-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
tacto
aktív tag
válasz 6030D #113594 üzenetére
Megneztem a garancias oldalukat, illetve a nyeregcsövemet alaposan. Ekkor jöttem ra, hogy ez nem a masodik, hanem az elsö darabom volt, több, mint tiz (!) eve. (A masodik egy setback-es volt, az mar nincs meg). Rosszul emlekeztem. Közben volt tölük egy stucnim is, azt banom mar, hogy elcserebereltem anno.
Ennek ellenere egy baratom mondta, hogy irjak nekk. Megirtam öszinten a helyzetet, mire meg is allapitottak, hogy serial szam szerint bizony böven az elözö evtizedböl valo.
Kertek fotokat, többet. Ezek alapjan irtak, hogy ha nem gond es esetleg kiküldenem nekik, örülnenek.
Nem mellesleg, mar el is indult közben egy vadiuj cseredarab...
Engem is meglepett, gondolom presztizsböl, bizonyos esetekben megteszik.
Elnezest, ha hosszura nyult[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz 6030D #113507 üzenetére
Jogos.
(#113508) pc360: Tény és való, télen használhatatlanok ezek a mackó gatyák. Jégeralsó szerintem elég télen melegítőnek, bár én azt is csak akkor veszem fel, ha tényleg hideg van. Az általam linkelt képeken levő montis cuccokat felvenném télre mondjuk, azok alá egy jéger alsó, szerintem úgy kibírható. Amitől félek az csak az, hogy áteresztik a vizet ezek a montis gatyák.
-
pc360
addikt
válasz StLui #113547 üzenetére
Tényleg jó érzékkel nyúlnak a dologhoz, csak kár, hogy Csepel vázra építenek.
deny330: A nedvszívó jéger és egyéb alsók ugyanúgy semmirekellőek. Se télen, se nyáron nincs értelmük, max az viseli el őket, aki egyáltalán nem izzad.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
HEAHEA
tag
válasz Runner_fxr #113595 üzenetére
Runner , esetleg más fórumtárs véleménye is ,ha már így témánál van a beszélgetés teleszkóp szervizről, karbantartásról, hogy hova érdemes vinni.
Jászberényi kerékpárboltos ismerőseimmel beszéltem, hogy kerékpárom időszakos szervizelését elvállalják, kivéve a teleszkópét, amely egy Lefty Oliver. Azt Bp.-re küldik a Mali Magyarország Kft.-hez, akik majd leszervizelik és visszaküldik. Ajánlott az ottani szerviz, mennyire végeznek minőségi munkát? Van erről tudomásod? Köszönöm előre is válaszod. -
-
jjeahh
nagyúr
No, kimentem egy rövid körre a közelbe...
Oszt látom már ömlik be a gomba az erdőből annyi van, így szóltam két havercsajnak, hogy jöjjenek ki autóval, segítsenek megszedni a vacsit, ez lett belőle: [link] [link] . Szal kellemeset a hasznossal
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
Feliratkozom én is a csúfosan elázottak idei klubjába, de hogy én mennyire gyűlölöm az esőt. Egy haverhoz menekültem elázva, és 3 taxiállomásból 1 vette fel ami 3 perc után rám rakta azzal hogy sajnos senki nincs akit küldhetne. B@ák meg, 15 km keresztbe ez a város, 700m re volt a háztól taxis állomás, nem létezik hogy mindenkinek pont akkor kellett autó.
Ijesztő volt hogy kb egy perc intenzívebb esőzés után a fékek kb alig fogtak, és az aszfaltos túra miatt betonra fújt gumi is megcsúszott alattam, az első kanyarban. Semmi jó nincs ebben, nem értem hogy van aki képes elviselni egy ilyen zuhárét egy túra közben.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tomi_Sci #113596 üzenetére
Volt pár dolog, cseréltem kijelzőt, amihez le kellett venni a motort is, figyelni kell, hogy mit hova kötsz, mert ha rosszul kötöd be akkor tönkremegy az egész hóbelebanc. És a motor levétele és felrakása is egy speciális folyamatot igényel, nem mindegy melyik lépést csinálod először, simán el tudod szakítani az elektromos vezetékeket. De ez még az egyszerűbb dolog, ezeket még viszonylag könnyen megoldottam. Az első fogaskerék el volt kopva, és amit először ajánlottak, az nem is volt jó a bringámhoz, mert a Cannondale egy speciális offset-es fogaskereket gyárt, ami nem gyári Bosch. Plusz be kellett szerezni speciális Bosch spider tools szerszámot a fogaskerék levételéhez. De ami már tényleg fejtörést okozott, és elég sok Bosch motoros kerékpárt érint is, az a hajtás felől érkező recsegő hang. Állandóan előjött, szétszedtem mindent, kipucoltam, átzsíroztam összeraktam. Jó is volt, elmentem bringázni egyet, hazafelé jövet már recsegett. De úgy mintha valami teszkó bringával tekernék. Kérdeztem elektromos bringás szervizeket, de ők is csak azt mondták, hogy szét kell szedni, tisztítani bezsírozni mindent, összerakni. Amikor mondtam, hogy már 3 szor szétszedtem emiatt, nem tudtak rá értelmes választ adni. Nem is nagyon szerették volna, hogy emiatt odavigyem, a szerelő hangjából ítélve, fogalma nem volt róla, hogy ő mi mást tudna csinálni mint amit én is megcsináltam.
Aztán a megoldás közvetlenül a gyárból jött, kiderült, hogy egy ismerősöm az Accell Hunland kft-nél dolgozik, itt gyártják a Bosch pedelec motorokat Tószegen, meg összeszerelést is végeznek, Ghost, Lapierre, Haibike, Baddog stb. Az ottani szerviz főnököt kérdezte meg, és küldött nekem egy speciális Nord Lock alátétet, ami ezt a hibát kiküszöböli, 3 rögzítési pont is van, és mindhárom anya alá tettem egy ilyen alátétet, szerencsére a csavar pont olyan hosszú, hogy még épp befért alá az alátét, és azt az info-t is kaptam, hogy 30Nm-re kell húzni a rögzítő csavarokat. Ezeket megcsináltam, azóta tökéletes minden. De mire idáig eljutottam, már a létező összes bosch pedelec szerelési videót megnéztem. Egyik szerviz sem tudott rá megoldást.sanzi89: Értem én, hogy amikor ránéz az ember az adott márka katalógusára, majd rábök egy modellre, akkor szeretné ha az elérhető is lenne. De sajnos ez a fent említett okok miatt nem mindig tud működni. Az a fajta hozzáállás, hogy a gyártók hatalmas készleteket halmaztok fel, hosszútávon csődhöz vezetett. A másik meg az, hogy a külföldi webshop-ok kinyírják a hazai kerékpáros piacot. Elhiheted, hogy ha akkora lenne itthon a vásárlói kedv, akkor sokkal több bringát is rendelnének a boltok. De az elég kellemetlen, amikor rendelsz 30 millióért kerékpárokat és a háromnegyede rajtad marad. Nincs az a bolt Magyarországon aki megengedhetné magának azt a luxust, hogy minden évben berendeli az egész modellpalettát. Talán egyedül a Factory store-ok tudják ezt megcsinálni. Ilyen van a Gepidának és a Meridának. Ha nem ezen márkák érdekelnek, és mindenképp Magyarországon szeretnél vásárolni, akkor azt tudod tenni, hogy már szezon előtt eldöntöd melyik modell kell neked és berendelteted valamelyik bolt-al, akkor időben szólnak a nagykernek, és biztos, hogy lesz neked abból a bringából.
HEAHEA:Abban igaza van cozmo-nak, ha egy alap villáról lenne szó, azt nem annyira nagy dolog leszervizelni, minden info elérhető, alkatrészeket lehet külföldről rendelni. Ha megvannak a megfelelő szerszámaid, műhelyed, műszaki affinitásod, akkor össze lehet hozni. Viszont a Lefty villa elég speciális eset. Nagyon könnyen tönkre tudod tenni, elég sokféle speciális szerszámot is igényel. Semmiképp sem javasolnám az otthoni próbálkozást, tapasztalat nélkül. A Mali szervizt inkább hagyjuk, na oda se vinném. Szerintem a Dr.Bike-on kívül nem nagyon találsz értelmes műhelyt, ahol ezt minőségben leszervizelik. Csak külföldön, pl Radwelt Michi Knopf.
-
nubreed
veterán
Láma kérdés következik: Van egy ősrégi Cateye Velo 5 bringa computerem. Ez ugye nagyon alap darab, olcsó.
Amikor vettem még nem is voltak forgalomban 29" kerekű gépek, az új bringám meg 29-es. Be tudom állítani úgy a Velo 5-t hogy kompatibilis legyen a 29" kerék mérettel szerintetek?We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
StLui
veterán
Átvettem a bringát, azt hittem becsinálok a gyönyörtől, annyira tetszik, még nem láttam ilyet élőben, a Focus a 2.4-es gumikkal azt mondtam olyan mint egy tank, de akkor erre nem tudom mit kéne mondani
Keresnem kellett a használat nyomat, gumi szerintem vadonatúj, talán két karc van a vázon, és a középcsapágy alatti vázrész nem tökéletesen tiszta, első lánckeréken létszik, hogy volt használva.
Iszonyat örülök neki, szerelem első látásra. Azért kíváncsi leszek az első közös utunkra.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
deny330
aktív tag
válasz pc360 #113605 üzenetére
Télen alighanem bajban leszek akkor. Eddig munkás farmerokat használtan télen bringázni, de nagyon kényelmetlen hosszabb távon.
jjeahh Kimentem ma tekerni egyet sárban, kíváncsi voltam mit élvezel te ennyire ebben. Hát Angliában nem laknék annyi szent, de nagyon fun tud lenni ha gyorsabb tempóval megy az ember a kanyarokban. Egyik kanyarban kicsit megcsúsztam és belementem bringával a csalánosba.. Ezt leszámítva tetszett, bár mászni ilyenkor elég nehézkes. Meredekebb részeken elkapart a hátulja, egyszer majdnem bent is ragadtam a sárban.
(#113613) StLui Gratula, nagyon szép bringa! Balesetmentes csapatást!
[ Szerkesztve ]
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tomi_Sci #113596 üzenetére
Ja meg persze minden vezeték a vázban fut, hátsó fék, hátsó váltó, Bosch kijelző és egyéb elektromos kábelek, Reverb nyeregcső, ehhez darabokra kell szedni a bringát. Mire ezeket végig vezettem, beleőszültem. Most már gyorsabban menne, mert volt időm kitapasztalni, de nem kívánom senkinek.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz cozmo #113602 üzenetére
Arra gondolok hogy az láb alsó része üreges, és a közepén van csak a csavar... ehhez nem kell valami spéci kulcs hogy a rebound résznél szét tudd szedni? mert én azt hittem hogy kell, ezért nem is foglalkoztam vele.
Most viszont Runner írja, hogy évente több szerviz is ajánlott, és a 2 nem túl komplex rebamnak már nem szívesen fizetnék ennyit, akkor inkább megtanulom magam elvégezni ezt a részét. Úgy is ez az utolsó dolog amihez nem merek nyúlni.(#113594) 6030D: Ez természetesen megvolt, a pushlockban valami elromlott, és picit akad, még lehet használni, mikor kioldom, azaz benyomom vissza kell húznom pár mm és akkor a köv locknál egyből mozdul.
(#113609) jjeahh: Nem veszélyes ez? honnan tudod hogy minden gomba amit leszedtél ehető?
(#113613) StLui Csuda bringa, lőj róla valami normális képet mielőtt összekoszolod Lehet én vagyok béna, de mióta megvettem a bringámat még 1x nem sikerült úgy lemosni hogy legalább közel legyen az igazán tiszta állapothoz.
Azok a brutál gumik érdekesek lehetnek, ez 27.5 ös? csak mert soknak tűnik a hely ott hátul a vázban, nekem minden bringámon ki van centizve hogy éppen csak beférjen a kerék, itt meg még jó adag sár is elfér majd Vagy lehet az ilyen vadulós bringáknál ez a normális..
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #113618 üzenetére
Már nagyon várom a tesztet, szombaton érkezik a lányom, elmegy a nap sajna reptérrel, de remélem valami normálisabb menet belefér a héten, legalább egy fóti somlyó (hétköznap meg könyvelés, áfahatáridő)
Trialboj: 3.0-ás gumik! a 20eFt-os telómmal nem sok jobb kép lesz
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #113620 üzenetére
27,5" plus, ezekben a vázakban jóval nagyobb sárférőhely van, 3,2-ig fogadják a gumikat.
Ezen 3.0 gumik vannak. A kerék külső kerülete kb egy 29" X 2,35-nek felel meg.Alap szerszámok kellenek a kis szervizhez, pl 5-ös imbusz, gumikalapács. Viszont nyomatékkulcs nem árt, mert 7,3Nm-re kell húzni a csavart az alján, amikor összerakod. Maga a művelet elég egyszerű. A csillapítás szétszedése, olajcseréje már kicsit macerásabb, de az sem olyan nagy was ist das egy reba-nal. Ezeket a műveleteket megéri otthon elvégezni, ha meg tudod csinálni, sok pénzt spórolhatsz vele. Csak motorex olajakat használj, és motorex prep m zsírt.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #113620 üzenetére
Nagyapámtól tanultam anno pici koromban a "szakmát", néha 2-3 napig az erdőben barangoltunk, ott aludtunk, gombásztunk, lestük a vadakat stb. Van pár amit nem ismerek, azt nem szedem le és kész.
deny330: Ugy-e milyen jó? . Angliában én sem laknék, de néha jólesik egyet sarazni.
StLui: Grat, nagyon sögös.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cozmo
őstag
válasz Runner_fxr #113611 üzenetére
Nem is tudom mi a kiábrándítóbb. Az hogy ilyen kapcsolatrendszer kell, hogy egy ilyen banális probléma megoldódjon, mint az e-bringa nyekergése. Vagy, hogy eleve így gyártják őket. És a megoldás meg pár nyüces alátétben rejlik.
Nekem is hasonló történetem van. Adott egy karbon váz, karbon nyeregcsővel és folyamatosan ilyen recsegő hangokkal kerget az őrületbe. Már többször kivettem a csövet letisztítottam, kitisztítottam a vázban is a helyét, megkentem a nyeregcső teljes vázba futó részét karbon pasztával. De csak nem hagyja abba a reccsenő hangot, pattogást. Amire gyanakszom még, az a nyeregcső bilincs.
Tervezem, hogy teszek a nyeregcsőbilincs és a váz közé is karbonpasztát. 5let?113620 trialboj: Minden csillapítás állítós RS teleszkópnak az egyik lábában, alján a csavar középen üreges, ebbe illeszkedik a csillapítás állító imbusz (piros tekerentyű). A házi szerviz előnye a gyorsaság is. Egy esős délután megcsinálod és másnap már csapatod újra. Célszerű a művelet előtt felújító kit-et venni speciálisan a villádhoz. Ebből ügye van kis és nagy szerviz csomag. Spéci szerszám semmi nem kell. Talán egy zégergyűrű fogó, fecskendő és egy nyomatékkulcs. (Én utóbbi nélkül raktam össsze, amint nyomikulcs közelébe kerülök beállítom azt is) A villád leírásában minden egyebet megtalálsz, milyen és mennyi olaj kell. Fontos az évjárat meghatározása keress az archívumban.
További lényeges dolgok:
"Notes:
Rider’s Right / Drive Side = R
Rider’s Left / Non-Drive Side = L
ns = not shown
Year denotes model yearDetermining date from serial number:
25T3XXXXXXX -
‘25’ is the week of the year in which the product was was made
‘T’ is an abbreviation for factory location (in this instance, Taiwan)
‘3’ is the last digit of the year in which it was made (2013 in this case)
Refer to the RockShox Technical Manual (www.sram.com/service) for service instructions, oil volumes and torque values."Ment privát
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
cozmo
őstag
válasz 6030D #113627 üzenetére
Természetesen, agyonzsíroztam a pálcákat és az egész billentő mechanizmust csavarokat az máshogy nyekergett. Megint máshogy nyekergett a nyeregpálca magában a nyereg ülőkébe futó részben (wd40). Tehát ezek kizárhatóak.
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
jjeahh
nagyúr
válasz jjeahh #113624 üzenetére
Sögös=dögös
Vanir: Költözz ide, nekem is jól jönne egy normális bringás társ, aki nem nyafog ha szakad az eső, vagy havazik
deny330: Legalább egy napig látszani fog rajta, hogy rendeltetésszerűen használtad
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz cozmo #113625 üzenetére
A recsegés rengeteg bringát utolér, akár elektromos, akár egy 60 ezer ft-os decathlonos, akár egy 2 milliós karbon gép. Ez egy nagyon kellemetlen probléma, mert szinte bármi tud recsegni, ezért a probléma orvoslása sem mindig könnyű. A bosch-nál ez a recsegés típushiba, de a legtöbb esetben a rögzítőcsavarok utánhúzása megoldja, vagy szétszedés és zsírzás, de néhány esetben kell a rögzítő alátét. A te esetedben a nyeregpálca lehet a ludas, agogy 6030D is említette, szedd szét, töröld át, egy kis zsírt is adhatsz neki. Persze lehet más is, de gyanús a nyeregpálca.
Akkor kormány, kormányszár, kulacstartó csavar, küllők, kerék rögzítés. Hajtás kizárható? Átnézted?
[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Runner_fxr #113619 üzenetére
Hmm hát én ilyen SW frissitésekre gondoltam, nem arra hogy a hajtás házat x alkalommal szét kell szedni és házilag tuningolni, hogy ne nyikorogjon
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Perillustris
senior tag
válasz Runner_fxr #113584 üzenetére
Na igen, tavaly a nyár közepe felé az ország utolsó - elérhető - Speeder 300-asát vettem meg (adott méretben), de már ezt is másik boltból kérte át a forgalmazó nekem.
Perillustris
-
eddie1978
aktív tag
Ma nekiálltam a zörgő belső bovdenezés hangtalanításának. Már hétfő reggel nálam volt a csütörtökön a bike-components-től rendelt csomag. Benne többek kötzött a bovdenházakra húzható szivacsokkal.
Egyem a húsát annak aki kitalálta a belső bovdenezést. Ráment némi időm mire jó lett. Elsőnek a hátsó váltóét csináltam, de vissza is szedtem mert nem tudtam hogy jó-e, nem csúszott-e el a szivacs. Na itt eldöntöttem, hogy kicserélem a teljes bovdenezést és a hátsó fékcsövet, mert ott nem is tudtam volna a hollander miatt ráhúzni a szivacsot. Szigetelő szalaggal rögzítettem a szivacsokat most már. Jó kis meló volt. Behúzónak egy sima madzagot használtam egy lemezcsavarral. Nem behúzni volt szopás, hanem a középcsapágynál a hátsó fékcső rögzítése és az első váltó bovdenház végét bejátszani a helyére. Persze mindent szabdalni méretre. A vázba bevezetésnél lévő bovden rögzítő múanyag elemeket is ki-be szuszakolni is csodás élmény. ááááá
Nem egyszerű. Persze szép, csak hozzányúlni ne keljen.
Esküszöm megfontolandó a villanyos rendszer.
Még most lelégtelenítem gyorsan a hátsó féket meg waxolom a láncot aztán mára ennyi. Holnap még belövöm a váltókat és kész.Bike-components-nél:
váltó bovdenház szivacs
fékcső szivacsMegnéztem még hogy nincs-e útban valami az összecsavarható ZTTO PF középcsapágynak. Úgy látom, hogy nincs. Mert a hajtóművet is ki kellett vennem a csövezéshez. Rendelek is egyet. Még jó a mostani, de néha picit recseg hegymenetben. Aztán abbahagyja. Minden nyomatékkal meghúzva. Pedig az én csoffadt lábaimtól nem kéne. Az a 3W amit le tudok adni nem terheli meg a közepét. Persze a Cannondale mindenben egyedi. Még ebben is. Ceramicspeed/Hambini és a BBinfinite nem gyárt hozzá mert ez nem 73 hanem 83mm széles PF30 rendszer. Ezt leleveleztem velük. A fenti elméletileg tudja a 68-86.5mm közötti tartományt. Sőt még egy másik cég aminek most nem emlékszem a nevére, külön ki is emeli, hogy a kis eladható darabszám miatt nem gyárt a Cannondale SuperX-hez. Fasza.
Ettől eltekintve ez egy rohadt jó kis gép. Csak megkéri ami jár neki.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz nubreed #113612 üzenetére
Igen, be lehet állítani bármilyen kerékméretet. Biztos van hozzá leírás is, de itt egy idegesítő videó róla.
Jester
-
garage112
aktív tag
Rock Shox Pike RCT3 Solo Air mennyibe mehet most használtan kormányról állítható lockouttal? Kopás,sérülés nélküli állapotban.
[ Szerkesztve ]
Iphone 14 Pro / / Xbox One - WildBlaze420 / / PlayStation 5 - Mrtn112 / / Dell G5 15" - Macbook Pro 15" Retina (2017)
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tomi_Sci #113634 üzenetére
SW frissítést nem tudsz házilag csinálni, mert a Bosch csak a hivatalos szervizeknek adja ki a programot.
Shimano-nál viszont lehet, meg a Brose-nál is.
Van valami új Bosch SW, ami a Sport fokozatot lecseréli az E-MTB-ra. Ez egy teljesen automata üzemmód, a nyomatékszenzor dönti el, hogy épp melyik fokozatba kell kapcsolni a rendszert. Ezt lehet kipróbálom, csak el kéne vinni a bringát az ebikeshop-ba.Az a lényeg, hogy megoldódott, érdekes módon nem minden Bosch-al szerelt bringán jön elő, erre nehéz magyarázatot adni. De ezt leszámítva a bringa brutális, messze ez a legjobb Bosch-al szerelt váz. Benne vagyok egy zárt, német, pedelec-es facebook csoportban. Beszélgettünk ott sokat ezekről a gépekről, ott is a Cannondale Moterra nagy kedvenc a Bosch-os gépek között, ezt tartják a legjobbnak a Bosch motorhoz. Van összehasonlítási alapom, és ez a váz über fasza. Irdatlan merev és nagyon játékos, olyan egyenes futása van, hogy hihetetlen, nagyon stabil. Pedelec gépekkel általában az a baj, hogy komolyabb terepen érződik rajtuk, hogy azért ez egy elektromos kerékpár. Ez teljesen más, ez egy vérbeli Trail MTB, amin van egy elektromos hajtás rásegítés, nagy különbség!
De már gondolkodom az utódján. Talán egy Yeti SB6, az már nagyon régi vágyam.
garage112: Milyen kerékméretet fogad?
[ Szerkesztve ]
-
garage112
aktív tag
válasz Runner_fxr #113639 üzenetére
Ha minden igaz 29", sajnos nem az enyém is nincs is a közelemben, csak infót kért róla ismerősöm.
Iphone 14 Pro / / Xbox One - WildBlaze420 / / PlayStation 5 - Mrtn112 / / Dell G5 15" - Macbook Pro 15" Retina (2017)
-
garage112
aktív tag
válasz Runner_fxr #113641 üzenetére
Szuper, köszönöm! 27" mérettel kb. mennyit mozog az ára? Minden esetre én 29" re emlékszem
Iphone 14 Pro / / Xbox One - WildBlaze420 / / PlayStation 5 - Mrtn112 / / Dell G5 15" - Macbook Pro 15" Retina (2017)
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #113639 üzenetére
Barátom el van ájulva ettől a frissítéstől, azt mondja szenzációs lett.
jjeahh, Toobee: Köszi!!
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz RaiZka #113646 üzenetére
Senki, csak kellett már cserélnem, tetszett az ipari csapágyas megoldás, aztán szembe jött a bolhán. Győri srác árulta, 750 ft/db, Sram. Nyilván nem az, de olyan szépen megcsinálták hozzá a papírkát, még a lezárócimkén is Sram volt, úgy voltam vele, hogy max kulcstartónak jó lesz. Végül is szép, csak hangos, meg az elején kicsit szedte a láncot, de már jó.
Te most cserélted hétvégén?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
HEAHEA
tag
válasz Runner_fxr #113611 üzenetére
cozmo akkor te egy igazi McGyver vagy, ha szerinted "csak szerviz doksi kell". a megcsinálásához, de értem mire gondolsz. Nincsenek hozzá szerszámaim, meg rutinom sem, nem volt korábban még teleszkópos bringám . Ezt is meg lehet tanulni biztos, neten utánanéz szétszedi, összerakni, mint a Kinder tojást. Ha bringaboltos ismerőseim továbbküldik, akkor mit kísérletezgessek így amatőrként.
Persze jó dolog ha értünk a szereléshez, mert magunknak meg tudjuk csinálni és elkerülhetjük a kontárok munkáját. Ne az legyen, hogy majd úgy küldik vissza, hogy ezt cseréltünk, meg azt, fizess X összeget, pedig csak kivették a sarokból és bekenték disznózsírral, hogy jobban mozogjon, mint ahogy elküldtem. Autósok is tudnának biztos sztorizgatni a szervizes lehúzásokkal.Runner Nem gondoltam volna erről a boltról, nívósabbnak képzeltem. Biztos tudnál mesélni, hogy jártál velük, ha gondolod lehet privátba is, rád bízom a döntést.Akkor marad a Dr. Bike, külföldre nem akarom vinni.
Mivel lehet könnyen tönkre tenni egy Lefty-t szereléskor? -
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care