-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Napfénysüti #189430 üzenetére
Én most felfújtam a Giant outi -s kereket gyári gavia gumi 5 bar-ra az a max, és a gravel challange kereket 4,5-re ott is az a max, aztán majd beszámolok ma megyünk Asszony pajtással tekerünk egyet, megismerkedik a fékváltó karos géppel..
A súly az kb stimmel...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #189424 üzenetére
Gyönyörű példák az első váltó helyes használatára montin!
A fali tartóról jut eszembe, hogy mindig írod, hogy ez a pedál megfogós a jobb szerinted, de egyszer készítettem egy fotót csak ezért, amikor a gravel pedál nélkül parkol a falon, és a hajtókarba akasztós ugyebár így is működik - mármint nem a kép kedvéért tettem fel pedál nélkül a falra, de épp úgy volt, szóval lefényképeztem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz vallas #189452 üzenetére
Nekem a gumin valami sok bar van feltüntetve (jó, nem olyan sok, de 5-6 körül), viszont a TL felnim csak 3 bart enged, ha jól rémlik. Igaz, hogy nem is erőltetném efölé, csak szólok, hogy nehogy a felnidnek meg sok legyen. Egy cikkben pedig azt olvastam, hogy a gravel kerék és a monti kerék között az a különbség (ha másban csereszabatosak, pl. nekem passzoltak a tengelyszabványok), hogy a gravel küllőfeszessége nagyobb, alkalmazkodva a némileg nagyobb nyomáshoz.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #189457 üzenetére
Most nem ugrik be, melyik a hajtókarba akasztós, de gondolom ugyanaz az elv. Kép jöhet. Nekem egyébként csak mint olcsó ötlet tetszik a pedálbeakasztós, de függ attól, hogy az adott helyre mi hogyan fér fel.
Maximilian bandázsa meg szerintem piros, csak elviszi a lámpafény meg az okosmobillencse.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
maximilian4
addikt
válasz mobal #189443 üzenetére
Hmm. Kicsit talán tényleg úgy tűnik. Mondjuk csapágycsere után nem próbáltam még, de a tárcsa sem ér bele a fékbe. Minden esetre lehet az egyik csapágyat nem préseltem be eléggé. Mindjárt rápréselek. De szerintem inkább ez is optikai illuzió lehet a kép alapján, mert arra lehet kicsit el van fordítva a kormány.
Hasaggymeg
Piros amúgy, kicsit becsapós a kép, nappali fénynél nem ennyire rikító. Bár szerintem kerékpározásban a rózsaszín sem lenne gáz, mert jelentése van.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
bszg@
tag
válasz zsocy #189459 üzenetére
Feltehetőleg jobban jársz a feleségeddel, de nekem csak exnejeim vannak, így rubém van.
Egyébként épp letettem idénre a vásárlásról, aztán valamilyen sugallat hatására ránéztem a Bringaland honlapjára (ahol egyébként több éve nem jártam), erre ott egy 54-es készleten. Ráadásul pont névnapom volt.
Amúgy meg már csak egy drága kerékpár kellett, hogy igazi MAMIL legyek.
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz balazs1022 #189447 üzenetére
Nagyon jó megoldás! Tetszik
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
balazs1022
őstag
válasz 6030D #189460 üzenetére
Én ezt a tervet készítettem, az enyémhez:
Ez minden bringával kompatibilis
Ha van otthon darab lemez, akkor csak egy flex meg fűrész és hamar megvan. A kerék alá nem kell komoly tartó. Oda elég a gipszkartonozáshoz használt C sín is.Ha valaki ilyenbe gondolkodik, akkor ezek a méretek biztos, hogy jók lesznek.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
RexpecT
addikt
Akit érdekel designosabb fali tartó beltérre: Csőváz
Megbeszéltem a sráccal, a bringa geojahoz és kormányszélességhez csinál nekem egyedi tartót. A BP-A típus alapárára rájön 4k így 14900ft a festetlen tartó(utólag lesz lefestve). -
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #189460 üzenetére
megtaláltam, jó sokat kellett lapozgatnom a galériámat. Amivel lehetne továbbfejleszteni, az egy kis extra megvezetés, hogy az első kerék se akarjon elfordulni a fal síkjából. Csak ez a rész nincs a fotón.
Szerk.: a Vitust nem ugyanazzal a beállítással lehetett feltenni a 760-as (átlagos ) kormányával, mint a London Roadot a 420-assal. Juteszembe, flared kormány: volt nagyon széles, 46 centis (végetken 56!), az nekem kényelmetlen volt, keskenyebb hasonló után meg úgy éreztem, nekem a párhuzamos kéztartás adja jobban, szóval most az van.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz bszg@ #189463 üzenetére
Egyik ismerős a feleségének vett rubaix-t, mondjuk az nem ilyen fullos. Mármint a bicaj, a hölggyel nincs semmi gond, nem is bénázik vele, ki tudja hajtani. Mondjuk az fekete-rózsaszín, nem fehér-fekete.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
senior tag
válasz parandroid #189469 üzenetére
remélem nem bszg@ új gépét nézted fekete fehérnek....
mert ez szürke/kék
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
IMIIKE1998
őstag
Mostanában minél több XCO-t nézek, annál inkább nem értem, miért baxogatják az XC-t az emberek, hogy nem igazi mtb. Azért azt a terepet, olyan sebességgel nem könnyű lenyomni egy meredek fejcsövű, rövid telóutas, agresszív pozícióra beállított bringával, főleg úgy, hogy sokan nem használnak droppert sem. Az enduro is kemény, de ott nem 100%-os erővel mész folyamatosan, sokkal laposabb a fejcső, magasabbak a bringák és nagyobbak a telóutak. Nekem úgy tűnik, hogy az XC-s terepek azokkal a bringákkal hasonlóan nehezek, mint az enduro terepek enduro gépekkel.
-
#65888512
törölt tag
De jó, hogy van itt ez a fórum!
Segítsetek, plíz! Ilyen mértékű kopással mire lehet számítani?
Külföldről nem merek rendelni, itthon állítólag jó esetben ősszel lesz alkatrész. Merjem ezt még használni? Vagy jobb ha elfelejtem az idei szezont?
A hiányzó fog nem hiányzik, cdak a háttérrel azonos a színe.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #189474 üzenetére
Mindeni tudja, hogy az XC-sek a legkeményebbek. Ezen kár vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #189476 üzenetére
Én inkább arra gondolok, hogy szerintem sokan úgy ítélkeznek, hogy pl. enduro bringát használnak olyan terepen, amire más merev XC-t. Gyakorlatilag a bringa lemegy helyettük, de el lehet mondani, hogy ez könnyű terep. Igen, mert annak a kerékpárnak tudtommal 60 km/h körül van a határa kemény terepen(egy versenyző alatt). A másik fajta, meg amit már mondtál, elmegy XC maratonra cyclocross-szal, feltart mindenkit, de utána lehet nagy mellényel mondani, hogy CX-szel is ment(és nem arról van szó, akinek csak olyan bringája van és elment vele) .
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
ha csak egy videót néztek ma meg, ez legyen az [link]
-
ad4m1337
aktív tag
Sziasztok!
Mely ceget/forgalmazot/multit ajanlanatok noi mountain bike vasarlasra? Alkalmankent lenne csak hasznalva foleg betonon.
Keret: 70-100k (akar hasznalt is szoba johet)
Egyelore a dechatlonos rockridert neztem ki. Jo ar-erteket keresek.
(Nem tokeletes biciklit keresunk, en is kihuztam egy szemesztert Daniaban 30k es tescos biciklivel esoben napi 10km tekeressel )
-
varsam
őstag
válasz IMIIKE1998 #189479 üzenetére
Szerintem meg mindenki menjen azzal amivel szeretne (és tud) és tartson tiszteletben mindenki mást is, tökmindegy mivel megy.
Én most a 150-et mozgó trail/enduroval ugyanott megyek le, ahol eddig a merev xc-vel, csak kicsit gyorsabban, de ami nagy különbség, hogy még nagyobb vigyor van az arcomon mikor leérek.
Ennyi, minden más felesleges szájtépés. Érezd jól magad, úgy hogy nem bántasz másokat."Az enduro is kemény, de ott nem 100%-os erővel mész folyamatosan, sokkal laposabb a fejcső, magasabbak a bringák és nagyobbak a telóutak."
Nézz meg egy EWS versenyt, mennyire könnyű az...Amúgy tény, hogy a pályák nagyon durvultak az utóbbi időkben, ami ma XC, az 10-15 éve még DH volt, de egy mai enduro pálya is simán elmegy DH-nak is, csak ott még fel is kell tekerned (igaz, azt nem időre).
-
balazs1022
őstag
válasz ad4m1337 #189481 üzenetére
Ha újban gondolkodsz kicsi pénzért, akkor mindenképp a Dechatlon-sat válassz. De abból is azokat nézd, amelyek tárcsafékkel szereltek. Én is úgy jártam, hogy a feleségemnek vettem egy Mali bicajt. De, hogy kicsit komolyabb legyen, még ezt-azt lecseréltem rajta. Viszont így már lehet megérte volna egy Decha-s kész bicajt venni. (Nem kellett volna plusz köröket futni)
Ami engem illet, én magamtól mindig sajnálom az újat. Így a használt levedlett, de minőségi cuccokat szeretem.
Itt van a 2 bicaj:
Az enyém úgy 50 ezer ft volt, de foglalkozni kellett vele sokat. Meg soká guberáltam össze hozzá a cuccokat. Mögötte meg a párom Mali bicaja van. kb 125 ezer ft-ból jött ki. Bár az életemet inkább a sajátoméra bíznám, ha hegyről lefele kell baktatnihttps://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Alg
veterán
Felraktam az Orange Seal-el a GP5000TL-t, annyit tudok egyelőre mondani hogy a normál orange seal-ben is van gumireszelék, és hogy az új GP5kTL-t felrakni még mindig nem egyszerű művelet
Ja, meg vicces ez a MilKit szelep, ha kiveszi az ember a kis extra csövet belőle úgy lehet kitekerni a szelepmagot hogy szinte semmi levegőt nem enged el. Cserébe mondjuk hiába nyomkodod a presta tetejét akkor sem fog leereszteni
Illetve most úgy kezdtem a dogot hogy beraktam a szelepet és hátulról befelé nyomva a tövét szorítottam meg rajta az anyát + körbekentem lötyivel mielőtt felraktam volna a gumit.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zsocy
őstag
válasz #65888512 #189475 üzenetére
nehéz megmondani erről a képről. ugrik, csörög a lánc, vagy milyen hibát tapasztalsz? Én azt mondanám hogy ha semmilyet akkor használd nyugodtan.
A külföldi rendelés egyáltalán nem para, szinte biztosabban megjön a nagyobb helyekről (rose, bike24, bikediscount) mint néha itthonról.
bszg, truefx, a MAMIL klubba egy ideje beléptem én is, év elején rá is emeltem a tétre egy tűzpiros olasz versenygéppel -
atti29
tag
Sziasztok!
Feltettem az új láncot,de ugrik tekerés közben,legrosszabb a legkisebb fogaskerék hátul.
Mitől lehet? -
balazs1022
őstag
válasz atti29 #189491 üzenetére
Szia!
Ha 8 soros a láncsorod, akkor a legkisebb fogaskerék külön lejön. Ezt kell csak cserélned.
A múltkor én is ezzel szenvedtem. 11T-s fogas lánckerék kellett rá. Pedig szemre nem láttam kopást.
Ha 7 soros, akkor sajnos kompletten kell cserélni a fogaskoszorút.[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
#65888512
törölt tag
Köszi a segítséget!
-
-
IMIIKE1998
őstag
válasz varsam #189482 üzenetére
A mondandód első részével teljesen egyetértek, ezzel nincs is baj.
Itt meg szerintem félreértettél, ezt a részt("Az enduro is kemény, de ott nem 100%-os erővel mész folyamatosan, sokkal laposabb a fejcső, magasabbak a bringák és nagyobbak a telóutak.") ezzel együtt ("Nekem úgy tűnik, hogy az XC-s terepek azokkal a bringákkal hasonlóan nehezek, mint az enduro terepek enduro gépekkel.") kell összeolvasni.
Magyarul azt akartam mondani, hogy az XC legalább olyan nehéz, mint az EWS, csak más, de természetesen az enduro is egy irdatlan nehéz szakág, mivel az erőnléten kívül még nagyon jól kell tudni kerékpárt kezelni. -
ad4m1337
aktív tag
válasz balazs1022 #189483 üzenetére
Koszi szepen a valaszt! Klassz biciklik es otletes tarolas! :)
Akkor jol sejtettem, hogy jo ha maradok a decathlonnal. Szivesen vennek hasznaltat, de foggalmam sincs mit kell nezni ilyenkor, mire kell figyelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Automata kávégépek
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Merida összteleszkópos kerékpár