Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    félisten

    válasz FollowTheORI #6946 üzenetére

    "Egyszerűen nem akarja elengedni a világ a belső égést."

    Világ az mi? Szerintem az emberek 99%nak nincs robbanómotor fétise. A 99% simán elengedi. Az 1% akinek meg kell a "hang", a váltás a nosztalgia... az 1%.

    "Olyan technikát kell venni ami bírja továbbra is az évtizedeket meg a százezer kilómétereket, azért vannak (és lesznek) ilyenek még... pl Toyota."

    10+évesen indul a rozsda. Küszöb, sárvédő ív, acél vezetékek, üzemanyag betöltő nyílás, csavarok... 15évesen ha csillagarázsos volt, nem volt kiöntve küszöb üregvédővel jó eséllyel lehet küszöböt cserélni. 20évesen többit. 20éves kor fele ami gumi mind szépen berepedezik megadja magát. Lehet cserélni. Elektromos vezetékek szigetelése detto. Ami szövet, szivacs, ülés fejtámla kopik, porlad. Ha nem magadnak csinálod, nem nézel bontót nagyon gyorsan GTK lehet mert az alaktrész+rezsióradíjak egekben.
    Az egyik hanem legjobb ezen a vonalon a Toyota bár gondok, szar szériák ott is vannak bőven. Mennyi 20+éves Toyotat látsz napi szinten rohangálni?
    [link] 8éves csillag garázsos yaris alja. Ha anno 2015ben nem öntöm ki küszöbot üregvédővel ... most 17évesen lehetne küszöböt cserélni. 250-300.000Ft.
    A piac nagyja céges meg lizing. 3-5évente csere. Leszarják. Tapossák. Kötelező szervíz utolsó pillanatban. Hamár magánban is hány embert ismersz aki odafigyel a fenti ruzsdára? 1%? Kevesebb? Na annyi "jó" állapotú 20+éves rohangál az utakon.
    A magyar autó átlagéletkora közben 15+év.

    "Mert ami nem ilyen lesz, az eladhatatlan lesz ..."
    Hány %ra teszed a problémás DI, DCT, DPF.... autók arányát? 70%? 80%? És a nagyja céges/lizing nem kímélték taposták. Érdekes világ jön az nem kérdés.

Új hozzászólás Aktív témák