-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sonja
veterán
válasz Attix82 #9050 üzenetére
A ventije szar volt, már másodszor. Elsőnek elvileg cserélték a ventiket, majd 1,5 hónap után ismét szar lett. Visszavittem, ekkor küldték ki a Gigabyte-nak lengyelországba. Most meg visszajött, hogy nem észlelték a hibát. Nem is csodálom, mivel tuti, hogy hozzányúltak. Új BIOS, az egész halkabb lett már idle állapotban is, sehol semmi furcsa zaj, nyekergés vagy kattogás. Kérdés, hogy megint meddig lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Attix82 #9052 üzenetére
De baj nekem, ha 2 havonta járok vissza. A gariidő meg nem hosszabbodik. Elhúzzák a gariidő végéig és kész.
(#9054) Attix82: Kellene, csak hiába mondtam én is ezt, akkor sem. Nagyker nem vállalja ezt, így a kisker sem.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Gyuri27
félisten
Melyik kisker ez?
A nagykerhez nincs közöd. Nekik se hozzád.
Amikor átvette a kisker a vga-t adott egy papirt. Mikor visszaadták akkor is. Azaz bizonyítható a dolog. Máris hosszabb a gari.Amúgy nem preferálom a giga vga-t (a lapjaikból is kiábrándultam).
Amd - Radeon - Ryzen
-
Sonja
veterán
válasz Gyuri27 #9058 üzenetére
Ez egy gyöngyösi üzlet, ez! Amikor leadtam náluk garira, semmit nem adtak, mondták, majd szólnak. Szerintük 3 hét. Mondom rendben. Viszont a harmadik héten nem hozták el, mert elfelejtette a főnök elhozni, így várhattam +1 hetet, mivel csak hetente csak egyszer, szerdánként megy pestre. Ez volt az első leadásnál. Most a 2. leadásnál se kaptam semmit, de legalább el lett hozva 3 hét után.
A gigát már én se.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
BlackPriest
őstag
sziasztok!
tanácsot kérnék:
lebeszéltem egy másik ph-ssal egy vga cserét, én adtam egy kisker garis vga-t + pénzt, ő meg egy másik ugyancsak kisker garis vga-t. állítólag amikor megérkezett a kártya, nem működött normálisan, részemről kellemetlen, mivel kiszerelés előtt készítettem is screenshotot a működéséről, nem sokkal előtte cserélték garban a kártyát, szóval gyakorlatilag új volt.a gond, hogy a figura már azelőtt, hogy visszaküldte volna cseréltetni a kártyát, azzal jön, hogyha nem sikeres, azonnal csináljuk vissza a boltot. én ezt nem tartom normálisnak, megbeszéltünk minden részletet, két garis kártyáról volt szó, innentől azt gondolom, hogy az ú meg a kisker dolga mi történik a kártyával, főleg, hogy én nem tudom mit művelt a kártyával, nem nálam romlott el, etc.
kinek van (lenne igaza), ha a kisker nem cserélné ki neki?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
MCGaiwer
addikt
válasz BlackPriest #9062 üzenetére
felmerül a kérdés: miért ne cserélné a kisker?
általában két ok szokott lenni: tuning, külső behatás (esés, repedés, szakadás stb)ha te nem tuningoltad, illetve nem volt sérült mikor kiszerelted, akkor nem a te problémád.
szállítás közben is sérülhetett, de ha te rendesen becsomagoltad, akkor megint nem a te gondod, hiszen a postai szolgáltatásban benne van a sérülés veszélye, amivel nyilván a másik is tisztában volt. Kérhetett volna saját költségen biztosítást az ilyen esetekre.szóval, ha nálad nem volt sérült, és nem tuningoltad, akkor a kiskernek cserélnie kell majd.
Ha a szállításkor sérült, akkor sajnos az új tulajnak kell kezdeni vele valamit, feltéve, ha rendesen be volt csomagolva.Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
MCGaiwer
addikt
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ezzel a garancialevéllel ugye nem lehet semmit se kezdeni, ha a kiállítója időközben eltűnik? Tehát mondjuk az adott forgalmazóhoz(nagykerhez) be lehet-e vinni/vitetni valakivel vagy a gyártóval rendezni az ügyet stb.
az aljáról levágtam az azonosítható adatokat.
[ Szerkesztve ]
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
-
Attix82
őstag
-
sampe
aktív tag
Sziasztok!
Az Asus P8P67 es alaplapom, ami a drága Lambda computernél vásároltam, 2011 júliusában, beadta a kulcsot. Jogutód nincs, írtam az Asus Magyarországnak.
Ezt a remekbe szabott levelet vágták hozzám:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését.
Az Ön alaplapját a Lambda Computer egy Osztrák disztribútoron keresztül hozta be az országba.
Ezért a garanciális ügyintézésben csak az OMEGA tud Önnek segíteni.Cím:
Omega Handelsgesellschaft m.b.H.
Ernst-Krenek-Gasse 4
1230 WienTelefon:
+43 (1) 615 49 00-200Link az e-mail-es kapcsolatfelvételhez:
http://www.omegacom.at/page/start.mv?NOFRAMES+01ce20b70b6f75980000338+1+0+0+EMAIL
Tisztelettel,
ASUS Magyarország Ügyfélszolgálat
ASUS Magyarország Kft.
Tel.: + 36 1 505 4561
support.asus.com | www.asus.hu/rma | online technikai támogatásMost komolyan gondolják, hogy Bécsbe küldjem el a lapomat?
Mit lehet tenni?Köszönöm
Üdv
Sampe[ Szerkesztve ]
"A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.
-
MCGaiwer
addikt
angolul azért csak beszél ott valaki. Amúgy teljesen normális az asus support, megadtak neked minden segítséget, hogy el tudd intézni a dolgot. Többet nem igazán lehet elvárni, hiszen nekik csak az itt értékesített termékekre van felelősségük.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #9071 üzenetére
Elmennek a francba. Mit tehet a vásárló arról, hogy xy mutyis cég honnan hozza a cuccot?
Írták volna azt, hogy küld ide paraszt. Mi meg némi pénzért elintézzük a dolgot.
A tanulság egyszerű. Nem kell asus terméket venni. Van más gyártó is a piacon. Olcsóbbak és/vagy segítőkészebbek is.Amd - Radeon - Ryzen
-
sampe
aktív tag
válasz Gyuri27 #9074 üzenetére
Valahogy én is így gondolom. Ez volt az utolsó Asus termékem, eddig már a 3. generációm alapult asus alaplapra. Ez volt az utolsó, áttérek MSI-re.
"A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.
-
MCGaiwer
addikt
szerintem alaptalan a felháborodás, de te tudod.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
sampe
aktív tag
válasz Gyuri27 #9077 üzenetére
Udi kollégának írtam levelet, este felhívom.
Egy ismerősömnek is bedöglött a sabertooth X58-as alaplapja, ő is szerette volna elvinni hozzájuk, de ezek szerint értelmetlen bevinni Pestre.
Az bosszant, hogy akinek eddig gépet raktam össze, csak Asus alaplapot ajánlottam, a monitorom Asus, a videokártyák Asusok, a hangkártyám Asus, az egér Asus, a gépházak Asusok. Hol itt a mindent a vásárlóért szöveg?
"A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.
-
Attix82
őstag
-
helkis
addikt
válasz Gyuri27 #9074 üzenetére
egyébként nekem is ez jutott eszembe, mikor ma ránéztem a naptárra és gyors fejszámolás után kijött hogy a maxumusVgene lapom már 4hónapja van gariban.. füredi-kisker>ingrammikro>sunrise>asus ennyi félrebeszélést, hitegetést, megtévesztést, hülyének nézést rég kaptam az arcomba, mint most 2013-ban..
köszönjük asus.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
BlackPriest
őstag
én sem értem a felháborodást, minden márkaszerviz csak a hivatalosan az országban lévő cuccot javítja. egy időben metro, tesó, stb hozott be az országba hp pavilion notikat, amit utána hiába vittek szervizbe, nem is lehetett alkatrészt rendelni hozzá, vihették vissza hetekre az áruházba.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gyuri27
félisten
válasz BlackPriest #9082 üzenetére
Senki, nem mondta, hogy az ember ingyen kérné.
Másrészről meg a véglény nem tudhatta, hogy a cucc szürke importos.Azt gondolom, hogy a cég (jelen esetben az asus) látja, hogy a vevőnek nincs sara. Mert ebben az esetben nincs. Ők úgy is küldözgetnek sok mindent sokfelé. Semeddig nem tartott volna az ő lapját is elküldeni a többivel. Ehhez kicsi jóindulat kellett volna. Arról nem beszélve, hogy az asus mutogat a nagykerre. Holott a nagykereknek semmi dolguk nincs a vásárlóval.
Amd - Radeon - Ryzen
-
BlackPriest
őstag
válasz Gyuri27 #9083 üzenetére
és ha az asus sem tudja visszaküldeni, mert nem rajta keresztül jött az országba és nem küldheti vissza? nem ingyen? gariért pénzt kérni? mekkora per lehetne ebből szerinted?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gyuri27
félisten
válasz BlackPriest #9084 üzenetére
Az asus mo nem tudja kiküldeni az eu központba vagy az anyavállalathoz?
Nem tudom mit szedsz, de adj nekem is.
Mivel a termék szürke ők nem gariznak. Csak szivességet tesznek, hogy kiviszik a lapot. Viszont a nagy asusnak kutya kötelessége lenne javitani vagy cserélni. Mivel ők gyártottak szar. Ráadásul a vételárat is megkapták érte (aka nem lopott a cucc).
Tetszik érteni? Kiveszija a vízbűl a zoxigént!Amd - Radeon - Ryzen
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Egy kiskerbe több mint 30 munkanapja ott van a videokártyám átvizsgálásra, felajánlottak cserèt de jòval kisebb èrtèkű de ùjabb termèkre. Nem fogadtam el. Kötelesek vètelárat visszatèrìteni vagy mèg várathatnak tovább?Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
papptibor76
csendes tag
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni?
Vásároltam egy 32GB-os Corsair Pendrivot a Lambda Computernél 2012.02.06.-án ami szeptemberben meghalt.
Ekkor nagy nehezen (azt hiszem pont akkor zártak be) kicserélték, postázták 2012.10.09.-én.
Mostanra már megszűnt a weboldal, a bolt telefonszáma is.
Elérhetőségük egy alig olvasható név, és cím az egyetlen adat ami a válaszküldeményen volt.
Ma behalt a 2.számú pendrivom is...Mit javasoltok? Hol gariztassam? Kihez lehet fordulni ilyen esetekben?
Van rá még vagy 1,5 év gari.Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv:P.T.
-
Turbolada II
őstag
válasz papptibor76 #9089 üzenetére
A Patriot magyarországi képviseletéhez.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz Bagira01 #9088 üzenetére
Említsd meg a panaszkönyv szót és azonnal a teljes vételárat visszakapod.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
papptibor76
csendes tag
-
Turbolada II
őstag
válasz papptibor76 #9093 üzenetére
Compmarket
1047 Budapest Károlyi István u. 1-3
Tel: +36 1 222 6403
Fax: +36 1 273 1088
E-mail: info@compmarket.huhttp://compmarket.hu/index.php
Expert Computer Kft.
H-1044 Budapest, Oradna u. 12.Tel: +36-1-450-2430
http://www.expert.hu"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
papptibor76
csendes tag
válasz Turbolada II #9094 üzenetére
Köszi az elérhetőségeket, segítségedet.
Ők voltak a beszállítói a cégnek, vagy csak magyarországi nagykerek akik intézik a garit?Üdv:P.T.
-
Dictator^
veterán
esetleg van aki az expert nagykerből való innen?
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Cootermain
tag
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni. Nagyjából egy hónapja tönkrement a videókártyám. Nagy nehezen sikerült eljuttatnom a kiskerbe. A nagyker visszadobta a kártyát a következő indokkal: "A videokártyán fizikai sérülés található (A VGA kártya hátoldalán égésnyom)" Tény hogy szemmel láthatóan sérült volt a hátoldalán egy IC, de nem értem ehhez nekem mi közöm van amikor semmilyen külső behatás nem érte a kártyát, egyik-napról a másikra ment tönkre(ráadásul utolsó használat 2 óra filmezést takart). Tehetek valamit az ügyben vagy bele kell nyugodnom ebbe? Egyáltalán mi nem számít fizikai sérülésnek? Még ha ledobtam volna megérteném. Villámkáros Giga lapomat simán cserélték pedig azon tényleg szétégett a lan.
Nem volt olcsó a kártya, és alig múlt el fél éves (HD6970) úgyhogy ha tudtok valamit kérlek segítsetek. Előre is köszi!
-
Attix82
őstag
válasz Cootermain #9097 üzenetére
Fizikai sérült ha pl leejted , csavarhúzóval nekiállsz rongálni.
Égés az véleményem szerint nem tartozik a fizikai sárülésekhez, mivel maga a VGAn is tönkre mehetnek "alkatrészek, részegységek" maguktól is.
Szerintem nem jogos a végítélet.
Mit is lehet ilyenkor tenni? Közölni, hogy ez véleményed szerintem nem fizikai sérülés és nem fogadod el a szakvéleményüket.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Cootermain #9097 üzenetére
A jog szerint eladonak fuggetlen szakvelemennyel kell bizonyitania, hogy a jelzett hibanak oka nem rendeltetesszeru hasznalat (ertsd: a vevo okozta a problemat). Hogy ez elektronikai alkatreszek szempontjabol mennyire nonszensz, az egy tok masik kerdes (tetszenek meg ugye emlekezni pl. a quantum hdd-inek egyik szeriajara, ahol szepen megfozte magat a vezerloic aztan jol kipukkant, ezt is vissza lehetett volna dobni fizikai serulttel, mikozben a gyarto cseszte el, szeriahibas volt a cucc, a kesobbi sorozatban mar kapott egy femfulet hutesnek az ic) http://garazs.de/szamgep/quantum.html
Tehat magyarra leforditva az, hogy van egy elpukkant alkatresz, az mocskosul nem jelenti azt, hogy a juzer babralt, azt is jelentheti, hogy az elpukkant alkatresz eppen hibas volt, ergo a fizikai serules a hibas alkatresz kovetkezmenye.
En lehet, hogy megprobalkoznek egy gyari RMA-val, hatha, bar a jog szerint amig a kisker fuggetlen szakvelemenyt nem mutat, addig neked van igazad (amugy atvetelkor a kisker rogzitette a munkalapon, hogy ize, van itt egy ic, ami kinyilt?).[ Szerkesztve ]
-
Cootermain
tag
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! Sajnos a kártyát nem tudtam személyesen átadni a boltnak ( 150km oda-vissza :/ ), futárral kellett elküldenem, így nem tudhatom hogy mit rögzítettek. Gyári RMA-t a nagyker dolga lenne elintézni nem? Ha jól emlékszem az ő kötelességük lenne felvenni a kapcsolatot a gyártóval. Holnap délelőtt nyitva vannak, megpróbálok telefonon beszélni velük, illetve felveszem a kapcsolatot a nagykerrel is.