-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
samycool87
csendes tag
válasz Superhun #9950 üzenetére
Köszi a kimerítő választ!
Azért vettem a készüléket az Újgsm-nél mert a versenyképes ár mellett elég korrektnek és "nagynak" tűntek a piacon. Tehát szerintem nem egy noname aluljárós boltról van szó..
Nem értem, hogy hol éri ez meg nekik?? Hogy képesek konstans, hihetően-parasztul így hazudni? Bevállalják a napi x panaszhívást, veszekedést, stb?? Nem jól járni akarok, csak telefonálni!!
Az ügyet jogi útra fogom terelni, nem érdekel, hogy mennyi macerával-idővel-energiával jár. Képtelenségnek tartom, hogy egy korrekt vásárlóval mindezt meg lehessen tenni.
-
Outlander
őstag
válasz samycool87 #9951 üzenetére
"Szürkeimpotos" termékek mind ilyenek.. arra játszanak h majd megunod..
OFE-vel azaz a békéltető testülettel kezdeném, minden papír másolatával, és szépen leírva a történet meg h kivel és mikor... van is nekik sablonjuk ugyan az mint a fogyivédőké. [link]
Amúgy, az a baj, h nincs semmilyen szabály arra h hányszor és meddig lehet szervizeltetni..
Mindössze két gumiszabály vonatkozik ide... jó lenne ezt már kicsit rendbeszedni valakinek.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
pinnacle
nagyúr
válasz Outlander #9949 üzenetére
Az a gond, hogy június 25-én vittem be. Egyébként ez tényleg szívás, hogy bármeddig lehet javítani. Egy taxis mit csinálna ilyenkor? Csere autóra azt mondták, hogy nincs, nekem kellett intézkednem.
Nem tudom, hogy véget ért-e már a szívás ezzel az autóval, folyt a sebváltó olaj, szimering csere, kettős retesz zár is elromlott. Lehet, hogy jobb lenne azonnal eladni, tényleg "nullkilométeresen". -
Outlander
őstag
válasz pinnacle #9953 üzenetére
Mindenképp meg kell várnod míg kész lesz...
Maximum rájuk csöröghetsz heti 2-3 alkalommal, "Namivanmán?" felkiáltással, de ezzel is inkább csak idegeikre mész. nem mellesleg pénzbe kerül, csak helyszíni munkát tudod (talán) meggyorsítani... a szállítást nem.
Ellenben én amit még tennék, legtöbb márka kényes a szervizére, mert nem az autó eladás fő a bevétel, hanem a szervizelés.. tehát a Ford Magyarországot megkeresni elsőnek telefonon, utána, ha szóban nem annyira készségesek akkor egy ajánlott levéllel..
Nyilván nem "k" meg "f" betűs szavakat kell írni, csak olyan szívhez szólót, h "nem ezt vártad ettől a márkától, meg h munkába járáshoz van, a csere autó nem tud azonos szolgáltatást nyújtani, (nem fér el benne a család), jelentős kényelmetlenségeket" okoz ez neked meg ilyeneket..De sztem már telefonnal is sokat lendítenél az ügyön, sőt nem tartom kízártnak h megtudják majd mondani h merre jár a csere alkatrész és mi a késedelem oka?! (ehhez alvázszám / motorszám esetleg rendszám biztos h kell majd)
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
pinnacle
nagyúr
válasz Outlander #9954 üzenetére
Már beszéltem velük, pont ezt mondtam, hogy nem ezt vártam a Fordtól. A szervizbe azt mondták, hogy elméletileg Július 25-én lesz raktáron motor, 1-2 hét mire ideér, de én már inkább szabadulnék tőle, ezért kérdeztem, hogy van-e valami javítási határidő.
[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
válasz pinnacle #9955 üzenetére
Ha semmi biztatót nem tudtak mondani és már télleg a benzin meg a gyufán gondolkodsz...
Akkor neked is az OFE-t tudom ajánlani...
Csak az a baj, h leghamarabb ők meg majd csak október környékén tudnak nagyot lépni ez ügyben... sok a dolguk.Mondjuk addig is, ezt is lehet mondani h megtetted a jogi lépéseket, számoljanak bírósági ajánlott levél érkezésére.De sztem sanszos azzal van a baj, h még nincs kész a gyárban a motor, vagy ha kész is van, még nem "postázták"...Jah, látom közbe írtad h már raktáron van és talán már szállítás alatt is.... akkor tehát télleg felesleges az ugrabugra..
Ha elhárítják a hibát, nem kötelesek cserélni, elötte sem... van egy 30 napos türelmi idő, de ha tudja bizonyítani h törekedtek a hiba elhárítására, (az h berendelték , és kaptál csere autót), az egy jobb ügyvéd szemében az... szaal, csere kizárt, megvenni piaci ár alatt biztos, h megveszik, kérdés akarod -e?!
A használtautón hirdetve többért el lehet majd adni, ha kész lesz...
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
asdf_
veterán
Arra figyelj, hogy meg veletlen se te fizesd ki az ujravizsgaztatasbol eredo koltsegeket (merugye motorszamcsere miatt itt az lesz).
-
Johnny001
senior tag
válasz pinnacle #9957 üzenetére
Hi!
Legjobb a türelem ilyenkor, már lesz új motorod az biztos, szépen beszerelik garisan. Ne legyél kishitű, most már más baja nem lehet
Nekem is megcsinálták a hűtőszekrényemet (tudom nem egy kategória), csak ki kellett várni az alkatrész érkezését, másnapra kész volt. Az autómmal (Renault Megane II kupé) az volt a baj, hogy egy csomó garanciális, gyári hibát nem csináltatott meg az előző tulaj ingyen, úgyhogy nekem kellett pénzért. De jó áron volt és a régit beszámították. Most már túl vagyok a megpróbáltatásokon, a sör megfelelő hőmérsékletű végre.
Fel a fejjel!
By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
pinnacle
nagyúr
Köszi asdf_, Johnny001! Rákérdeztem, azt mondták, hogy a vizsgáztatást megoldják. Remélem nem lesz több gond. Csak az bosszant, hogy elég sok autót átnéztem, mire ezt választottam. Autószerelő ismerősök azt mondták, hogy mindegy csak Japánban gyártott autó legyen, az meg már csak a Mazda, de a 3-nak az utastere kicsinek tűnt, Skoda Octavia azért esett ki, mert állítólag a városi közlekedés nem a legjobb a turbó motornak.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Rosszul emlékeztem, japán autót mondtak, ezt már csak én határoztam el, hogyha még egyszer lesz lehetőségem autót venni, az Japánban gyártott autó lesz.
-
Goatman
aktív tag
Hello!
Ha táp vitt magával vinyót és alaplapot is, és minden garis, mik a kilátásaim?
Üdv.
92 pirospont a régi Hardveraprón: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Goatman
-
Topikgazda
válasz Goatman #9963 üzenetére
Szia!
Milyen táp és hol vetted?
Egyébként ha azt mondod, hogy a táp vitte el őket, szinte biztos, hogy nem foglalkoznak velük. Ami ilyenkor szinte mindig beválik: "há' tegnap még jó volt!"
Ha egy helyen vettél mindent, akkor ne egyszerre vidd be őket, mert az gyanús lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
bence007
tag
Sziasztok!
Elromlott a Nexus s készülékem!A hibajelenség a következő:Semmire nem reagált,nem tudtam bekapcsolna!Így elvittem a Samsung szervizbe ahol átvették és felküldték a központba.Ennek két hete. Tegnap hívott a szerviz, hogy vigyem be a számlát, mivel kérte tőle a központi szerviz. Na most nekem a számla nincs már meg.
Mit lehet tenni ebben az esetben?Tudomásom szerint Korm.rendeletben szabályzott, hogy garanciális igényemet a garancia jeggyel érvényesíthetem!
Jogosan kérik a számlát?
Köszönöm a segítséget!
-
asdf_
veterán
válasz bence007 #9967 üzenetére
Amennyiben a gari elso eveben vagy, ugy javitashoz csak jotallasi jegyet kerhetnek ("jotallasi igeny jotallasi jeggyel ervenyesitheto"). Szamlat kb. ebben a ket esetben tudok elkepzelni, amikor jogilag alatamasztottan kerhetik: arengedmeny vagy a vasarlasi osszeg jovairasa (amikoris lenyeges, hogy mennyiert vetted, mert ez csak a szamlan van rajta).
A szamlat ettol fuggetlenul amugy tessek megorizni minden esetben.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bullseye #9971 üzenetére
A tápot visszaküldik a nagykernek azzal, hogy elfüstölt, de az alaplapot és a vinyót milyen indokkal? Elvitte őket egy sz@r táp? A nagyker ezt nem eszi meg.
Tehát vagy a nehezebb utat választva kártérítést követelünk a bolttól a hibás teljesítés miatt, vagy a könnyebb utat választva egyesével visszük vissza a cuccokat, azzal a hibajelenséggel, hogy tegnap még működött, de ma már nem. Bolt küldi a nagykernek, nagykernél sem fog elindulni, és cserélni garanciálisan.
Itt az a baj, hogy ha az A lehetőséget bepróbáljuk, már nem lesz B. -
asdf_
veterán
válasz Superhun #9972 üzenetére
Igen, de ha kulon visszakuldi a kisker a -velhetoen harom kulon- nagykerbe a hibas harom cuccot, akkor nem mindegy, hogy egyesevel kulon idoben, vagy egyutt teszi ezt? Ok is csak beadjak faarccal a nagykerbe, oszt' csokolom. Ha a kisker is egy helyrol, raadasul egyszerre szerezte be az eldoglott termekeket, akkor kell ezt a kivarosat jatszani.
-
Attix82
őstag
Engem speciál sose érdekelt mibe halálozott el a termék. Ha a nagyker észreveszi akkor annyi, de amúgy én mint eladó nem nagyon érdekel. (én meg nem közlöm senkivel se ,hogy mi is történt csak a hibaleírást megírom, hogy mit produkál)
De amúgy általában közlik mi is történt.
-
-
Topikgazda
válasz Attix82 #9974 üzenetére
Mármint mit közölnek általában és kinek?
bullseye: az alaplapnak/vinyónak nem kell felkészülnie arra, hogy a táptól nagyobb feszültség jön az előírtnál. Ez nem rendeltetésszerű használat. Egyébként a tápban, ha jól látom, van túlfeszültség-védelem meg rövidzárvédelem, tehát ez egyértelműen kaki...
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
Nincs valami topik erre ahol gyűjtik az ilyen köcsög cégeket?
én is tudnék bele már mit írniÚgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #9978 üzenetére
Csak ezt találtam, de itt pont a jó boltokat véleményezik...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
Még május végén vittem vissza egy vga-t egy számtech boltba, garanciális javítás miatt, de a vga-t azóta sem tudták sem megjavítani, sem cserélni, pedig már bő 2 hónapja ott van.
Ilyenkor mi a helyzet? A pénzt adják vissza, vagy levásárolhatom?
Ma azt mondták, hogy jövőhéten megjön, de én inkább levásárolnám, vagy ugye a pénzt kérném vissza. Attól függ mit lehet ilyenkor.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Josi
aktív tag
Már 1 hónap után csapkodni kellett volna az asztalt, hogy jelentős kényelmetlenség, nem tudod a gépet használni, pedig neked munkára kell, stb...
És elállni a szerződéstől. Ekkor a vételár visszajár, semmi levásárlás.
De akkor most már várd ki azt az 1 hetet.
Ha nem tudják ugyanolyanra cserélni, akkor kérd vissza a vételárat.
Nem kötelezhetnek levásárlásra.
Ha jobb kártyát ajánlanak, elfogadhatod, de nem kötelező, ráfizetésre sem kötelezhetnek.
Röviden, csere ugyanolyanra, vagy pénz vissza. Minden más megállapodás rajtad múlik, beleegyezel-e.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
giigz
veterán
Még gari időn belül van most, viszont nekem már nem kell az a vga, mert nem tudok vele semmit kezdeni, és az még 8.700 Ft volt akkor, most meg jó ha 3.000-ért el tudnám adni.
Tehát úgy járnék a legjobban, ha a pénzt visszakapnám, de nekem az is teljesen tökéletes, ha levásárolhatom.
Tehát akkor ha hétfőn bemegyek, és azt mondom, hogy a pénzt kérem vissza, vagy levásárolom, akkor engedelmeskedniük kell nekem? Mert az egy dolog, hogy jövőhét végére megjön a cserekártya, de már ugye bőven túl vagyunk az 1 hónapon, tehát ha jól veszem ki, akkor ha megjön, ha nem, én döntök.
-
sasa311
veterán
akkor engedelmeskedniük kell nekem?
Nem. De kérheted. És ha ők nem partnerek benne akkor beírhatod a vásárlók könyvébe, hogy 2 hónapja tökölnek vele és ez számodra elfogadhatatlan, meg jelentős kellemetlenség, mert VGA nélkül nem működik a számítógéped! Svédcsavar a végére, hogy egyáltalán nem együttműködő a cég.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Predator2
addikt
Helló
Mit tudok olyankor csinálni ha napokig nincs internetem annak ellenére, hogy azt már előre kifizettem?
Jeleztem feléjük a hibát és vissza is igazolták h tudnak róla, de nincs most kapacitás amint lesz megnézik/ráadásul pont hétvége volt.
Amikor már sokadik nap nem (vagy csak minimálisan) volt és teljesen ostobának néztek kicsit erélyesebben beszéltem velük telefonon másnap kijöttek és babráltak valamit ami ugyan csak 1 napig volt jó! Ismét felhívtam őket de ezután már egy hétig ment viszonylag hiba nélkül. Tegnap ismét egy órára nem volt internetem.Ilyenkor köteles vagyok a teljes költséget kifizetni nekik? Sajna ahol én lakom csak 2 szolgáltató van és ez a "jobb" így váltani nem tudok.
Telefonnal felvettem ahogy haldoklik a modem bizonyítéknak.
THX a választ.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
bullseye
addikt
válasz Predator2 #9985 üzenetére
Meg kell nézned a cég szerződési feltételeit, meg a szerződést magát is. Általában 72 órán belül kell elhárítaniuk a hibát (ha nincs hátráltató tényező - pl. nem engeded be őket a lakásba, nincs áram, stb.), és 95% rendelkezésre állást vállalnak. Azaz néhány nap nem számít. Hacsak nem ismétlődik gyakran. És a 72 óra számít (esetenként délután 5 feletti bejelentésnél másnap reggeltől). Ha azt túllépik, azért már járna valami.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
BE4GLE
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Van egy Prestigio 4500 duo telefonom, aminek a kijelzője meghibásodott, ezért elküldtem a miskolci márkaszervizbe. Két hét múlva kaptam vissza. A mellékelt dokumentumon az állt, hogy a „készülék javítása” történt. Az ide vonatkozó kormányrendelet szerint le kellett volna írniuk a javítás módját (pl.: kijelzőcsere) és ezt a jótállási jegyen feltüntetni. Tehát az eljárás nem felelt meg a rendeletnek.
Néhány perccel a kézhezvételt követően rá kellett jönnöm, hogy a hiba változatlanul fennáll, tehát vissza kellett küldenem a szervizbe. Várhattam újabb két hetet. Az eredmény ugyanaz lett. Kaptam egy „készülék javításáról” szóló papírt és egy változatlanul hibás telefont. Ezen felül két friss karcolással is gazdagabb lett a készülék.
Két hónapja van meg a telefon és ebből egyet szervizben volt. Nem látom értelmét újból szervizbe küldeni a telefont, mert kétlem, hogy más eredménnyel járna. Inkább visszavinném az Extreme Digitalba, ahol vettem, és ott a PTK-ra hivatkoznék:
„306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.”„306. § (2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.”
„306/A. § A jogosult a választott szavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt köteles a
kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.”Nektek mi a véleményetek a helyzetről, illetve ti mit csinálnátok hasonló cipőben? Van két szervizigazolásom és egy telefonom, amin 5 percen belül reprodukálni lehet a hibát.
Redmi Note 9 Pro
-
BE4GLE
aktív tag
válasz Superhun #9988 üzenetére
A plazma kijelzőkhöz hasonló beégést produkál.
Ha pár percig nem változik a megjelenített kép, akkor "beleég" a kijelzőbe. Pl. ha elolvasok egy cikket a böngészőben landscape módban akkor rajta marad a weboldal nyoma, a címsor és a status bar is. Persze mivel LCD-ről van szó, egy idő után eltűnik róla a beégett kép.Te mit csinálnál?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 9 Pro
-
-
Topikgazda
Ez nem így működik.
Ha a kereskedő minden tőle telhetőt megtett a garanciális ügyintézés mielőbbi rendezésének érdekében, akkor nem állhatsz el a szerződéstől. Ha folyamatosan érdeklődik az ügyintézés aktuális állapotáról és erről tájékoztatja is a vásárlót, akkor ez törekedésnek tekinthető.
Ha pénteken nem jön meg a kártya és nem tudja megindokolni a bolt, hogy miért nem, vagy kitérő választ ad, szóba hozhatod az elállást, hiszen hamis tájékoztatást adott korábban.
-
Attix82
őstag
Ha mondták, hogy péntekre ott lesz , akkor illik megvárni....ha nem lesz addigra, akkor már pénzt visszakérheted.
(nem is értem, miből gondoltad azt, hogy tudod péntekre ott lesz és Te direkt bemész csütörtökön a pénzt visszakérni, ilyet se hallottam még . Ezt inkább ne írtad volna )
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Egy kicsit pontosítok:
Május végén bevittem a kártyát (októberig garis), felírták a telefonszámom, és mondták, hogy majd hívnak. Bő 2 hónapot vártam a hívásra, de nem történt semmi, ezért múlthéten bementem, és megkérdeztem, hogy mi a helyzet (ekkor kellett volna visszakérni a pénzt, de akkor még erre nem gondoltam). Azt mondták, hogy menjek be pénteken, addigra megérdeklődik, mi a helyzet. Pénteken bementem, és azt mondták, hogy jövőhét végére meg fog jönni a kártya.
Most viszont nekem az lenne a legjobb, ha nem a kártyát kapnám, hanem az árát...
Törekedést egyébként én ebben nem látok a bolt részéről...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás