Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5880 üzenetére
Na ez az, hogy ha a (motor)vezérlő ázik be, az kívülről nem látszik, viszont
frankón le tudsz vele rohadni. Még ha be is kapcsol, esetleg nem megy.
Olyankor lehet csúnya hangja a motornak, meg dobja az ECU hibát.Szerk: amit beraktam képen a roller nyakában lakik, a töltő csatlakozó alatt.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz BerserkGuts #5913 üzenetére
ez a bolt olyan hogy béreled, és percdijat fizetel, a végén meg le kell fényképezned, ha lerakod, féltettem azért
-
kozmy
őstag
-
kozmy
őstag
válasz BerserkGuts #5922 üzenetére
Ez úgy 58km ha olya 30-40km/h között húzom
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
válasz BerserkGuts #5924 üzenetére
85-ről is hatékonyan meg áll Ülve stabilabnak érzem mint állva
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
m4rk.89
aktív tag
válasz BerserkGuts #5932 üzenetére
Nálam biztonságosabban senki sem megy rollerrel, mindig lassítok, betartom a KRESZ-t, elől hátul összesen 5 lámpa, bukósisak stb. stb...
Több fórumtag írta, hogy nagyobb rollerekkel közlekedik érdekes, hogy nekik nem írtatok egyszer sem.
-
Danex
addikt
válasz BerserkGuts #6066 üzenetére
Ez amúgy igaz, akit a széltől is féltettek és soha nem esett el az szinte biztos összetöri magát. Aki meg volt rendesen gyerek azért meg tudja úgy is oldani sík terepen, hogy a bőr nem jön le a tenyeréről.
Viszont város annyiban más tészta, hogy ha az útra is fel kell menni a kocsik mellé, oda bármennyire is utálom a sisakot és a többit de már ésszerű felvenni. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz BerserkGuts #6090 üzenetére
Kemény vagy. Engem igaz nem vonz ez a hegyi krossz feeling. Én csak az ingázó A-B távot megtevők közé tartozom, vagy azok közé akik csak feláll(tak)nak a rollerre hogy kicsit rollerezzenek a városban egy 20km-rt mert miért ne...Nekem is volt néhány esésem mert ugye nagyon pro-nak éreztem magam 2 lépcsőről leugratni a TWOW-al...csak nem vettem figyelembe hogy esett az eső+tükörsima aszfalt ami még cipővel is csúszik...szóval szépen vágódtam és csúsztam falig. De Darwin díjat átvettem felálltam és hazamentem. Ritkán sikerült az esés de minden esetben a lehető legjobbat hoztam össze, én nem tigrisbukfencezek, hanem reptében fordulok abba az irányba ahol tudom hogy nem fog fájni annyira.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz BerserkGuts #6095 üzenetére
Bírtaaaa??????
Hát meg fogsz lepődni de a gázkaron kívül semmi baja nem lett. A Gázkarban valami elpattant vagy nem tudom de az folyamatosan gázt ad, de ha leljebb nyomom kicsit akkor megáll a gyorsítása és ha még leljebb akkor kezd újra gyorsulni. Szóval lehet az kuka de azon kívül minden más tökéletes maradt a gépen. Egy két karcolás persze látszik a vázon de semmiség. Szóval aki törésálló rollert akar az ne sajnálja rá az összeget! TWOW Booster V. Nálam bizonyított! -
krakki88
csendes tag
válasz BerserkGuts #6104 üzenetére
Nincs hát...úgy se éred őket utol...ha történik is veled valami: miért vettél ilyet stb, már a magyar hatóságok részéről is.
Amúgy engem az basz fel, hogy tényleg ilyeneken spórolnak mint a hall mágnes ragasztása.....ha végfokban esik ki, akkor addig megy amig ki nem nyomod teljesen a rollert....hát ezt mondjuk 50nél, forgalomban, kereszteződésben..... Szép halál!
Meg ez is, igaz két csavar tartja, de ha ne adj isten eltörik mindkettő, igaz nem tud kiesni mert rajta van a rögzitő gyűrű, de ha pont belehajtottál egy durvább kátyúba akkor annyira irányithatatlan lesz, hogy nem biztos, h talpon maradsz. Most, hogy az egyik eltört, kb 3-4 centis az mozgása...kettőnél meg minimum a duplája.
DE a lényeg, hogy van rajta ledsor! Az fontos! Ami 5x akkora fénnyel világit mint az első két led.....érdekes egy mérnök tervezhette.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz BerserkGuts #6105 üzenetére
Majd kérek képet!
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz BerserkGuts #6091 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat, így nem érzem annyira egyedül magam "közellenségként".
Meg amúgy itt a topikban mindenkinek van reális önkritikája, ez nagyon tetszik. Mind a moddingban, mind a saját Darwin-díjas alakításaiban.
(#6087) devil-k v
A Kaboo nagyon állat lehet, nekem is nagyon tetszik a kék Mantis.
Mondjuk azt Pesten végképp nem tudnám "kiautózni", még a Lime-mal is alig megyek 20 fölött, hogy nehogy szó érje a ház elejét.(#6084) Memmaao & @petipetya
Ez a Boardy nagyon jópofának tűnik, ki kéne próbálnom.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #6187 üzenetére
Érdekesen hangzik, de nem értem a fizikáját: ha átfúrtad, jobban deformálódik,
márpedig ha deformálódik, az energiát emészt fel. Nem hiszem, hogy annyival
könnyebbé válna az egész szekér, hogy emiatt kevesebbet fogyasszon. De ha
ezt mérted, akkor el kell fogadni. (Úgyis szétcsesztem a futófelületet nemrég.) -
Patyesz
csendes újonc
válasz BerserkGuts #6187 üzenetére
Ok. Nyilván a fizika törvényei szerint kell is hogy jobb legyen, bár vélhetően probléma hogy a gumi amúgy tömör, mert az erőhatás nehezebben adódik át. Mint amikor túl keményre pumpálsz egy gumit, akár biciklin, sokkal jobban megérzi az úthibákat. Mint azvénbrollerem is ami egy bikemee r11, rossz belegondolni, ha nem lenne lyukacsos allor, mert a lelkemet így is kirázza ha olyan az út, meg úgy csörög mint egy fakerekű kordé. De megvan az előnye, a defektmentesség, hirtelennmást nem tudok, ezért kell eldönteni, kinek mi a fontos aki tükör úton tud közlekedni, bevállalhatja, meg aki fél a defekttől, amúgy nyilván legkényelmesebb a levegős.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #6189 üzenetére
Van azért némi hiba a gyári távolság mérés alapján hasonlításban.
Nevezetesen a Pro kerék átmérője kisebb, ezért 8.0 beállítással jó
sokat csal (mind sebességben, mind távban). 20 km-en 1.5 km-t...Igaz, a sima S1 kerék sem pont 8.0. Arra mondtam, hogy az is 5%,
azaz 20 km-en 1 km, de valójában egy picit ennél kevesebb. -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #6271 üzenetére
Mondjuk erre van sansz... Mentem szembe a forgalommal egyirányú
utcában, ahol nem igazán volt erre hely, jöttek is -> teljes joggal volt a
szembe jövő ideges, alig fértünk el. Máskor ugyanitt a járdán megyek,
de most siettem, gondoltam szabálytalan leszek, leszarom: majdnem
meg is szívtam... Ha nincs dupla fék, nem állok meg. Na de mint ugye
kb. mindenre amivel néha próbálkozom, igaz, hogy nem kell utánozni!ON: nem tört el semmi, a táska fogott egy nagyobb pofont, meg ugye
a kormány lazult le kicsit (gyanús is volt, hogy nem teljesen egyenes).
Megigazítottam, csavarokat meghúztam. Remélem kitart egy darabig.
Amúgy amikor tiszta a terep és nem fos az itt út, simán beleférne több
tempó, mint amit most tud. Dupla motor ide, tuning vezérlő oda, annyi
az eredmény, hogy tökön-paszulyon keresztül tartja a tempót - viszont
nem többet kb. 27 km/h-nál, amivel outisok akár vissza is előznek, lol!Pontosabban meg se előztem, mert hiába sokkal jobb a gyorsulásom,
ha utána a vége elfogy. Bezzeg a 36 km/h, már elég volt mindenkinek!
Csak akkor meg a vezérlő égett le túlterhelés miatt. Nehéz ügy, na...Lehet, az lesz, hogy újratekercselek két motort 40 km/h végre, slussz!
Patyesz: én is feküdtem motorral, egyszer csúsztam is, szerencsére a
teljes menetfelszerelés rajtam volt, így nem lett baj, anyagi káron kívül.[ Szerkesztve ]
-
petipetya
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #6407 üzenetére
Valójában ilyen egyszerű, hiszen ha úgyis viszed magaddal hosszabb túrához,
nincs semmi értelme a gyors cserének: fixen párhuzamosra kell kötni őket.
(Gyors cserének akkor lehet értelme, ha amúgy olyan nagy, és nehéz a pakk,
hogy azt nem viszed magaddal, talán villanyautóknál kísérleteznek ilyesmivel.)Ha épp ugyanolyan könnyed (pálcika) rollert akarnék, mint ami addig volt, csak
a hatótávolságot növelném meg, akkor a legkönnyebb egy gyári pakkot lőni, és
azt a kormányra rögzíteni (könnyű vízálló táskában, nem a dobozban, mint én),
bekötni szépen párhuzamosan a gyárival, és máris kétszeres a hatótávolságod.
Ugyanúgy tudod a gyári töltőjével tölteni, csak tovább tart ha teljesen lemeríted.Ui: szerviz nyitási ambícióm idő hiányában egyelőre nincs, de szívesen segítek,
ha tudok, akár ötletelésben, akár megvalósításban... Egy ilyen megoldás drága
része maga az akkupakk+a jó minőségű kábel. Meg valami egyedi táska kéne:
elég hülye hosszúkás aránya van az akkupakknak, kb. így nézne ki, mint ezen. -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #6407 üzenetére
Ezt a videót nézd meg, érdekes! Csak megfelelő áramkör kell hozzá...
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz BerserkGuts #6524 üzenetére
Nekem még az első szériából van, nem tudom érdemben változtattak-e rajta valamit később, de eddig az akku is bírja és nem vettem észre rajta gyengülést. Ha nem járok vele előreláthatóan 2-3 hétig, akkor 50-60%-ra töltöm, plusz néha feltöltöm teljesen és csak megyek vele, 50%-ig és leteszem. És sokszor van úgy 10 km után, hogy nem merült félig (3-as fokozat, full gáz ahol lehet és a fele emelkedő). Télen hasonlóan raktam el pihenni.
Most egy Niubility N1 van nálam, új márka, nem nagyon ismert még, egészen pofás darab. Nagyon el voltam keseredve, hogy hasonló körülmények között a felét se tudja, mint a Pro. De ebben csak egy 250 W-os motor van és mostanra kiderült, hogy csak az emelkedők tesznek be neki, sík úton elmegy akár 24-25 km-t is 15 km/h-ra limitálva, 21-23 km/h-ig húzatva a 20 km is kihozható.
Ebből kiindulva a Pro valószínű elmenne 30+ -t is sík terepen, 2-es fokozatban, de így külön nem próbáltam, de majd ha lesz időm lemérem, mert nem gondoltam volna, hogy ez ennyire kirívó eset. És közben nézem, hogy nálam a Pro többet megy el, mint a sima ment.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
mrrr74
aktív tag
válasz BerserkGuts #6529 üzenetére
vagy a legjobb darabjukat kaptam meg
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
haruspex
aktív tag
válasz BerserkGuts #6652 üzenetére
Lehet, de egyrészt ez nem éppen egy villanykörte, amit kicserélsz, és morogsz, ha elromlik, hanem egy közlekedési eszköz, másrészt ez eléggé elmondja mennyit ér bármelyik hazai vállalkozás garanciája. (Amúgy ez ráadásul ez elvileg vmi amerikai márka). Ez nem az első hasonló ügy, ennél még egy kínai webshopos jótállás is hasznosabb, egy amazonosról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz BerserkGuts #6697 üzenetére
-
Fishor
senior tag
válasz BerserkGuts #6697 üzenetére
Taps.
-
Walter_White
senior tag
válasz BerserkGuts #6733 üzenetére
Mire itthon bármiféle szabályzás lesz... bele fog telni 5 évbe..
[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz BerserkGuts #6952 üzenetére
A rollert magát újonnan vettem, kb. 90e Ft-ért, geekbuyingos rendelés volt. Rendeltem hozzá egy s1 motoros kereket (+30e Ft), egy akkupakkot (+40e Ft), egy vezérlőt (+6e Ft), amiben kicseréltem egy ellenállást, annak a költsége elhanyagolható... Felkerült még egy olyan gázkar, amin van voltmérő (a másik akkupakk feszültségének mérése miatt) (+3e Ft)
Plusza vezetékek, hát ha mindent összeadunk, akkor ez kb. 170-175e Ft-ot jelent...
Persze akkor már mindjárt soknak tűnik, viszont azért azt elmondanám, hogy irgalmatlan jól gyorsul, pár másodperc alatt utazósebességen vagyok vele, illetve garantáltan tudok vele 55+ km-t menni.Amikor vettem, leszigeteltük, viszont az átalakítások miatt meg kellett bontanom a szigetelt részek nagyját... Így most nem vízálló, meg persze 1-2 kábel is van kívül
Ha beköszönt a rossz idő véglegesen, akkor javítópadra kerül, és szétszedem, a kábeleket megpróbálom a kormányoszlopban elvezetni, illetve szigetelni majd. -
csokaym
csendes tag
válasz BerserkGuts #6959 üzenetére
Jaja, pláne, hogy így azért lejtőn felfelé is csak úgy szalad illetve megállni is sokkal rövidebb fékúton meg lehet vele állni, mivel így mindkét kerék fékez. Erről elég jó review-t csinált DigitXT korábban. Bár az ő gépe még tuningosabb, mint az enyém
Mindenesetre ha jól láttam, a xiaomi pro2 tud papíron 45km-t [valóságban gondolom ennyit azért nem], elvileg 25km/h-val megy (cfw-vel biztos ki lehet hozni vele többet is...), És azt 150-200e Ft között valahol lehet megvásárolni, ha jól tudom.
Meg jó elfoglaltság ez a bütykölgetés is -
kano
nagyúr
válasz BerserkGuts #7004 üzenetére
bb.bocs
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Peaceliker
őstag
válasz BerserkGuts #19101 üzenetére
Üléssel is? Hát úgy instabil igazán legalábbis g2 pro 2x jobban kolbászolt üléssel.
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19101 üzenetére
Nekem csak az nem derült ki hogy mi lett a választott vas...
-
ρσгτσ
őstag
válasz BerserkGuts #19101 üzenetére
Valószínű amúgy, hogy ezeknek a többsége marhára nincs képben a közlekedési szabályokkal, és az sem segít, hogy nagyon elszálltak a jogosítvány árak. Maguktól meg nem fognak elmenni KRESZ vizsgára...de gyakorlati tapasztalat nélkül az sem ér sokat. Tehát nem is nagyon tudják felmérni a közlekedési szituációkat. Vagy azt, hogy egyes manőverek mennyire veszélyesek. Vagy hogy egyes helyzeteket hogy oldjanak meg.
Ehhez kell gyakorlat, amit közúton megszerezni két keréken elég veszélyes dolog Budapesten.
Persze nyilván vannak amnéziás rolleresek is B kategóriás jogosítvánnyal a zsebükben.
Látom én is, hogy miket művelnek az utakon.
Egyébként a budapesti autósokra amúgy sem kifejezetten jellemző, hogy betartanák a sebességhatárokat. Max. ott ahol mérnek. Illetve 70 -es szakaszon talán kevesebb az olyan autós, aki többre vágyik.
Belvárosban meg több olyan rész is van, ahol érdemes megkeresni a rolleren az alacsonyabb sebességet és kimenni a bringa útra. Ott pedig azért fontos a sebesség, hogy az autós időben tudjon reagálni és/vagy fel tudja mérni a roller tempóját.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Reggie0
félisten
válasz BerserkGuts #19101 üzenetére
Tabla+18 km/h-ig nem jon buntetes, szoval szamold igy a sebesseghatarokat. Amugy a lagymanyosi hid megbirja a 200-at is.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz BerserkGuts #19131 üzenetére
Szerinted eddig totál idióták tervezték a rollereket? Csak most jöttek rá, hogy a felfüggesztés jó dolog? Gépgyártás területén nem volt előttük elég példa (autók, motorok, kerékpárok)?
A Xiaomi teljesen elérhető áron kínálta a kicsire összecsukható könnyű rollerjét.
A magántulajdonban lévő rollerek zömét ez tette ki, gyakorlatilag ez robbantotta be az egész piacot. Nagyon jó lették, hogy nem egy ilyen L alakú spéci villával kezdték. Ezekből a drága gépekből nem sokat lehetett volna eladni a korai időszakban, a típushibák is könnyebben megtalálták volna őket.Az új, "4 Ultra" fantázianevű verzióval gyakorlatilag kihagytak egy fejlesztési lépcsőt, a hagyományos Y villás (fémrugós vagy egyéb) primitív lengéscsillapítást.
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19140 üzenetére
Sajnos árulnak gagyi vacakokat. Vegyük pl. az S1-et. Szerettem, mivel nekem
sokkal jobb volt vezetni, mint a Xiaomit (gázreakció miatt leginkább) cserébe
megállni ugye nem tudott és a szar első villája kétszer is kitört nekem. Szívás.Mert ugyebár az E-twow volt a másolt cucc, csak annyival olcsóbban, hogy a
kritikus pontokon is meggyengítették. Akinek szerencséje van vele, az persze
a mai napig hajtja: szintén egy viszonylag népszerű típus, ám vannak hibái.
(Konkrétan típushibái, pl. az akku összeszerelési minősége nagyon változó, ill.
eleve szar a konstrukció, mert nincs benne merevítés. Bele van kódolva, hogy
eltörik a nikkelszalag a retekbe. A Xiaomi ilyet "nem tud", annak kizárólag úgy
lehet leamortizálni az akkuját, hogy tömör gumit raksz rá. De akkor biztosan.)Ui: igen, az S1 is tömör gumis. Szuper, mert nem lehet defekted, ám bizonyos
durvább burkolatokon kellemetlen, és ezt a felfüggesztés sem oldja meg. Bár
fordítva is igaz, a tömlős gumi kellemesebben gurul, de huplikon a merev váz
hajlamos ledobni a pilótát. Másra van a két dolog. Igazán jó guruláshoz mind
a kettő szükséges, nem véletlen pakolja rá majdnem mindenki a Monorimet...
Mint ha muszáj lenne. Pedig hát nem muszáj. (Akik semmilyen élvezeti faktort
nem keresnek a rollerezésben, csak el akarnak jutni A-ból B-be, biztosan nem
fogják a vázat mókolni. Sőt! Akinek 10 kg körüli vas kell, mert cipeli is, szintén
semmit se fog pluszban rárakni, mert se a felfüggesztés, sem kiegészítő akku
nem fér bele, mert ezek mind súlyos plusz kilók...De azért a sebességkorlátot)
rögtön ki kell ütni ugye egy újdonsült tulajnak is, a dobozból kivéve a cuccot.Egyébként meg E-twow GT-t kell venni. Abban van menni akarás, van benne
felfüggesztés, van rajta fék, mégsem nehéz: igazi "csúcs" pálcika. Csak drága.Szerk: amúgy a linkelt cikkben Ákos elég komolyan kiosztja az S1-et, ami hát
ismerve a baleseti statisztikákat, jogos. Viszont ha úgy tetszik, egy 430K-s
roller soha nem lesz "népautó" (bocs a képzavarért), tehát kellett valami, ami
sokkal olcsóbban nyújtja ugyanazt. Vagyis "majdnem" ugyanazt... Így sikerült.Ha a továbbfejlesztett Xiaomi cserébe kétszer drágább, és kétszer nehezebb
lesz, akkor valóban nem fogja "leváltani" a mostanit. Más a célközönség.
(Mondjuk Casseius csoda-Xiaomijának is megvan a célközönsége, csak kicsi.)[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz BerserkGuts #19140 üzenetére
Hát ha a lengéscsillapítás egy darab rugóból áll neked akkor nem kicsit szélesíteni kellene a tudásod a felfüggesztések terén...
Másfél millás gépekben is kitörnek mert rossz a konstrukció, nem olyan egyszerű az h benyomsz egy rugót egy csőbe és hipp hopp az stabil és kényelmes lesz
Miért nem vett a keresztanyád olyat amiben van lengéscsillapító?
Jah hogy az drágább és nem tudta volna megvenni...
Bármilyen meglepő a Xiaomi vagy bármelyik más gyártó nem a retek magyar utakra gyártják a gépeiket.
Márkahűség? Ha ár/érték arányban nem lenne jó, nem ez lenne világon a legmagasabb darabszámban eladott e-roller.
Vannak jobbak? Persze h vannak, csak azt már kurva kevesen tudják megfizetni.
A Toyota Corolla se azért a legmagasabb darabszámban eladott autó mert a legjobb is lenne.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Peaceliker
őstag
válasz BerserkGuts #19180 üzenetére
Mi az ami 160 ért 40et tud? Érdekelne melyikre gondolsz
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz BerserkGuts #19189 üzenetére
Én ennyire olcsóból csak olyat találtam eddig, aminek 0 eladása és 0 értékelése volt az adott termékre. Visszajelzése pedig filléres cuccokat, szóval gyanús volt. Persze alin nem buksz pénzt, max pár hónapig nem nálad van
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19189 üzenetére
akkor már inkább veszek kettőt
Reménykedve, hogy az egyik meg is jön. Azért nem kéne lemenni az átverős
hirdetések szintjére, amikor arról van szó, hogy valaminek mennyi a piaci ára.Szerk: amúgy ilyen felépítésű vázzal nem biztos, hogy nyerő a 40 km/h.
(Több gyenge pontja is van, ami eltörhet, és úgy hatalmas esés lenne belőle.)[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz BerserkGuts #19189 üzenetére
Hát ebből a kettő se ér egy felet
A lengéscsillapitás csak dísz, nyak törik, vezérlő ég, 1 hét múlva mindenhol is zörög, ebből és a hasonszőrű modellekből ezernyi vélemény és video van neten, de köszönjük hogy egy ilyennel hozzájárulsz a hazai szervizek működéséhez!
És majd várjuk az 1 éves szülinapi beszámolótDon't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19204 üzenetére
Én örülök, ha elégedett vagy vele, de a linkelt M4-et ipari hulladéknak tartom.
Talán nem véletlen, hogy te sem azt vetted. És nem csak az akku más a Pro-n.
Megkérdezhetem, hogy keresztanyád mi a fenét csinált a Xiaomival, hogy ketté
törte? Kép esetleg nincs a roncsról? Egész véletlenül nem elütötték vele vhogy?
Nem azért, mert a Xiaomit védeném, hiszen nincs nekem, és nem is lesz, csak
azoknál ilyen kettétörés dologról viszonylag ritkán lehet hallani, szóval érdekel...Ó, én is ugrattam az S1-gyel... Egy darabig bírta is. Aztán már nem. Gondolom
inkább Pro-val mentél többet, azt már körbehegesztették ennél egy picit jobban:Én nem vagyok gépész, de ha valami kotyog, ott pont, hogy egyre nagyobb és
nagyobb erők ébrednek, ami feszegetés előbb-utóbb töréshez vezet. Ugyanez,
ha nem mozog sokkal tovább bírja. Próbáld ki egy vékony lemezzel. Elkezded
a kezedben hajtogatni, és nem kell hozzá sok, hogy ketté tudd törni. Míg ha a
fizikai erődre hagyatkozol, magában, akkor sohasem fogod tudni szétszakítani.
Szóval ha elfogadsz egy tanácsot: utána húzod a laza csavarokat, tovább élsz!
Nyilván nem széttépni kell, ha valamit nyomatékra kell húzni, akkor arra...Ui: az a jó nagy rollerekben, hogy lehet velük lassan is menni. Viszont kell vmi
normális gumi rájuk, mert nagy teljesítményél még csak bot se kell, ha a gumi
nem tapad be a kanyarban. Egyébként valóban nem kéne 40-nel erőltetni, mint
a versenyzők, nem csak a váz gyengesége, vagy a rossz gumi miatt, hanem a
saját tepsi épséged védelmében. Hacsak nem veszel bőrruhát, hadd szóljon.
Sőt még a többi közlekedő védelmében is: veszélyes, ha valaki f.sz módra hajt.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz BerserkGuts #19204 üzenetére
Te jo ég. Ezen a Halo Knighton mi az az első lengéscsillapító? Saját rugó gyáruk van nekik?
A vonatkozó szakirodalom szerint ez a négyrugós megoldás nem szokott jobb lenni a kétrugósnál, sőt.Amúgy ezekkel a noname rollerekkel az szokott inkább a gond lenni, h pl vékonyak a vezetékek benne, ha folyamatosan mennél felfelé, elolvad először a szigetelés, ill. elszenesedik a vezeték, a vezérlő csupa alulméretezett alkatrészből épül fel, az akksi olcsó cellákból épül fel (években mérve hamarabb elveszti a kapacitását mint egy drágább márkás cella), a csatlakozók kontakthibásak a nem megfelelő méretű érintkezők miatt, tegyük fel, h a váz bírni fogja.
Ezeket előre nem lehet tudni, nyilván amig meg egyben van a roller, nem áll neki egy szerviz szétszedni, átnézni, technikai érdekességeket keresni benne.
Nem csak azért olcsóbb, mert nem kell a márkanevet megfizetni. Azért Kínában sincs ingyen minden.Mondjuk eszembe nem jutna padkán felmenni pálcikarollerrel, még akkor se, ha lengéscsillapító amúgy van rajta, egyszerűen azokat nem erre tervezték.
Természetesen nem kell baleseti jelentésről dokumentumot csatolni, meg fényképekkel alátámasztani, de ne csodálkozz, ha nem szeretjük az ilyen híreket, mint ami a keresztanyáddal történt.
Sajna ilyenkor a legtöbbször kiderül, h nem is Xiaomi volt, hanem egy klón; vagy ki volt ütve a sebességhatár, vagy folyamatosan rossz úton használták nagy sebességgel, és ezért tört el, stb.
Nem az a jellemző a Xiaomikra, h "csak úgy" eltörik, és csuklótörés lesz a vége.
Ez megtörténhetett volna bármelyik másik rollerrel is, amiből már eladtak legalább ugyanannyit, mint a Ninebotból, Xiaomikból. Ja, h a többiből nem adtak még el megközelítően se annyit?
Hát akkor hogy van, h Xiaomiból, Segwayből mégis alig találni törést, Kugooból meg jóval több sérült vázról találni képet.
Ettől függetlenül sajnálom ami a keresztanyáddal történt, remélem én sose járok így.
De értsük meg, h valahol meg kell a költségeket fogni, nem lehet egy-két általad ismert rollert isteníteni csak azért, mert még nem derült ki róluk semmi rossz.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
BerserkGuts
őstag
válasz BerserkGuts #19292 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=1Cp1n_vPvYY [link]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19292 üzenetére
Nyaktöréstől valóban nem véd, és valóban lehet agyrázkódást is
szenvedni a fej beverésétől, de belegondoltál már milyen kisebb
ütések érhetik a fejet, amitől koponyasérülést szenvedhetsz? Tök
vicces lehet a fél fogsorodat újjá építeni... vagy amikor az álladat
több darabból kell összerakni. Nem egy hír volt, hogy szimplán a
földre eső ember fejét beverve meghalt. Inkább az agyrázkódás!Hamis biztonságérzetet, max. annak jelenthet, aki akkora kretén,
hogy azt hiszi, sisakban lefejelhet bármit, túléli... Hát nem: ésszel
kell közlekedni, az az aktív biztonság. Amikor meg baj van, akkor
számít, hogy egy esés milyen súlyos következményekkel jár majd.De amúgy lehetne érvelni a sisak ellen, csak rohadtul nem azzal,
hogy az amerikaifocisták agyrázkódást szenvedtek a meccseken.
Próbálj meg motorkerékpárra (!) ülni sisak nélkül. Ki fog szedni a
rendőr a forgalomból se perc alatt. Nálunk ez a szabály... Mások,
máshol meg megtehették, hogy sisak nélkül haljanak szörnyet...
(És igen, attól, hogy szerencsétlen esetben a sisak ellenére is az
ember zsákba kerül, nem jelenti, hogy minden esetben így lesz.)Szerk: ennyi erővel lehetne mondani, hogy "minek az ABS", mert
csak hamis biztonságérzetet ad a sofőrnek, hogy mindig megáll.
Pedig nem. Ha valaki fullban nyomja a kretént, azzal nehéz.[ Szerkesztve ]
-
polo493
tag
válasz BerserkGuts #19295 üzenetére
Semmi értelme a sisak vitának mindenki saját felelősségére hordja vagy sem ,ha meghal az csak az ő felelőssége,döntése legyen ,ennyi.
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19295 üzenetére
Úgy, hogy létezik úgy nevezett full face biciklis sisak is, jó reggelt...
Rettentően érdekfeszítő ez az érvelés, hogy downhill közben zavar
a sisak. Hiszen pont ezeken a biciklistákon látható mindig full face!
Kötelezővé senki nem tette nekik, józan paraszti ésszel hordják...Ui: mindenkinek szíve joga kiválasztódni, a fejét szétverve egy fán,
de csak azért, mert a válltörés mellett nem basztad be a fejedet is,
még nem biztos, hogy az a hülye, aki ezt az élményt kihagyná.Azt az anekdotikus érvelést meg hagyjuk, hogy pofára esés közben
a sisak miatt tört volna ki a nyakad. Hogyne. Autóból is van, hogy a
kirepülő utas éli túl egyedül a kasztni palacsintává zúzódását... csak
hát ez talán az esetek egy ezrelékében történik így, a maradék meg
azzal végződik, hogy az öv megvédte volna: sajnos nem használta... -
ρσгτσ
őstag
válasz BerserkGuts #19300 üzenetére
A sisak arra való, hogy esésnél, balesetnél csökkentse a fej- és arcsérülések kockázatát. Nem véd meg mindentől. Ezt kellene megérteni hittérítés helyett.
Akinél pedig a sisak hamis biztonságérzetet nyújt, az egyáltalán nem való az utakra. Mert annak a fejében sincs rendben minden. Ez olyan, mintha azt mondanám a biztonsági öv miatt megyek 100 -zal 60 helyett.
Aki nem akar sisakot hordani ne tegye. Nekem aztán édes mindegy. Azt viszont ne akarjuk már megmagyarázni, hogy aki hordja az hülye. Mert kb. már ott tartunk.
Szerk.:
Egyébként én azt gondolom, hogy nem a rollerezők száma a legfontosabb. Hanem az, hogy akik ezeket az eszközöket használják, biztonságosan és a szabályoknak megfelelően közlekedjenek. Függetlenül attól, hogy sisakot vesz -e vagy sem.Felőlem aztán bárki összetörheti magát, de ne veszélyeztessen másokat.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Reggie0
félisten
válasz BerserkGuts #19295 üzenetére
Mindig van olyan hulye, aki meg akarja magyarazni, hogy ami ved az igazabol nem is ved. Ezek az emberek olyanok a kozlekedesbiztonsagnak, mint az antivaxerek a pandemianak...
-
Casseius
tag
válasz BerserkGuts #19318 üzenetére
Találtam jó pár statisztikát és kutatást, mindegyik EGYÉRTELMŰEN állítja hogy a bukósisak jelentősen csökkenti, csökkentené a komoly sérüléssel járó balesetek számát, továbbá azt is hogy a rollerrel történő balesetek nagy része a fejet is érinti továbbá hogy a biciklis esések teljesen más kategóriába esnek az eszközök kialakítása és a vezető elhelyezkedése miatt, tehát hiába van az embernek kerékpáros-motoros tapasztalata a roller teljesen más, összehasonlíthatatlan.
Példának okáért egy ilyen kutatás, de van jó pár ugyanezzel az eredménnyel. [link]
Don't Worry, Be Happy
-
Reggie0
félisten
válasz BerserkGuts #19318 üzenetére
Es mit szamit, hogy hany eves vagy? 50 evesen is lehet valaki hulye.
"Nézzél utána inkább a statisztikának hány halálos roller balesetben segített a bukó sisak mielőtt hipotézised igazolod vannak jó statisztikák utána lehet járni én nem fogok segíteni arra ne várj."
Meg a kerdest se tudod feltenni ertelmesen. Ha egy baleset halalos, akkor eleg valoszinu, hogy a bukosisak nem segitett ilyen vagy olyan okbol. Mert ugye a halalos baleset azt jelenti, hogy meghalt a delikvens. Vagy szerinted a halal volt a segitseg? Logika 101.
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz BerserkGuts #19328 üzenetére
Komoly érveid vannak, pont mint egy 12 éves szellemi fogyatékosnak, az hogy ez a szintet sikerült 50 évesen megütni, külön megmosolyogtató
Don't Worry, Be Happy
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen