-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
Na "megoldódott" a dolog. Rábeszéltem őket hogy ez így már frankó így visszaadták a pénzt kártyán mivel kp-t nem adhatnak vissza. Ez is több mint a semmi, mondhatták volna azt is hogy így jártam és csináljak a cipővel amit akarok.
Redmi Note 7
-
asdf_
veterán
A deichmann amugy allitolag tok korrektul intezi a dolgokat (ellentetben a players roommal).
-
AshaNoR
tag
Sziasztok, kérlek titeket segítsetek!
Van egy lumia 800-m, és a tmobilenál 1 vagy 2 év gari van rá? Én úgy tudom 1 év teljes körű és 1 év készülék gari van ott az összes telefonra, vagy nem így van? -
Spike33
csendes tag
Sziasztok!
Hátha tudtok rá választ. Anno vettem egy Xperia arc s telót. Bedöglött a töltő csatlakozó része. Hiába küldtem el szervizbe, töbször visszaküldték ugyan azzal a hibával. Egyszer azért mert nem lett leadva a töltő, aztán kicserélték az előlapot majd kaptam új aksit meg töltőkábelt. Legvégül rájöttek hogy mi a baja. Persze ezt minden egyes alkalommal elmondtam nekik.
Kicserélték egy teljesen másik telóra! Kaptam egy xperia p telót. A kérdésem az lenne hogy ilyenkor a csere készülék garanciájának nem kéne újraindulnia? Konkrétan azzal etetnek, hogy ez is szervizelésnek minősül. Persze ezt amikor átvettem elfelejtették közölni és jóhiszeműen átvettem így a telefont. -
asdf_
veterán
válasz Spike33 #9409 üzenetére
En irnek a vasarlok konyvebe (jogszabalyidezetekkel termeszetesen, este majd idemasolom), az, meg az arra kapott valasz meg menne a fogyvednek, hadd nezzenek a kormukre, mert baromsagokkal etetnek. A kicserelt, a leadottol eltero tipusu keszuleket eleve ugy indul, hogy visszadobhattad volna, hogy kenjek a hajukra. Mert az egvilagon semmi nem kotelez arra, hogy azt neked el kellett volna fogadnod (uj volt amugy, vagy valaki levetett keszuleke?).
-
Spike33
csendes tag
Elvileg új volt. Bár ezt nem lehet tudni. Idézeteket én is másolgattam nekik(azaz idéztem ), nem ért semmit. Ugyan az a válasz. Bár ez a telefonos ügyfélszolgálat volt. Várhattam több esetben is 30 napot a válaszra amiben ugyan az volt leírva mint az előzőben. Sajnáljuk, de a 2003 törvények alapján ez is javításnak minősül....
-
sasa311
veterán
-
asdf_
veterán
PTK 308. §
(1) A jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Ha a dolog használhatóságának legkisebb időtartamát hatósági előírás vagy kötelező műszaki előírás határozza meg (kötelező alkalmassági idő), és ez hat hónapnál rövidebb, az igény érvényesítésére ez a határidő irányadó.
(2) Ha a szerződés állat szolgáltatására irányul, a szavatossági igény a teljesítéstől számított hatvan nap alatt évül el.
(3) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Es hogy miert vonatkozik ez a szavatossagos a jotallasra is, szinten PTK:
248. § (5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.
-
Young92
tag
Üdv !
Valaki tisztába tudná tenni számomra mit takar a HU, EU, gyártói garancia ?
Melyik garival érdemes ( esetembe okostelefont ) vásárolni ?Köszönöm.
-
Young92
tag
Ugyanis van oldal ahol pl "1év gyártói garanciát" (iPON!) míg máshol ezt olvasom "36 hónap garancia esetében 12 hónap teljes körű bolti és 24 hónap SW" (XXLGSM). Kicsit össze vagyok zavarodva garancia téren.
-
őstag
válasz Young92 #9419 üzenetére
szerintem mindenképp a gyártói
valószínűleg profibb és hozzáértőbb szervizzel dolgozik
valószínűleg alkatrészeket is előbb betudnak szerezni
+ több átvételi pont, vagy háztól, házig futár(mondjuk lehet ez van a boltnak is)samsunggal pont most garanciáztattam(premium terméket)
nagyon profi, kijött házhoz, 1óra alatt megcsinálta (alaplap csere, tisztítás)AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
asdf_
veterán
válasz sasa311 #9423 üzenetére
Mobiltelefonnal:
- bolti gari ~nincs gari, a gyarto magyar szakszervize elhajt vele a verbe
- sw gari ~ nincs gari, a gyarto magyar szakszervize elhajt vele a verbe, es a bolt is
- adasveteli szerzodes 0%-os afatartalmu szamlaval ~ nincs gariFenti harom esetnel fennall az eselye -az utolsonal pedig tutifix- hogy jogilag hasznalt keszuleket adnak el neked, ergo a kotelezo jotallas szabalyai nem alkalmazhatoak ra, leven nem uj termekrol van szo.
- magyar forgalmazoi jotallasi jegy + blokk vagy szamla 27% afa tartalommal= van gari, mert a gyarto magyar kepviseleten keresztul van forgalmazva, biztosan uj, nem esetleg valami sittes, kulfoldrol isten tudja milyen uton beokoskodott, meg magyaritott telefont kapsz.
Csak ez utobbi esetben celszeru megvasarolni a telefont, mert itt egyeb meglepetesek nem erhetnek, csak a szokasos.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Young92 #9425 üzenetére
Annyiban korrigalnam magamat, hogy a bolti gari eseteben vagy csinalnak vele valamit, vagy nem, az is lehet, hogy megutaztatjak, es rendesen megszerelik, de az is, hogy csak verheted az asztalt. Normalis rendes garit csak magyar forgalmazasu cuccra fogsz kapni (es akkor meg ott is be lehet szivini, lasd pl. a sony egyik szervize, amivel tele van a net, hogy miket muvelnek, meg hogyan vonjak meg a garit meg hasonlok, szoval azert a hivatalos gari sem eletbiztositas, sajnos)
-
kali
legenda
válasz Young92 #9427 üzenetére
szia,
a samsung teljesen rendben van mobilos garancia terén, arról nem is beszélve, hogy amennyiben bizonyos kategóriában vásárolsz, úgy díjmentes garifutár viszi és hozza a telefont úgy, hogy lehetőség szerint egy munkanapon belül javítják - cserébe adnak addig mobiltelefont -, a csúcskategóriában pedig díjmentesen házhoz is megy szervizes, és akár 30 perc alatt javít egy húzósabb hibát.
a fenti szolgáltatások csak és kizárólag gyártói garancia esetén adottak!
a my samsung felültén beregisztrálva, 24 hónap helyett 26 hónap lesz a gyártói garancia.[ Szerkesztve ]
-
lajkaa
csendes tag
Üdv!
Lenne egy Htc one x tmobile-s készülékem. Itt vásároltam használtan ph-n és egy garilevelem van, számlám nincs. Próbáltam utána olvasgatni, de mindenki mást mond. Ha be szeretném vinni a T-be, elég-e a garilevél? és ilyenkor nem gond, hogy a készülék nem az én nevemen fut? vagy ilyenkor ezt nem nézik?
Előre is köszönöm a válaszokat!Amit ma megtehetsz, azt megteheted holnap is!
-
Ta`uri
csendes tag
Hali,
van egy telenornál vásárolt ZTE blade készülékem aminek meghibásodott az usb csatlakozója ezért tölteni sem tudom és használhatatlan. 2011 októberi vásárlás számlája jótállási jegye meg van ebben azt írják 1évet vállal a telenor és +1 évet a gyártó és szerződéses partnere. Mivel az 1 éven túl vagyok a telenortól átirányítottak egy gsm szervizhez akiktől levélben azt az információt kaptam hogy lakhelyemen veszprémben is van átvevőpontjuk de a vásárlás helyén is leadhatom a telefont. Az átvevőpontjukon azt mondták garanciálisan nem foglalkoznak ezzel a márkával a vásárlás helyéről pedig szintúgy elhajtottak. Mit lehet ilyenkor tenni?
Jelneleg a telefon szervizben van árajánlatot kértem a javitási költségekre, ha pár ezres tétel akkor le**rom és megcsináltatom de ezzel az egész huzavonával már tele a t**öm.
Ha valaki tudna mondani valami konkrétumot hogy valójában tényleg kinek kell kijavítania és átvennie a telefont garanciális szervizeléshez azt megköszönném. -
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Vettem egy Procit, de többet vártam tőle.
Neten rendeltem és személyesen vettem át. Így élhetek a 8 napos elállási jogommal?
Szóval mem tudom az befolyásolja-e, hogy nem futár hozta, hanem érte mentem a boltba.
Köszi: RR
═════════════════════════════════════════
-
Topikgazda
válasz RootRulez #9441 üzenetére
Fogyasztóvédelem oldaláról:
"Kérdés:
A webáruházban interneten rendelt monitor nem postán érkezik, hanem a vásárló személyesen megy el érte az üzletbe. Valóban nem élhet 8 napon belül az elállási jogával?Válasz:
Nem. Az elállási jog a rendelkezések szerint azért illeti meg a vásárlót, mivel a megrendelés előtt személyesen nem tud meggyőződni a vásárolni kívánt termék műszaki paramétereiről, tulajdonságairól, a döntéshozatalhoz szükséges jogai korlátozottak. Így az elállási jog gyakorlása független az átvétel módjától. A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat." -
Attix82
őstag
válasz RootRulez #9441 üzenetére
Igen megteheted, de ugye itt arra is kell gondolni, hogy a Bolt azt tovább adja. És ezekből szoktak konfliktusok lenni, hogy a következő ügyfél miért kap bontottat / használtat. Amit nehezen tudnak megérteni ...
(#9442) Superhun
Ha bemegy az ember az MM-be és ott veszi meg, ugyan annyi információja van mintha neten rendelné + ugyan úgy ki se tudja próbálni, és nem állhat el Ez az érdekes dolog
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag