Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz ReJim #4067 üzenetére

    Felénk ez úgy megy, hogy amennyiben nem saját eszközökön játszunk, akkor azt béreljük valakitől és a bérlői szerződésben le van fektetve(írásban, vagy szóban), hogy ki felel az eszközökért. Természetesen a technikai felügyeletnek plusz költségei vannak a bérlő számára, de hivatalosan ez menti fel a felelősség alól.

    Ha engem odaállítanak egy technika elé, ami mellé nincs kirendelve egy technikus, aki felügyeli, akkor nem automatikusan én, a használója fogok felelni a termékért, hanem az, aki nem rendelt mellé embert, hogy felügyelje.

    A szervizben lennie kell egy munkalapnak, amire minden, a javítással kapcsolatos adat fel van vezetve. Ki javította, mit javított benne, mennyiért cserélte az adott alkatrészt, mennyi ideig javította a terméket stb. Amíg ilyen munkalapot nem mutatnak neked, addig ne is fizess. Ez nem úgy megy, hogy ők akárkihez elviszik a terméket megjavíttatni és utána benyújtanak akármekkora számlát, te pedig csengetsz. Egyébként pedig az egész hibajelenség elég érdekes számomra. Miért raknak egy termékre olyan gombot kéz alá, amivel tönkre lehet azt tenni? Mert a tápokon található, csak csavarhúzóval átállítható kapcsoló már más kérdés. Az ilyen kapcsolókat el kell rejteni, hogy úgymond hülyebiztos legyen a készülék.

Új hozzászólás Aktív témák