-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#40731136
törölt tag
válasz Attix82 #9150 üzenetére
Amikor bevittem az egeret az első alkalommal a hibajelenséggel, a boltosnak fel kellett volna küldenie szervizbe. Nem küldte. Az egér rossz volt, csak mivel a hiba random jellegű, így nehéz bizonyítani. Van mikor 10 kattintásból 7-et duplán érzékel, máskor 10-ből 10-et egynek. Így az egér használhatatlan, mondanom sem kell. A boltos NEM korrektségből adta a mostani egeret a gari idő lejárta után, hanem mivel a szeme előtt végre sikerült produkálni a hibát (közben olyat mondott már, hogy nem vagyok normális és hasonlók), valamint azért, mert tudta, hogy sáros abban, hogy nem küldte fel az egeret Pestre a szervizbe. Így gari idő lejárta után saját zsebből adott már egy másik egeret, ám erről nincs bizonylatom. Így csak a boltos korrektségére és jóindulatára lennék utalva, hogy kitaláljunk valami megoldást, ám ez a fentiekből leszűrhetően nem opció. Ezért kérdeztem, hogy van-e rá valami mód, amivel elérhetném, hogy végre egy normális egeret kapjak, vagy buktam a dolgot, mivel nincs blokkom az új egérről és a garanciaidő újraindulásáról.
Remélem most már tiszta az ügy. -
Attix82
őstag
válasz #40731136 #9151 üzenetére
Igen tiszta, de ha nem készült róla jegyzőkönyv gari időben, hogy mi a hibajelenség, akkor semmilyen formában nem tudod bizonyítani, hogy barmi is történt köztetek. Jelenleg kaptál ajándékba egy egeret a boltostól, mert ő sárosnak érzi magát. De a papírral tudnád bizonyítani ezt a folyamatot, és akkor lehet követelni a papírokat az új egérhez.
I
[ Szerkesztve ]
-
#40731136
törölt tag
Akkor itt van, amit még tavaly írtam: Pl. most ha nekem lett volna egy hiper-szuper LGA2011-es Core i7 3930K procim, ami hibás, akkor annál is kerített volna a föld alól egy LGA2011-es alaplapot, kipróbálni, hogy tényleg valósat állítok-e amikor azt mondom, hogy rossz a processzor? Nem hinném...
-
Attix82
őstag
-
őstag
válasz #40731136 #9155 üzenetére
ok ebben igazad van, de mennyivel lett volna jobb ha felküldi, majd visszakapja tesztok-ba.
nagyon sok minden jön vissza h hibátlan, és ilyenkor meg ezért megy a sírás(mi tartott 2hétig? nem tudják megnézni hogy működik? nincs számítógépük?)![ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
#40731136
törölt tag
válasz fricz19 #9157 üzenetére
Na de könyörgöm, akkor én mit csináljak? Kuksoljak itthon a rossz, de garanciális egeremmel, mert a boltos elhajt (mondván, hogy jó az egér), nagykerbe meg felesleges felküldeni? Azért ez mégiscsak felháborító.
Itt a boltos volt a ludas, én meg a hülye, amikor a csere után nem papíroztattam le a dolgot, hanem örültem ,hogy végre megszabadulok a boltostól. -
Attix82
őstag
válasz Gabesz87 #9158 üzenetére
Valószínű ha jóízűen felhozod nekik, hogy már a hányadik csere ennek a terméknek, és szeretnél egy másikat szerintem belemennek. De ne csodálkozz, hogy nem a régi áron hanem az új áron számolják be. Te esetedben 20e ft.
(#9159) gempula Bizonyítás a lényeg. Mint írtad volt 2 nap amíg nem jelentkezett. Az hogy gari után éppen elcsípte a boltos, hogy tényleg produkálja, ez pech.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #40731136 #9162 üzenetére
Nem tudom, velem még nem beszéltek így, asztalt sem csapkodtam.
De most nem is ez a lényeg.Én visszavinném (ha te nem akarod leadni, haver/családtaggal megpróbálni), vagy disztribútorral elintézni;
ha drága egérről van szó, gyártóhoz elküldni.AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Attix82
őstag
válasz bullseye #9165 üzenetére
A probléma az, hogy a Bolt a beszállítótól mindig csereterméket kap. Vagyis biztos nem tudná eladni 30e ft-ért , így bukna 10k-t ha azon az áron számolná el. Amíg tudja cserélni addig cseréli, és ez a normális folyamat.
Ha megengedi, hogy válasszon másik terméket, akkor ő ugyan úgy megkapja a régi 30ks terméket, amit ma csak 20kért tudna eladni. Remélem így érhető
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9166 üzenetére
Amíg a törvény nem írja le, hogy x. csere után már közelező a pénzt visszaadni, addig ez valóban érv. De 4. cserénél én már erőltetném a dolgot. Legföljebb jegyzőkönyvben megindokolja, hogy miért nem hajlandó rá.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Attix82
őstag
válasz bullseye #9167 üzenetére
Hát annak aztán sok értelme nincs, ha a vevő jól áll a dolgokhoz a bolt is úgy fog....ők is emberek. Képzeld azt, hogy Te vagy a boltos, és ebben a helyzetbe te mit tennél, cseréled az előírás szerint a terméket, vagy buksz 10e ftot amit veszekedéssel érnek el.... te se néznél szépen a Vevőre, hisz Te megfelelően jártál el és mégis szívsz.
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9168 üzenetére
Én azt képzelem el, hogy a vevő vagyok, és negyedszer is tönkrement amit ott árulnak... Azért itt alapvetően nem arról van szó, hogy visszaviszi a srác, mert megunta. Abban az esetben tényleg teljesen OK az áregyeztetés.
A bolt akkor rendes, ha visszaadja az eredeti összeget, vagy legalább levásárolható. Ellenkező esetben 10000 forintot kell ráfizetnem, mert valami olyat vettem náluk, ami vélhetően gyártási hibás, vagy csak simán szar, és mivel azt is árulta a bolt, ki tudja a következő jobb lesz-e. Való igaz, így meg a bolt fizet rá, de ha már valakinek kell, én a boltra szavazok.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9170 üzenetére
És, a vevő hibás? A bolt majd szól a nagykernek, a nagyker a disztribútornak, az meg a gyárnak, és máris jobb lesz a világ... Aztán egyszer majd lesz olyan törvény, ami rendesen védi a lánc tagjait egymástól.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Attix82
őstag
válasz bullseye #9171 üzenetére
Ilyen nincs, már a bolt és a nagyker között is szabad megállapodások vannak. Egyenlőre a kisker és a vevő közötti kapcsolat van szabályozva.
Az elállási jog is elég érdekes, oké elállhat a vevő, kibontja kipróbálja használja 5 napig és visszaküldi.
Viszont a vevők fel vannak háborodva, hogy 30. nap kapják vissza annak az összeget, miért is?
Az a termék amit visszaadott a Vevő, és esetleg a bolt egy másik vevőnek adja, az meg fel van háborodva ,hogy miért bontottat kap?Hát nem érdekes
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy vásároltam még januárba egy tollkabátot pesten, egyik bevásárlóközpontba. Most nem akarok mondani boltot, mert nem lényeges a bolt neve, lényeg hogy a kabát 25 000 ft volt, tehát nem olcsó. Pár nap használat után észrevettem hogy a felsőm amiben éppen vagyok tollas.
Kicsi tollak, nagyobb tollak. Na most 2 hét múlva visszavittem a kabátot hogy megkérdezzem hogy ez mi akar lenni. És akkor mondja a csaj hogy ez normálisnak mondható. És hogyha kimosatom akkor jó lehet. Elmentem tisztítóba megkérdezni hogy szerintük hatásos lenne-e ha kimosatnám, és azt mondták hogy nem. Ilyen szar a kabát belül.. Nincs a toll benne még egy külön kis "zsák"-ba.
A héten visszavittem a kabátot, beküldik a kermihez kivizsgáltatni. Valaki megtudná esetleg mondani hogy pontosan a boltok hova küldik be a termékeket kivizsgálásra? Illetve mi a véleményetek a történetről, szerintetek van rá esélyem hogy a kermi jóváhagyja nekem a cserét, mert tényleg hullik belőle a toll. Ezt fényképpel is tudom bizonyítani, illetve amikor visszavittem 2 hét múlva a kabátot, a csajnak is mutattam hogy az éppen rajtam levő felső tiszta toll volt..
Illetve megkérdeztem hogy mi történik abban az esetben ha jóváhagyják a cserét, azt mondták hogy levásárolhatom az összeget, de a pénzt nem kapom vissza. Ez valójában így van? Tehát nincs rá mód hogy kérjem a pénzem vissza?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy nem rég rendeltem egy hangfalpárt az iponon, 3.22-én lett megrendelve, 26-án lett kiszállítva, de csak kedden tudtam kicsomagolni mert nem voltam az országban. Kedden kicsomagoltam egy agyonhasznált dobozból, ami annyit volt nyitogatva már, hogy kezdett a fedele leszakadni, rengeteg apró karc volt rajt és az egyetlen jack bemenet ferdén állt benne, bekapcsolás után recsegett is rendesen. Azonnal felhívtam őket h nem új terméket kaptam, kérjek garanciafutárt. Kértem, most meg azzal jönnek nekem h fizikai sérülés, maximum feltételes garanciába tudnak vele foglalkozni.
Nem ismerem sajnos az ide tartozó törvényeket, mit tudok ilyenkor csinálni? 37500 Forintot húztak le rólam egy már kibontott/használt termékér, holott újként hirdették, és nem szeretném ennyiben hagyni.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Gtaati
őstag
Helló! Érdeklődni szeretnék hogy garancia vesztéssel jár-e ha vga-n a gyári hűtőt lecserélem egy típus specifikus jobbra halkabbra, konkrétan Hd7950-et akrok venni és arra rakni egy alpenföhn peter 79xx-et Köszönöm!
-
Zolesz007
őstag
Sziasztok!
Van egy Samsung S3 (asszem) merevlemezem ami egyszercsak a csatlakozónál megadta magát. Elég szerencsétlen mondjuk ez a 3.0-ás microUSB. 3 hónapja bevittem a Samsungnak, azt mondták ők nem foglalkoznak vele mivel a merevlemez üzletágat eladták. Visszavittem a boltba és már 3 hónapja semmi hír. A boltos gyerek azt mondta, hogy nem tud mit csinálni, a Samsung eladta a merevlemez üzletágat, és ez ilyen patt helyzet féle, a Segate cseszik az egészre, az importőr sem ad visszajelzést így cserélni sem tudja...
Ráadásul 3év cseregarancia van a winyóra így nem is értem mit szervizelnek rajta! Hivatalos samsungos garilevéllel természetesen. Most már kezd felmenni a pumpa. Lehet itt valamit tenni? Az a baj, hogy most nincs nálam se garipapír se doboz se semmi, így érdeklődni se tudok sehol. (eddigi tapasztalatom, ha telefonon eljátszom a felháborodott vevőt, az sokszor segít előremozdítani a dolgokat)Fold 5
-
Attix82
őstag
Üdv.
Biztos valami elállás miatt lett kibontva (valakinek nem jött be és visszavitte 8 munkanapon belül), de ugye jogszabályba benne van, hogy elállhat az ember. Amit te is megtehetsz indoklás nélkül.
De mivel garanciálisan küldted vissza, így az már garis ügybe tartozik. Ha te magad küldted volna vissza elállás ügyileg, akkor más a helyzet.
-
Attix82
őstag
Ez mindig vita volt, hogy lehet vagy sem. Ugye a probléma az, hogy oké a GPU hidegebb, VRAM hidegebb, de a többi alkatrésszel miújság? Ezért is nehéz megmondani, mert simán ráfoghatják, hogy hűtőcsere miatt lett olyan amilyen, csavaroknál sérülések, pasztanyomok stb. Címke sérülés.
Én a helyedbe nem tennem, gyárilag kell venni oylat ami jobb hűtésű és akkor tuti nincs vita.
-
MCGaiwer
addikt
Vagy úgy csinálod, ahogy Attix82 mondta, vagy ha tényleg cserélni akarod, akkor megtartod a régi hűtőt, és amikor visszaviszed, visszarakod rá. ha nem sérül matrica a komplett leszedés közben, akkor nincs ember aki bizonyíthatná, hogy Te szétszedted valaha a kártyát. (ha esetleg sérülést találnak, azt is max akkor, amikor ők szétszedik, az meg nyugodtan mondható, hogy a sérülés az ő szétszedésük közben keletkezett)
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
xTalentx
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan gondom, hogy garanciába volt már több mint 30 munkanapja(2 hónap) egy videokártyám, ajánlottak cserét jóval olcsóbbra, de nem fogadtam el. Aztán ajánlottak egy jobbnak tűnő cserét emailbe, belementem. Na most az a gond, hogy nem én hoztam el a kártyát, hanem egy ismerősöm. Az a probléma, hogy az emailbe szó se volt róla, hogy OEM, és arról se, hogy használt(valószínűleg egy másik garanciális javított kártya) Ilyenkor mit lehet tenni? Az eset 4 napja történt. Pénzt semmiképp nem akartak visszaadni, holott a garanciáztatás igencsak kitolódott. -
-
Attix82
őstag
válasz Bagira01 #9188 üzenetére
Ez úgy van, hogy ha nem javítható, és nem tudják ugyan olyanra cserélni. Illetve nem egy korlátozott garanciajegyet adtak, ami a jótállási időn túl (1év) mások a feltételek, akkor pénzvisszafizetés.
A másik VGA opció a jogszabályba nincs, de persze lehet egyezkedni a Boltossal. Ha elfogadod akkor ennyi, ha nem akkor a fenti sorrend van.
Gari idő csak kéne rá, mert így annak a papírnak nem sok értelme van.
-
hobbiletolto
tag
Sziasztok!
Garanciás Dell laptop töltője ha elromlik (külsőleg hibátlan) azt külön el lehet küldeni nekik? Vagy csak a laptoppal együtt. Egyáltalán arra is él a garancia? Mennyi a várható ügyintézési idő? A tulaja németországban dolgozik, 3hetente egy hétre jár haza. Eléggé nehézkes lenne nélkülöznie.
Köszönöm.
-
Josi
aktív tag
válasz hobbiletolto #9191 üzenetére
Elvileg külön megoldható. (de kell hozzá a gép servicetag-ja)
De a töltőre csak 1 év jótállás van. Ezt vedd figyelembe.
Dell oldalán lekérdezhető a garancia.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Lazika
senior tag
Sziasztok!
Kérlek segítsetek nekem! Köszönöm!
Ma vásároltam a winchesteremhez egy usb-s sata/ide csatlakozos atalakitot. Amint radugtam a satas winchestert a másik számítógépre elfustolt a Winchester, amit csatlakoztattam. A számítógép nem kapcsol be. Az lenne a kérdésem,hogy ilyenkor kicserélik nekem a winchestert annak ellenére h nem ott vettem, de a tőlük vásárolt termék miatt ment tönkre? Mire számíthatok? A Winchester 3 napos.
-
MCGaiwer
addikt
azért elég fura, hogy az usb 5v-ján elfüstöl valami, ami 12v-ra lett tervezve. zárlat esetén se valószínű, hogy ez miatt elszáll a winyó és a gép is... ha meg több fesz került az usbre, akkor az meg alaplap vagy táp hiba.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
MCGaiwer
addikt
akkor meg a töltőt megvizsgálva lehet bizonyítani, hogy gyári hibás volt, és ezért elfüstöltette az egészet. ez után vagy megállapodnak veled, vagy polgári per keretében behajtod rajtuk.
viszont azt még nem értem, hogy a hibás külső rack táp miatt hogyan szál el végül az egész gép. lehet hogy hálózaton volt egy nagyobb túlfeszültség. (bár azért elég fura, hogy pont akkor, amikor rákötötted a racket) ha a hálózaton volt, úgy az áramszolgáltatón tudod esetleg behajtani a kárt, ha meg nem, akkor a termék gyártóján/forgalmazón.
megj: ha hálózaton volt, akkor én inkább benyelném a dolgot. a legritkább esetekben szokott sikerülni a bizonyítás és a kárigény jogosságának megállapítása.
[ Szerkesztve ]
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu Esprimo V5535 Core 2 T2330/2x1GB/120GB HDD/Windows Embedded Standard 7 (2025-ig támogatott)
- HP Pavilon 15 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 5800H / 16Gb / 512Gb NVME / nVidia RTX 3050 Ti / GARANCIA
- Rtx 2060
- Ubiquiti Security Gateway USG-3P
- Eladó Új Samsung Neo QLED QN85D, QN90D, QN95D 4k 2024-es modellek