Új hozzászólás Aktív témák

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz dnelb #24085 üzenetére

    En is jarok autoval. Es pont azert szeretnem, hogy az autozas dragabb legyen, hogy az autozas erdemben vegezheto tevekenyseg legyen. Jo 15 eve tok jo volt autoval kozlekedni Budapesten, elsosorban azzal osszehasonlitva, amilyen azota lett. Ugyan harom eve napi szinten nem vezetek Budapesten, de azert az sokat elarul nekem, hogy ha Egerbol odamegyek, akkor az ut fele idoben Budapesten telik el, hacsak nem hetvegen, vagy ejszaka megyek. Ebbol arra merek kovetkeztetni, hogy legalabb annyira szar, mint 3 eve. Akkor en fogtam es at is szoktam a BKV-ra. Konkretan gyorsabb es kenyelmesebb volt. Nyilvan ehhez az is jol jott, hogy az uj munkahelyem egy jarmuvel megkozelithetove valt. Bar utana meg koltoztem varoson belul, akkor mar ket jarmuvel kellett menni, de nem tertem vissza az autora. Es nem bantam meg. Most meg foleg gyalog kozlekedek, autoval akkor, ha valamit akarok Budapesten.
    A kornyezeti hatas meg hatalmas problema az autoknak, meg akkor is, ha pontosak a szamok amiket irsz. Ugyanis az autok lokalisan szennyezik a kornyezetet elsosorban, egeszsegugyi karos hatasukat a felhasznalas helyen fejtik ki. Ez a resz kapasbol hatalmasat tud javulni, ha no az elektromos verdak aranya. Szoval de, ha eltunne az osszes benzin/dizel szemelyauto, azzal lokalisan hatalmasat javulna a levegominoseg. Bar Budapesten belul a hajok is nagy problemanak tunnek ilyen szempontbol.

    I am having fun staying poor.

Új hozzászólás Aktív témák