-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz bardi #189950 üzenetére
Csináltam videót róla, megnéztem a szerviz manualt, de nem látom, hogy ez miért lehetséges. Össze kéne esnie.
'92 Honda VFR 750
-
Sleek
senior tag
válasz bardi #189951 üzenetére
Egy időben a reconokat szerelték úgy ,hogy rá volt írva 100mm de csak 80mm t ment össze mert annyi távtartó gumit hagytak benne . Valamint volt olyan széria is amit 100mm ként árultak de tudott 120mm et . Csak gumi távtartót kellett kiszedni.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
X2N
senior tag
válasz bardi #189950 üzenetére
Szerintem ez azért lehet mert a légrugón a gumi pont emiatt van benne, ha a teljes útját kimozogja akkor ne koppanjon fel. Erre gondolok, a piros és a szürke alkatrész között. Vagy a negatív kamrában nyomás van és az nem tud távozni...
Találtam egy videót ahol a srác kiszedi ezt a gumigyűrűt hogy megnövelje a negatív kamra térfogatát, elvileg jótékony hatása van a kis bukkanók érzékenységére. Nekem a yari-m nem mozogja ki a teljes útját, beesik a teló pár mm-t, ismert hiba, csinált rá a rockshoxx egy új fajta légrugót, persze pont előtte szereltem be a debonair upgrade-t. De állítólag ezt is meglehet oldani az ugradelt légrugó nélkül úgy hogy az 50 órás szervíznél mielőtt felrakják a villalábat kell fújni a légkamrába 50psi-t.[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
bardi
aktív tag
Amit leírtál, az a része világos.
Viszont ha kiszeded a szelepet, kiengeded az összes levegőt, a villának össze kéne esnie. Nekem meg a semmitől visszarugózik.
A negatív kamrában lévő nyomás az pont összehúzná a villát. És ezt nem értem. Nincs benne levegő, de mégse esik össze.Az merült fel bennem, hogy mivel mostanában a nyomással játszadoztam, állítgattam, lehet maga a szelep ment tönkre.
Ha ez így van, akkor elméletileg az történik, hogy a szelepen nagyon lassan távozik a levegő. Viszont mivel teljesen kirugózott állapotban a negatív és pozitív kamra össze van nyitva, a negatív kamra nyomása szépen átmegy a pozitívba, és leenged az egész teló.
'92 Honda VFR 750
-
AtisFace
csendes tag
válasz Hasaggymeg #189933 üzenetére
Igen, nem nekem van kitalálva az a 700m szint egyben (Morgó-NHH), CX verseny rövid kigyorsításai jobban fekszenek. Nem egy hegyimenő alkat vagyok finoman szólva.
Mai nap megérte a meló végét kicsit elszabotálni, az idő is zseniális volt és a láb is jól forgott. Többek között az Irhás árok - KFKI mászáson is sikerült komoly PR-t menni -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz AtisFace #189957 üzenetére
Vannak jobb és rosszabb napok, sőt nekem van olyan is, hogy nagyon jónak érzem indulni aztán kiderül mégis sz@r,és fordítva is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
polonic
félisten
Szállítottam a bicajt, első kerék ki, tárcsafékbe a távtartót nem raktam be és véletlenül a bepakolásnál ráhúztam a fékre. Fékpofák összementek. Hogy tudom visszaállítani azokat?
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz bardi #189956 üzenetére
Talán egy videó alapján sikerült megfejtenem.
Felülről indulva van ugye a pozitív kamra, alatta a negatív, majd ez alatt van mégegy, amibe elvileg a környezeti nyomás van, szintén pozitív szerepben. Ebbe levegőt nyomni nem igazán lehet, valószínű ez okozza azt, hogy visszarugózik a villa. Bár a szimmering valószínű sérülne, de ha mellette benyúlnék egy vékony műanyag darabbal, hogy át tudjon járni a levegő, akkor összenyomva maradna ilyen esetben.Kicseréltem a szelepmagot, felfújtam 50 PSI-re, holnap reggelre kiderül, az okozza e a gondot.
'92 Honda VFR 750
-
Teasüti
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #189964 üzenetére
Remélem jó sok csaj fogja használni és az adatbázis hozzáférhető lesz. ... hogy én nem fogom magam soha seggbefotózni, az egyszer biztos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #189965 üzenetére
Ejj, idén korán kezdődik az áprilisegy. De ez legalább egy tényleg vicces próbálkozás.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz polonic #189968 üzenetére
Szerintem inkább műanyag gumileszedő szerszámmal nyomd vissza.
Más, van ott a hátsó felfüggesztésen "néhány" szervizelendő csapágy
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz polonic #189968 üzenetére
én fékbetéttel együtt szoktam visszanyomni, ha ilyen van, de kelleni szokott a csavarhúzó, legalábbis az én gumileszedőim nem voltak elég masszívak a művelethez. A betét is sérülhet, de ezért kell valami rongy, vagy egyéb. A dugattyú nem tudom, mennyire sérülékeny, a kerámia nem tűnik annak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
balazs1022
őstag
Egy ideje olvasom ezt a topikot, és azt vettem észre, hogy bringa építéssel/ felújítással nem igazán foglalkozik senki sem.. Szeretnék ebbe az irányba elmenni, ezért gondoltam leírnám a tapasztalataimat. Úgy gondolom akadni fog benne 1-2 néhány hasznos tipp, ami segítséget nyújthat másoknak is.
Mindent magam csináltam. Ez életem első montija. Persze ha nem számoljuk bele a boltba szaladgálós, kosaras női biciklit. Aminek a karbantartását annyival letudom, hogy telefújom lánc spray-vel az össze mozgó alkatrészt. Tehát a váltókról, teleszkópról, tárcsafékekről semmit sem tudtam.A kész bringáról majd az utolsó Update-ben rakok fel képet.
Update_1:
A történet 2-3 éve kezdődött. Akkor csak találomra vettem, egy szememnek tetsző bicajt. 40.000 ft-ot fizettem érte, bár elsőre látszott, hogy a teleszkóp komolyabb az átlagnál (nem krómozott a külseje). Ekkor csak annyi volt a cél, hogy a városban eltekeregjek vele, meg legyen egy kis csillapítása.
Íme az alap: (csak ez a kép maradt meg)
Amit tudni kell róla: Sok cucc rajta, ami fekete az Truvativ, a hajtás Single Speed-es. Van rajta első és hátsó tárcsafék, Marzocchi teleszkóp. Igazából látszott rajta, hogy foglalkozós de tette a dolgát.
Amiket rögtön megcsináltam rajta:
Kormány elég keskeny volt: Ezért ütöttem bele egy csapot szélesítésnek:
Meg ki volt szakadva a külső, amit megvarrtam:
Igazából a mai napig tart a varrás. De azért lecseréltem egy "új" használt gumira.Ennél a pontnál visszakanyarodnék az írásom elejére. Akinek SOS kell gumit javítani a varrás megoldás lehet.
Tehát nagyjából ez volt a gépezet első felállása, majd egy pár év elteltével bővült az igények listája: Kellett egy jól terepezhető (aszfaltra és betonra egyaránt alkalmas) bringa.
Folyt. köv....
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #189969 üzenetére
Ezért jó a hintalów.
balázs1022...te sem vagy semmi, egy hozzászólásban 2 hallatlan megoldás mint a kormány megtoldása és a külső varrása.🧐
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balazs1022
őstag
válasz Hasaggymeg #189976 üzenetére
Pedig ezek működő megoldások. Évekig kiszolgáltak.
Azt is el is felejtettem, írni, hogy a költségeket mindig a minimumra szorítottam. De gondolom ez látszik ishttps://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #189976 üzenetére
A külső varrást amúgy én GMBN-ről tanultam, nekem is van egy kivágott Nobby Nic-em, amit megvarrtam, belülről nyomtam rá egy foltot és elraktam tartalék guminak. Már kipróbáltam egyszer és tubelessként is működik, bár kíváncsi lennék, egy sziklás, köves veretést kibírna-e.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MODERÁTOR
válasz balazs1022 #189975 üzenetére
Én egy régi TFS 500 vázra feldobtam egy új Deore szettet illetve kapott új teleszkópot is... most pedig kereket akarok füzetni
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
balazs1022
őstag
Update_2:
Nos, hogy megvolt a cél, a terepezés. Ez ugye magával vonzotta, hogy lehetnek lejtők és emelkedők. Tehát kellett egy váltó. Mivel még nem szereltem váltót, ezért nem tudtam mi fán terem az ilyesmi.
Amit tudtam és láttam a bicajon: hátul van 1 fogaskerék, elöl meg 2.
(A Rutkian (Truvativ) hajtáson elől 2 lánctányér van)Egyébként pár hétig ez a látvány fogadott az erkélyen:
Itt születtek az elméletek..Mondom akkor lesz 2 sebességes. Lesz egy könnyű és egy nehéz fokozat. Meg is volt, hogy honnan lesz első váltóm: Hát persze, hogy a bevásárlós bicajról.
Hát igen... De akkor szembesültem vele, hogy ha elöl a kisebb fokozatra kapcsolom, akkor hosszabb lesz a lánc. xD
Akkor kellett volna egy láncfeszítő is, ami lényegében egy hátsó váltó... Szóval a 2 sebességes bicaj így sztornó lett.Így túrtam egy bontott hátsó kereket, 8 sorral. Meg rendeltem Ali-ról egy 8-as váltókapcsolót. A (bontott) hátsó váltót meg egy ismerősömtől kaptam.
Újabb probléma. Már megvolt a Schwalbe Noby Nic gumi, de mivel tubeless gumi ezért nem ment rá a felnire. (Nem én voltam a béna, tényleg nem jó rá)
Akkor mondom: Uccu neki. pár kerékfűzős YouTube viedó alapján elég bátornak éreztem magam a feladathoz. Az 1 soros hátsó agy ki, a másik agy meg be:
Újabb tipp: Kerékfűzéshez hasznos az Akkus csavarbehajtó. Redukálja a fűzési időtA felnit beépítés előtt lecsiszoltam. A logó helyét alapoztam. (Rodi DH felni volt) Elsőre sikerült. Aznap még volt benne 8-as. De a vázba beépítve ki tudtam centírozni.
Tipp: Ha a vázban van a kerék (gumi nélkül), akkor megpörgetve könnyen le lehet festeni.
És a kész kerék:
És felszerelve váltóstól: (A váltó beállításáról nem írnék. Rengeteg videó van róla. Nem nehéz beállítani.)
Ezen a fenti képen az is látható, hogy már nem a Truvativ 2 soros tányérja van elöl. Sajnos ha a könnyű fokozatra váltottam, akkor ledobta a láncot. Erre a Narrow-Wide nevezetű lánctányér a megoldás. A fogai hosszabbak a hagyományosnál és minden 2. fog szélesített a láncnak megfelelően.Ez is aliexpress-es. 2-3000 Ft. Ezt ajánlom másnak is. - Azóta egyszer sem dobta le a láncot
Viszont, ahogy a fenti képen látszik. olyan mintha egyben lenne a bringa, de korántsem volt kész. Újabb problémákba ütköztem a használat során. És leginkább a váz volt az oka.
Folyt. köv...
[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Janaboy
veterán
Korábban javasoltátok, hogy vegyem a Cube Nature Pro Allroad bringát, most a helyi boltos azt mondta, hogy gyártási gondok miatt valszeg csak ősszel várható az új típus.
Tudtok javasolni alternatívát?
A 330k ár a plafon, nem megyek fölé.Köszi!
Janaboy
-
-
rétisün
veterán
válasz balazs1022 #189975 üzenetére
"bringa építéssel/ felújítással nem igazán foglalkozik senki sem"
ha jól meggondolom, kb. 20 éve nem volt olyan bringám, amit a gyári állapotában is használtam (egy Magellán Corvus trekking, de azon is hamar kezdtek cserélődni az alkatrészek) azóta én rakom össze magamnak a bringáimat. viszont nem hiszem, hogy túl érdekes olvasmány lehet egy bringaösszerelés-sztori.
felújítás, egyedi megoldásokkal már igen, de én azt meghagyon olyanoknak, akik nem lusták ilyennel foglalkozni
(#189982) Janaboy: Cube Attain Disc, 53-as
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Hasaggymeg #189976 üzenetére
Én meg a mai napig tartok kicsit a karbon kormánytól, mások meg toldozgatnak...
Kormanyvég súlynak is jó lehet, mint a motoroknál.
Grammhuszároknak biztos összeráncolja a homlokát. -
parkr
őstag
válasz balazs1022 #189975 üzenetére
"azt vettem észre, hogy bringa építéssel/ felújítással nem igazán foglalkozik senki sem"
azért ez erős... én minden bringámat vagy 0-ról rakom össze, vagy szétszedem és átépítem. az már más dolog hogy nem rakok fel fotót minden csavarhúzás után.
de szerintem mások is vannak itt, akik szoktak ilyet elkövetni
#189984 rétisün na, tessék[ Szerkesztve ]
-
Janaboy
veterán
válasz parandroid #189983 üzenetére
Ha ilyen sz@r a helyzet, akkor inkább várok.
@rétisün: köszi, bár nem ilyen kecskekormányost keresek.
Amúgy a Shimano Sora az hol helyekzedik el minőségben?[ Szerkesztve ]
Janaboy
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #189984 üzenetére
Engem érdekel és gondolom másokat is, nem véletlenül nézünk Dreambuild és szöszölős Sickbiker videókat . Az én bringámon is csak a fék és a hátsó váltó gyári, minden már cserélve van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
-
balazs1022
őstag
válasz rétisün #189984 üzenetére
Inkább az a célom, amit az elején is írtam, hogy olyan problémákra hívnám fel a figyelmet, ami elkerülhető, akár házilag is. És ezért nem kell mindig szervizbe járni. A sztori csak mellékes.
Én csak azért választottam "építést/felújítást", mert nem akarok 2-3 havi fizetést kerékpárra költeni. Az a pénz jó helyen van másra is. Korábban már említettem, hogy mindennel együtt 50.000 Ft-ba megállt a történet, úgy hogy közben megvan az álom kerékpárom, amit eddig csak képeken láttam. És jó érzés úgy használni, hogy részese lehettem az elkészültében.
Ez valóban kicsit túlzás volt: "azt vettem észre, hogy bringa építéssel/ felújítással nem igazán foglalkozik senki sem"
De szerelős tippekkel eddig nem nagyon találkoztam itt a topikban. Az asszonyt meg az ilyesmi hidegen hagyja. Reméltem itt hallagató fülekre találokhttps://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Teasüti
nagyúr
válasz balazs1022 #189990 üzenetére
De szerelős tippekkel eddig nem nagyon találkoztam itt a topikban.
Mert kikoptak a bringa szerelők a topikból, ahogy nézem. Lasali nevét már nagyon régen nem láttam felbukkanni, meg asszem Hoffman volt a másik - de ebben nem vagyok biztos.
Én is bedobtam egy szerelős kérdést nem rég, de elveszett a noob témák között.
De amúgy érthető, ha szakértő vagy akkor mindenki a véredet szívja, de neked igazából semmit nem ad a fórum. Ez nem csak itt megfigyelhető, hanem minden szaktopikban, h mindenki szeretne rabolni a szakértők idejéből, aztán egy idő után megunják. Van jobb dolguk is.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #189988 üzenetére
Mi ez a királyi többes szám?!🙄...én nem nézek ilyen videókat ahol minden összejön elsőre és utána 3 perccel már csapatják is a kész bringával ezerrel, és azonnal minden klappol. A valóság az kissé más szokott lenni mint ezek az összevágott csodaszerelések.
#189991Teasüti...itt már mind vérprofik vagyunk, saját szerelővel, mi nem kenjük össze a kezünket.
#189993jjeahh...erről az jut eszembe, hogy az állandó telepítgetéssel és hardvercsereberével kapcsolatosan a számítógépes játékos témakörben írta valaki, hogy "én a gépen szeretnék játszani, nem a géppel."
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Teasüti #189991 üzenetére
ZolkoW minden nap telót, hajtást és gumit cserél .
Hasaggymeg: még mindíg kevésbé kamu, mint az olyan videók, amikben hegyre teleportálnak, majd 60-al leveretik és minden trükk elsőre sikerül .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #189993 üzenetére
Ja, pont ahhoz akartam hasonlítani, azok is olyanok mint a Big Brother amit valaki úgy fogalmazott meg, hogy patikamérlegen kimért valóság.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #189993 üzenetére
Az nem kihívás. Nekem a kónuszos kerékagy meg a tárcsafék az örök ellenségeim, aminek nem szívesen állok neki. Jah meg most a tyúkbeles gumi. Ezt most megint kezdhetem elölről, mert cserélni kell a Gorilla szalagot rendes TL szalagra.
Amúgy az a név nem hangzik ismerősen.
[ Szerkesztve ]
-
balazs1022
őstag
Update_3:
A váz: Csúszópapucsos hátsó villa nem igazán szerette a váltót. Erősebb terheléskor elmozdult a kerék. Nah meg meg kicsit robosztus is volt tőle a bicó. Gyorsan túladtam rajta. Olyat kerestem, ami nem csúszópapucsos.
Majd megtaláltam ezt:
Ugye milyen szép? Engem azonnal megvett a forma. Kicsi pénzbe került csak, mivel senkinek nem kellett. Én megláttam benne a lehetőséget.
Jah, még egy apróság: Repedt volt a váz:
Kihívás elfogadva. A repedést kicsiszoltam, majd a cégemnél meghegesztettem. Uyge, hogy nem is olyan rossz!
Mivel a túrázásnak van egy másik fontos eleme: Időközben megszomjazik a néger. Tehát kell egy kulacsot tartó alkalmatosság. Ez nem volt ezen a vázon, így magam készítettem el. Simán csak akkus fúróval kifúrtam. Majd szegecsanyát egy csavarral és imbuszkulccsal belehúzattam.
Legvégül következett a festés:
Tipp: karcokat horpadásokat Üvegszálas Kitt-el könnyedén el lehet tüntetni. Gyorsan szárad és könnyen csiszolható. Most dolgoztam először ilyennel, nagyon jó cucc.Jó példa erre a hajtás mögötti rész, ahol a lánc nem kémelte az alumínimot.
A festést magam oldottam meg a garázsban.
Akkor már csak egy lényeges elem maradt a jó túrázáshoz, aminek elengedhetetlen a jó működése: a teleszkóp
Ezzel fogom folytatni...
(Erre is lesz egy jó tippem)[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Teasüti
nagyúr
válasz balazs1022 #189996 üzenetére
Váltófület honnan szerzel hozzá? Mert hogy az eléggé töröttnek tűnik első blikkre.
Amúgy túrázásra használsz dirt jump vázat és ekkora telókat?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Teasüti #189995 üzenetére
Kónuszos agy: amíg működik használd, aztán cseréld iparira . Tárcsafékkel mi a baj? Én nagyon egyszerűnek gondolom a légtelenítést (Shimano), fékbetét cserét, tárcsa cserét. A tubeless is egyszerű, de az igaz, hogy tapasztalat és rutin kell hozzá, meg persze kompresszor vagy booster sem árt. Ha tudod, hogy hogyan lesz elsőre tökéletes, akkor összerakod és működik gond nélkül. Én a centírozástól félek és a kerék fűzés nekem atomfizika .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balazs1022
őstag
válasz Teasüti #189997 üzenetére
Az is AliExpress. Igazából addig böngésztem még szemre nem találtam olyat ami belepasszolhat a papucsba. Elsőre sikerült eltalálni a belevalót. Mivel 500ft volt, ezért később tartalékba rendeltem bele egy másikat is. :)
Azért nem áll tőlem távol a bicajozas. Előtte bmx-es voltam. Szóval jó ha tudok vele ugratni :D 150mm-s teló útból olyan 130-140-et mozog alattam. Pedig van benne levegő.
Azt hittem a fúrás-hegesztes kiakasztóbb lesz mint az, hogy dirt gép- hegymászásra[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balazs1022 #189996 üzenetére
Akkor már csak egy lényeges elem maradt a jó túrázáshoz...egy másik, túrázós váz?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...