Új hozzászólás Aktív témák

  • farkas-j

    őstag

    válasz Degeczi #51821 üzenetére

    Én úgy értelmeztem BB900 panaszát, hogy már újkorától ilyen volt.
    Akkor kellett volna gariba cseréltetni vagy javíttatni. Aki ilyen zajos hűtőt fog ki, azt nem is értem miért nem reklamál ill. cserélteti ki hibátlanra amíg garanciás?
    Érdekes emberek vannak. Anno mikor még javítottam pl. videómagnókat (is) több kuncsaft is úgy hozta oda a készülékét, hogy ebben meg abban a szervizben javíttatta már, kifizetett érte egy rahedli pénzt és még mindig nem jó. Mondtam nekik persze vállalom a javítását, de nem lenne inkább célszerű oda visszavinni ahová egyszer már lepengették a javítási költséget? A pénzükért követeljék meg a hibátlan munkát. Mondanom sem kell senki sem vitte vissza, inkább kifizették nekem a javítási költséget. Szóval nem értem az embereket...

Új hozzászólás Aktív témák