-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Cootermain #9100 üzenetére
Gyari rma-nal arra gondoltam, hogy te kuldod el a gyarnak, hatha (bar nyilvan nem viccbol dobja vissza a nagyker, ha nekik a gyarto is visszadobna/visszadobta). A nagykerrel te ne foglalkozz, semmi kozuk hozza, jogi kapcsolatban sem alltok.
-
LEON-T
aktív tag
válasz Cootermain #9097 üzenetére
Gondolom gigabyte, es kanizsai az eset,?
Ha nem vette eszre a kisker, az az nem feltetelesen vette at, akkor verd le rajtuk.
-
Cootermain
tag
Beletrafáltál. Honnan gondoltad?
Szerencsésebb lett volna személyesen, de túl nagy a távolság hogy bemenjek(rosszul írtam, csak 300km oda..).
Ez esetben marad a kisker nyaggatása. Ha nem hajlandóak garanciáztatni legrosszabb esetben kiküldöm én. Abból indultam ki hogy az égett Giga lapot szó nélkül kiküldte az Ipon, nem kellett velük szórakozni. RMA-s folyamat elindítása hogyan zajlik? A Gigabyte magyar oldalán csak notebookok garanciális ügyintézésével kapcsolatban találtam infót, illtve csak a tajvani központ elérhetősége van megadva.
-
csaba19
csendes tag
Sziasztok!
Tavaly szeptemberben a TESCO-ban vettem egy Wayteq Libra típusú telefont. Február 22-én reggelre nem lehetett bekapcsolni az Android és a ZTE logóig eljutott, de tovább nem. Aznap leadtam az üzlet ügyfélszolgálatánál, ahol az mondták, hogy előreláthatólag 2-3 hét múlva lesz kész.A telefon nekem nem szórakozás, hanem munkámhoz kell, ezért vettem egy használt készüléket, hogy addig se maradjak telefon nélkül. Néha szükségem van internetre és navigációra, de ezt nem tudta a használt teló.
A 3. hét leteltével bementem a TESCO-ba, hogy mi a helyzet, akkor azt mondták, hogy még benne vagyunk a 30 napban, addig biztosan kész lesz. Tegnap letelt a 30 nap, de semmi napféle visszajelzést nem kaptam ezért bementem újra, mivel ez tegnap 24-én vasárnap volt, semmit sem tudtak mondani, de megadták a szerviz számát, hogy hívjam fel őket mi a helyzet a telefonommal, azt ígérték ők is fogják hívni őket. Ma 25-én kb. 10 alkalommal hívtam a szervizt, de nem vették fel. Néhány perce viszont hívtak a TESCO-ból, hogy beszéltek a szervizzel és szerdára (03.28) lesz kész a készülék és előreláthatólag pénteken kapom meg. Én nagyon megértő és türelmes voltam eddig, de én már eleget vártam, nem tudok még 5 napot vagy többet várni. Ha ez egy olyan termék lenne amit tudok nélkülözni a mindennapokban pl. egy DVD lejátszó, akkor nem is vergődnék.
Ha én tegnap nem megyek be hozzájuk, akkor senki sem foglalkozik az ügyemmel, ráadásul vennem kellett valamit helyette.Milyen lehetőségeim vannak visszakaphatom-e a pénzem (ilyen készüléket nem forgalmaznak már, tehát a csere nem lehetséges), vagy így jártam és várni kell a telefonomra? Ahogy olvasom a rendelkezéseket , ha az üzlet nem cserél, akkor a javíttatást 15 napon belüli elvégzésére kell törekedni, már harminc nap letelt, legalább valami tájékoztatást adhattak volna. Verjem az asztalt? Írjak be a vásárlók könyvébe?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz csaba19 #9105 üzenetére
A vasarlok konyvebe nyugodtan beirhatsz majd a keszulek atvetelekor, kulon ezert nem mennek be, amugy annyit tudsz csinalni, hogy elallsz a szerzodestol, amit ha elfogadnak, akkor 30 napon belul kell a vasarlas osszeget visszaadniuk, ha nem, akkor meg majd birosagon tudod csak kihajtani beloluk (mar ha elotte nem futod meg a bekelteto testuletet, es annak donteset nem fogadja el automatikusan a tesco, es ott neked itelnek). En pentekig mar kibirnam, de ha akkor sincs, akkor tok egyertelmuen hosszu mese a vendegkonyvbe, es lehet, hogy kernek egy infopultosnal donteskepesebb embert is. Na meg persze lobogtatnam a jogaimat, melyet ok paros labbal tipornak:
PTK 306. §
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
-
asdf_
veterán
Arra viszont mocskosul figyelj, hogy papirod legyen arrol, hogy naluk figyelt 1 honap +-ig a keszulek, valamint a visszaadas datuma ne az legyen, amikor a wayteq szerviz visszaadja a tesconak a cumot, hanem az a nap, amikor te atveszed, mert ennyivel hosszabbodik a jotallas.
-
davidcsaba93
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 2011. decemberében vettem egy HTC Sensationt a T-Mobilenál, már annyiszor volt szervizben hogy a garanciapapír is betelt de mégis problémák vannak vele. Már 2-szer vittem vissza amiatt hogy komolyabb használat során (pl játék) egyszercsak elkezdi nem èrzékelni az érintéseket. Ma hoztam haza újra és még mindig fennáll a probléma. Ilyen esetben lehet kérni a telefon cseréjét? Idáig mindig javítgattak rajta valamit, cseréltek alkatrészeket, de nem lett jobb. Mit tanácsoltok mit tegyek? -
Attix82
őstag
válasz davidcsaba93 #9109 üzenetére
Nincs megszabva hányszor lehet javítaniuk, de bevett szokás, hogy ha ugyan azzal a problémával 3.-szorra se sikerül megoldani, akkor cserét kérhetsz.
-
asdf_
veterán
Ellenben mivel 1 ev utan vagyunk, a kotelezo jotallas mar lejart, jogszabaly mar csak akkor ved, ha te bizonyitasz es szavatossagozol, igy a jotallasi jegyen kozoltek az iranyadoak, hogy mi jot lehet tenni.
-
st6969
őstag
Sziasztok,
előre is elnézést, ha ez a probléma már korábban meg lett tárgyalva.
Van egy Samsung porszívóm, aminek a garanciája 2 év. Pár hónapja, tavaly novemberben meghibásodott, komplett motort (!) cseréltek benne. Tökéletesen működött utána, viszont most megint elromlott. A baj az, hogy 1 hónapja lejárt az eredeti 2 év garancia. Ilyenkor nincs már mit tenni? Gondolok arra, hogy főalkatrész miatt esetleg nem indul-e újra a garancia? -
Attix82
őstag
Ha nincs megfogalmazva a garipapírján , hogy a motorra külön van garancia, és ugye ez lett cserélve, akkor már nem érvényes a garanciára a termék.
PL vannak a Projektorok amiknél azt írjak a jótállásra , hogy a készülékre 2 év, a lámpára 1 év. Vagyis ha a lámpa 1.5 év után megy tönkre, akkor saját költségre kell cserélni, de ha a készülék megy tönkre akkor azt javítják.
-
Turbolada II
őstag
-
Touch
csendes tag
Üdv!
Tud valaki esetleg valamit a Lambda Computer-ről a fentieken felül? Illetve tud valaki arról, hogy Corsair-nek van-e Magyarországon márkaszervize vagy hasonló? Ha van, ott esetleg tudom érvényesíteni kisker garanciámat?
Előre is köszönöm a segítséget!
Touch -
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #9114 üzenetére
Nincs mar olyan reg, hogy foelem (plane olyan, hogy azert mert foeelem, amiatt valamire tobb jarna, ilyen szerintem amugy sosem volt).
A samsung amugy nem irja korlatozottnak a 24 honap jotallast a porszivora, ennek okan motorcserenel a motorra ujraindult a 24 honap. -
asdf_
veterán
-
Turbolada II
őstag
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #9118 üzenetére
Es miert jar kevesebb? Mert a kotelezo jotallas torvenyileg eloirt minimum idotartama 1 ev. Az izzo mukodesebol fakadoan evidens, hogy arra senki nem vallal x eveket, hanem maximum x uzemorat, tehat a projektorra nem azert megy a ketto, mert az "fodarab" az izzo meg nem.
(amugy szerintem kezet-labat osszeteheti az ember, hogy egyaltalan kap egy ev garit az izzora, utana kene jarni, de szerintem ez siman olyan, mint a fekbetet az autonal, hasznalat kovetkezteben egyszercsak cserelni kell, nem mellesleg eleg csak leejteni, vagy odakoccolni egy kicsit azt a projektort, es maris levesbe mehetett az ego, szoval meg az is lehet, hogy nem jogszabalyellenes, ha azt mondja a gyarto, hogy az izzora egy evet sem ad, hosszu jogi szkanderozast tippelek ennek vitaja soran ) -
Tuzson
csendes tag
Sziasztok!
Röviden vázolnám a kálváriámat a Sony telefonok hivatalos márkaszervizével (Cordon Elektronics), majd engedjetek meg néhány kérdést.
8 hónapja vettem a Telenoros Sony Xperia Solámat, ami a kezdetektől fagyott. Függetlenül az éppen futó alkalmazástól vagy csak épp a menüben tallózva, avagy épp telefonálás közben a kép kimerevedett, miközben becsíkozódva, alapszínekre esett szét. Ilyenkor csak a két gombos kikapcs segített.
1. 3 hónaposan beadtam a Telenorba, elküldték szervizbe.
2. 2 hét után megjött a telefon, külsérelmi nyomokkal (bal alsó sarka és a tetején a perem megnyomva, mély karcok a kijelzőn). Jegyzőkönyvet vetettem fel, hogy így nem veszem át- ment vissza a szervizbe.
3. Újabb 2,5 hét után megjött egy jegyzőkönyvvel, miszerint mossák kezeiket, mert ők minden készüléket lefotóznak a szervizben (fotót persze nem küldtek: hogy ki zúzta meg a telefonom, nem tudom). Bekapcsoltam a telefont, amire visszarakták a GB-t (én már frissítettem ICS-re előtte). A hiba továbbra is fennált, másnap leadtam ismét.
4. Megint 2,5 hét, mire megkaptam, ismét szoftvert frissítettek. Már a boltban, mikor bekapcsoltam, egyből lefagyott, ment tehát megint vissza a szervizbe. (A Telenoros itt már ráírta felvételi lapra, hogy 3. javításra megy.)
5. Ismét eltelt vagy 3 hét, mire megjött a készülék. Mégpedig egy olyan jegyzőkönyv kíséretében, amiben leírta a Cordon, hogy huzamosabb tesztnek alávetve a telefont, semmilyen rendellenességet nem tapasztaltak, a készülék üzemszerűen működik, ezért nem javították.
Itt jegyzem meg, hogy ezzel együtt a jótállási jegybe sem került erről a javításról semmi bejegyzés.
6. A telefon továbbra is naponta többször lefagyott. Mivel karácsony volt és két ünnep között nem vették át a Telenorban javításra, így csak január elején vihettem megint be. Addig csináltam több fotót fényképezővel az éppen szétesett kijelzőről, valamint beszéltem telefonon a Cordonnal és a Sony Magyarországgal is. A Sonyban mondtak egy nevet (akivel ők majd telefonon beszélnek a Cordonnál), neki címezzem az elküldött telefonomat. A Telenorban leadtam hát megint a készüléket, mellékelve a fotókat és 2 oldalban leírva a kálváriámat, amiből idéznék:„Röviden leírnám Önnek, hogy mi is a probléma: a telefon állandóan lefagy úgy, hogy a kép szétesik (zöldes-kékes-pirosas csíkok jelennek meg, a betűk, piktogramok, képek stb. szétesnek, a képernyő kimerevedik), valamint ha olyan alkalmazás fut éppen (pl. valamilyen játék), aminek hangja van, akkor a készülék a lefagyás pillanatától csak zúg.
A lefagyás nem köthető konkrétan egy adott applikációhoz sem (volt, hogy telefonálás közben fagyott le), hanem teljesen véletlenszerűen történik, így véleményem szerint kizárható a szoftveres hiba, a készüléknek hardveres gondja van. Ezzel a megállapítással a Sony Magyarország ügyintézője is egyetértett.
Legtöbb esetben ekkor csak az ún. kétgombos (bekapcsoló gomb + hangerő fel gomb) újraindítással lehet a telefont újraindítani, de többször előfordult az is, hogy a lefagyás után kb. egy perccel a telefon magától kikapcsolt és újraindult. Ebben az esetben a PIN kódot sem kérte be.A telefont 2012 októberében küldtem először Önökhöz ezzel a problémával. Mikor az üzletben javítás után átvettem volna, akkor láttam, hogy a bal alsó sarok és a telefon tetején a perem meg van sérülve, valamint a képernyőn néhány mély karcolás található. Ezt szóvá tettem az üzletben, ahol jegyzőkönyvet vettünk fel, valamit visszaküldtük Önöknek a szervizbe. Erre a válaszuk egy jegyzőkönyvben foglalva az volt, hogy a felelősséget elhárítják, mondván, hogy Önök minden beérkező készüléket lefotóznak. Ezt én készséggel el is hiszem, de az üzletbe én egy sérülésmentes, 3 hónapos készüléket adtam le és egy fizikai sérülésekkel bíró telefont kaptam vissza. Ergo valaki hibázott.
Átvéve ezután a telefont, használatba vettem. Önök újrarakták a 2.3.7-es Android verziót a telefonra, ami a hibát nem oldotta meg, a telefonom továbbra is a legváratlanabb pillanatokban a fent leírtak szerint lefagyott.
Ismét elküldtem javításra, ahonnan újfent egy szoftver újrarakás után visszakaptam. Ekkor már abban a pillanatban lefagyott, mikor a telefonszámokat másoltam át a kártyáról, így 5 perc után már adtam is vissza a Telenor üzletbe újbóli szervízelésre.
Ekkor már a Telenoros ügyintéző ráírta a Munkafelvételi jegyzőkönyvre, hogy harmadszori javításra küldjük a telefont a szakszervizbe. Mikor értesítettek, hogy mehetek átvenni a készüléket, a legnagyobb megdöbbenésemre az Önök által kiállított jegyzőkönyv várt, miszerint a telefonom üzemszerűen működik, így javítást nem eszközöltek rajta. Mindezt azzal magyarázzák, hogy huzamos időn keresztül tesztelték a készüléket és a jelzett hibát nem tapasztalták.
Kérdezem, hogy az első két szervízelés alkalmával is hasonlóképpen jártak e el a tesztelések során, akkor jelentkezett a hiba, amit a 2.3.7-es verzió újratelepítésével megoldottak? Majd nyílván szintén hasonló tesztelések sorozatával megbizonyosodtak arról, hogy a GB újrarakásával a lefagyások megszűntek? És kérdezem, hogy az első két szervízelés után miért nem tudtak részemre egy magyar nyelvű javítási jegyzőkönyvet kiállítani, melyben leírták a jelzett és Önök által tesztek során kimutatott hibát, annak megoldását és az újbóli tesztelésekkel alátámasztott üzemszerű működést? (Megj: az első két esetben és az utolsó javítás alkalmával is, egy angol nyelvű formanyomtatványra írnak mindenféle kódot… Szerintük ez itt Mo.-on rendben van.)És még egy apróság. A készülék jótállási jegyén a „Javítás” címszó 8. pontjában részletesen leírják a vonatkozó jogszabály azon pontját, ami arról szól, hogy a jótállásos javítást végző szerviznek mit kell feltüntetni a jótállási szelvényen. A felsorolás két pontjának Önök nem tettek eleget: sem a visszaadás időpontját, sem a jótállás meghosszabbodott, új határidejét nem tüntették föl. Emellett a „Jótállási felelősség kizárása” fejezet 4. pontjában leírják, hogy a jótállási jegyen történő bármilyen javítás, törlés, átírás stb. a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. Az első javítási bejegyzésüknél Önök jól látható javítást eszközöltek: fehér hibajavítóval áthúztak valamilyen beírást, amit aztán felülpecsételtek.
Mindezt csak azért bátorkodom megjegyezni, hogy nehogy a fentiek miatt bármilyen kellemetlenségem adódjon a későbbiekben.Tisztelt XY Úr!
Én semmi mást nem szeretnék, mint a nem kevés pénzen megvásárolt telefonomat rendeltetésszerűen használni. Már közel 3 hónapja cserekészülékkel vagyok kénytelen dolgozni és ez számomra nem kellemes. Kérem Önt, hogy kollégáival próbálják meg megjavítani a készüléket, hogy valóban üzemszerűen működve (lefagyásmentesen) használható legyen. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy kérem, hogy a készülékcserére jogosító igazolást kiállítani szíveskedjék!”
Majdnem egy hónap múlva visszakaptam a telefonom, amiben FŐDARABOT cseréltek, hogy mit, az nem derült ki sehonnan (ismét jött az angol nyelvű jegyzőkönyv, benne mindenféle szervízben használatos kódok, amik számomra megfejthetetlenek).
Felhívtam a Cordont is és a Sonyt is, hogy most akkor meddig is van még jótállásom és itt jön, amit nem értek (a telefon azóta szerencsére rendesen működik):
- a Telenoros jótállási jegyen az van, hogy fődarab cserénél a cserélt fődarabra a garancia ÚJRAINDUL, emellett a jótállási idő mindig annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a készülék nem volt a birtokomban,
- ezzel szemben a Sony Mo. embere azt mondta, hogy mivel ők 2 év jótállást adnak, így a vásárlástól számítva 2 év múlva mindenképp lejár a garancia (nincs hosszabbítás még úgy sem, ha ad abszurdum 2 évig folyamatosan a szervizt járja a készülék) ÉS a cserélt fődarabra 90 nap garanciát adnak (azaz, ez csak akkor érdekes, ha már nincs 90 nap hátra a két évből). Mindez a honlapjukon elérhető leírásban szerepel is: http://sonymobilewebshop.hu/feltetelek/Most akkor hogy is van ez???
- Akkor 1 vagy 2 év garancia van a telefonra?
- Ha a Sony Mo. vállalja a 2 évet, akkor miért Telenoros jótállási jegyet kaptam, amin homlokegyenest más feltételek vannak feltüntetve, mint a Sony oldalán?
- Úgy tudom, hogy az 1 éves törvényileg szabályozott feltételektől a vásárló kárára nem lehet eltérni. Azaz, ha többet is vállal a gyártó (jelen esetben ugyebár 2 évet), attól még a jótállási jegyen feltüntetett kötelezettségeit nem rúghatja fel: jelesül, hogy a gari idő meghosszabbodik, míg nincs nálam a készülék, illetve a cserélt fődarabra a garancia újraindul.
- Ha a Telenoros jótállási jegyen feltűntetett feltételek szerint kell eljárni, akkor a cserélt fődarab tekintetében újrainduló garanciát a jegyen fel kellett volna tűntetni, illetve a telefon javításának alkalmával, a javítási idővel meghosszabbodott véghatáridőt is bele kellett volna írni a garanciajegybe. Egyik sem történt meg.
- Most 8 hónapos a készülék, jelenleg jól működik. De mi van akkor, ha az 1 év letelte után elromlik? A Telenor majd nem veszi át, hivatkozván arra, hogy ők 1 évet vállaltak, ami az általuk kiállított jótállási jegy szerint rendben is lesz. Akkor majd fordulhatok a Sony-hoz? És milyen jótállási jegy szerint fogják majd a javítást eszközölni, hiszen a Telenoros már nem lesz érvényes? -
Turbolada II
őstag
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #9122 üzenetére
Fejbol mondom, hogy nem.
-
bAtt001
addikt
Sziasztok
az örök kérdés merült fel bennem ismét. adott egy medi marktos független kb 1 éves Samsung Galaxy S2. na mármost megvan hozzá a garancia jegy pecséttel mindennel, plusz a +2 hónapos samsung garancia kiegészítést tanúsító nyomtatott papír. e mellé nekem még szükségem van a számlára is (ami nincs meg, nem kaptam előző tulajtól) hogy érvényesíteni tudjam a garanciát? hallottam már minden verziót, nem tudom kinek higgyek, megköszönném a segítséget mert tényleg idegesítő hogy nem tudom mi a helyzet ebben a témában
-
asdf_
veterán
válasz bAtt001 #9124 üzenetére
A samsung a telefonokra egy ev teljeskoru -torveny altal eloirt- jotallast biztosit, ezen felul pedig sajat szakallara, amire a torveny nem kotelezi tovabbi egy ev korlatozott jotallast biztosit -kijavitjak a hibat es csokolom, a jotallasi ido nem novekszik, a kicserelt alkatreszre nem indul ujra sem az eredeti (ez nem is indulhat, hisz' ebbol mar kifutottal) sem a korlatozott jotallas.
Mivel torveny altal nem eloirt, onkent vallalt, sajat feltetelu jotallasrol beszelunk, igy azt, hogy ennek igenybevetelehez kell-e szamlat villantani avagy sem, azt a jog nem szabalyozza, kizarolag a letrejott szerzodes. Tehat azt a pontot kell megkeresni a jotallasi jegyen, mely azt reszletezi, hogy ez a kulon jotallas milyen feltetelek menten veheto igenybe.
Amugy ha franko a telefon (tehat nem ugyeskedett garjegyed van, hanem tenyleg magyar piacos a telefon), akkor szerintem elleszel szamla nelkul is. -
sampe
aktív tag
-
McAdam6
tag
Webshopos garanciával kapcsolatban kérdeznék:
- 3 napon belüli meghibásodás esetén a visszaküldés költségét ki állja ?
- megteheti-e a szerviz, hogy azzal utasítja el a garis igényt, hogy "külsérelmi nyomok láthatók", magyarul a fogyasztó tette tönkre ? (Visszaküldéskor sérülésmentes volt, jól be volt csomagolva) (Horribile dictu : a szerviz odacsapja az asztalhoz párszor, aztán mossa kezeit...) -
asdf_
veterán
[ Szerkesztve ]
-
morfeus08
tag
Sziasztok, látom itt van jó pár ember aki ért a garanciákhoz így remélem tudtok segíteni, olyan kérdésem lenne hogy Angliából behozott Motorola telóra vajon az itthoni Motorolával leszerződött szervizpartner (Cordon electronics)-ál is tudom érvényesíteni a gyári garit? Vagy ha ne adj Isten történik vele valami akkor vissza kell küldeni Angliába?
-
asdf_
veterán
válasz morfeus08 #9131 üzenetére
El kell olvasni az angol garjegyet, hogy milyen garit adtak ra, worldwide-ot, vagy esetleg ugy is lehet ervenyesiteni, mint anno nokiaeknal, hogy megvan hozza az eredeti angol beszerzesi szamlad (tehat nem valami szurkeimportos szemet, hanem tenyleg te vetted). Legcelszerubb a Cordont megkerdezni, okosat nem fogunk tudni mondani, mert a magyar jog ezt nem szabalyozza, tehat elvileg neked semmi garod nincs itt ra, kiveve, ha a gyarto odakinn vallalt ra (valamint ha ezt esetleg valamilyen okbol minalunk nem tudnad ervenyesiteni, akkor mivel a vasarlas helye anglia, nalunk nem verheted az asztalt, csak odakinn).
-
axioma
veterán
Me'g garancialis keszulek (palackzsugorito) az idokozben megszunt Cora-ban vasarolva, de amugy a megadott szerviznek (1db orszagosan, Szekesfehervar) leadva. A szerviz panaszkodik a mostani "gyartora" (aki nem gyart, de mind1), hogy nem kap alkatreszek kozul pont fu"to"betetet, ami meg szokott bennuk makkanni. Az illetekes "gyarto" szinten nem tudja, bar most probaljak magasabb vezetohoz reportolni a problemat, hogy mi varhato, idopontot se tudnak.
Ha nem tudjak (ertelmes ido alatt - bar az nyilvan gumiszabaly, de azert honapokig csak ne tartson) javitani, ilyenkor ki kell cseret vagy penzvisszat adjon? A gyarto, akihez - az erdeklodesen kivul -, nincs aktiv kapcsolat az ugyben? A megszunt kereskedo (azt nem hiszem, hogy az Auchan ezeket is at akarna' vallalni...), vagy a szerviz? Melyiknel lehet (erdemes) folyamatos nyomast gyakorolni, allandoan kerdezgetni, hogy dontsenek rola?
A baj az, hogy a keszulek kellene, azert lett megvasarolva. Boltban kaphato (de nem a kereskedo utodjanal, hanem uj partnernel, az Intersparban), tehat gyartjak nyilvan. Az ara se valtozott, 13e korul. De most patthelyzet... mi ilyenkor a strategia, tudja valaki? -
asdf_
veterán
A Cora ugy szunt meg azt hiszem, hogy a garis ugyintezes valahogy megmaradt, guglizz utana/vedd elo a blokkodat, hogy mi volt a Cora rendes cegneve, es tessek megnezni a cegjegyzeken, hogy el-e meg a ceg papiron, ha igen, akkor ott a cim, hol kell erdeklodni.
(teljesen off, de amugy az elektromos, villanyfutos palackzsugorito letet valahogy nem ertem, szinte teljesen egyezo vegeredmenyt lehet elerni az erokaros kezi zsugoritoval, anelkul, hogy a, le kellett volna gyartani tokfolosegesen egy ilyen keszuleket, b, elhasznalnal egy rakas energiat a zsugorito mukodesere)[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Koszi a valaszt, ezek szerint a kereskedo, bar erdekes igy, hogy nem naluk lett leadva.
A nevuket tudom (Magyar Hipermarket Kft), az minden blokkon rajta volt, de azt hittem full megszunt...
(Mert nem volt soha a kezedben egyszerre 200 db, meretben nezve, hogy hova rakd. A kezi es a gepi kozott igaz a tovabbi majdnem harmadolas - kornyezetemben van mindketto. Es ugyan energia osszenyomni, de a teherauto meg nem tomegre hanem terfogatra telik meg, tehat 3 helyett 1,1 forduloban kerul a feldolgozasi helyre, az teherauto-gyartasi meg utkarbantartasi meg uzemanyag-sporolas, ha kornyezetvedelmileg nezed.) Ja amugy ahelyett, hogy szemetdijat fizetnel rajuk, vagy zacskonkent szaladnal a szigetre, fizetnek is a zsugoritmanyert, tehat a user is pozitiv egyenlegu.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Sziasztok!
Adott egy VGA. Csak blokk és a kártyán lévő garancia címke van... ez ugyanúgy garanciás vagy számla nélkül, külön garanciapapír nélkül semmit nem ér?
-
asdf_
veterán
Mivel vga-knak a legritkabb esetben van gyartoi jotallasi jegye, igy ha normalis helyen lett veve, ahol normalis ugyviteli program van, akkor ott a gyari szamon kivul az egegyadta vilagon semmi szukseg nincs semmi papirra, a gep megmondja, hogy mikor lett eladva, kinek, es hogy meddig garis.
Ha csak penztargepes blokkod van (ami nincs osszekotve ugyviteli rendszerrel), ott mar futhat erdekesbe a tortenet, de ha gyari szamos nyilvantartas van (marpedig miert ne lenne), meg ugy is meg tudjak talalni, ha akarjak. -
-
Gabesz87
addikt
Sziasztok. A következő lenne a problémám: Speedshopnál tavaly szeptemberben vettem egy Ghoo Tab 7000S tabletet 2 év garival, amit egyből vissza is kellett vinnem, mert nem töltött, akkuhibás volt. 72 órán belüli készülékcsere volt. Pár hónapja olyan jelenség kezdődött, hogy randomban elvesztette a töltést, pl. fel volt téve töltőre több óra hosszat, lehúztam, és be sem kapcsolt, csutkára le volt merülve. Ismét visszadugtam, és akkor töltött, bekapcsolt. De olyan is volt, hogy készenlétiben lemerült 1-2 óra alatt. Illetve melegedett a hátulja, úgy, hogy használva sem volt. Visszavittem múlt héten, és ma elhoztam egy újat, szóval ismét csere volt. Viszont most azt tapasztaltam egyszer, ahogy a beállításokban barangoltam, hogy érintésre az egész képernyő mindenféle színben elkezdett villódzni. Ilyesmire gondolok: [link]
Újraindítottam a tabletet, azóta nem tapasztaltam még. Viszont idegesítő, hogy ez a 3. készülék nálam, és úgy néz ki, ez sem tökéletes. Elegem van abból, hogy állandóan szervízbe hordjam, kicseréljék, és csak reménykedhetek, hogy ezúttal hibátlan darabot kapok. Arra lennék kíváncsi, hogy vajon pénz visszatérítésre van-e mód. Bár gondolom ennyi idő után már nincs.
(Nem a Speedshop-al van problémám, hanem ennek a tabletnek a megbízhatóságával, minőségével. A bolt korrekt, tök jó, hogy újat kaptam, cserélték szó nélkül.) Legszívesebben levásárolnám az összeget, ha pénzt nem adnak vissza. Mondjuk én tavaly még 30-ért vettem, most meg 20-ba kerül[ Szerkesztve ]
-
#40731136
törölt tag
Sziasztok!
Van egy Gigabyte egerem, ami fél éves létére duplakattintásos hibával rendelkezik. Korábban egy nagy vita árán sikerült (már garanciaidőn túl) kicseréltetnem az ugyanilyen típusú korábbi egeret egy típusazonos darabra (előzmény: [link] és [link]), ami most szintén produkálja ezt a hibát. Tehát nyilvánvalóan típushibáról van szó, ami az egész sorozatot érinti.
Azonban mikor ki lett cserélve, semmilyen nyoma nem volt ennek papíron, csak a kis blokkom van meg a még korábbi egerem vásárlásáról, több mint 2 évvel ezelőttről. Így már arra gari nincs papíron, a cserével ez a gari újraindul, ám a cseréről ugyebár nincs papírom.
Mindemellett a boltos felháborító hozzáállása miatt nem szívélyesen köszöntünk el egymástól. Így a boltos jóindulatából adódó csere esélye konvergál a 0 felé.
Van még rá valami módom, hogy kapjak egy másik típusú egeret, vagy ott buktam el a dolgot, hogy a korábbi cserének nincsen nyoma, innentől kezdve a boltos nem köteles semmit csinálni?
Esetleg a Gigabyte-nak ha írok egy levelet, hogy az egész szériájuk hibás, van-e rá lehetőség, hogy adnak egy másik típust?[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
-
#40731136
törölt tag
válasz Gyuri27 #9142 üzenetére
A vicc az, hogy baromi kevés FPS-t nyomok vele. Zömmel böngészés megy, szövegszerkesztés, némi játék, amihez annyira nem kell az egér. Tök átlagos felhasználás. (Ad1. Ad2 meg ha még szuper hardcore gamer is lennék aki COD-dal kel és fekszik, akkor sem kellene fél év alatt behalnia egy egérnek, pláne nem egy márkásnak. De egy dolgot megtanultam: soha többet Giga egeret.)
-
bullseye
addikt
-
Attix82
őstag
válasz bullseye #9145 üzenetére
Aha, mert ugye mindenképpen produkálnia kell a hibát. Tehát nincs olyan, hogy pedig tényleg rossz. Elküldi bevizsgáltatni, visszajön egy szakvéleménnyel, hogy nincs hiba. És aztán mégis produkálja de sose akkor amikor kéne, akkor mit lehet tenni?
Gari utáni csere meg érdekes számomra.
-
#40731136
törölt tag
válasz Attix82 #9144 üzenetére
Ahogy mondod.
Hozzátéve, hogy még mikor garis volt az egér, már akkor jeleztem a hibát, ám a boltos elhajtott a fenébe. Aztán gari után már vertem a blattot mert még mindig rossz volt az egér és akkor méltóztatott kicserélni, de semmi új blokk/számla stb. Most pedig rossz az új is.Attix: ha elolvasod az előzményeket, amit linkeltem, akkor megvilágosodik számodra ez az egyébként valóban kusza ügy. Bullseye kolléga dióhéjban leírta a sztorit. Nem volt semmilyen vizsgálat, ott a boltos kattintott vele 3-at, 4-et és közölte, hogy az egér nem rossz. Persze, Murphy törvénye alapján akkor pont jó volt az egér. Aztán már én kattintottam vele a szeme előtt és produkálta a hibát, akkor méltóztatott elhinni, hogy nem jókedvből rohangálok már a héten sokadszorra a boltba egy sz*ros egér miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz #40731136 #9147 üzenetére
Ez érdekes probléma, (nem tudom milyen értékű egér), de ha 10k alatti akkor fél évig köteles a boltosnak bizonyítani annak hibátlanságát, utána már neked kell. Persze ha egyértelmű a hiba akkor nincs miről beszélni.
Értem, de amikor produkálta akkor már lejárt a gari,ha jól sejtem
[ Szerkesztve ]
-
#40731136
törölt tag
válasz Attix82 #9148 üzenetére
A hiba egyértelmű. Itt egyedül nekem az a bajom, hogy semmi nyoma nincs annak, hogy ez nem az az egér, amit én még több mint 2 évvel ezelőtt vettem és cserélve lett. Ergo ha most bemennék kinyitni a számat, a boltos (úgyis olyan korrekt) azt mondaná, hogy kérem, ez az az egér, amit több mint 2 éve vett, gari idő lejárt, kezicsókolom. Ugyanis csak egy blokkom van a korábbi vételről. Az egér 4250 Ft-ért lett vásárolva.
-
Attix82
őstag
válasz #40731136 #9149 üzenetére
Hát itt valószínű azt történt, hogy gari ideje alatt nem lehetett bebizonyítani, hogy tényleg rossz. Aztán a boltos mondta, ha gari után is rosszalkodik, akkor ő megjavítja. De inkább adott egy újat, hogy ne legyen vita. Aztán az is rossz lett, de mivel csak úgy odaadta a saját zsebéből így nem adott papírt róla.
Gari lejárta után adott egy terméket, ami valószínű garis még a nagykerebe, de nem akar vele foglalkozni, ami ugye lehet ajándéknak is felfogni mivel gari után adta....hát érdekes szitu.
Boltos inkább küldte volna egy bevizsgálásra a szervizbe pontos hibajelenséggel, ha így ha úgy de legalább egy szakvélemény készült volna róla.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Milyen TV-t vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...