Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atesss

    addikt

    válasz PLaci58 #8022 üzenetére

    De könnyen lehet hogy így van.
    És akkor ezt hogy ismerném föl ?
    Majd holnap világosban körbenézegetek a motorban ha itthon lesz a kocsi.
    És akkor ilyenkor honnan tudnám szedni a megfelelő frekvenciájú jelalakot ?
    Valamilyen elosztónak ekkor is kell lennie. Vagy legalábbis valaminek kell arra jelet adnia, hogy mikor gyújtson egy henger, az pedig meghatározza a motor fordulatszámát (kivéve talán ha pl. kopogás van, akkor egy minimális eltérés lehet talán - de 20 éves autókba nem akarok nagyon rakni. :) )
    A másik autó amibe jól jönne : egy Új Szuzuki Swift
    Mondjuk azt máig nem értem, mi a francért nem tudnak belerakni egy több milliós autóba fordulatszámmérőt. :W
    Mondjuk ebben biztosan van valami előkészítés, tehát akár egy kábel rögtön a műszerfal mögött, amin van egy fordulatszámmal egyenesen arányos jel; és ez szerintem az F astrára is igaz.
    Kivéve, ha az érzékelő elemet (ha kéne hozzá ilyen) / a kábelt is kihagyják ilyenkor, sajnos ezt is könnyen el tudom képzelni.
    De ha van is a műszerfal mögött, az sem biztos hogy olyan jó, mert az egész műszerfalat nem lenne egyszerű lebontani. Meg meg sem engednék, hogy teljesen szétszedjem a kocsit. :P

Új hozzászólás Aktív témák