-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10100 üzenetére
Az, hogy "elnevezés törölve", sajnos rossz hír.
A levelet megírhatod, elküldheted továbbra is, azonban ha felszámolás vagy végelszámolás alatt állnak, akkor a felszámoló vagy a végelszámoló az aki viszi a cég ügyeit, neki felelőssége kielégíteni a hitelezőket, rendezni a folyamatban lévő ügyeket...
Küld a levelet és megvárod visszajön-e vagy válasz jön vissza, mást nagyon nem tehetsz.
Bízva a szerviz korrektségében, talán ők megcsinálják és kész. Esetleg velük próbálj meg barátságosan beszélni...F.K.T.
-
asdf_
veterán
Az, hogy "elnevezés törölve", sajnos rossz hír.
Az nem rossz hir, szerintem annyit jelent mindossze, hogy nevet valtoztattak, az adoszam ervenyes, ergo van kin leverni a dolgot. Namost viszont ha a Speedplus (ha naluk van most leadva) azt jatssza el, hogy ok nagy kegyesen legarizzak mas cuccat, az eros okot ad szemoldokemelesre, torokkoszorulesre, meg hasonlokra...
En legalabbis jozan paraszti esszel ugy gondolom, hogy az adoszam a ceg maga, nem pedig az elnevezese, es ameddig ugyanaz az adoszam, addig ugyanaz a ceg (csak eppen akar mas neven, vagy mar masok altalt tulajdonolva). Persze aztan lehet, hogy rosszul gondolom[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
Jelen esetben egyébként egész jól kapizsgálod szerintem :
Cégközlönyből:
"Kápmegyer-GSM Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (1054 Budapest,
Bajcsy-Zsilinszky út 66. 1. em. 8.; [12408498-2-41])*
2.
A cég elnevezése
2/1.
Kápmegyer-GSM Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A változás (törlés) időpontja:2013/07/18
Törlés kelte:2013/08/06
2/2.
Speedplus Korlátolt Felelősségű Társaság
A változás időpontja:2013/07/18
Bejegyzés kelte:2013/08/06
3.
A cég rövidített elnevezése
3/1.
Kápmegyer-GSM Kft.
A változás (törlés) időpontja:2013/07/18
Törlés kelte:2013/08/06
3/2.
Speedplus Kft.
A változás időpontja:2013/07/18
Bejegyzés kelte:2013/08/06"
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10109 üzenetére
Ha nem volt az előző hsz.-okban egyértelmű mi álljon a levélben akkor régen a Feosz oldalán voltak jó kis minták, ha ilyenre gondolsz, itt ki tudsz keresni olyant amiben a jelentős kényelmetlenségre hivatkozol (CTRL+F), de azért át kell nézni, nem tudom mikor frissítették utoljára és a jogszabályok sűrűn változnak, de a szövegek nem rosszak.
Az új cégnévre küldöd,(a régire valszeg hiába tennéd) hivatkozva az előzőre, címét a cégközlönyből kikeresed.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
axioma
veterán
Mondhatja-e egy jogutod (gyakorlatilag felvasarlo) ceg azt, hogy a felvasarlas elott gyartott termekekre csak a torvenyi kotelezo garanciat adja akkor is, ha a megvasarolt ceg annal tobbel adta el elotte?
Konkretan apuek vettek 96-ban mazas bekescsabai cserepet, ami 2 eve a teto egy reszen elkezdett gyakorlatilag szetesni, egyes reszeken mar be is azik. Az eredeti kereskedo is megvan, o is tanusitja, hogy 30 (vagy 33, nem vagyok biztos) ev garanciaval vette at es adta tovabb, valami papir is megvan errol (de reszletes feltetelek nem, bar ha valamire, akkor a teljes funkciovesztesre ervenyesnek kell lennie). Viszont a Tondach irt egy olyan valaszlevelet a garancialis igeny bejelentesere, hogy a 2001 elotti termekekre o csak a torvenyi kotelezettseget vallalja, ami mar letelt.
Van itt barmi keresnivalo?
A vicc, hogy a ceg ugyanugy gyartja ugyanazokat a cserepeket valami alneven, 33 ev garival, de direkte kicsit valtozott az egesz, hogy veletlen se illeszkedjen ossze a regi rendszerrel.
(Most a jotallas, garancia, mittudomen elnevezeseken lepjunk tul, mert apukammal telefonon beszeltem, es o csak koznyelvien elmeselte a szitut.)
Jelenleg ugy 200 db hasznalt cserep megvasarlasaval es felrakatasaval meg lehetne oldani az akutt problemat, de a gond az, hogy - peldaul az internetes panaszokat elnezve - gyanithato, hogy nem sok ido mulva a teljes allomany kap annyi kikepzest, hogy full tetocsere lesz csak a megoldas, ami viszont rengeteg felulet es eleg sok specialis elem, amiket aranya'ron mernek. -
BE4GLE
aktív tag
Sziasztok!
Ugye jól gondolom, hogy ha egy terméket cseréltek három munkanapon belül, akkor a kapott terméket ismételten visszavihetem három napon belül, amennyiben hibát tapasztalok.
Van egy nulla forintos számlám a cseréről és egy új jótállási jegyem.
Redmi Note 9 Pro
-
BE4GLE
aktív tag
-
PPatrik
aktív tag
Sziasztok!
Van egy HP Officejet Pro 8500A nyomtatónk, ami pár napja nem nyomtat. Részletek itt.
Na most a szervizt felhívva azt mondták, hogy ha nincsen regisztrálva, akkor nem érvényes a 3 év garancia.
Ilyenkor mi van? Megvettük, mert nagy betűkkel rá volt írva, hogy van rá 3 év garancia. Majdnem regisztráltuk is utána, de sajnos elfelejtődött, viszont úgy emlékszem, hogy amikor ez aktuális volt, akkor nem voltunk annak tudatában, hogy regisztrálni kell a 3 év garanciához.
Na ötleteket várok, hogy ilyenkor mit lehet tenni! Volt már pár abszurd helyzetem garancia ügyben, laptoppal, hűtővel, de ilyet, hogy nem is garanciális pedig nagy betűkkel rá volt írva a dobozra és a dobozon belüli papírra is még nem tapasztaltam. Ennél általánosabb, hogy tagadják a hibát, de ügyesen csinálja a HP. Beeteti az embereket, hogy 3 év garancia, majd szerintem jó esetben is csak minden második ember regisztrálja.
A segítséget előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz PPatrik #10119 üzenetére
Az a mérvadó, ami a garanciajegyen szerepel. Ha ott 3 év szerepel akkor érvényes a garanciád.
Ha ott 1 év szerepel és ez a gyártó saját akciója, hogy a regisztrált termékekre 3 évet ad akkor cumi
Bár én akkor is megpróálnám, hogy fogom és beregisztrálom most és egy hét múlva bejelented újra a hibát.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
PPatrik
aktív tag
válasz sasa311 #10124 üzenetére
Igen. Viszont én pont most láttam, hogy van olyan garancia jegy, amire nem írnak időtartamot. A laptopomnál ezért nem is tudom mi van. Én úgy tudtam, hogy 3 év garancia van arra is, de amikor beregisztráltam már csak 2 év volt. De ezt hagyjuk is, mert most ez csak másodlagos.
Viszont én azon akadtam fent, hogy annak idején nekünk nem mondta senki sem, hogy regisztrálni kell és ha nem tesszük meg, akkor a nagy betűkkel írt 3 év garancia ugrik. Igaz a program párszor jelzett, de a következményeket sehol sem írta, csak hogy regisztráljunk. A folytonos rohanásban pedig erre nem maradt idő.Egyébként most úgy tűnik, hogy megy, mert a szervizes segített valamit resetelni, de azt is mondta, hogy ilyen máskor is előfordulhat. ( Az a gond, hogy nem én beszéltem vele)
Szerintem regisztrálom, ha pedig megint előjön akkor hátha elfogadják. Különben 1 hét kiesés körülbelül nem elfogadható. Napi szinten kell vele nyomtatni egy kisvállalkozásban.[ Szerkesztve ]
-
allein
addikt
Jó estét mindenkinek. Adott egy Philips tv kèszülèk amit június 16. vàsàroltam, nem olcsó pènzèrt. Software frissítès utàn hibàs lett, külső tàroló összekötve usb-n, filmnèzès közben többször kikapcsol. Kèt alkalommal próbàlta helyszínen megjavítani, javítàs alatt èrtem azt, hogy pakolt fel valami softwaret de hiàba. Július 29. elvittèk szervizbe. Azóta sem kaptam vissza, arra hivatkoznak, hogy nehezen tudjàk felvenni a kapcsolatot a kinti Philips kólègàkkal. Tegnap voltam újra nàluk, semmi újat nem tudtak mondani. Èn meg közöltem a pultnál üllő úrnak, hogy köszönöm szèpen de ennyi idő elteltével nem tartok igènyt a règi kèszülèkemre. Közöltem, hogy vagy pènzt vagy új kèszülèket kèrek. Sőt, ma ìrtam a Philipsnek, hogy kàrtèrìtèst is kèrek, egy próbàt megèr Fogyasztóvèdelemnek is megírtam a panaszomat. Kàrtèrítès alatt èrtem esetleg nagyobb mèretű újabb kiadàsú kèszülèk, hàzimozi, valami, ràjuk bizom Kedves fórumozók, hozzàèrtő szemèlyek, mire szàmìthatok?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
Attix82
őstag
válasz allein #10126 üzenetére
"Nyilvánvaló, hogy mindig az adott eset összes körülményére tekintettel lehet csak meghatározni, hogy mit lehet megfelelő határidőnek tekinteni. Amennyiben azonban a forgalmazó a fent hivatkozott, 15 napos határidőn belül egyáltalán nem tesz intézkedéseket a kijavítás/csere elvégzése iránt, úgy felelőssége kétséget kizáróan megállapítható."
Vagyis ha bebizonyosodik , hogy a bolt megfelelő határidővel átadta a szerviznek a terméket javításra/cserére, akkor sok mindent nem tudsz tenni.
Max annyit lehet, hogy megállapodsz velük egy időpontba. És ha addigra nem lesz meg, akkor már a kezedbe lesz valami megállapodásszerűség.
-
allein
addikt
-
asdf_
veterán
válasz allein #10131 üzenetére
Ezesetben mivel az Euronicsnak, mint jotallasra kotelezettnek fingja sincs arrol, hogy te mar egy honapja szivsz a keszulekeddel, mivel teljesitesi segedjuk az eltelt ropke egy honap alatt nem tudta a javitast elvegezni, irasban jelzed nekik, hogy mi a szituacio (mondjok mint jotallasi igenyrol ok is felvesznek egy jegyzokonyvet, ha mar eloirja a jogszabaly), es kilatasba helyezed, hogy amennyiben x napon belul a helyet nem rendezodik, elallsz a vasarlastol (es ezzel persze opciosan megnyered, hogy majd csak birosagon vered ki beloluk a keszuleked ellenerteket).
Az, hogy hivasodra mondjuk mar akar masnap kijott a szervizes, az meg kurvara nem jelenti azt, hogy ok moshatjak kezeiket. Normalis, belathato, es a szokott mantram, a jogszbalyban megfogalmazott a fogyasztonak okoztott jelentos kenyelmetlenseg nelkul kell a szervizelest vegezni. Az, hogy ok a kinti szervizzel nem tudnak kommunikalni, hogy esetleg nincs alkatresz, az mocskosul nem a te problemad, hanem az eladoe, leven ezen hianyossagok ot gatoljak abban, hogy jotallasi kotelezettsegenek idoben eleget tegyen. -
asdf_
veterán
válasz Attix82 #10135 üzenetére
A lonak a faszat, egy ev kotelezo jotallas van a termekre, leven a 151/2003-as mellekleteben benne van a tv, a jotallasra kotelezett pedig az elado szerv, a fogyaszto meg _valasztasa szerint_ vagy az elado szervet keresi fel jotallasi igenyevel, vagy a garjegyen szereplo szervizt. Utobbi eseten viszont a szerviz tevekenysegeert, mivel a jotallasra kotelezett tovabbra is az elado szerv -mely a gyari garjegyen pecsetjevel es alairasaval dobott ament arra, hogy a philips szerviz is eljarhat- az elado szerv felel. Ergo az elso evben mindenkepp az a helyzet all fenn, hogy a szerviz ha benazik, az elado cerkajaval veri a csalant, mert jogilag az eladot fogjak elovenni, ha gebasz van, az eladot jelentik be az
fvf-nelnfh-nal, o megy majd a bekeltetokhoz, es ot hivjak perbe (aztan majd egymas kozt a szervizzel elszamolnak/leperlekednek, de ehhez mar a vevonek semmi koze).[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #10137 üzenetére
Attol, hogy a philipsnel van a cumo, attol meg a bolt a felelos es a bolt a jotallasra kotelezett. Ergo ilyenkor nem bemegy asztalt verni az ember az eladohoz, mert azert a napellenzot vegyuk mar le, hanem odamegy a papirokkal, tajekoztatja az eladot, hogy ez a szitu, hogy ez erosen no bueno, es hagy nekik par napot, hogy apait-anyait beleadva intezkedjenek. Ha a bolt mondjuk egy het mulva sem tud villantani semmit, akkor meg szerintem mehet rajuk batran a vizes lepedo, leven a torvenyi hatarido felet megkaptak bonuszban az eddigi egy honap melle (plusz ha meg ekkorra sem tudtak osszehozni semmit, meg mindig lehet kiengesztelni a zabos ugyfelet egy kolcsoneszulekkel, mire vegre elkeszul a sajatja, ha erre sem voltak kepesek, akkor mire fel legyen tekintettel barmire is a vevo, azt mondja, hogy nem kell szart arulni, nem kell olyat arulni aminek szar a szervize, a vendegkonyvben elall a szerzodestol, es 30 napon belul varja a penzet, mert mocskosul semmi koze hozza, hogy pl. jelen esetben ki es miert benazik a tv-jevel, masvalaki problemaja, amit masvalakinek kell megoldania, o a mukdokepes tv-jet akarja, amit a torvenyi 15 nap duplaja alatt sem tudtak osszehozni).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #10139 üzenetére
Nem feltetlenul. Amikor pl. a Canon az Egressy kornyeken beszuntette a szerviz atvevopontjat, es csak es kizarolag a Camera kft-hez lehetett vinni a lezernyomit (Blaha, a Corvin mogott, bejutni is jo moka oda, meg parkolasi dij is van es szep sor is volt), akkor en aszontam, h 'sszatok meg, oszt nem vettem olyat tobbet egy jo ideig Nem szivatom en magamat mas hulyesegevel... (azota persze mar mashova kell vinni).
Eheti moka meg, hogy a CHS mar nem LG markaszerviz, na arra is kivancsi vagyok, hogy hova meg mint vittek a dolgot. -
psg5
veterán
Nem tudom, hogy esetleg nem kellene-e a topiknak egy 1.hsz. vagy "Ezt olvasd el" hsz.-t adni amiben semmi más nem szerepel, mint az, hogy első körben panasszal, kérdéssel a megvásárolt termék/szolgáltatás eladójához forduljon levélben...persze kihangsúlyozva, hogy nem a szervizhez, nem a köztes szállítóhoz stb-hez...
Elég általános, hogy ez a lépcsőfok sokszor marad ki...[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
allein
addikt
Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzàszólàsokat. Eszembe sem jutott, hogy felkeressem a szervizt ami a panaszomat illeti. Mindenesetre mai napon elmegyek az Euronicsba is, köszönöm mèg egyszer mindenkinek.
Hogy felkeressem a boltot*
Legközelebb szerkszed a hozzászólásod, ne újat írj egy kiegészítő infomáció miatt.
[ Módosította: Qru ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
psg5
veterán
válasz allein #10144 üzenetére
Ne már...picit olvass vissza legalább...ezzel a 3 nappal lerendeztek? Írásban kérdezted? Válaszlevél jött?
Az egy dolog, hogy legtöbb embert hülyének nézik, de legalább ne hagyjuk magunkat...Sajnos tényleg sokkal tudatosabbnak kell lennünk vásárláskor, főleg az az utáni reklamációkor...
F.K.T.