis idő múlva felhívtam a szervízt, reklamáltam. Azt mondták ez nem hiba, a beszállító ilyet küldött. Egyébként megnéztem MonInfo-val és egy kínai márkátlan 10000 Ft-ot érő képernyőt tettek bele (B156XTN02.2). Volt-e valakine hasonló esete? Van-e értelme a fogyasztóvédelemhez fordulni? Ehhez viszont a gyári képernyőtípus nevére szükségem lenne. Előre is köszi a válaszokat!http://prohardver.hu/tema/asus_notebook-ok_pda-k/hsz_17281-17281.html
Sziasztok!
Megint én vagyok az aki már írt ekkor: 2013-11-01 20:06:08, képernyővel kapcsolatban. Az történt, hogy az Asus visszautasította a cserével kapcsolatos kérést, a fogyasztóvédelemmel próbálkozni kár, a két képernyő (Lg, Auo) paraméterekben "megegyezik". Ha én vennék bele egy Lg-t, nyilván buknám a még másfél éves garanciát. Tudja-e valaki, hogyha kicserélném és valami más hiba miatt a jövőben szervízbe küldeném, valami jelből látnák-e a cserélés nyomait? Ha igen, milyen jelzést használnak? Esetleg akkor vissza tehetném bele a régit és úgy küldeném el.Érdeklődnék, ez most komoly?
Legközelebb mi jön, monokróm kijelzőt tesznek bele?
Tényleg nem lehet semmit tenni?
Még ennyit írt:
http://itcafe.hu/tema/azonnali_notebookos_kerdesek_oraja_2/hsz_9828-9828.htmlLehet hogy nem ez a jó szó de, a rossz felbontást azon értem, hogyha közelebb hajolok, jobban látszanak a képpontok mint az eredeti kijelzőnél. De a legeslegrosszabb a betekintési szög. Szinte nulla. Olyat is hallottam, hogy a fogyasztóvédelmi tárgyalásokra el sem mennek. Úgy hogy evvel a szállal semmit nem tudok kezdeni.
Azt nem tudod-e véletlen hogy a szervizekben megjelölik-e a gépet valahogy, azaz ha képernyőt cserélek, egy esetleges későbbi javításnál látják valamiből a megbontást?
(Gondolom átcserélné egy számára elfogadhatóbb paraméterekkel rendelkezőre.)[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Attix82
őstag
válasz Thunderzolee #10632 üzenetére
Én szerintem mivel nem azonos minőségűt kapott (adatilag), jogos lenne a panasz.
-
Topikgazda
válasz Thunderzolee #10632 üzenetére
Szimplán le akarja húzni az ügyfelet a szerviz, nyugodtan forduljon fogyasztóvédelemhez. Persze azokat az emaileket is mutassa be majd, amelyekben azt írta az Asus, hogy felesleges fogyasztóvédelemhez fordulni. Ilyet kijelenteni önmagában jogsértő. Ha bíróságig jut a dolog, sima liba lesz.
-
Attix82
őstag
Utánakérdeztem a 3 munkanapos csergaranciának. És nincs olyan ,hogy azonnali csere. Ugyan úgy törekedni kell a 15 napra. Viszont csak új terméket kaphat az illető.
Ha a bolt kicseréli neki azonnal, mert ő is látja, hogy rossz, akkor az a bolt dolga.
[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
válasz Superhun #10636 üzenetére
Az sem teljesen tudatosított még nálunk, hogy a 3 munkanapos cserénél, elég a bejelentését megtenni ennyi időn belül vagy akár a netes vásárlásnál a 8 napos elállásnál is elég ezen belül a bejelentést megtenni, nem kell vissza is küldeni...
Sokkal több fogyasztói előadás, oktatás kellene szerintem, simán kisiskolás kortól.F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz bullseye #10641 üzenetére
Jogszabály nem határoz meg határidőt.
Azonban (én is nézegetem a jogeseteket) szerintem az ekkor "keletkező" időhúzással, s a végén a termékre "rámondott": "nem is akadályozza a rendeltetésszerű használatot" szöveggel bíróság előtt (megfelelő szakvélemény birtokában/nem meglévőségével) már a fogyasztónak állna a zászló.
Amúgy szerintem is érdekes dolog.
Hozzátéve, hogy ritkák az ilyen esetek, szerintem...F.K.T.
-
Attix82
őstag
válasz bullseye #10641 üzenetére
Mivel rengeteg féle termék van nehéz lenne szabványosítani, hogy 15 nap és se több se kevesebb.
PL egy Genius füles kb minden nagykerbe van 2 tonna raktáron, mivel sok fogy. De egy Sennheiser füles már maga a beszerzés is lehet 5 munkanap egymagában.
Amikor a Vevő hibás terméket vásárolt két lehetősége van, 3 munkanapos cseregari vagy 8 munkanapos elállás.
1.Ha 3 munkanapos cseregari, akkor lehet azonnali vagy 1-2 hét max a csere egy ugyan olyanra.
2.Ha 8 munkanapos elállás , akkor 30 napig pénz nélkül maradhat. (közbe ugye úgyis bevizsgálják a terméket, hogy rendeltetés szerűen lett e használva)
Én szerintem ha valakinek kell egy termék, akkor az elsőt választja mindenképpen.
PL most van egy esetem, Routerről van szó. Előre jelezte, hogy nem jó a router (3 munkanapos csere). Ok mondom nyugodtan hozza be és cserélem, ha nálam se működik. Jött összedugtam rögtön volt net, megmutattam neki...úgyhogy most küzd . Ezért jobb a személyes átvétel.
[ Szerkesztve ]
-
Czmorek
aktív tag
válasz Attix82 #10643 üzenetére
2.Ha 8 munkanapos elállás , akkor 30 napig pénz nélkül maradhat. (közbe ugye úgyis bevizsgálják a terméket, hogy rendeltetés szerűen lett e használva)
Ennél az esetnél szerintem nem vizsgálják már be, hogy te hogyan használtad a terméket. Hiszen visszaviheted tökéletes állapotban. Indokolni se kell az elállás okát, de hivatkozhatunk a termék színére is akár.
Párszor volt már szerencsém ehhez. Mikor visszaadjuk a terméket, ők akkor amennyire tudják megvizsgálják, és nincs tovább. Megkapjuk a papírt, hogy átvették, és a megadott számlaszámra utalják a vételárat 30napon belül. Ha közbe ők megállapítanak valami turpisságot, nem fognak fellépni a vásárlóval szembe. Gondolok itt a pénz visszatartására. -
Attix82
őstag
válasz Czmorek #10644 üzenetére
Nem hinném, hogy pár perc alatt meg lehet vizsgálni egy terméket, jó e , ha nem mitől lett ilyen, hiányos e belülről stb.
Persze ez már más témába tartozik, nem az elálláshoz....de ha vissza viszel egy laptopot amibe kicserélted a az egyik memória modult, és a márkaszervit vizsgálata elkészíti a szakvéleményt, akkor miújság?
-
St3ven
addikt
-
St3ven
addikt
válasz Attix82 #10645 üzenetére
ha vissza viszel egy laptopot amibe kicserélted a az egyik memória modult, és a márkaszervit vizsgálata elkészíti a szakvéleményt, akkor miújság?
Nem vagyok benne biztos, hogy nem költői-e a kérdés, de nyilván polgári peres eljárást kezdeményezhet a forgalmazó ellened, kártérítésre igényt tartva.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
Új hozzászólás Aktív témák
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic LTE (eSIM) fekete, 46 mm, garancia és sok extrával
- MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM X 8G - Garancia
- ASUS GeForce GTX 1060 6GB
- Acer Swift 3 SF314-57G (i3-1005G1, 8GB DDR4, GF MX250, 256GB NVMe SSD, 14" IPS fHD, magyar bill vil)
- Behringer Eurorack UB1832FX-PRO, új, sosem használt