Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    Az fogyasztoellenes magatartas, ha ijesztgetik az ugyfelet?
    Az egyik bank (Raiff egyebkent, de mind1), hasonloan mas bankokhoz, ingyen (es talan lemondhatatlanul) kuld sms-t arrol, hogy fordulonapon mennyi a hitelkartyan a tartozas. Eddig rendben is van, sot udvozlendo.
    A problema ott van, hogy a bank valamilyen rejtelyes okbol a zarasi napon fennallo tartozasrol szolo sms-t a turelmi ido vege elott par nappal, jellemzoen tehat ugy 1.5 hettel kesobb kuldi ki. Ez is lehetne jo szolgaltatas, mert ilyenkor pont jol jonne utolso figyelmeztetesnek, _ha_ elmaradt a fizetes, De ebben az sms-ben me'g mindig a zaraskori tartozas szerepel. Ami azota mar reg ki lett egyenlitve. Igen, elvileg meg lehet szokni, de azert halal idegesito, hogy elsore ugy tunik, eltunt valahol 200e amirol nem tudunk, aztan kiderul, hogy mar megint csak bevettuk a cselt. Raadasul sokszor megjon reggel, es hiaba konstataltam egyszer, hogy de hat az nem igaz, ha olyan zaklatott a napom, akkor van hogy ott marad az agyamban, hogy "valami baj van".
    Jo, tudom, nem muszaj oda menni es toluk kartyat igenyelni, es vegulis kibirhato (a visszateritesukert megeri :) ), de arra vagyok kivancsi, mondhatja-e, hogy ez naluk igy van, punktum? Vagy van valami olyan kitetel, hogy megteveszto uzeneteket nem kuldhetnek? (Tudom, utana az mar kulon vita, hogy ha beleirja az sms-be, hogy a fordulonapon volt annyi, akkor lehet-e megtevesztonek mondani.)

Új hozzászólás Aktív témák