-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolee888
tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni.
Még 2011-ben rendeltem egy videókártyát az interneten keresztül a PC Univer's Kft(1053 Budapest Ferenciek tere 7-8.)weboldaláról.A garancia még vagy 7-8 hónapig érvényes,de most nem találom a weboldalukat.Megszűnt volna a cég?Ilyenkor mit lehetne csinálni? -
sasa311
veterán
válasz Attix82 #10447 üzenetére
Olyan, hogy garancia nincs, nem jogi fogalom. Jótállás van és szavatosság.
Ha pedig megtévesztő a megjelölés (például a bolt 3 év GARANCIÁT tüntet fel a jótállási jegyen) akkor 3 év a jótállás, ha tetszik ha nem az üzletnek.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
asdf_
veterán
válasz Zolee888 #10452 üzenetére
Adoszam alapjan ez lett belole, hogy akkor ez most ugyanaz a ceg-e, vagy sem abbol a szempontbol, hogy te kovetelhetsz rajtuk valamit, vagy sem, az jo kerdes. De ha ugyanaz az adoszama, jozan paraszti esz alapjan igen, hiszen csak a nevet es tevekenysegi koret valtoztattak meg, a szekhely pl. valtozatlan 2010. ota.
2. A cég elnevezése
2/2. CÉGDOKTOROK Tanácsadó és Audit Korlátolt Felelősségű Társaság
A változás időpontja: 2012/02/23
Bejegyzés kelte: 2012/02/29 Közzétéve: 2012/03/15
Hatályos: 2012/02/23 ...5. A cég székhelye
5/1. 1203 Budapest, János utca 51-53. VII. em. 46.
Bejegyzés kelte: 2010/04/01
Hatályos: 2010/04/01 ...902. A cég tevékenysége
9/3. 6920 '08 Számviteli, könyvvizsgálói, adószakértői tevékenység
Főtevékenység.Bejegyzés kelte: 2012/03/31 Közzétéve: 2012/04/12
Hatályos: 2012/03/31 ... -
asdf_
veterán
válasz sasa311 #10456 üzenetére
Nemtom, nalam annak ellenere, hogy egyreszt mezitlabas vevo nincs is, masreszt kurva lusta vagyok, tehat olyan specko esetek fel sincsenek vive kulon lehetosegnek, hogy valami helyszini garis, meg 3 nap pixelhibagaris meg ilyesmi, siman legalabb tizelemu egy uj cikknel a gari pulldown menum az ugyviteli rendszerben...
-
beci43
senior tag
Sziasztok!Adott egy Asus DCuII GTX 580-as videókártya,amit az AQUA-ban vásároltam 2011.04. hóban.2014.04 hóig garanciális.Szombaton meghalt a kártya,hétfőn bevittem a szervizükbe,be is vették.Ott mondták nekem,hogy megnézik,ha nem javítható,beküldik a nagykerbe.Ma beszéltem velük telefonon,azt mondták valóban nem javítható,beküldték a nagykerbe,ott is bevizsgálják.
Kérdeztem mik a lehetőségeim,ha nem javítható.Azt mondta a szervizes,abban az esetben a nagyker küld majd egy "hasonló" teljesítményű terméket,valószínű a 6xx szériából valamelyiket,és értékegyeztetéssel cserélhetem a kártyát.Értékegyeztetéssel?Tehát azt jelenti,majd ők megállapítanak egy összeget és még én fizessek rá?Szóval a kérdésem az lenne,hogy ebben az esetben is elállhatok-e a szerződéstől és vissza követelhetem-e vételárat,vagy sem?
Online rendeltem náluk anno.
A választ előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz beci43 #10459 üzenetére
Garancia papíron van jelezve meddig tart a jótállás? Mert ha 1 év , akkor igen lehetnek feltételek amik alapján megy az ügyintézés.
Ez lehet olyan, hogy nem adnak vissza pénzt, hanem kapsz egy GTX660-at mondjuk ami egy teljesítményű a GTX580-al. (piaci ára is kb annyi)
[ Szerkesztve ]
-
-
beci43
senior tag
Megnéztem az AQUA ÁSZ-ét,ott csak a törvényből kimazsolázott jogszabály van,ott viszont azt írja,hogy az eladó köteles a garancialevélen a jótállás idejét feltüntetni.
Az általános rendelkezéseknél,most nézem.Az ÁSZ nem elérhető![ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
-
Topikgazda
-
beci43
senior tag
-
veterán
Sziasztok!
Rendeltem egy merevlemezt, sajnos sípoló hangot ad ki, ezt rögtön másnap jeleztem a bolt felé.
Hétfőn jön érte a futár.
A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor nem rögtön cserélni kéne amikor elviszik a hibásat?
Előre is köszönöm a segítséget!Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Attix82
őstag
válasz Silent77 #10472 üzenetére
Üdv.
Ha hibás igen rögtön cserés, de mivel nincs raktár készlet így biztos várni kell picit.
Ugye itt az van, hogy mindenképpen cserés lesz és a jogszabály előírja, hogy azonnal. Viszont ha azonnal , akkor az adataid alapján ha nem rendeltetés szerűen lett használva és azért ment tönkre akkor behajtják a pénzt rajtad. Vagy megvárod a vizsgálatot és utána cserélik.
-
Topikgazda
-
-
P.Peti
csendes tag
Sziasztok!
A PC alkatrészeknél mit jelent az, hogy tunningra nincs garancia?
Ha egy CPU tunningolva elromlik, akkor azt tudom garanciában javíttatni, cseréltetni?Köszönöm a választ.
-
Topikgazda
A bolt biztos, hogy nem tudja beazonosítani az ajándékot, mert annak a gyári számát nem jegyezte fel és a főtermék dobozán sincs feltüntetve. Hogy tudod érvényesíteni a garanciát? Persze meg lehet próbálni az ajándék gyártójánál érvényesíteni, de ugye ekkor már teljesen mindegy, hogy kinél van az ajándék és hogy megvan-e még hozzá a főtermék. Erre értettem, hogy nyugodtan eladhatóak.
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #10482 üzenetére
Az, hogy tudod-e ervenyesiteni a -bolt hibajabol- vagy sem, az a kutyat nem erdekel, jarni jar minima szavatossag, ez szerintem kb. tuti, te fizettel x forintot. Nem a vasarolt cuccert, hanem a vasarolt cucc+ajandekert, innentol kezdve...
(bajdovej van mostanaban ez a lenovo thinkpadek melle ajandek kingston ram akcio, azok biza ugy jonnek be, hogy szerpel a ram a bejovo szamlan osszeggel, aztan kovetkezo sorban pedig a kedvezmeny minusszal. Es kifele is igy megy ki.)[ Szerkesztve ]
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Ezzel a problémával kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy ha a fogyasztóvédelemhez fordulok, akkor ott mivel tudom bizonyítani, hogy szarakodik a telefonom? Számomra egyértelmű, hogy egy rossz minőségű készüléket kaptam, de lehet, hogy ezt a T-mobil máshogy fogja fel...
Köszi előre is
-
St3ven
addikt
válasz lama_lamm #10484 üzenetére
Legközelebb ne javítást, hanem kifejezetten cserét kérj, aztán meglátjuk, mit lépnek. Szvsz a fogyvédelem ezzel nem tud mit kezdeni, max. polgári peres úton szerezhetsz érvényt a jogaidnak. (Ptk.306. §)
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
asdf_
veterán
válasz lama_lamm #10484 üzenetére
A T ha jol tippelek, egy ev jotallast es egy ev ingyen szervizt biztosit (ez utobbit mar csak a keszulekre magara) azzal a kikotessel, hogy ezen onkent vallalt masodik evre szolo jotallas hatarideje a szervizelesek idejevel nem novekszik, valamint a kicserelt alkatreszekre nem indul ujra. Leven, hogy a masodik evben vagy, tul sok eselyed nincsen, max szavatossagozol szakertoi velemennyel.
-
cekkk
veterán
Sziasztok!
Nem tartós fogyasztási cikkekre(cipő, ruha), van előírt garanciális idő, vagy annyit adnak amennyit akarnak?
Vett barátnőm egy cipőt 1 hónap után tönkre ment és a kis ázsiai azt mondani neki, hogy cipő szavatosság 1 hónap, magyart nem érteni.
Én úgy emlékszem ezekre 6 hónap van elméletileg. -
cekkk
veterán
válasz Attix82 #10490 üzenetére
És erről van valami törvény? Mert nem találtam róla semmit.
(#10491) asdf_
Természetesen blokk/nyugta ott volt, anélkül nem is mentünk volna oda, és igazad van vásárlók könyve sem volt.
Mindegy fogyasztóvédelemnek ellett küldve az eset a cipő le lett fényképezve a blokk is, a bolt is, és leírtunk mindent. Remélem kapnak egy jó kis büntetést a kis sárgák. -
gellei
aktív tag
Szerintetek ha hard disk sentinel azt írja, hogy a vinyómnak 15%-os a kondíciója, és 39 nap van hátra a működéséből, azt lehet gariztatni? Áprilisi Toshiba 3tb-os cucc.
„Uraim, ha ma veszítetek, akkor továbbra is a világ legjobb csapataként lesztek számon tartva - de ha nyertek, a nevetek örökre fent marad.” Josep Guardiola
-
asdf_
veterán
válasz gellei #10493 üzenetére
Current pending sectors count, uncorrectable sectors count. Ez a ketto szamit, amit a hdd sentinel kiokoskodik a smart adatokbol, az a kutyat nem erdekel. Erdemes csekkolni, hogy a gyartonak van-e sajat tesztprogramja, mert ha az azt mondja, hogy ez garis eset, akkor azzal olyan sokat nem lehet vitazni.
[ Szerkesztve ]
-
Czmorek
aktív tag
Helló!
Lenne egy Pc alkatrészem, aminek a dobozán jó nagy számokkal, betűkkel rá van írva angolul, hogy 3 év garancia.
A forgalmazó ,vagy kisker eladó cég viszont csak 12hónapot adott rá.
A kettő között vagyok, és gond van a termékkel, most mit tudok tenni? -
Attix82
őstag
válasz Czmorek #10497 üzenetére
Szavatosság 3 év van rá, ha be tudod bizonyítani, hogy már átvételkor is megvolt a hiba, akkor élhetsz a szavatossági jogoddal. De ugye ez kb lehetetlen.
Bolthoz nem tudsz fordulni, mert 1 év jótállás a kötelező 10k bruttó felett.
Esetleg írhatsz a gyártónak, de megér e kiküldeni az már megint egy másik kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Czmorek #10497 üzenetére
Az a 3 év a gyártói garancia, amit a termék gyártója biztosít. Ha a kisker/nagyker csak az 1 év kötelező jótállást biztosította rá, akkor nincs mit tenni, a gyártóval kell lemeccselned a dolgot. Vannak egyébként itt a PH-n olyan tagok, akik segítenek gariztatni ilyen termékeket. Ha így érdekel, akkor a Hardveraprón megtalálod őket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Ukrajnai háború
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- LEGO klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Fallout 76
- További aktív témák...