-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajtokarpi
senior tag
válasz MPowerPH #209896 üzenetére
Szia.
Köszönöm, holnap felhívom őket, aztán megpróbálok bemenni hozzájuk. Elég hülye nyitvatartásuk van.
Ringman ezt mi is beszéltük a kollégámmal, kicsit furcsálltuk mi is.
Atti777 firefoxon nekem is gatya, de Edge alatt rendben van. nagyon puritán egy honlap, viszont a facebook fiókjukon elég sok projekt van, hogy aktívak.
És így összességében mi a véleményetek, megfelelő lenne ez a bringa, vagy inkább nézzek körbe Csepel bringák körében?
Köszönöm
battletag: bossi#2666
-
jjeahh
nagyúr
válasz tonyrulez #209894 üzenetére
Szerintem tök egyszerű és túl lett filozófálva: mindkét pedált hátrafelé, a hátsó kerék irányába kell lecsavarni. Ennyi az egész:
Nekem a legelső pedálomban a kontracsavar szorult, ezért lecsavarta magát és leesett .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tonyrulez
őstag
-
rétisün
veterán
válasz ivana #209907 üzenetére
"gépi" fordítás:
"A hajtásoldali csésze bal oldali menetes, így ha a forgattyúkulcsot a csészéhez rögzítenénk, mint egy csavarkulcsot (ami akkor történne, ha a csapágyak elakadnának), akkor a pedálozás előrefelé az óramutató járásával megegyező irányba forgatná a csészét, ami kicsavarja a bal oldali menetes csészét. Ha azonban a csapágy szabadon forog, akkor az óramutató járásával megegyező irányban forgó tengely a golyóscsapágyakat is magával sodorja, és minden golyó külső oldala a belső oldallal ellentétes irányba forog. Tehát a szabadon gördülő golyók tovább feszítik a csészét, ahogy a motoros előrefelé pedálozik.
A fordítottja természetesen igaz a nem hajtásoldali csészére is. A pedálok menete is ugyanígy viselkedik, még akkor is, ha a hajtásoldali pedál jobbmenetes, a nem hajtásoldali pedál pedig balmenetes.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)"
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
bogarfx
aktív tag
válasz jjeahh #209881 üzenetére
Sajnos nem mértem le, mielőtt nagy nehezen felszenvedtem a WTB felnire a Rocket Ron-okat. Holnap lehet lemérem mindennel együtt, aztán kivonogatom belőle a gumit, belsőt, tárcsát.
Még arra is gondoltam, hogy kerékszett helyett a Recon-t cserélem le mondjuk egy Reba-ra.
Vagy mondjuk egy boostos villát veszek (van is fent Judy Gold 60-ért használtan Debrecenben), ahhoz meg pont van boost-os első Mavic Crossmax és QR-es hátsó is raktáron 255€-ért. -
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #209909 üzenetére
Ha súlyt is akarsz spórolni, én lehet apróságokkal kezdeném, egy Judy Gold drága és ahhoz képest nem igazán előrelépés súlyban sem, csak más tengely szabvány. Egy könnyebb nyereg, szilikon marcsa (ESI Grips?), kormány, stucni, nyeregcső, tubeless (van már?) olcsóbb és ezekkel is sok súlyt lehet faragni. Na meg a féked milyen? Mert a gyártó nem írja, de ránézésre belépő. Mondjuk ha nem hiányzik a nagyobb fékerő, akkor mindegy. Szerintem a Rebát is csak akkor érdemes fontolgatni, ha nagyon kell az a -400g, de szerintem nem ér annyit. Gondolom így is könnyebb a bringád, mint az enyém (12.4kg)
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #209909 üzenetére
Ajánlom a Crossmaxot, annak is amolyan naptárcsás az ID360 szabadonfutója mint a DT-nek persze, olcsóbban mint amaz. 2félét nem vennék, és hagy a boost-ot a francba, nincs akkora előnye, hogy arra költs, a mi szintünkön tapinthatatlan. A Mavic ad átalakítót hozzá, így elől lesz egy átütősöd, hátra meg veszel egy faxa Mavic gyorszárat és meg is vagy a kerékcserével...feltéve, ahogy jjeahh mondja, hogy xarok a mostani kerekeid, ami amúgy nagyon valószínű, hisz picit is jó kereket már csak nagyon drága bringákba tesznek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #209880 üzenetére
pedig rászorítja, a golyóscsapágy fordítja az irányt, vagy mi, most én sem látom át a dolgot, de ilyenkor jönne az a rész, amikor elmesélem a tandemes bal oldalon jobb hajtókar esetet, amikor végül be kellett ragasztanom a bal pedálokat, annyiszor tekeredett ki..
(bocs, úgy látom, született egy vagon hsz, mielőtt frissítettem)
#209909bogarfx : szerintem nem kérdés, hogy 100x inkább 90-ért egy használt Reba, mint 60-ért egy használt Judy, ráadásul akkor nem kell vegyes kerékszett. Persze számít a konkrét állapota a két teleszkópnak, de én a Rebát venném.
Amúgy vegyes szettet is lehet venni sokszor, nem mindig kötött a dolog, és ha más gyártmány, matrica nélkül elég kevesen szúrják ki.. Kivéve, ha az egyik 24 küllős, mint egy Mavic, a másik meg más..
Különböző kerekeknél a felniszélességet ne felejtsd el megnézni, amúgy előre egyre gyakrabban tesznek szélesebbet.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Itt a kép ahol a nyíl a pedáltengely, a négyszög ami körülötte forog pedig a pedáltest és aminek a csapágyon keresztüli ellenállása a középen forgó pedáltengelyt jelképező nyílat forgásának ellenkező irányba tekeri , tehát jobb oldalon óramutató irányba próbálja tekerni a tengelyt, bal oldalon azzal ellentétesen, egyszerűbben mind2 oldalon előre, a kerékpár haladási irányába, a menetek szorulási irányába.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz ivana #209907 üzenetére
Ez egy marhaság, a golyók nem fogják be tekerni, nincsen semmilyen irány változtatás. Ha így lenne, nem tekeredne ki a pedál, ha nincsen meghúzva.
Amit a gazdánk rakott képet, az a magyarázat.
Sheldonbrown.com/pedals.html oldalon is ez van leírva, precession néven.'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209916 üzenetére
Semennyire, felfele kezdődik az élet.
bardi...fura ez mert ha látod sem biztos érted, a csapágy ellenállása igenis befele tekeri a pedáltengelyt a karba, vagyis ha egy teljesen beállt, megragadt pedált odateszel, belekapatod menetébe és elkezded a felemelt kerékpáron előre hajtani a hajtókart mintha talpad rajta lenne, tehát végig egy pozícióban tartva azt, mintha kerékpároznál akkor tulajdonképp betekered a tengelyt a karba...mind2 oldalon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209916 üzenetére
Én mászás-b*zi vagyok, ne is mondd . A 10-11 kilós downcountryk amúgy már elég jók lehetnek fel is le is, ha meg enduro alatt nincs számodra élet, a gyárilag 11.6kg Last Tarvo enduro biztos nem rossz felfele
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz dbala #209912 üzenetére
ez az - szürke verzió: [link]
az eredeti gumis külső rögzítést hosszabbra cseréltem, hogy egy esőkabátot/kabátot rá tudjak rakni, ha szükséges.
terepen azért tud mozogni (engem nem zavar), mert elölről neki kell támasztanod a bovdenekre, 3 ponton rögzíthető, 2 helyen a kormányra, egy helyen a stucni alatt a villanyakra, szóval a bovdenezéstől is függ, hogy mennyire fog passzolni.
az alis stock fotókon szerintem 0 súlyú töltelékkel/vattával vannak töltve a táskák, mert ha telepakolod, akkor lógni fognak (ez a rögzítés sajátja).
csinálhatok róla majd több/közeli fotót, ha gondolod.
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #209919 üzenetére
Enduro mar nem kellene. Nekem most jo az, ami van, 150 -es rugout ide pont idealis, 120 meg nagyon keves volt. Most van tartalek, es azert erezni lefele, hogy a regi gephez kepest ez mennyivel stabilabb, jobbsn iranyithato, es gyorsabb.
14kg igy a bringa koppra, ami persze meg faraghato lenne. Uj gumikkal majd itt nyerek 500g -ot, es az a 13,5kg mar boven jo egy AM gepnek. (karbon kerekszettel meg lejonne 600g, kormannyal meg 200g, es ott vagyok, hogy 800g -ert elkoltottem egy uj bringa arat. Ez mar uri huncutsag)
Nem a bicajjal van baj, en vagyok hozza meg keves.Felfele azert a geo, a merevseg es a rugozas is szamit. Szerintem ilyen 170 -es Enduro geppel nincs olyan, aki ugy maszik, mint egy hard tail -el. Azert ott mar van hajtasi veszteseg. Yeti SB150 -nel probaltak ezt megoldani okosan(nem tudom, mukodik e), csak az mar olyan arkategoria, amit nem sok ember engedhet meg maganak.
Ha csak maszas b*zi lennek, es nem akarnek lefele szaguldani, meg meteres szintkulonbsegeket megugrani, akkor nem gondolkodtam volna, melyik gyarto bringaja kell.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pruzsi
őstag
válasz Hasaggymeg #209873 üzenetére
Egy, nem szükséges több sebességes
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #209920 üzenetére
Ez még jó méret, de nekem két nagyobb van, ha jól emlékszem, 8-10l körüliek, függ attól is, hol kezdem el hajtogatni a bele való csőzsákot - Szóval igen, én is azt tapasztaltam, hogy a stock fotók idealizáltak, egyik biciklimre sem tudom úgy felrakni őket, ha meg vannak tömve, hogy ne érjenek a kerékbe. Pedig már kívülről is pántoltam őket, több-kevesebb sikerrel. Majd akkor lesz jó, ha valami merev bölcsőt, vagy támasztékot, vagy első csomitartót barkácsolok hozzá.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #209919 üzenetére
Ha a 64° homlokcső 6ékony lenne akkor olyannak nyomnák a touron, vagyis chopperrel ne akarjon senki sem mászóbajnok lenni, az lejtőzésre optimalizált, ahogy mondjuk az én bringám is csak nyögvenyelősen alkalmas pl. az ilyen lejtőkön...lejövök ha muszáj, de lassan, ide-oda kacskaringózva, keresve az ideális nyomvonalat. (pont mint felfelé. )
Itt egy erre optimalizált vas lejön toronyirány, harminccal. Aztán az persze más, hogy van olyan aki lejönne itt országútival, vagy éppen aki felmenne fixie-vel, de azok a kivételek, ugyebár.ZolkoW...barkácsolsz my ass, te nyomtatni szoktál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
- Van video a témában.
Csere merev vázas Downhill bicóra!【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209924 üzenetére
Pedig a downcountryk lassan geoban ugyanott tartanak, már nem ritka a 65-66 fokos fejcső: [link] [link] [link] [link] , hirtelen ezek jutottak eszembe, biztos van még bőven. Valszeg jövőben már a normál xc-k fejcsöve lesz 65-66 fokos, a downcountryk meg lépnek 63-64 fokra és innentől lassan xc-től dh-ig mindennek "hasonlóak" a szögei. Aztán valami más trendet kell kitaláljanak, mert bunnyzás közben letörik a villa nyaka . Ja, a gumi a másik hasonló téma, ma már xc-n általánossá vált a 2.4", ugyanez a méret elterjedt trail, AM, enduro, DH kategóriában is ha jól tudom, gyakorlatilag csak a mintázat, casing, súly, anyagkeverék változik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
weiss
addikt
Sziasztok, tudna valaki segíteni, hogy mi ennek a dropoutnak a magyar neve: [link]
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
weiss
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #209924 üzenetére
Ez a lejto lofutty. Alacsony guminyomas kell neki. Itt is van egy hasonlo az egyik DH trailen. Na persze most konnyen ugatok... A regivel en is lassan, meggondolva a nyomvonalat csordogaltam lefele, es ott volt a zabszem a seggemben. Ezzel meg ahogy irod is, alacsony nyomassal ugy lejossz, hogy meg sem erzed. Kicsit szetraz, tenyerem utana viszket. Lefele mar kell hasizom, meg ero es stabilitas a kezekben, mert frankon faraszto tud lenni a leejtozos pozicio a hatso kerek folott ulve. Amig nem volt dropper, ez fel sem tunt.
jjeahh: Ahogy irod, 2.4 -es szelesseg eleg alap kezd lenni. De a mintazat, annak melysege, es a keverek lesz a donto, mire valo a gumi. Utolagos vedelem meg XC -n is jol jon, gondolok itt az EXO -ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #209926 üzenetére
Azért van még rendes merevfarú XC is...aztán ki tudja meddig, mert mászni kevesebben szeretnek mint lejtőzni és a piacot az igények alakítják, lásd a rásegítéses bringák felfutását.
#209930MPowerPH...ez itt van a budai hegyekben a Nagy Kevély előtt ahol pl. a nagyról a nyereg irányában kíváncsi lennék hogyan jön le egy tapasztalt lejtőző, mert olyan sziklás szakaszok vannak, hogy ha ügyetlen vagy nem csak váltódat és első tányérodat ütheted meg, de még a vázat is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
Van értelme réz alaplemezű fékbetétnek XC (mondjuk sok szinttel) esetén?
Illetve tudnátok ajánlani bevált, biztosan jó minőségű márkákat?
Ja igen, szóval hidraulikus tárcsafék, elöl 160, hátul 180mm-es tárcsákkal.
Hosszas netezés után kiválasztottam egyet, aztán kiderült, hogy nemhogy a boltban nincs, de már egyáltalán nem forgalmazzák sehol.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #209932 üzenetére
Én szerintem semmi másért nem érdemes fizetni mint a vas alaplapú betétért. Cu-t vagy Al-t akkor vennék ha sokat állna bringám olyan helyen ahol rozsdásodás veszélye is fennáll, Al-t meg akkor ha erősen grammbuzi lennék, mert amennyivel az a 2 körömnyi felületen több hőt elvezet az a lap mint a vas, az nem hiszem számottevő. Én eddig Shimanohoz mindig saját műgyantás betétet használtam, megelégedéssel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209931 üzenetére
Ja és remélem sosem halnak ki ezek sem. Meg lehetne több merevfarú downcountry is, mert jelenleg nagyon szegényes a kínálat. Picit agresszívebb merevfarúak, xc súlyban, 120mm telóval.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #209924 üzenetére
áá, tényleg, a nyomtatás, hogy ez eddig nem jutott eszembe!
Neeem, az van, hogy a méretek és a strapabíróság miatt annyira nem magától értetődő ez mégsem. Nem mondom, hogy nem lehetne, sőt, első dolog, ami eszembe jutott, de mégis célszerűbbnek tűnik egy megfelelő vastagságú drótból hajlított keret . El is raktam egy hasonló gyárit, az egy szögletes táskáé volt, ami nagyjából 20 éve rohad a pincében.. Csak ívesre kéne hajlítani az alsó részét. De a stucninál teljesen ügyesen beakasztható, semmi varázslás. Elkezdtem keresni webshopban, hátha tudok képet mutatni hasonlóról, de nem sikerült, mindegy, ha majd elém kerül, vagy netán megcsinálnám, majd linkelem..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #209933 üzenetére
Ja hát a tömeg abszolút nem számít.
Viszont visszamennék lehet a félfémes/fémes verzióra, mert az nekem bő kétszer annyi ideig bírta mint az organikus, és nem is koszolta össze annyira a féknyerget.
A hőátadás jó kérdés, végülis ha jobbna vezeti a hőt, abból baj nem lehet.
#209936 ZolkoW: igne, elírtam, elöl van a 180-as.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
bogarfx
aktív tag
válasz Hasaggymeg #209911 üzenetére
Átnéztem ma reggel is minden webshopot, csak a bike-components-en van még párban Crossmax, az is 250+30€ szállitás. És ez még a 2021-es, aminek a súlya 1930g.
Na most a 2022-es Crossmax már csak 1770g és jobban tetszik rajta a matrica is (vagyis hogy nincs rajta egy nagy fehér matrica ). Ebből a bike24-en van első és hátsó is, gyorszáras adapterrel, összesen 320€. Tehát 40€ a difi és 160 grammal könnyebb is az új verzió. Igaz ennyit nem szerettem volna költeni egy kerékszettre (a 2021-es Crossmax szett még bike24-en valami 230€ volt), de az is igaz, hogy ez a szett még jó sokáig ki fog tudni szolgálni, ha később is váltanék boost-os vázra, ehhez még biztos kapok majd adaptert is.
#209910jjeahh Fékeket már cseréltem SLX M7000-re, meg a tárcsákat is. Nyereg is le lett cserélve egy használt Fizik Monte-ra, nyeregcsövem meg van egy karbon, amit még fel kell majd tennem tavaszi tekerés előtt. Karbon kormányra meg sajnálok kiadni 30-40 ezret, max ha azt is találok valahol használtan. Még az Esi gripset lehet meglépem, a tubeless rendszeren még gondolkodom, a gumik tudják és még a mostani felnim is. Ezért is írtam, hogy már nem nagyon van hova fejleszteni ésszerű keretek között, mint egy könnyebb kerészett vagy egy könnyebb villa. -
ZolkoW
őstag
válasz bogarfx #209938 üzenetére
160g nem hangzik soknak, de az 1930 grammos kerékszett egy tök átlagos súlyú, míg a 17-essel kezdődő súlyadat jelentősen imponálóbb olvasva
Csak nehogy az legyen, hogy ideér, és kiderül, hogy a gyártó nagyvonalú, és igazából az is 1850, amire minden esély megvan, de ugyanúgy a nehezebbiknél is.A boost-non-boost adapterezés van, aki szerint tök alap, van aki szerint felejtős, mindenesetre technikailag a keskenyebbet át lehet adapterezni, de én sem biztos, hogy építenék erre, mint jövőbeni bővíthetőség.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
TomMusic
őstag
válasz TomMusic #209937 üzenetére
Most ezt néztem ki, csak nem tudom ez a márka mennyire számít jónak: [Kellys KLS D-04S]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #209938 üzenetére
Nekem volt olyan régebbi nem boost-os Crossmax, sőt az új is olyan matricájú csak boost és microspline-os, szeret(t)em mind2-t. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz ZolkoW #209923 üzenetére
vannak ötletes megoldások (aranyáron), pl:
jack the bikerack - youtube: [link]SWOOD Twisted T Rack - youtube: [link]
-
szuszinho
őstag
Monti és outi váltók (karok) mennyire kompatibilisek egymással?
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #209938 üzenetére
Akkor irány egy új kerékszett, marcsa, tyúkbél és már csak tekerni kell . Egy nem boost bringára ennél többet én nem költenék, akkor már eladnám és vennék valamit, ami időtálóbb, aztán azzal lehet elölről kezdeni a fejlesztgetést . Mondjuk a vázad formája elég egyedi, nekem tetszik, szal én hajtanám még pár évet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #209931 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #209946 üzenetére
Ja, a kövek fölött a levegő már sima, mi?
Más...the Pagani of MTBs.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Hasaggymeg #209914 üzenetére
Wow, ma is tanultam valamit
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...