-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
purechill
csendes tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy az alábbi két külső TL ready-e? Nem találtam semmi infót róluk.
Schwalbe Tough Tom és Rapid RobKöszi a segítséget!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kristoph08 #189748 üzenetére
Ha a váltó jól be van állítva és pont a középső fölött tartja a láncot, figyeld meg ugyanott szedi-e fel mindig és nincs-e ott valami hiba a nagy tányéron ami beleakad a láncba.
Más...na aztán ma megtapasztaltam a 1/12 váltás érzékenységét. Tegnap eldőlt itthon a bringa a kemény burkolaton és hangyányira megüthette a váltót mire ma össze-vissza váltott nekem, így ha alul állítottam be jól felül ment sz@rul, és fordítva, de mind2 végén istennek sem akart menni. Itthon aztán ráhajlítottam a váltófülre és láss csodát, jó lett. Az ilyen eldőlés utáni minimális elhajlás, sőt láthatóan csavaros, vagy hajlott fül sem kottyant meg a 3/10 váltásnak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nightmare13
senior tag
Sziasztok!
Ha esetleg valaki GPS-t keresne vagy cadence/speed szenzort/HR szenzort, a hirdetéseim között talál.
Rájöttem, hogy úgyse fogok nagyobb utakat megtenni, valamint edzésszerűen kerékpározni, így az alap dolgokat az Amazfit BIP S-m is kiszolgálja.
Ha esetleg a topic tiltja ezt, kérem moderátor törölje, néztem összefoglalót, de nem láttam erre megjegyzést.WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
#75376384
törölt tag
válasz Friczy #189749 üzenetére
nalam is volt kattogas, de mondtam neki, hogy melyik iranybol jon, lentrol a pedal iranyabol. igy a nyeregcso zsirozas nem volt indokolt. plusz ugye mivel tul sokat kent ra, igy amikor eppen nem csuszott be szinte azonnal, akkor szepen fokozatosan tette azt, zavaro kattogo hangok kozepette (igen utolag, "szerelese" utan kezdett el kattogni az is).
egyebkent pedig a mindenre is jo wd40, amit azota hasznalok. nem kell belole sok es tokeletesen ellatja a dolgat.
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #189746 üzenetére
Az elején voltam, még a Petneházy réthez felőli végén, de teljesen rendben volt. Meg amúgy is, mostanában nagyon király minden út az erdőben itt a környéken (János hegy, Hűvösvolgy, Árpád kilátó), száraz, le van járva, tökéletes Persze akkor, amikor nincs rajtuk tömeg, de ma pl. kifejezetten kevesen voltak
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
kristoph08
csendes tag
válasz Hasaggymeg #189754 üzenetére
Köszi a választ, elvileg jól van beállítva, bár most, hogy ránéztem, az alsó tányéron alul hozzáér a lánc a váltóhoz. Elméletileg a lánc is új, illetve a hajtókar is, bár nem egyszerre lettek cserélve. Végignézegettem és nem kopott a lánctányér és nem is görbe, nem áll el egy fog sem.
Most ahogy kutakodtam egy sima FC-TY 301 hajtókar van fent, amire max. 8 sebességet írnak, az én váltóm pedig 9-es, ez lehet a baj?
-
beleriand72
tag
Bejelentkeznék én is a fejfájós biciklisek táborába. Szerencsére még útközben nem kapott el, sőt kis fájásnál segít a sport. Az enyémet régebben bármilyen front előhozta, mostanában, ha szél jön (légnyomásváltozás), jó eséllyel örökletes, anyám, húgom egy nappal előttem szenvednek. Érdekes, nyáron, ha jön az idő tarkótól fejtető fele sugárzó, mármár hányingerig erősödve, kiállok az erkélyre és ahogy jön az eső, hűl a levegő...hát az fantasztikus érzés. Régebben a Quarelin ért valamit, de az rendesen ki is ütött, mostanában én is görcsoldóval próbálkozom. Sok folyadék javít, csak épp kedve nincs az embernek inni, kicsit az édesség is enyhíti. Valami oxigén készüléket kellene kipróbálni, mert olyan érzés ilyenkor, mintha nem is kapnék rendesen levegőt. Koponya ct semmi rendellenességet nem talált, de a nyaki ultrahang alapján az agyba menő erek gyárilag vékonyabbak, doki szerint ez nem okozhatja...
[ Szerkesztve ]
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Ringman
nagyúr
az aldis minikompresszor jó lenne tubeless felrakásához?
-
bszg@
tag
válasz parandroid #189730 üzenetére
Mi az, hogy ár még elmegy!
Konkrétan fél áron van, nagyon jó vételt csináltál! -
bardi
aktív tag
válasz Ringman #189762 üzenetére
Ezen ha van is tartály, max valami nagyon kicsi, én nem próbálkoznék vele. Tubeless felrakáshoz az kell, hogy egyszerre nyomj bele nagyon sok levegőt.
Én majd egy tűzoltó palackot akarok erre a célra átalakítani, ugyan azt tudja majd, mint a boosterek, csak negyed annyiba kerül majd.'92 Honda VFR 750
-
-
bardi
aktív tag
Ilyen övtáskát használ itt valaki?
Ami nekem menne bele: pénztárca, pumpa, multitool, müzliszeletek, hosszabb útra egy banán, kulcsok, gumileszedő, tubeless kukac, esetleg hűvösebb időben egy alákesztyű, meg ha elfogyott a fény, és napszemüvegben indultam, akkor még az. Ez elférhet ebben?
Jelenleg egy ilyen hátizsákot használok, ebben ezek úgy ahogy elférnek, bár elég szar kitúrni bármit is az aljából, nagyon jó, hogy nem mozog rajtam, viszont eléggé aláizzadok...'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kristoph08 #189759 üzenetére
Jó eséllyel sima váltóállítás lesz a megoldás.
jjeahh... kell oda mindenféle búszter, nem elég egy sima műhely pumpa tyúkbelesíteni?
6030D... minek felfújni a poroltót, leakasztod valahonnan és belefújod a gumiba a tartalmát.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz 6030D #189722 üzenetére
#189722 6030D: Én erre kb tavaly nyár óta igyekeztem átállni. Munkahelyen/home office-ban még csak meg tudom oldani, hogy gyakran meglátogassam a mellékhelyiséget, de bringán nem annyira kellemes. Neked erre van valami bevált trükköd, hogy hogyan lehet a folyadékpótlást bringán felselegesen sok megállás nélkül megoldani? Mert még ugye tekerés közben a szimpatikus idegrendszer is rásegít, hogy az ember sok helyen megcsodálja, hogy mennyire nő moha a fák tövén.
[használt bringavásárlás]
Na szóval már megint bringát keresek, mivel ~800km-re vannak a kockáim (akinek késő lenne, annak megsúgom, hogy Cube bringával tekerek ). Valami "mindenes budget" kompromisszum kéne, amíg a montit ide tudom hozni vonattal. Városi rohangálásra, meg a környék (Németország/Baden-Württemberg/Fekete-erdő) felfedezésére kellene. Itt vannak hegyek, viszont egyelőre nem prioritás, hogy terpen is nyomjam bringával. Aszfalt, nagyon max ilyen földutak (nagyon még nem ismerem a terepet, mert épp Bocaccio Dekameronját játszom el egyszemélyben...)
Két dologban gondolkozok, de nem tudok nagyon dönteni. Az egyik az akár merev monti vonal, ami elég költséghatékony megoldásnak tűnik, az a kérdés, hogy az ilyen, átlagban 26"-os bringák gyorsabb gumikkal alkalmasak lehetnek hosszabb túrákra? Hegyes terpen ~70km-en az XC-vel semmi gondom nem volt, de megállás nélkül rázós, sík földúton volt (nem is egyszer), hogy elfáradtak a kezeim.
A másik megoldás a fitness/(cross)trekking irányvonal. Trekkingből van bármi esély olyat találni, amin sportosabb pozícióban lehet tekerni? Mert néha egy családi Csepel Landriderrel mentem otthon ügyet intézni, és azon borzasztó magasan van a súlypontom.
Ha van más javaslatotok, akkor azt is meghallgatom .
Ill. hol érdemes bringát keresni (ebay-kleinanzeige.de-t ismerem) ?- peterkeT .[StVZO]
Tud valaki bármilyen friss összefoglalót a német kerékpáros szabályokról? Ez az ADAC-os validnak tűnik, csak nem tudom, hogy friss-eFlickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Teasüti
nagyúr
válasz purechill #189752 üzenetére
Ettől még jó eséllyel át lehet alakítani. Én Smart Sam-et és Rocket Ron-t alakítottam át. Nem EVO, nem TLE, sima régi Performance. Olyan lazán illeszkedtek a felni árokba, hogy könnyedén lefordult a felniről különösebb erőkifejtés nélkül, meg vissza fel is egy kézzel. Át lehetett hugyozni a résen, de megküzdöttem velük. Ha a felni árkot leragasztod laposra - kifeszítve a szalagot a két széle közt -, akkor lesz annyi feszesség, hogy rá lehet robbantani booster-rel. De mire erre a trükkre rájöttem, addig elsírtam magam párszor.
Viszont ha nincs booster tartályod vagy kompresszorod, akkor neki se állj! Schwalbe gumik azok hírhedten lazán illeszkednek.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #189774 üzenetére
Bocaccio Dekameronját?!😧 Elvonultál 7 nővel a Covid elől és bringát akarsz vásárolni?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #189767 üzenetére
Gyárt ilyent más márka is, csak arra figyelj, hogy legyenek pozitívak a review-ek róla és legyen minél nagyobb a tartály.
#189773 Hasaggymeg: Gumi és felnifüggő, nálam a Schwalbe gumikat kb. lehetetlen pumpával felrakni, a Maxxisok viszont felmennek.
#189775 Teasüti: a drótosak lazák, a tubeless ready EVO külsők viszont nagyon nehezen mennek fel és nehéz leszedni is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
X2N
senior tag
Az új Commencal Meta Trail bringáknak nem semmi geo-juk van...64,5fok fejcsőszög, 1203mm wheelbase 440mm Reach S-es méretnél...140mm 29er, de az enduro is teljesen ugyanez 160mm-úttal
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
jjeahh
nagyúr
78,6 fokos effektív nyeregvázcső . Lassan a nyereg valahol messze a középcsapágy előtt van, el lehet képzelni, milyen testtartással lehet majd tekerni . Idővel szerintem a hajtókar átkerül direkt a hátsó agyra, a nyereg meg a stucnira .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #189774 üzenetére
Tudom hogy nem ez volt a kérdés, de hogyhogy nem vitted magaddal egyik Cube-ot sem?
Én amúgy egy jó állapotú 26-os vintage montit keresnék a helyedben, megvan még a legdurvább áron is 70-80k-bol és nagyon jó tud lenni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
válasz INTELligent #189774 üzenetére
Pár alap németországi infó:
A szabályösszefoglaló jó lesz, de alapvetően ha otthon tudtál biciklizni, itt sem lesz gondod. A szabályok kb ugyanazok, csak a népek jobban hozz vannak szokva a kerékpárosokhoz, szóval ha nem bunkó az ember, akkor nem lesz baj. Az értelmetlen, betarthatatlan szabályok itt is megvannak: balra kanyarodni kerékpárral tilos, le kell szállnod, és áttolni, valamint hivatalosan csak a dinamós lámpa jó, az akkus nem, meg ilyen marhaságok, de ugyanúgy, ahogy Mo-n, itt sem kéri számon senki. Ahol kék táblán látsz biciklit a bicikliút mellett, ott elvileg nem tekerhetsz a közúton, de a kerékpárutak minősége helyenként itt is hagy kívánnivalót maga után, és ezzel is mindenki tisztában van, szóval nincs cseszegetés. Fogalmatlan, meg figyelmetlen autósok persze vannak, sőt, akad egy-két balkáni bunkó is, de teljesen élhető a kerékpáros kultúra. A kerékpáros-, és túraúthálózat meg egy álom, gondolom a Fekete erdő környékén meg gondolom pláne, fedezd fel a környéket, aztán megyek majd én is túrázni.
Használt cuccokra a legjobb a kleinanzeigen, használd a mobil appot, az kb mindenre elég. Be tudsz állítani egy kört, hogy honnét hozzon találatokat (saját irányítószám, plusz 20 km, vagy mittudomén). Én nagyjából mindent itt nézek már először, bútort, biciklit, műszaki cikkeket mondjuk most pont nem érdemes, a covid miatt most a használt cuccokat is új árban adják. De most meséljek, hogy mi a helyzet a biciklikkel? Léteznek amúgy itt is adok-veszek facebook csoportok, akár városokra, akár témákra, de ezeket nem ismerem, mert nem használom a platformot (németek se nagyon, szóval felülreprezentáltak lesznek a káeurópaiak, balkániak, meg a törökök).
Nem tudom, amúgy merre leszel pontosan, de a vonatos közlekedés amúgy országosan jól megoldott, bár szeretnek panaszkodni, hogy már megint 10 percet késett, meg hogy egyáltalán nem jött a vonat, és kénytelen volt a negyed óra múlva induló következővel jönni, meg ilyenek, de ezek máv relációban kb értelmezhetetlen problémák. Biciklit viszont szinte minden vonaton tudsz vinni, általában külön kocsi is van a kerékpárosoknak, de ha nincs, akkor is felviheted, szóval ha valahol messzebb találsz jónak tűnő bringát, nyugodtan el lehet menni érte. Jegyet most így hirtelen nem tudom, hogy kell-e venni hozzá, meg az adott vasúttársaságtól is függ, de elég informatívak, és jól kezelhetők a honlapjaik (mobil app, ismét), gyorsan utána tudsz nézni. Üzletek itt most szinte mind zárva vannak (december közepe óta), szóval ha valami kell, akkor online kell rendelned (általában belföldön ingyen, de pl. bike24 pont nem), ha tartósan maradsz kint, akkor egy amazon prime tagság megéri, évente egyszer valami 60 eur, de ingyen futár, meg másnapi szállítás, hamar visszahozza az árát, ráadásul a filmjeiket, sorozataikat is nézheted a neten. Ja, ha valami nem jön be, szó nélkül visszaküldöd (természetesen ingyen), ez itt nem is kérdés, különösen most, covid alatt, szóval rendelgess nyugodtan.
Ha van még kérdés, keress nyugodtan, akár privátban is.
#189780: Ha jól értettem, nincs saját autója. Így azért költözésnél nem mindegy, hogy az egyéb cuccokhoz hozzáadódik-e még egy (két) bicaj.
Ja, még annyi, hogy a normálisabban kinéző gépek inkább 400 eur körül kezdődnek, de ha ennyiért veszel valami npmrálisan kinéző, és viszonylag jó állapotban lévő 26-os (27,5-es?) montit, vagy trekkinget, akkor az sanszosan ugyanannyiért tovább is adható, ha sikerül kihoznod a saját bicajaidat. A szervízköltségek itt horribilisek, szóval aki nem tud magának szerelni, az meg sem nézi a lerúgott gépeket, mert többe kerül helyrehozni, mint amennyiért vette, és jó eséllyel sosem lesz úgysem az igazi. Saját szerelésnél meg ugye nem ártanának normális szerszámok, az meg megint nem olcsó, mire az ember mindent beszerez, ráadásul ha az albi olyan, akkor a szereléshez sem biztos, hogy van hely, meg a sok kacatot tárolni is kell.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #189779 üzenetére
A hajtókar a kerékagyon és a nyereg a stucnin.
#189781peterkeT...és akkor mi van ha nincs autója, nem tanult semmit itt a fórumon?! Oda kell szépen bringázni egy 7végén.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
AM felfüggesztésről egy kis érdekesség, miben változott a 20-as modellhez képest. A TR is ugyanez, csak 140 úttal. A 2020-as TR-t nagyon dicsérték, hogy mennyire jól mászik, de a 2021-es gépről nem sok mindent találni. 3,7 kg a váz, 4,1 taggal, más ennyiből komplett outit épít Ellenek ilyesmi értékekkel rendelkeznek: Canyon Spectral 29 CF (3kg), Specialized Stumpjumper EVO (2.75kg), Giant Trance X (2.5kg), ezek is taggal, ha jól rémlik. Single pivot, bár azt nem tudom milyen a valóságban, sose ültem meg olyan gépen. Elvileg a TR is inkább egy lefelé orientált bringa lett, hiába csak egy trail bringa.
https://barbieripnk.hu/
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #189773 üzenetére
Nem mindig kell, de nekem szűz gumikkal simább volt az ügy, a használtak visszarakásával már többet kellett ügyeskedni, amikor önálló életet él a külső, és valahogy mindig marad egy oldal, ahol kifúj a levegő, mert nem illeszkedik semennyire.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
Kíváncsi lennék a térdeknek jót tesz-e, régebbi bringákon úgy állították be a nyerget, hogy amikor a hajtókar vízszintesen van, a térd a pedál tengely fölött legyen, na ez a mai trail/AM/enduro bringákon már valszeg képtelenség lenne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
polonic
félisten
Érdemes most a bike discount-ról rendelni? Mennyire érinti a jelenlegi helyzet a német cégeket és onnan házhozszállítást?
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #189774 üzenetére
Ki kell izzadni a felesleget.
Én két bringa mellé nem vennék még egyet, főleg puruttyát, amire nem akarsz költeni, csak ideiglenes. Inkább kérj meg valakit, hogy csomagolja össze az ittenit és küldje utánad.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
covid-topikból:
Bringával a munkába: kell a maszk ilyenkor is?
Az Index megkérdezte a Magyar Kerékpárosklub szóvivőjét, mi a civil szervezet álláspontja erről a kérdésről.Halász Áron válaszként felemlegette az érvényben lévő általános szabályozást, amely szerint a maszk viselése lakott területen belül valamennyi utcán és közterületen kötelező, miközben másoktól lehetőség szerint másfél méteres védőtávolságot kell tartani, illetve a szabadban lehet maszk nélkül sportolni, amennyiben tartható a másfél méter.
Vagyis – magyarázza a szóvivő – ha valaki szabadidejében bringázik egyet, akkor nem kell maszkot hordania, ha viszont leugrik egy vekni kenyérért a közeli boltba, akkor elvileg igen.
Csakhogy az a kérdés, hogy mi van akkor, ha valaki messzebbre megy, például dolgozni? Ha számonkérik, mondhatja-e, hogy persze, persze, munkába igyekszik, de útközben valójában sportol, hiszen testmozgást végez, szaporábban veszi a levegőt.
Hol húzzuk meg ennek a határát? Vagy bízzuk ezt az emberek józan belátására? Szerintem utóbbi
– vélekedik Halász Áron, hozzátéve, hogy a március 8. előtti szabályok egyszerűbbé tették a kérdés eldöntését, mert az akkori szabályozásban az szerepelt, hogy járművezetés közben sem kell maszkot viselni. Márpedig a kerékpározás járművezetés is.
Nem utolsósorban fontos érvként említi a Magyar Kerékpárosklub szóvivője, hogy biciklivel igazán könnyedén lehet másfél méternyi távolságot tartani másoktól, sőt az emberek eleve így kerékpároznak.[ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
válasz Toobee #189784 üzenetére
Jaj tényleg, Commencalnak nincs FSR licensze, ami szívás, single pivot olyan lehet mint egy tescos össztelós bringa...már eljárt felette az idő, az hogy betettek egy linket nem sokat változtat, nem lesz fékfüggetlen, és bemozdul hajtásra. A többi gyártónak viszont drágábbak a vasai.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #189786 üzenetére
Ha terepezel harmadát, felét tekered egy outisnak és ez csak tovább csökken a bikeparkozás és DH irányában. Egyértelműen fel van áldozva a hajtás hatékonysága a lejtőzés oltárán, a kettő egyszerre nem megy...talán majd egyszer lesz változtatható szögű homlokcső is amit majd kioldasz a lejtő előtt mint a telót, vagy dropper post-ot.
6030D...+1
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
X2N
senior tag
válasz Hasaggymeg #189794 üzenetére
Kivétel amikor nem, lásd Rocky Mountain Slayer 2017. Kár hogy nem tartották meg a dizájnt, a Linkage Design oldal szerint hibátlan volt.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
6030D
Ármester
válasz Ringman #189791 üzenetére
Felesleges ilyeneken vitázniuk, amikor az utcán sétáló ember sem hord maszkot, és nem is büntetik. Az egy dolog, hogy ha a néni megy a bringával, ő sem, mert ugye sportol, de arra sincs magyarázat, hogy a dohányos miért mehet maszk nélkül az utcán, amikor cigizik. Na most akkor veszek egy doboz cigit, kilóg a számból és bárhol mehetek, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
RexpecT
addikt
Megjött az NRC szemüveg Aliról, elég pofás. Ennyit bőven megér, így hogy van hozzá tok 2 lencse, törlőkendő, meg vászontatyó is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Azért megnéznélek ezzel is egy 100 km-es vegyes körön.
Runner...tegnap állítgattam váltómat állványon és kézzel hajtva egyértelműen éreztem milyen nagy ellenállást generál az erős láncfeszítés a nagyobb sebességugrásokkal 1ütt. Számottevő az ellenállása a láncfeszítő rugó +"kuplung"nak együtt mikor nagyobb ugrásoknál többet kell hirtelen feszíteni a váltón, kézzel hajtva szinte megakad hirtelen olyan nehéz forgatni a hajtókart. Ugyanakkor van egy kis imbusz állító egy gumi sapka alatt ahol szabályozhatod ezt a láncfeszítést is.
#189796 6030D...kell egy műzli szelet amit folyamatosan szád szarkában lógatsz mint egy cigit, meg egy maszk amit álladon, vagy homlokodon hordasz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dacia topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...