-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz sMogyi86 #9699 üzenetére
A valóságban a magyar jog egy félét ismer:
Mégpedig az eladó felelős a jótállásért. Pont.
Az ilyen gyártó / EU / szervízközpontos púderral az a gond, hogy te, mint vevő az eladón kívül senkivel nem állsz semmiféle jogviszonyban, így kérni / követelni sem tudsz semmit. Ha visszadobják a terméket vagy madárnak néznek még reklamálni sem lehet. A bolt meg majd hárít és mutogat, hogy gyártói garancia... holott jog szerint ilyen nincs.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
asdf_
veterán
válasz sMogyi86 #9703 üzenetére
Sokkal egyszerubb: mit szeretnel vasarolni? Ha mobiltelefont, akkor csak es kizarolag ugy, hogy gyartoi jotallasi jegyet kapsz hozza (pl. Samsunghoz egy samsung magyarorszagosat, tehat ami a "hivatalos" keszulekekhez jar), az osszes tobbi ( 1 ev szoftvergarancia meg ilyen hulyesegek felejtosek), valamint csak es kizarolag 27%-os afas blokk/szamlaval jaro keszuleket vasarolj, az adasveteli szerzodeses kulonbozeti afas cuccot dugjak fel maguknak.
-
0805
tag
Sziasztok.
A napokban történt velem,h rendeltem egy új Xboxos controllert (webshopból) amit pc-hez tudok majd használni.
Megkaptam a csomagot (sértetlenül).Bontom ki és látom,hogy a jeladó sehol...gondoltam akkor kibontom a dobozzát is hátha az aljába gyömöszölték de ott sem volt.... bontásnál az is észrevehetö volt,hogy a gyári leragasztása már mindkét oldalon el volt vágva .
Írtam a shopnak egy emailt,hogy hiányos a termék amit küldtek...aztán még két emailt,hogy jó lenne ha választ kapnék az emailemre.
Aztán ezen a héten írtak,hogy szabin voltak bocsánat blah blah és írjam már le,hogy milyen színü a dobozza mert ebböl két fajta csomagolás létezik...zöld meg piros.
Te jó éég gondoltam magamban aztán visszaírtam,hogy piros stb és linkeltem is egy képet emailben.
Aztán másnap felhívtak,hogy ilyen nem lehet,hogy nincs benne a jeladó a csomagban mert azt ők észrevették volna.....aztán én is mondtam,hogy furcsálom én is h nem vették észre mert a doboz aljáról kellet lemásolni a garancialevélre a gyártási számát.Kérdem én h nem lehet észrevenni annak aki kitöltötte a garancialevelet??.
Na szóval hosszas beszélgetés után arra jutott az ügyintézö h a héten még visszahív h mit lehet ilyenkor tenni..... Jó mondom legyen akkor így....
Akármit mondtam az ugy nem jo.....ha ellálás joga akkor azt a hiányzó terméket is visszakellene küldenem a csomaggal együtt amit meg sem kaptam...
Csak ugy nem cserélhetem ki másik ugyanilyen termékre mert ők így ezzel nem tudnak mit kezdeniii
De most akkor ha valaki kilopogatja a webshopoknál a termékekből a tartozékokat akkor azt a vevő szívja meg??ilyen indokokkal h hiányzó termék nélkül nem tudnak mit kezdeni vele ha esetleg nem kérem vagy visszaakarom küldeni???
Most rendelnék egy konzolt és nincs benne vmi ami tartozéka akkor azt nyelje le a vevő???
Vicces ez az egész....megrendelem a terméket vki kilopja belöle ami kell neki a vevő meg semmit nem tudd csinálni....
Szerintettek mit tegyek ha nem tudok megegyezni a céggel ha hívnak a héten???
Bár ezt is furcsálom h egy ügyintézőnek mit kell ilyennek utána járnia egy hétig h mi is legyen
IdőhúzásKöszi ha vki segít válaszban
-
Prevent
aktív tag
Èrdeskes a problémád de nem egyedi! Pár kérdésre mielőtt segítenék szeretnék választ kapni. Szóval : Postás vagy futár hozta a csomagot?Ha futár hozta akkor milyen információk voltak a csomagon? A külső csomagolás amiben az Xbox Joystick doboza volt sértetlen volt-e? A gyártási szám a dobozon kivül volt feltüntetve vagy egy papíron a dobozban/esetleg a Joystickon? Milyen régóta üzemel ez a Webshop? Rendeltél már tőlük? Ha igen volt más apró probléma? Ezekre válaszolj légyszives!
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
0805
tag
-
Prevent
aktív tag
Vagy a futár volt vér profi, vagy az egyik alkalmazott az enyveskezű. "Neves"(hivatásos) futárcég vagy egy semmilyen autoval érkezett ember kezében a csomaggal?
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Topikgazda
Már ott bűzlik a dolog, hogy felbontott volt a gyári csomag. Az ilyen küldeményeket nem is szabad átvenni, továbbá célszerű még a futár előtt megvizsgálni, hogy minden tartozék benne van-e. Ha a futár viszi nekik vissza, nem szólhatnak egy büdös szót se, de így, hogy hiányos a csomag, valószínűleg nem állhatsz el a vásárlástól. Mondjuk az is gyanús, hogy húzzák az időt. Törvény szerint ugye 8 munkanap van az interneten árusított termékek vásárlásától való elállásához...
-
-
Prevent
aktív tag
-
Prevent
aktív tag
Igen ez is előfordulhat csak bosszantó hogy más f...ga miatt kell neki szívni...
0805: Én ami tennék a helyedben leírom 1-2 Óra múlva addig beszélek az erre szakosodott ismerősömmel is.
[ Szerkesztve ]
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
0805
tag
válasz Prevent #9713 üzenetére
Szerintem aki ellopta tisztában van vele h a vevő fogja ezt lenyelni.....
De van egy kézzel kitöltött garancia papírom aláírással ugyhogy az enyveskezü lehet h ő volt.(mert ha nem vette észre h nincs benne amikor másolta le a gyártási számot akkor nagyvalószínüséggel benne van a keze vagy nagyon vak volt).[ Szerkesztve ]
-
0805
tag
Valószínü egy visszárúnál nehéz észrevenni ezt a jeladót h nincs benne....
Superhun: Igen ez így van...de az én csomagom sértetlen volt kivülről.Legjobb megoldás szerintem a videóra rögzített kibontás lesz ezentúl h elkerüljem az ilyen "bebizonyíthatatlan" hiányt webshopos rendelésnél.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
Sajnos én is jártam már úgy, hogy nagykerből eljutott hozzám a termék, persze gyári csomagolás meg minden. Átadtam a vevőnek , és otthon szól ,hogy nincs benne a jeladó. (bill + egér kombó volt)
Ilyenkor mit tudok tenni? Ő vette ki? Vagy már a nagykertől is így jött meg? A Vevő azt hiszi, hogy én loptam ki?
Inkább kicseréltem neki egy másikra és itt előtte megnéztük benne van e és benne volt.
Ezt már nagyon nehéz bebizonyítani mi is történt.
-
Prevent
aktív tag
Na szóval. Két lehetőség van. Első: Gondolom ezeknek a Webshopos embereknek is van főnökük. Megtudakolod az elérhetőségét(e-mail cím). Ha ez nem sikerülne akkor az ügyfélszolgálat címére írj.A levélbe ird be a problémàd nagyon részletesen. Utána írd le hogy te már rendeltél tőlük nem is kis értékben és nem volt semmi probléma.( Fotózd le vagy scenneld be erről a papirokat - ha még megvan, dártumokat írd le), ird utána, hogy nem szórakozásból rendelsz tőlük hanem a múltra való tekintettel bizalommal élsz feléjük. Ird le azt, hogy a Fogyasztóvédelem felé semmikép nem szeretnék fordulni amennyiben rendezni tudják a dolgot ami kétféleképpen nézne ki: Vagy visszafizetik a vételárat vagy küldenek a hiányos termékem helyett egy teljesen bontatlan csomagolásút. Ha ez a felállás önöknek nem megfelelő akkor a fogyasztóvédelemhez fordulok azonnali hatállyal. Sőt feljebb is mehet az ügy mivel a Webshopos vásárlás és a vásárlók Jogai jobban előtérbe van helyezve. Ilyenkor jobb esetben fény derűl a turpissàgra és kolléga(k) állásaba is kerülhet. Rosszabb esetben ha kiderül(elég valószínű) a webshop végleges bezáràsát eredményezheti. Ha önök elfogadják valamelyik lehetőséget(termékcsere, pénzvisszafizetés) akkor a rugalmasságukra való tekintettel továbbra is rendelni fogok önöktől!
Ezeket mind írd le a levélbe szèpen megfogalmazva. Ha nem teljesítik a kérésed azonnal menj a Fogyasztóvédelmi hatòsághoz melynek címe: Budapest 1088 Jòzsef Körút 6. (Blaha Lujza Téri metrómegálló). Oda mindent vigyél magaddal (még az E-maileket , telefonbeszélgetések időpontjait is) Webshp címe , Joystick szóval mindent. E-mailek és Telefonbeszélgetések ideje azért kell hogy lássák a Webshop mennyi ideig húzta az időt a 8 nap miatt, meg lássák azt hogy te mikor jelezted először a problémàt.
Ennyit tehetsz, sok szerencsét kívánok!
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
asdf_
veterán
válasz Prevent #9719 üzenetére
Ilyenkor jobb esetben fény derűl a turpissàgra és kolléga(k) állásaba is kerülhet. Rosszabb esetben ha kiderül(elég valószínű) a webshop végleges bezáràsát eredményezheti.
Te mit szivtal?
A 8 napon meg nem tudom mit rugoztok, akkor tudna 8 napozni, ha visszaszolgaltatna, amit vett, es aminek atvetelet a futarnal alairasaval igazolta (nem pedig azt szolgaltatna vissza, amit allitasa szerint kapott). Ilyet a hianyzo alkatresz okan ertelemszeruen nem tud megtenni, igy 8 napozni sem tud. Jogilag a vevonek itt szerintem mocskosul nincs egy deka kapaszkodoja sem, a bolt meg max jofej lehet, esetleg ha kamera alatt csomagolnak, akkor visszanezik a felvetelt, latszik-e rajta, benne volt-e a hianyzo cumo).
n=n+1-edszer: a postas/futar elott bontunk fel minden csomagot, amig mennyisegileg es minosegileg nincs ellenorizve a kuldott cumo, addig a postas/futar nem megy sehova (leven, hogy az esetleges serules/hiany esetere formanyomtatvany jegyzokonyv all rendelkezesre, meg azt sem mondhatja, hogy ezt neki nem kell megvarnia).
[ Szerkesztve ]
-
Prevent
aktív tag
Ő megbízott bennük a múltra való tekintettel(gondolom én). Fel se merűlt benne hogy nem magànszemély hiányos "új" terméket küldött.Amùgyis a csomag teljesen sértetlen volt. Nyilvánvaló a Webshopos"lenyúlás".
Szinte biztos, hogy nem kamera alatt pakolgatnak meg csomagolnak.
Nem nem szívtam semmi tudatmodosító szert. Jobb ha elhiszed, hogy baromira nem csak ennyi joga
van a vevőnek. Különben minden huszadrangú WebShop ezt
csinálná...Én ezért is szeretem a boltba megnézni hogy mit veszek. Ha meg nem tetszik valami 3 napon belűl visszaviszem oda és nem egy Félrobot ügyintéző lesz a Shop-pal a legközelibbi kapcsolatom. Megéri azt a kis plusz pénzt. Mellékesen Angliából szó nélkül rendelnék tonnaszámra ott nincs bennem ilyen félelem.[ Szerkesztve ]
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
netseft
aktív tag
-
Prevent
aktív tag
válasz netseft #9722 üzenetére
Tessék mi nincsen? A 3 napos csere akkor érvényesíthető ha a vásárolt árun kibontás után felfedezek egy hibát. Van amikor leellenőrzik , hogy valóban él-e az adott hibajelenség és van amikor csak kívülről megnézegetik és már írja is a termékcsere papírt, jobb helyeken ha jófejek akkor pénzvisszafizetés...
De most olvasom 2 napja kiadott Garanciapapírt. 3 nap szintén szerepel(mobiltelefon). Csak a ruhánál 2 munkanap. De ott ha nem tetszik a méret vagy a szín akkor is cserélniük kell...
[ Szerkesztve ]
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
asdf_
veterán
válasz Prevent #9723 üzenetére
A ha meg nem tetszikbol arra kovetkeztetett, hogy ugyanugy, mint sokakban, benned is az a teves informacio el, hogy sima bolti vasarlasnal 3 napon belul vissza lehet vinni es kerni a penzt, csak azert, mert nem tetszik a cumo (ilyet pedig nem lehet). Es mivel ezt irtad (nem tetszik), nem is hibasan jutott erre a kovetkeztetesre. Hiba eseten termeszetesen el a 3 napos csere, ezt nem is vitatja senki.
-
Prevent
aktív tag
Nem irtam olyat hogyha nem tetszik 3 napon belűl visszaviheti a vevő. Ne forgasd ki a szavaim Azt meg valóban senki nem vitatja , ha hibás a termék csak akkor van 3 nap. Ùgyhogy nincs miről beszélni.
OFF: Persze lehet mindent szabályosan csinálni de a tapasztalatom az ha az ember szépen előadja magát és kúlturáltan beszél akkor igényesebb helyeken cserélik még pénzvisszafizetéssel is találkoztam.
Egy példa: Most 2 hete vettem a Mediaba egy Huawei G510-es telefont anyámnak. Másnap visszavittem hogy túl nagy a kezébe kissebbre cserélném. Be se kapcsolták azt mondták ok rendben. Elhoztam egy Xperia U-t. A telefon szét volt buherálva visszavittem és bekapcsolás nélkül visszaadták a pénzt. Tapasztalataim azt mutatja hogy tényleg korrektnek kell lenni és eddig 30 Ilyen esetnél 30-szor cserélték esetleg pénzt visszafizettek. Ha ùgy mész oda mint egy állat ne számits sok jóra. Maszek Webshopok hát inkább nem írok róluk semmit. Persze a papírforma a lényeg 3 napot illetően de a saját tapsztalatom mást mutat.
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Prevent
aktív tag
válasz bullseye #9727 üzenetére
Nem kinézetre nemtetszik hanem probléma van az eszközzel. Ès lehetett rá következtetni mert az azelőtti hozzászólásaim pont a meghibásodásról, hiányos termékekről szóltak
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Prevent
aktív tag
-
asdf_
veterán
válasz Prevent #9730 üzenetére
Szerintem meg nem. Egy hozzaszolas olyan reszeben, amiben -fogalmazasban- az egvilagon semmi nem mutat/utal vissza egy elozoekben tortentekre/mondottakra, ugyan mi banatert probalna azt osszekotni az olvaso a korabban irtakkal? Te ugy gondoltad, mindenki mas pedig mashogy, probalj megbirkozni vele, hogy nem a mi keszulekunkben volt a hiba, te nem fogalmaztal egyertelmuen
(es nem, nincs vele mindenki tisztaban vele, tonnanyian vannak meggyozodve rola, hogy 3 napon belul _barmilyen indokkal_ visszavihetik a megvasarolt termeket) -
bullseye
addikt
válasz Prevent #9732 üzenetére
Szerintem leginkább te értetted jól, hogy mit írtál, a többiek nem. De tekintve, hogy erre nem vonatkozik kötelező jótállás tényleg jobb, ha mindenkit legyőzöl az érveiddel (de igen, de igen, de igen!), mintha elismernéd, hogy félrement valami. (Mert remélem azért leesett, hogy miért rossz amit írtál.)
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
.mf
veterán
Sziasztok,
nem szeretnék nagy ügyet csinálni belőle, csak az eset nekem is kicsit meglepő volt. Szerintem legfeljebb egy levelet fogok nekik írni, hogy azért ez nem épp etikus vagy szép húzás vagy nemistudommi.Elég ismert nagy magyar számtech kisker.
Rendelek tőlük egy headsetet 12.5k értékben, elmegyek, kifizetem-átveszem.
Hazaérve nézem, hogy csomagolása itt-ott nyomott, felrepedt, s a leragasztás sem tűnik gyárinak. Mindegy, megsérülhetett hazavitel közben is.
Kibontom - a belső csomagoláson ott is látok gyűrődést, felrepedést, ahol a külső csomagolás sértetlen. Na ez már gyanús. Az átlátszó műanyag bliszter-jellegű termékmutató-tartó poros, ujjlenyomatos, a termék is, hajszálakat is látok rajta - tehát már volt valaki fülében. A kábel kötegelése nem a szép gyári. Aztán utána észreveszem az aduászt: bár ma vettem, a garipapíron június 5.-ei dátum szerepel...Azaz eladtak nekem új termékként egy visszárut. Jó esetben csak a vevő kiszállítás után 8 napon belül elállt vásárlási szándékától és visszaküldte - de ez így mégsem egy - bocsánat, most az angol webshopokban megszokott terminológiát fogom használni - "brand new, in unopened box" termék, hanem max. "open-box" vagy "returned product", esetleg "refurbished". Magyarországon ezek a kategóriák nem ismertek, itt a kibontott-visszaküldött, esetleg javítottat is el lehet adni újként? Szomorú lennék...
Nem az zavar, hogy használt, szoktam használtan is venni dolgokat. Hanem az, hogy nem használtként volt feltüntetve.
Szerintetek?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Prevent
aktív tag
Hát ez elég gyakori eset , hogy visszavitt árut eladják másnak. Velem is előfordult hogy visszavitt hibás terméket egyszerűen csak visszatették a polcra mondván " valaki csak lesz aki nem hozza vissza" (elég nagy műszaki kereskedésről van szó nevet többet nem írok mert megöletnek ). Szóval ne legyél megelégedve az új-használt Headseteddel mert te egy újért fizettél és nem egy visszáruért. Minnél hamarabb ( hétfőn nyitáskor már kopogtass náluk) vidd vissza, lobogtasd meg a garancialevelet , hogy amit 2-3 napja vásároltál miért ötödikétől van kiírva Garanciàra, illetve kicsomagolás után a terméken használati nyomokat találtál. Te nem visszárut szeretnél vásárolni , eddig semmi probléma nem volt, rendszeres vevőjük vagy , ez neked csalódás volt és stb és stb... Valószínű , hogy egy bontatlan Headsetet fogsz kapni helyette , rendesen kitöltött garanciàval. Csak szépen csomagold vissza! Nem egy nagyobb helyet ismerek ahol van erre specializálodott alkalmazott , visszárùt teljesen helyre hozza mintha új lenne és mehet a polcra(jobb helyeken persze). Mindig mondom hiàba nagy áruház nem egyenlő biztonsággal. Mindig ellenőrizni kell hogy nem-e bontott a termék csomagolása. Az esetek 90%-ban a bontott terméknek valamilyen problémàja van...
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Attix82
őstag
Valószínű 8 napos elállást alkalmazva jutott vissza az a termék.
Én mindig hangsúlyozom, hogy ez az elállás dolog elég béna dolog, mert a vevő újat szeretne mindig. Ami természetes dolog, de az eladó mit tegyen a visszavitt termékkel? Főleg ami nem is olcsó....
Ha jó és teljes a tartalom + gari akkor ez van.
-
-
Prevent
aktív tag
válasz Attix82 #9739 üzenetére
Csak ne adják el újként csak ha 100%-osan hibàtlan állapotban van. De esetében valaki már dugdosta a zsíros fülébe hajszàllal is találkozott és a garanciapapír is sz@rul volt kitöltve. Ezt azért ne
@sasa311: a 3-4% még a legolcsóbb helyen is kevés.
[ Szerkesztve ]
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #9742 üzenetére
Ha te lennél az eladó, vennék tőled 2 db 200e ftos laptopot...hazaviszem kibontom nyomok rajta mindent 7 napig. Visszaviszem, hogy hát mégse jó nekem. Természetes lenne a mosolyod?
Gondold el a laptop ára mennyi, és mennyi a haszon a termékeken.
+ a jótállás is ki lett töltve a vevő részére, és nincs több mert 1 db adnak mindegyikhez....hogy lehet ezt eladni?(#9743) Prevent
Pedig hidd el meg sokat is írt sok esetben.
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #9744 üzenetére
Ha nem természetes a mosolyod akkor ne áruld webshopba.... Ennyire egyszerű. Áruld az üzletbe, ott nincs ilyen probléma. Vagy árulj Apple terméket hivatalos alma sztórként, azon több az árrés. Vagy árulj tangabugyit, azt higiéniai okokból nem kell visszavenni
Amúgy értsd meg, hogy teljesen tök mindegy, hogy én mit gondolok. A törvény így szól, azt nem lehet kényünk kedvünk szerint módosítgatni.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #9745 üzenetére
"Áruld az üzletbe, ott nincs ilyen probléma."
Nagyon sokan személyesen veszik át de mégse érvényes rám a bolti átvétel , mert neten rendelik meg.
Itt kéne átgondolni az egészet, boltba is ugyan annyit tudsz tenni a termékkel mintha neten rendeled és személyesen veszed át.
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #9746 üzenetére
Ne tedd rendelhetővé a neten azokat a termékeket, amiket problémásnak vélsz. Kutya nem kötelez rá, hogy attól, hogy üzemeltetsz webshopot abba minden terméked megvehető legyen. Kiírod, hogy csak az üzletben vásárolható meg oszt' annyi.
Tudom, akkor meg a konkurencia... De ez van sajna.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #9747 üzenetére
Ezzel csak azt szeretném kifejteni, hogy úgy mint a ruháknál is lehetne kivételek.
Pl a fülesek amik higéniai okok miatt nincs elállás, vagy sz.gép alkatrészek amik amúgy se próbálhatók ki boltban sem + nem működnek egymagukba.
De vannak olyan termékek amik boltba kipróbálhatók pl monitor, laptop stb...amik egymagukba is működő képesek tehát ott már nem biztos, hogy megfelel a vevőnek.
-
asdf_
veterán
Az urak gyakorolgassák már egy kicsit a -ba, -be, -ban, -bent, mert ez így 10+ hozzászóláson keresztül elég veszedelmes volt
-
Prevent
aktív tag
Ezen ne akadj fennt. Ba- be- ( valahova). Ban- Ben- (valamiben). Ilyen problémán fennakadni istenem 2007. Budapest XVIII. kerület Helyesírási verseny I. Helyezett. De ha még ezen lovagolunk pár napig be is szlennelhetem. Jajj istenem igy teljesen értelmezhetetlen amit írtunk
[ Szerkesztve ]
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás