Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz hdanesz #54671 üzenetére

    Ha az USB-kábel lett kontakthibás vagy ment tönkre, akkor értelemszerűen másik, ugyanolyan típusú (pl. Type-B / Micro-B - Type-A) USB-kábellel kellene kipróbálni az eszközt. Bár ha csak kábelhiba lenne, attól még magának a külső merevlemeznek be kellene kapcsolni és világítani rajta az állapotjelző LED-nek, felpörögni a benne lévő HDD-nek, stb.
    Ha be sem kapcsol a 3,5"-os külső merevlemez, akkor lehet a tápegysége ment tönkre, ahol ez esetben értelemszerűen másik tápadapterrel kellene kipróbálni, ami ugyanolyan polaritású és stimmel a feszültség (12 V) + az áramerősség (1,5 - 2 A) értéke, illetve az utóbbi lehet akár valamivel nagyobb is mint a gyári adapternél.
    Ha maga a külső ház ment tönkre, ellenben a benne lévő HDD még működőképes, akkor adott a lehetőség kiszerelni a HDD-t a külső házból és egy másik külső házba vagy asztali PC-be téve kipróbálni, úgy használni.
    Ha a külső házban lévő HDD ment tönkre, akkor meg értelemszerűen új külső HDD-t kellene vásárolni, hacsak nem cél az adatmentés. Illetve ha az adatmentés a cél és maga a külső házban lévő HDD ment tönkre, akkor az adatmentés - liksoft - HDD kereső mentéshez topikban kellene érdeklődni, az annak a témája.
    Egyébként a Samsung M3 Station már elég muzeális, 10+ éves sorozatú külső merevlemez, vagyis annál annyira nem meglepő, ha ennyi idő után tönkremegy, meg ugye már a 3 éves gyártói garancia is rég lejárt, stb.

Új hozzászólás Aktív témák