-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kmisi99
addikt
A pcx-hez elpostáztam a hibás merevlemezem május 30. azóta semmi infó róla. Se egy email semmi. Ilyen hosszú egy garanciáztatási folyamat? Mert már kezdek félni, hogy lehet meg se érkezett nekik olyan rég küldtem.
-
zenwalk
senior tag
Sziasztok
pár hete már írtam a barátnőm laptopjával kapcsolatban, ami már lassan 2 hónapja szervizben van. A bolt, ahol vettük azt mondta, nincs alkatrész és ők se tudják, mikor lesz. Ilyenkor mit lehet tenni? Várni amíg lesz alkatrész? -
zenwalk
senior tag
És ez hogy működik? Felhívom a boltot, hogy nekem ez már elég kellemetlen, lassan 2 hónapja náluk van a gép, nekem is kéne munkára, stb.. és legyenek szívesek kicserélni a laptopot? Ha azt mondják, hogy nem cserélik, várjak, akkor tehetek valamit a váráson kívül?
-
bullseye
addikt
Sőt, ukránokkal! És rájuk gyújtod az épületet, de térden lövöd őket, hogy ne tudjanak kimenekülni...
Elsőre meg kell próbálni normálisan. Elég akkor előkapni a fogyvédet és egyéb fenyegetéseket, ha amúgy nem segítenek.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Danex
addikt
Hello. Laptopnál illesztési probléma, ami nem feltétlen akadályozza a működést (illetve rá lehet fogni), az lehet garanciális probléma?
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz zenwalk #9665 üzenetére
En nem ertek hozza jogaszilag, csak tapasztalat, hogy mutatnod kell, hogy van fogalmad a helyzetrol (ne'ha me'g az is belefer, ha tobbrol beszelsz meggyozodessel, mint amennyiben biztos vagy - cafoljak ok, ha van mivel, de gyanusabb, hogy kompromisszum lesz belole).
Es igen, reagalva bullseye felvetesere, igy gondoltam, hogy nem az van, hogy ha nem csinaljak akkor leteszed es morfondirozol, hogy most mi van; hanem ha maguktol rakerdezesre nem akarjak, akkor jonni a fogyveddel, de me'g a beszelgetes reszekent. Csak ugy ertettem az egybol-t, hogy ha siman el akarnanak hajtani, akkor azt mar eleve nem szabad szo nelkul hagyni. -
Danex
addikt
válasz Attix82 #9671 üzenetére
Itt a videó. Semmi fizikális behatás nem érte, nem új viszont a legelejétől fennáll azonban diákként nem tudom nélkülözni a gépet, főleg nem vidékről küldözgetni Csak azért kérdem, hogy ha úgy alakul akkor lehet-e ezért visszavinni.
-
zenwalk
senior tag
Na beszéltem a bolttal.
Azt mondták, hogy pont tegnap kapott egy email-t (micsoda véletlen), hogy folyamatban van a beszerzés.
Ha esetleg véletlenül nem kapnának alkatrészt, akkor kapunk egy a gép értékéve megegyező utalványt amit levásárolhatunk.
És majd értesítenek...
Szóval várunk. Még mindig[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz zenwalk #9676 üzenetére
Ne az ertekevel legyen egyenlo, hanem a bekerulesi araval, es ne utalvany, hanem kp, amit ha jo fiuk lesznek, naluk vasarolsz el.
Kizart, hogy pont most jonne az alkatresz, ez netto idohuzas. Ha jol ertettem, hogy telefonon beszeltel veluk, akkor en a helyedben megeresztenek egy ajanlott levelet (vagy plane tertiset), hogy erre es erre a szamlaszamra kered a penzt vissza... aztan akkor mar lepniuk kell, irasban - tel.szamot ne mellekelj es/vagy irasbeli valaszt kerj -, oda meg nem irhat le torvenytelent (vagy hat ha megis, plane nyeresben vagy).
[Nekem gyanus, hogy azert probalnak lerazni, mert nem vagy fizikailag ott, hanem csak telefonalgatsz. Nagyon messze vannak bemenni es kezbe venni - akar eleg is lehet - a vasarlok konyvet?]bullseye, szerinted? Mintha te a masik oldalon lennel, nem?
[ Szerkesztve ]
-
zenwalk
senior tag
Az a baj az időpont egyeztetéssel, hogy úgy is azt fogja mondani, hogy nem rajta múlik nem tud időpontot mondani.
Igazából én szegedi vagyok, a barátnőm Debrecen mellett lakik, de úgy is megyek hozzá holnap, akkor elnézünk az boltba. A levéllel még várok szerintem, előbb személyesen megyünk be.
Annyival nem tudja megoldani az egészet, hogy az alkatrész beszerzése folyamatban van? -
bullseye
addikt
Nem, max. néha ügyfélszolgálatozok máshol, más ügyekben. És tudom, hogy ha normálisan adja elő valaki a baját, jobb eséllyel foglalkoznak vele normálisan, illetve ha valaki rögtön balhézik, akkor megeshet, hogy a szabályokat betartva, de szívatják érte. + az erkölcsi győzelem is azé, aki normálisan áll hozzá, és csak akkor keményít be, ha hülyének nézik.
Ebben az esetben mondjuk jó eséllyel ez történik, így én kedvesen de határozottan közölném, hogy a 2 hónappal már messze kimerítették a "jelentős kényelmetlenséget", úgyhogy vagy adjanak egy cserekészüléket, ha további időre van szükségük, vagy rendezzék vissza a megelőző állapotot.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
axioma
veterán
válasz bullseye #9682 üzenetére
Az az igazsag, hogy adott esetben nalam nem huzodott volna 2 honapig szo nelkul, tehat a 2 honap nekem mar azt jelenti, hogy eddig nem normalisan kezeltek... vagy 5x leraztak vagy ilyesmi.
Ez az "erteket" levasarlas is baromi gyanus.
Egyebkent - nem vagyok ra buszke - nem kereskedelmi vonalon, de volt mar ra pelda, hogy az elejen jol felhuztam magam, mert hulyenek nezesnek tunt, aztan egy magyarazo mondat utan felfogtam, hogy mas a szitu, es en meg persze elnezest kertem mondvan hogy nekem meg hogy tunt, el is fogadta, es ez utan is vissza tudtunk terni a normal kerekvagasba, me'g hasznos infot is kaptam. -
pilu01
senior tag
Üdv
Ha van egy olyan rossz hardverem, (Gigabyte vga) amihez se számlám se garlevelem, de tudom hogy 2011-es és 3év garos volt, avval tudok valamit kezdeni, vagy kenhetem a hajamra? -
asdf_
veterán
szerk: ez persze abban az esetben, ha a bolt, ahonnan szarmazik a kartya, mar nem elerheto:
Keresel egy szamtechboltos ismerost, akinek esetleg jofejsegbol legarizza papir nelkul a harom disztributor kozul az, ahonnan a cumo szarmazik (mar ha onnan szarmazik, ha nem, akkor garantaltan igyjaras). Mivel a chs szervize egyben sima szerviz utcai vevoknek is, esetleg oda erdemes lenne eldobni egy emailt a seriallal, hogy toluk van-e es mi a hozzaallasuk.
[ Szerkesztve ]
-
e30st
tag
Üdv!
JBL 400P-t szervizeltettem, garanciálisan, a SEKON BT. nevű helyen. Ők a hiavtalos hazai szerviz. Utálom őket, mert már máskor is nagyon szaroztak és egy hónapig ülnek a készüléken, ők sose keresnek, elvárják hogy én hívjam őket, stb.
A lényeg hogy most azzal idegesítettek fel nagyon, hogy miután másfél hónapja ülnek a garanciális készüléken, közölték, hogy nem tudják kicserélni, se megjavítani, ezért csereutalványt adnak érte, amit abban a boltban vásárolhatok le, ahol ezt vettem.
Nem nagyon értek a fogyasztóvédelemhez, de nekem nagyon simlisnek és jogszerűtlennek tűnik ez a fajta megoldás. Szóval mégiscsak van infláció, meg eleve én akciósan vettem a cuccot, és mit kezdek én egy csereutalvánnyal?
Szerintem minimum hogy kp-ben adják vissza a vételárat, de más cégeknél is ilyenkor az a szokás, hogy nem még nekem kell újra járkálnom messzi messzi városokba vásárolni, hanem ők adnak egy (ha ugyanolyat nem tudnak) újabb, jobb terméket.Van-e erre valamiféle szabály? tudok-e valamire hivatkozni náluk? mert ezt semmiképp nem szeretném.
[ Szerkesztve ]
-
e30st
tag
köszönöm! én is így gondoltam. Már csak az lenne a kérdésem, hogy erről van-e valami passzus amit vihetek nekik megmutatni.
illetve hogy ha jól tudom 1 év a kötelező gari, ami nagyon szigorú. Erre két év volt a gari és a lejárat napján vittem be, szóval még garisként kezelték, de a második évre is vonatkozik ugyanez az eljárás? -
netseft
aktív tag
Felteszem még az 1 éves kötelező jótállási időtartamon belül van a termék, és nem valamilyen önkéntesen vállalt "garanciáról" van szó. Mivel nem hajlandóak sem kijavítani a hibát, sem cserélni a terméket, marad a pénzvisszafizetés, ami az eredeti, számlán szereplő árat jelenti. Ha erre nem hajlandóak, panaszkönyvi bejegyzést és fogyasztóvédelmi bejelentést kell megemlíteni a Ptk.-ra hivatkozva. Ha ez sem hatja meg őket, meg is kell tenni ezeket a lépéseket. A csereutalványt kenjék a hajukra. Mellesleg a 1,5 hónapos szervizelés is messze túllépi már a 15 napos ajánlott időtartamot.
#9691: Akkor az a döntő kérdés, hogy a +1 évet ki vállalta, és mire.
[ Szerkesztve ]
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
Josi
aktív tag
Szerviztől ne várd, hogy visszaadják a pénzedet.
Ők javítanak, ha nem tudnak akkor adnak csereutalványt.
Az utalvánnyal bemész ahol vásároltad a készüléket. (Bolt)
És ŐK vagy adnak egy ugyanolyant, vagy ők fogják a vásárláskori árat visszaadni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Prevent
aktív tag
-
Prevent
aktív tag
válasz sMogyi86 #9697 üzenetére
Persze!
Gyàrtói: Hivatalos szervíze javítja vagy cseréli a termék gyártòjának. Ez a legjobb de így dràgàbb is az adott tárgy.Bolti garancia: Egy adott üzlet ahol a terméket veszed annak a hálozatnak a "szervizesei" javitják ha baj van. Nem a legjobb opció...
Hu garancia: Magyarországon érvényesíthető a kijelölt szervízpontokon.
Eu garancia: Az Összes Európai országban èrvényesíthető a Garancia szintén a gyàrtó által megjelölt pontokon...
[ Szerkesztve ]
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Prevent
aktív tag
válasz sMogyi86 #9699 üzenetére
Nem minden esetben!
Legjobb opció: EU-s Gyártói Garancia.
De!
Olyan is van hogy az gyàrtó által megadott EU-s orszàgban lehet csak érvényesíteni.
Lehet ezért olcsó a Lumia...[ Szerkesztve ]
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Escape from Tarkov
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Fűnyíró topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Hobby elektronika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.