Új hozzászólás Aktív témák

  • Speed®

    HARDVERAPRÓD

    Sziasztok!

    Ráfutottam egy macerás garanciás ügyintézésre, kéne egy kis help.

    A történet röviden annyi, hogy rendelkezek egy 16GB/1600LP Corsair RAMkittel, amiből az egyik modul hibás. A hozzá kapott garanciajegyen 1 év jótállást ír a viszonteladó (webshop..), ami alapból gáz, tekintve, hogy egyébként élettartam garanciát vállal a gyártó erre a típusra. De nem is ez az elsődleges gond, lévén ott a gyártó, ha baj van.

    A hibát tavaly nyáron jeleztem már a szervíznek, de egyéb elfoglaltságok okán csak idén, január 21.én tudtam eljutni vele a boltba, miközben a garanciajegy január 18.ai kiállítással keltezett anno..de itt jön 1 fontos infó: a terméket még az előző tulaja bevitte már egyszer, 2013.03.01-2013.03.05ig tartott akkor az ügyintézés.

    A garijegyen ez szerepel leírva:
    -A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az időtartammal, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

    Értelmezésem szerint ez azt jelenti, hogy a 2014.01.18.ai dátum helyett 2014.01.23ig érvényes a jótállási kötelezettségük, ennek ellenére ezt a visszajelzést kaptam tőlük:
    A memória garanciája sajnos lejárt, függetlenül attól, hogy meddig volt nálunk. Az, hogy nem vették át anno azonnal, vagy másnap, sajnos mind a vásárló „hibája”. Garanciális időn túli javítást nem vállal a szerviz!

    Felhívtam őket, az ügyintéző hölgy szerint anno nem történt javítás, emiatt nem érvényesíthetem az igényem, fenti passzusra hivatkozva. Részemről viszont úgy gondolom, csak kibújnának az ügyintézés alól és rámhagynák a gyártói garancia intézését.
    Megtehetik és így jártam, vagy kötelezhetőek a vállalt feltételek betartására?

    Előre is köszönöm a válasz(oka)t :R

Új hozzászólás Aktív témák