-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Viszont a kisker nem kummanthatja el a masodik ket ev gyartoit, tehat ha o ugy vasarolta a nagykerbol, hogy neki megadtak, akkor azt neki kotelezo tovabbadni.
-
Czmorek
aktív tag
Beteszem ide a cuccost, boltostól:
Külső tápegysége van, és az ment tönkre.
Nem egy gagyi gyártóról van szó, de ahhoz képest, hogy milyen keveset használtam a cuccot, hamar megadta magát. -
asdf_
veterán
Az erdekesseg az a dologban, hogy a magyar disztributor is csak ket evet ad ra (jelen pillanatban, teszem hozza gyorsan)
[ Szerkesztve ]
-
allein
addikt
Jó estét mindenkinek. Vásárlás napjától számított 3 napon belül el tudok állni a vásárlástól. Mikortól számítják a vásárlás napját, gondolom akkortól amikortól ki lett fizetve a készülék? Mert én vasárnap fizettem ki és ma hozta ki futár. Zsír új TV készülék és 5 percenként ki és bekapcsol
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
St3ven
addikt
válasz allein #10506 üzenetére
A termék kézhezvételének a napja a "0." nap, utána nyolc munkanapon belül állhatsz el a vásárlástól, indoklás nélkül.
Webshopon keresztül vetted, ugye? Mert ha üzletben, akkor nincs jogod elállni a vásárlástól.
[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
asdf_
veterán
válasz allein #10506 üzenetére
Nem kell elallni a vasarlastol, mert a hibas keszulek visszaszallitasanak dijat neked kell fizetned, valamint a vasarlas osszeget 30 napon belul kell visszafizetniuk (ami azt is jelentheti, hogy egy honapig seggelnek a penzeden). Sokkal egyszerubb felhivni az eladot, hogy hibas termek miatt 3 napon beluli cseret kersz, igy ok jonnek a tv-ert ingyen, es majd hozzak a masikat. Persze ez a verzio csak akkor, ha nem rendult meg a bizalmad az adott markaju es tipusu keszulekben, ha egyaltalan nem akarsz ilyet, akkor termeszetesen elallas.
-
psg5
veterán
válasz sasa311 #10509 üzenetére
Még annyit hozzátennék (mostanában többször szóba került), hogy az elállást (már amennyiben ezt választja nem a 3 napos cserét) elég jelezni 8 napon belül, nem kell a terméket vissza is küldeni ezen belül.:
17/1999 4. §
"(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi."Azért érdekes, mert volt már rá példa, hogy elálló levél termébe visszaküldve, aztán se másolat se semmi ezekről csupán a feladóvevény és már a bíróságon van az ügy, mert még azt sem tudja bizonyítani, hogy vett és ott vette a terméket (e-mailes visszaigazoláson áll majd az ügy). Nagy valószínűséggel a vevő javára megy a dolog, de azért jobb elkerülni az ilyent és főleg, ha valami sántít, biztosra menni.
Ja és mindenből másolat legyen.F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Czmorek #10511 üzenetére
Fura, de ha nem lenne viszonylagosan sok az eljárási/ügyvédi költség egy bírósági szakaszban, simán utólag is nyerhető lenne egy per, hisz pl nálad a +3 hétre simán felszámolhatnál kamatokat...
Azonban egy-két esettől eltekintve nem igen találkoztam olyannal, aki utólag vitte bíróságra ügyét...F.K.T.
-
allein
addikt
válasz St3ven #10507 üzenetére
asdf_ -nak is megy a válasz. Köszönöm szépen de időközben kiderült, hogy a zsír új TV készülék mégsem hibás. vagy külső vinyó vagy a kábel lesz a ludas. Kipróbáltam egy új vinyóval új házban és a hiba nem jelentkezik
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
mimike
tag
Sziasztok!
Van egy fél éves lenovo ideapadom, ami pár hete kiírta, hogy valami hiba van a vincseszterrel. Lementegettem róla mindent, majd hívtam a szervizet, online letesztelték a merevlemezt, majd jöttek is érte másnap. Neten szépen lehetett követni épp merre jár a gép, aztán mikor már egy hete ugyanott volt felhívtam őket hogy mégis mi van, mert nekem munkaeszköz és már nagyon kéne, akkor azt mondták, hogy ez nem garanciális hiba. Szerintük leejtettem a gépet, látszik az lcd-n is, meg van repedve, valami kábel is elszakadt és a leejtés miatt hibásodott meg, fizessek 45e ft-ot és megjavítják. Hát majdnem kiesett a telefon a kezemből, először szóhoz se jutottam, azt hittem más gépről beszélnek. Mikor elvitték a vincseszteren kívül semmi baja nem volt! A futárnak is úgy adtam oda, hogy jobban be volt csomagolva, mint ahogy átvettem a boltban, dupla doboz, hungarocell, fóliák...
A call centeres meg mintha nem is értette volna mit mondok, csak ugyanazt hajtogatta 10 percen keresztül, hogy nem garanciális, fizessek. Megmondtam neki, hogy azonnal csomagolják össze a gépet és küldjék vissza.
NA most ilyenkor mi van? Tuti nem ejtettem le a gépet, még a házból se vittem ki és most rámfogják, hogy én tettem tönkre? Mégis milyen szerviz az ilyen? Mit lehet ilyenkor tenni?
Ha ezt tudom előre, akkor kicserélem magamnak, és nem várok 2 hetet a semmire. De nagyon bosszant a dolog, nem azért vettem garanciás gépet, hogy még én fizessek a javításért. Ja és arra is kíváncsi lennék, hogy mégis mikor akartak szólni, ha nem hívom fel őket. -
St3ven
addikt
válasz mimike #10517 üzenetére
Ja és arra is kíváncsi lennék, hogy mégis mikor akartak szólni, ha nem hívom fel őket.
Pont ezt akartam írni. Ha teszem azt, egy évig nem telefonál oda az ember, akkor egy évig lapítanak? Eszem megáll.
Van valami jegyzőkönyved a hibáról? Átvételkor csak adtak valami papírt, hogy milyen hibával vették át garanciális javításra. Mi szerepel pontosan benne?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
zoltanz
nagyúr
Nyugtánál kötelező tételest adni? Köszi.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Impressa
őstag
válasz St3ven #10518 üzenetére
Bocs, hogy beleszóltam.
Az a helyzet, hogy külföldre, Lengyelországba vitték ki a gépét UPS-szel. És nem ő az egyetlen fórumtárs, aki így járt a Lenovo szervizével. ( én is köztük vagyok, de szerencsére nem nekem kisebb károm keletkezett, konkrétan az adapter kábelét nem adták vissza ) én készítettem fotót, videót a gépről is, de a szervizlapon már az szerepelt mikor visszakaptam a gépet, hogy karcosan érkezett a szervizbe.
[ Szerkesztve ]
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
asvald
senior tag
hy
vettem egy alaplapot a pclandtol kb 1 honapja ,viszont a lap nem volt jo ,ezt jeleztem is nekik 3 napon belul.De a lapot csak 3 het elteltevel tudtam visszakuldeni melo stb miatt. Az lenne a kerdes ,hogy olyenkor 3napos csere garancia illet meg ,vagy kikell varnom a szervizt(2het) hogy mit mondanak vagy verhetem az asztalt mivel jeleztem a problemat? elore is kosziA rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
-
psg5
veterán
válasz asvald #10521 üzenetére
Elég ha jelzed három munkanapon belül. (célszerű írásban)
Közben pedig nyilván, gondolom leegyeztetted, hogy mikorra küldöd vissza vagyis tudtak a 3 hétről...151/2002:
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.F.K.T.
-
asvald
senior tag
helo
igen jeleztem nekik emailba amit megis erositett telefonon az elado\ jelezte az email beerkezesekor a nagykernek a csereigenyt.Viszont azt is mondta hogy 3 napos csereigenyel kuldik vissza a nagykernek amit nem biztos hogy elfogadnak mivel 3hetre ra tudtam visszakuldeni[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
psg5
veterán
válasz Superhun #10531 üzenetére
Nagyon érdekes, mert nem találok jogszabályi hivatkozást arra, hogy ha jelezte a fogyasztó a csereigényét időn belül, akkor van-e határidő a visszaküldésre, szerintem nincs.
Azonban valóban a sok idő eltelte és, hogy ezt nem jelezte is fura és támadásra adhat okot.F.K.T.
-
Attix82
őstag
Logikus, hogy nem húzható hetekig , így elbírálhatja a kisker, hogy elfogadja a bejelentéstől számított időt vagy sem. Mivel nincs jogszabály rá. Vagyis ha Te beviszed 5 munkanap után, simán mondhatja, hogy sorry de erre már nem vonatkozik, mivel ő se tudja a nagykerrel megoldani a cseregaranciát.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10536 üzenetére
Neked logikus, mert a nagykerből szerzed be és felé kell elszámolnod, mint vállalkozó, de ez nem érinti/érintheti a fogyasztói jogokat!
Ilyen nincs, hogy a bolt azt mondja (feltételezve, hogy 3 munkanapon belül jelezte az illető a csereigényt), hogy: "sorry de erre már nem vonatkozik, mivel ő se tudja a nagykerrel megoldani a cseregaranciát."!
Nagyon figyelj erre, mint vállalkozó.
Aláírásod-ban szereplő webáruházban, ha elfogadsz egy javaslatot, azonnal vedd ki a "3 munkanapos cseregaranciára vonatkozó szabályzat!"-ot, úgy ahogy van egy fogyasztóvédelmi ellenőrzés során nyakadba kapsz eljárást. Ezt nem hogy nem írhatod, de még meg is téveszted a vásárlót![ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
mimike
tag
Átvételnél csak a UPS futár adott egy papírt arról, hogy átvette a gépet.
Ma visszahozták, le van törve a monitor egyik sarka Ők állítják, hogy én már így küldtem ki, én meg azt, hogy ott tört össze. Bizonyítéka senkinek nincs, ilyenkor mi van? -
psg5
veterán
válasz Attix82 #10538 üzenetére
Az Ászf-ed rendben van.
Ez nem is abban van...
Mutasd meg nekik az oldaladon a teljes "Vásárlói információk" oldalt, ha arra is rábólintanak, akkor minden cégnek javaslom, hogy költözzön Szegedre és azt csinál amit akar.(#10539) fricz19: Így van ezért írtam, hogy igen fura hogy nem is jelezte és sokára küldte vissza, azonban jogszabályt nem találtam ami a visszaküldés határidejét szabályozná.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10542 üzenetére
Na akkor én is pár vállalkozást és webáruházat odatelepítek hozzátok
Innentől nincs miről beszélni ezzel kapcsolatban.
Azért jobb ha tudod, attól, hogy dilettánsok foglalkoznak nálatok fogyasztóvédelemmel (már ha tényleg átnézték), attól még ha egy vevőddel ez miatt bíróságra kerül az ügy, úgy veszted el mint a huszonegy.F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10546 üzenetére
Azért azt leszögezem, hogy nem nekem van problémám, engem a legkevésbé sem érdekel, azonban ha szóba került, ahogy a többi hozzászólásnál is, csupán segíteni szeretnék..
Pl:.
Nem mondhatsz ilyent:
"Átvételt követő naptól számított 3 munkanapon belül kell jelenteni,és a terméket visszaszolgáltatni."
Mert csak jelezni kell 3 munkanapon belül, semmi nem mondja, hogy vissza is kell ennyi időn belül küldeni.
Javaslatom, fogalmazd át és már jó is.Látom közben kiszerkesztetted és priviben küldted, de simán lehet, hogy okulás más webáruházasnak is, de ha gondolod írhatom privátban is.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- Milyen asztali médialejátszót?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kés topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás