Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4112 üzenetére
Nem fog 32-nél többet menni (és azt is csak 42V mellett), de ez nem is célom.
Gyorsuljon értelmezhetően, és tudjon rövidebb távon megállni. Ja és az se baj,
ha felvisz az emelkedőn, mert egy motorral elég gyengécske: sose lesz belőle
OXO, de nem is az a cél. Egy "Kugoo Dual" azért még lehet belőle idővel...Megmértem a Pro motor kerületét, korábban egy drótot tekertem köré s annak
a hosszát mértem meg, az nem lett teljesen pontos... Most lézert használtam.
Így jó közelítéssel 1 cm-rel kisebbre jött ki a kerülete: 59.5 cm, azaz 7.46 inch
átmérő. Ezért volt a 7.4-es kalibrációval elég pontos a távolságmérés korábban.
(Míg a 8.0 gyári beállítással rendesen fölé mért. Nyilván a sebességet is.)Szerk: ezzel a kalibrációval 30-31 között ugrál a jelzett érték nyélgázon. A mért
fordulatszám 846 rpm, ami 30.2 km/h a valós sebesség: nekem ennyi elég lesz.
Vmi mechanikus fék nélkül istenkísértés lenne ezzel a lélekvesztővel a 60 km/h.Hasonlóan: leszabályzott gázon 24 km/h-nál áll meg, amivel 15 mp a 100 méter,
azaz megállapítható, hogy a távmérés és a sebességkijelzés "szinkronban" van.
Motorkerékpárok esetén ez nem feltétlen van így: távot általában jól mérnek, ám
a sebességet rendesen fölé lövik. Ja és a fordulatszám ekkor 670.4 rpm, ami ha
59.5 cm-nek veszem a kerületet 23.93 km/h, szóval megint csak elég pontos.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #4132 üzenetére
Egyértelműen azért nyeklik-nyaklik a vasam, mert a Pro (erősített) nyaktartója
nem teljesen ugyanolyan szögben áll, mint a sima S1-é. Viszont "21 mm"-nek
mérted a csuklócsavart, azon nem múlhat, tehát csak az az "ECU tartó" lehet
vastagabb. Szuper. Ragasztottam rá két alátétet, ideiglenesen, így stabil, LOL.
(Ilyenkor vicc amúgy, hogy ami hetekig fent van érintetlenül a Vaterán, egyszer
csak sokkal olcsóbban eltűnik onnan. Olyan is, ami után közben érdeklődtem:
oké nem segített volna, mert én 20.5 mm-t mértem, körbetekertem Powertape-
pel, ami dobott rajta annyit, ami különbség lehet, de az még nem volt elég.)Persze a fene tudja, mivel mérted, ha nincs tolómérőd, valami vonalzóval?
Szerk: azt különösen nem értem, hogy a linkelt cucc hogyan lett végül 1200, ha
700-as licitre volt feltéve, és senki nem licitált: a listádat nézve kb. ingyen adtad.Ui: abból indultam ki, hogy az első S1-em félig Pro volt, és nehogymár törjön az
a szar, veszek hozzá erősebbet: ezek szerint nem volt rentábilis ötlet...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #4148 üzenetére
Igazából azon gondolkodok, hogy visszarakom a sima S1 rögzítőjét, mivel az
jó, hogy alátétezve érzésre stabil, de azért ez elég "gány" így. Naiv voltam,
azt hittem, ugyanaz csak masszívabb, nem sejtettem, hogy másban eltérhet.Tanulópénz. Szerencsére csak 4000 Ft, s ettől nem dől össze a világ.
Ui: most cseréltem volna ki az egészet? Á, annyit nem ér: viszont ezek után,
ha vki azt mondja, hogy a sima S1 az ugyanaz, mint a Pro körberöhögöm.Szerk: a táblázatodban hiba, hogy a töltő 4500-on állt, amikor utoljára láttam.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #4165 üzenetére
Magasnyomású mosóval ~5-10 cm-ről lehetőleg az elektronika környékén...
Többet nem lesz gondod vele, hogy saras lesz: vitrinbe jó hajtás nélkül is. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Szerk: a HVG-s cikkben hivatkozzák, amikor bírságoltak a Lime roller járdán használatáért (Indexes újságírókat, utólag, videó alapján), merthogy az nagyteljesítményű, tehát SMKP... Egész nap csinálhatnák azóta mindenhol...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gergo7311 #4092 üzenetére
Mosogattam, mosogattam. Addig addig, amíg már csak egy FET tűnt zárlatosnak. Kapirgáltam, mint egy tyúk*, de az akkor is. Mondom mindegy most már, akkor kiforrasztom a fenébe, rosszabb már úgy sem lehet belőle. Kiforrasztva is zárlatos. Szóval az már nem a NYÁK-on a lerakódás, hanem konkrétan tönkrement a FET...
Mondom, jó, de most van ugye egy másik zárlatos vezérlőm... jó az alkatrésznek? Jó: akkor lekapok egy jót arról (azon kettő is rossz volt), átrakom a másikra, hátha. És bevált. Bár gyanús, hogy vmi nem az igazi vele, még mindig, de már nem dob hibát (alapból), és meg is hajtja a kereket, ha nem terheled nagyon. Ha leterheled képes lerohadni, motorhibát dobni. Szóval egyelőre nem lett tökéletes, de "játszósnak" kvázi-ingyen (az alkohol +2KHUF) jó volt: köszönöm a tippet!
*: tyúkanyó közben visszaforrasztotta a 2 SMD ellenállást, amit véletlen lekaszált. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyet is fogok csinálni, és még sikerül is kb.
Már majdnem beraktam a két motort a fentiek örömére (kísérletnek), de rájöttem, hogy amíg nincs meg a finommenetes M12-es anya kár a gőzért. Mondjuk a hátsókerékhajtást a Kugoo S1-ben magában is kipróbáltam volna, csak ahhoz meg a kábelt kellett hosszabbítani... Csináltam egy nagyon gányoltat az éjjel, de amúgy megtaláltam "gyáriban" is kínaiaknál természetesen: úgyis romlik az idő, meg ahogy olvasom a kilátások is, így nem sürgős a tuning. De majd kipróbálom...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4343 üzenetére
Ergo minden mást is oda kell sorolni, mert mind mennek 50-60-nal.
Ja nem, csak politikusék azt gondolják, hogy naná... 25 km/h mind
meghalunk, biciklivel viszont fél-istenként közlekedhetnek 40-nél, a
téren is, sőt, ők még mindezt megtehetik ittasan is. Seems legit.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Láttál amúgy BÁRMIT, ami kellően átgondolt lett volna manapság "odafent"?
Itt az a divat, hogy ma kitaláljuk, holnap megszavazzuk. És tegnapra is érvényes!A hatályos kresz nem vág egybe Pintér válaszával.
Nyilván, ahogy a rendőri intézkedés sem a Lime járdán használata miatt.
Sajnos az apróságok nem szokták őket zavarni. Kíváncsi leszek, mi sül ki belőle.ON: kis Kugoo még ezzel a harmatos vezérlővel is veri a Lime-ot tempóban. Nem
ilyen 50-60-ra kell gondolni, csak nem ütközik falba 22.5-nél, hanem megy ~25-ig.
(Gyanítom, a Lime is tudna többet, csak spórol az akkuval. Hirtelen veszi vissza.)Persze nem is életbiztosítás járdán* 25 km/h környékén közlekedni azt aláírom...
Főleg nem a Kugoo-val, aminek a fékezési képességei...Hogy ne sértsem meg?Szerk: feltűnt bárkinek, hogy a Pro és a sima S1 motor között eltérés lehet, hogy
a Hall szenzorok vezetékei nem ugyanolyan sorrendben vannak? Mondjuk körben
szimmetrikus, szóval elvileg nem gond: működik is ugye mindkét motor ugyanúgy.
Azon gondolkodom, hogy mi lehet még az oka, hogy a Pro valamivel jobban fékez:
ezzel se lehet jaszkarizni, mert a féktáv rossz esetben az út túloldalán ér véget.*: viszont az úton az autók közt meg baromi kevés, oda jobb lenne legalább 30-40.
Amit persze dupla motorral se fog tudni, ahhoz pl. újra kéne tekercselni ezeket.
A linkért köszönet Dr.Zoo fórumtársnak: angol felirattal kb. érthető is, mit csinál(t):
ugyanazzal a 36V-os akkupakkal, 18A-es vezérlővel ~700 rpm-ből ~2100-at...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kipróbáltam ma a hatótávolságot. Nem volt valami sok.* A végén megint
lábbal kellett hajtani, de még így minimális rásegítéssel is 2-3x gyorsabb,
mint simán gyalog. (Azért 33V-on már otthagyott a Lime-os versenyző.)*: mivel volt kikapcsolva, nincs meg a teljes táv, majd térképen megnézem.
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4348 üzenetére
Olyan 15 km volt. Nem sok, de nem is annyira kevés, és ahhoz képest a végén
még vánszorgott: a normál tempóban 3 perces út így volt 6 perc. Amúgy meg a
termék már megvan, csak ugye lovat vettem részletre. Ez az első részlet: lófax.Viccen kívül nem sokat aludtam az éjjel, de haladtam a kis programommal, stb.
Ez is egy hobbi, nem csak a száguldozás. Ill. ha sietek, ott van a motor, ami
szerintem keresztbe lenyeli akármelyik rollert hiába 10x akkora a tömege, ha a
teljesítményt se wattokban mérik, hanem kilowattokban, és két helyiértéken.Azért a dupla motorral, dupla akkuval egész jó kis masina lesz ebből. Már nem
sok hiányzik. Pl. rendes volt a gép, mert pont zárásra odavitt* a csavarboltba, a
csavarbolt meg rendes volt, mert nem hajtott el a malac faszára, mint a múltheti.
Hanem szépen kiadta a két db 12-es anyacsavart, kemény 95 Ft-ért. A baj csak
az, hogy a "finommenetes" kérésem nem ment át, normából van nekem is 10.*: ehhez kellett, hogy "leharcolt akkuval" is tartsa a valós 20 km/h-t. a bicikliúton:
megtette. Hál'istennek... meg hála a garis akkunak. A régivel már rég kakukk lett
volna. De mint minden az is megjavítható, szóval a teszt áramkört arról hajtottam.Pl. 666 rpm-re következtetek, abból számolok sebességet, 7.4 inch kalibrációval:
Voilá', valóban annyi a fordulatszám, a sebesség meg "elég jó közelítéssel" annyi,
mint a valós, mondhatni így GPS pontos. Ha 23-at megyek, akkor az 23, és kész.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #4397 üzenetére
Mi a tökömről hadovál ez az oldal? Miféle KRESZ módosítás született meg?
Az, hogy a belügyminiszter elmondja a véleményét, az még NEM törvény. Oké,
ott követi el az ember az első hibát, hogy úgy véli, hogy jogállamban élünk...Ui: az, hogy a rendőrség a jogszabályok alapján köteles eljárni, semmitmondó
frázis, főleg egy olyan témában, amiben a jogszabályok is kb. semmitmondók.
Mindjárt ott van a kerékpár definíciója: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet
emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. Hol élünk?Bővebben: 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
B-L-A-C-K: csak annyi? Kettőt kérek...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz NandorHUN #4441 üzenetére
Nekem van motorom, mégis el tudnék képzelni egy Dualtron Spidert. Just for fun.
De mivel annyi zseton nekem nincs erre a hobbira, egyelőre RWD Kugoo teszt jön:
Nyilván innen már csak egy macskaugrás az AWD, kár, hogy még nincs vezérlőm,
meg a hibás akku pakk tényleg hibás, át kell még építenem azt is. Meg pl. egy 2K
értékű gyári hosszabbítóval semmiből nem állt volna az RWD. De arra várni kell...Szerk: igen, a cucc prototípus*, nincs előfúrva a villa a gyári csavarokhoz, ezért a
kábelkötegelő, ami tartja a műanyag burkolatot... (Amúgy van egy gyanúm, miért
voltam lassabb sokkal: 1 bar volt csak a kerékben, azért az megfoghatatta picit.)*: ez egy eufemizmus arra, hogy gányolt, amit itthon találtam cuccokat jeligére...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4442 üzenetére
Röviden a hátsó kerék hajtásról. Érzésre nincs sok különbség, de pl. kevésbé
nyeklik miatta az első villa, ill. picit biztonságosabban lehet vele fékezni. Akár
kanyarodás közben is nyugodtan... eddig az első fék hajlamos volt borítani az
egész hóbelevancot kitekert kormánnyal, pl. a Lágymányosiról lekanyarodni a
MüPa felé eddig kicsit lutri volt, most sima liba... Vagy bicikliúton lámpához
beállni derékszögű kanyarban, lépésben, ott nagyon észnél kellett eddig lenni,
mert tényleg bebicsaklott azonnal, ha ráfékeztél, hiába nem volt nagy a tempó.Aztán: padkára jobban fel lehet vele lépni, mert amikor elemeled az elejét nem
szűnik meg a hajtás, sőt! Kerékre is lehet húzni, ezt kb. kétszer követtem el...
Egy picit ijesztő élmény, de persze "fun", ha direkt történik. Nem egy Dualtron,
nem kell félni, hogy elfüstöli a gumit, csak a súlyponttal lehet játszani.Viszont: a fellépés után közvetlenül a hátsó kerék megérkezése sajnos sokkal
kellemetlenebb mivel most már nem is olyan könnyű a hátulja, és ugye nem is
pneumatikus a Pro motor. Odaverődik, na, szóval ez azért nem akkora a előny.
Térkövön is egy kicsit jobban ráz, mert nagyobb a súly a hátsó keréken, ami a
pneumatikus hátsóhoz képest jóval kevésbé rugalmas: kényelemben rosszabb.(4 barra felfújtam a kereket. Ugyanúgy 24 km/h a vége, Lágymányosira ~15-tel
tud csak felkúszni, de ilyen a vezérlő, az eredetivel pár km/h-val gyorsabb volt.)Amit a dupla motortól várok: jobb hegymászóképesség, jobb gyorsulás/fékezés
továbbá picivel nagyobb utazósebesség. Ha kb. 30 km/h körül fog tudni, nekem
az teljesen okés, főleg ha értelmezhető idő alatt el is éri. Ja és a hatótávolsága
is sokkal jobb lesz, mivel nem csak egy 6Ah akku fogja etetni, hanem 2 db 6Ah
akku. Ez sem sok, tudom, de kis pénz, kis foci. A semminél azért jobb lesz. -
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4462 üzenetére
Én speciel egyáltalán nem unatkoztam: egy kis érdekesség (rövid) videóban.
Épülget az akkupakkom is, bár az sem túl gyorsan. Azért ezt az egy vezérlőről
párhuzamos hajtást nem fogom erőltetni. Működik, de nem ez a cél, hanem az,
amit itt GIF-en mutatsz. (Jó, hát akkora erő sose lesz benne, de azért érted.) -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4470 üzenetére
Én éppen ezért nem is forrasztottam. Amúgy a ponthegesztésnek
se volt semmi baja, viszont az összekötő papírvékony, törik, szakad.
És messze nem olyan masszív az a műanyag burkolat, mint kéne.Ebben az összeállításban jobban terhelhető lesz, de nagyobb méret:
(Így nem férne a taposóba, azért a kompromisszumos gyári forma.) -
DigitXT
félisten
Karácsonykor max. a fa körül. Legalábbis a mostani jegesedésből kiindulva.
ON@djadji: azok a csavarok nem a cellákat fogják össze, hanem az összekötő
elemeket szorítják le. A cellákat a műanyag kupakok tartják össze, szorosan...
Azok között is van pár extra csavar! Szóval szétcsúszni biztosan nem fog tudni,
más kérdés, hogy még kéne valami vízszigetelés is, meg a BMS, töltőkábel stb.
Épül ez, csak lassan, nem is voltam itthon a hétvégén, erre leszakadt a hó is.Szerk: és mivel még mindig nincs két (működő) vezérlőm, ezért ezt a "második"
pakkot (ha elkészült!) első körben hatótávolság növelésre fogom tudni használni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz joysefke #4498 üzenetére
Tök egyszerű. Kipróbálod a Lime-ot, és meggyőződsz róla, neked mennyire megy.
Azt senki nem fogja tudni megmondani, hogy neked mennyire egyszerű használni.
Max. a buszra felszállóst: nem mindegy, mekkora az a roller. Az OXO-val mondjuk
ne akarj buszra szállni. (Jó, azzal nem is kell: én néha villamosozok, de ha már
kihagyod a BKV-t, akkor nem probléma a 7.5 km "letekerése" sem. Próbáld ki.)Szerk: ami gyalog 25p, az rollerrel 5-6p (saccperkb). Ha ilyen kisebb Kugoo/M365
kategóriáról van szó. Nagyobbakkal lehet gyorsabban csapatni, de úgy már nem a
járdán, mivel járdán 25 km/h környékén eléggé életveszélyes a mutatvány.
(Nem feltétlen csak a rolleresnek, hanem a gyalogosoknak is: joggal utálják ezt...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #4525 üzenetére
köd utáni nyirkos betonon is kész műkorcsolya bemutató
Ezt nekem ma a motor is előadta. Bár azon (annyira) nem lepődtem meg,
mert kopott nyári gumi van rajta... Viszont amikor az autó kezdte keresztbe
tolni az orrát egy kanyarban gyorsítva, az már gáz volt. Rendes téli gumival!
Szóval ha vki azt mondja, hogy tök jó, rolleres este volt (esővel), az tud vmit.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Talált tárgyak. Mondjuk arról nem kifejezetten a Lime üzemeltetés tehet,
hogy egyes ... (ide mindenki képzelje a megfelelő jelzőt) embertársaink
ezeket a rollereket úgy "helyezik el", ahogy. Láttam már pl. a sövénybe
bedobva, meg ilyenek (kompletten széttörve is): lehetne akkor már azokat
is gyűjtögetni, akik ezt elkövetik? (Akár a kutyaszart is összeszedhetnék,
mint talált tárgy, avagy talált trágya: esetleg a kutyatulajdonost is utána...)Hajrá!
-
DigitXT
félisten
A hideg is okozhatja, de el is pattanhatott a ponthegesztett összekötő: utóbbi
esetben nem csak kevesebbet bír, hanem nagyon hirtelen omlik össze a pakk.Tapasztalatom szerint ha csak "simán" lemerül, azaz egyre kevesebbet segít,
mutatja végül a 29V-ot, de még fékez, világít, mindent tud, csak már nem hajt,
az normális. Ha 29V alá megy, hirtelen kikapcsolva, akkor viszont akku hiba...Ez utóbbira utalhat az is, hogy töltés után nem marad a fesz ~42V-on, hanem
rögtön esik, álló helyzetben is csak attól, hogy lehúzod a töltőt, látványosan...
(Ha terhelésre esik, az normális, a mértéke nem mindegy a dolognak...) -
DigitXT
félisten
Ha korán jár dolgozni, akkor azért harapósabb. Mínuszok befigyelnek,
de ez attól is függ, hogy hol él az országban, szóval ezen kár rugózni.Hideg van = rosszabbul teljesít az akku, ez oké. De amúgy bármikor be-
szarhat, szóval érdemes odafigyelni, ha hirtelen összeomlást produkál...
(Utána nem érdemes bízni benne, habár javítható, magától nem gyógyul.)Ui: az egyvezérlős, két motoros megoldásom USAV kategóriás lett...
Minap kipróbáltam, és mivel nem egyforma a két kerék kerülete, kiesik a
szinkronból, és ciklikusan gyorsít, vagy befékez, totál használhatatlan.
(Majd veszek valahonnan külön vezérlőt a másik motornak, és jó lesz.) -
DigitXT
félisten
válasz Ezekiel Ston #4578 üzenetére
Hátsó kerék hajtásúként kiváló tapasztalataim lettek. Aztán sikerült megfelelő
finommenetes M12 csavart szereznem, így aztán előre is egy agymotoros kerék
került (sima S1). De vezérlő híján azt csak úgy próbáltam meghajtani, hogy Hall
szenzor nélkül, szolgailag másolja a hátsó kerék mozgását. Amivel az a baj, ha
el is kapja (terheletlenül simán), terhelve (a már említett kerület-különbség okán)
kiesik a szinkronból, és hajtás helyett fékez. Szóval használhatatlan így.
A minap egyszer "kihúzattam" az utcában, de atom para, durván be tud fékezni.Annyi van, hogy kell egy másik vezérlő, és csak a parancsokat párhuzamosítom,
akkor fog hajtani mindkét (nem teljesen ugyanolyan kerék). Ha 2 egyforma lenne,
így is hajtana... de nem lenne sokkal erősebb, mert a vezérlő lekorlátozza a max.
áramot, szóval a két vezérlő mindenképp jó megoldás, de akkor meg felmerül, ha
egyetlen akksi van, akkor az azon lógó kínai BMS lesz a korlát. Szóval két akksi.
Ha egyetlen akksi maradna, csak nagyobb BMS-sel, úgy meg a 6Ah lenne kevés.És akkor nagyjából ott tartunk, mint az Futurer DualDrive, csak épp nem annyiért.
Nyilván ők egy kész megoldást kínálnak, ez meg "occó" barkács ill. hobbi projekt!Szerk: kép még a hátsó kerék hajtású verzióról készült, meg az akksiról. (Azóta
nem sokat foglalkoztam a dologgal, akksi az ugyanúgy van, a kerék meg kerék.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #4731 üzenetére
Amelyik boltba nem engedik be, oda nem kell rollerrel menni,
vagy ott kell hagyni az őrnél, ha épp az a követelmény: ahol a
kocsi ilyen gagyi, hogy nincs alsó tartója, ott (kézi)kosár, és a
roller tolása. Ez a bekúrom a kocsi közepébe sehol se frankó.
Nekem inkább az a fura, hogy ezért nem szólt még be az őr...Ui: normális kocsiknál az ásványvíz tartó helyére mehet, azért
senki nem szólhat meg, s még a kerék se ér hozzá semmihez:[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4738 üzenetére
Nincs azzal semmi baj. Nekem sem véletlen van csillió műszer a motoromon.
Teljesen tökfelesleges, rengeteg pénzbe is került, de ahogy írod ez is egy hobbi.Ui: ha van valakinek egy Kugoo S1 Pro-ja elfekvőben, ne legyen rest megkeresni...
Hulladék ide, vagy oda, csak abból akarnék egy duplamotorosat, nem a Xiaomiból.
(A sima S1 motor és a Pro motor kombinációja az eltérő kerékátmérő okán necc.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #4803 üzenetére
Ahogy előttem írták, beállítás kérdése. Érzékeli, hogy fékezel, s ha úgy állítottad
be, rásegít. Nem is keveset amúgy! (A Kugoohoz képest, a 2 fékjét kombinálva
iszonyat rövid féktávokat tud, mindenféle extra féktárcsa felszerelése nélkül is.)Ha jól emléxem, olyan beállítás is van, hogy ha elveszed a gázt, akkor rögtön tölt,
ami annyiban idegesítőbb, hogy nem tudsz kigurulni. Nekem jobban tetszik, csak
a fékrásegítős megoldás, alapból hadd ne fékezzen már.Több fokozat van amúgy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen