Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz
Intruder2k5
#3899
üzenetére
Köszönöm, veszek!
Márc 11-én rendeltem a szerszamkell.hu oldalról, de csak a várakoztató emaileket kapom.
-
VágásiTibi
újonc
Köszönöm a tippeket, a dugattyú jól volt benne, a szimeringek újak voltak, de most kap egy másik fajtát, kicsit mintha túl feszesek lettek volna, illetve políroztam a hengeren és kap egy új gyűrűt is, a gyárinak a hézaga talán már túl nagy, aztán hátha lesz v.mi. A rejtély még mindig az, hogy szétszerelés előtt tökéletes volt.
-
Peti66
senior tag
válasz
VágásiTibi
#3893
üzenetére
A dugón a nyíl a kipu felé mutatt? Ha ez ok akkor megfújnám kompresszoral 1-2 bar-ral fentről sűrű szappanhabbal újra nézném a szimeringeket alaposabban.ja,zárt fojtószelep állásban...+gyűrű hézag,pozició
Üdv. Peti -
csiga8
senior tag
Bíró Árpádhoz tud valaki elérhetőséget?
Vennék tőle valamit, de nem érem el. -
regener
veterán
Eddig minden szép és jó volt, most viszont folyamat lefullad, lehet nem kap elég levegőt, de a karburátort állító csavarhoz nem férek hozzá, amit rendeltem netről kulcsot pedig persze pont nem jó, igaz pont nem szerepelt a listában, de hátha alapon bepróbáltam.
A szervízben azt mondták direkt nem általános kulcssal lehet állítgatni, csak ez ilyen hogy tegyük fel munka közben elállítódik valamitől és meg vagy lőve, mert viheted szervízbe, lévén ilyen szervízszerszámot nem árulnak a márkaboltban sem... Remek

Így most bekerült a helyi márkaboltba egy kis karbantartásra.
Esetleg valaki talált már jó szerszámot a célra?Rokonnak az 565-ös nagyobb tesója van, az meg magát állítja már (vagy mi a szösz) így ő sem tudott mit mondani.
-
gyulank
addikt
Solo 621-hez (19. oldal) milyen reszelő kell, szétrepedt az olajkupakja, azt sem tudom, honnan szerezzek, és van ilyen 2 hengeres reszelő sablonom, amin van egy kihajtható rész, amin vannak lyukak, meg rá van írva, hogy kemény fa, meg nem kemény, és nem tudom, hogy kell használni. És van hozzá 4mm-es reszelő.
-
Peti66
senior tag
válasz
VágásiTibi
#3891
üzenetére
Szia Tibi! A dugattyút levetted a jajtókarról ?
-
VágásiTibi
újonc
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni: vettem egy szép, gyári állapotú Jonsered 2050-et. Brutál kompressziója volt, gyári elko dugattyú/gyűrű, hengeren még látszott, hogy nincs is még bejáratva. Nagytakarítás, szétbontás után, új csapágyakkal szimeringekkel összeraktam (+impulzuscső,benzincső, membránszett). Jelenleg három tankkal, kb 33-as keverékkel ki lett már járatva belőle, abból az utolsó vágással, az elsők csak egy helyben alapjáraton. A motor ezek után is szorul, kevesebb olajnál melegszik, a jó kis szaggatós kompresszió eltűnt, nagy nehezen ,,áthuppog" csak a dugattyú berántásnál. A dugattyút óvatosan 2t olajjal dörzsi szivaccsal letakarítottam az elején, illetve a gyűrű alatti kormot egy törött ugyanilyen méretű gyűrűvel óvatosan kikapartam. Nem tudom mi a baj, több testvérét (2041, 2045) és rokonát (HQ 40, 45) rendbe raktam már így de eddig nem volt velük gond.
Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv.:Tibi 
-
Fureszeslali
újonc
Ez az árpi csatornája?
[link] -
Dolmar ps420
lelkes újonc
Sziasztok! Pár órás használat után mi okból telhet meg mocsokkal a karbiban az a pici szűrő?az impulzus cső lecsúszott menet közben,ott esetleg bejuthatott a mocsok?
-
Tibor_560sec
aktív tag
Ha ures a tank kitudod razni belole elmeletileg olyan hosszu a gumicsove , hogy pont ki esik a szuro ... bar tipusfuggo
Kell legyen korulotte egy vekony szivacs/filc reteg .
Takaritani eloszor mindent benzinnel utana forro hypos ultras viz
olbites szaritas .Lanc es vezeto nelkul alitsd be az alapjaratot/vegfordulatot ha igy megy akkor kitudod zarni hogy esetleg csapagy/szimering cseres-e .
-
seger
addikt
válasz
Tibor_560sec
#3886
üzenetére
Úgy tűnik összeállt a dolog. Szétszedtem, kitakarítottam, összeraktam, és indult, kissé nehezen, de most levettem az üzemanyagszűrőt és segített. Egy rántásra indul, és szépen jár. Nem dadog. Holnap próba...
Üzemanyagszűrőt hogyan lehet kitakarítani? Tiszta benzinnel?
Köszi a segítségeket! -
Tibor_560sec
aktív tag
Hat az az igazsag sok minden lehet ...
Uzemanyag szurot atnezni kimosni nem falsot sziv vagy egyszeruen csak koszos
Nagy altalanossagban mindig tisztitas kozben talalod meg a hibat is.
Lepucol szetszed lepucol osszerak proba pucol proba![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Inditasi metodus hidegen , szivatot kihuzod kettot rantasz szivatot visszatolod es amig a gyertya tiszta siman kell induljon a harmadik rantasra , persze ha minden mas idealis.Egy kicsit olajosabb keverekkel probald meg elinditani es az oldalan a levego csavaral jatszani
-
seger
addikt
válasz
Tibor_560sec
#3884
üzenetére
És csiga8
Köszönöm a válaszotokat. Kicsit tudtam vele foglalkozni ma. Alapjáratot visszább vettem, így a lánc nem mozdul csak ha adom a gázt. Viszont pár vágás után lefullad. Mintha elfogyna az üzemanyag, és csak úgy indul, ha szivatót kihúzom majd berántás után egyből visszanyomom. Akkor megint ketyeg, és pár vágás után megint fullad. Üzemanyag szűrőt fogom most délután megkeresni, első ránézésre csak bontás után férhető hozzá.
Üzemanyag keveréket első perctől 4L 95-ös benzinhez 1dl olajat rakok -
Tibor_560sec
aktív tag
A keverekkel lesz gond elsosorban szerintem.
En 5 liter 95 benzinhez 2 - 2,5 dl favorit 2T tipusu olajat ontok , ilyen arannyal jo az eges .
Az oldalan vannak az allito csavarok az alapjarat/vegfordulat meg a levego ott tudsz allitani .
Levego szurot kornyeket erdemes tisztantartani minden 10 uzemora utan , meg ott van a szivato azt is nezd meg hatha kiugrott a nutbol ami vezeti .Nekem most az olajszivattyu allt be nem olajoz vagy csak az a muanyag fogazott persely nyalodott el a csillagkerek alatt ...
Gyertyat ki kell tekerni es bekell tomni rongyal mig megnem szorul a dugattyu , utana le lehet verni a rogzitest , ez a barbar modszer de mukodik ...
-
seger
addikt
Sziasztok!
Kínai láncfűrész-el kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Mitől van az, hogy beindítás után gázadás nélkül elkezd menni a lánc. Növekszik a fordulat, majd lefullad.
Gázadásra gyakorlatilag egyből lefullad.
Otthoni célra vettem 5 éve, nincs vegyeskazán, csak házvásárlás miatt lett véve, mert az udvar borzalmasan nézett ki, így kikellett vágnom pár fát. 1 évet állt a gép, most még lenne 3 fa amit kinkellene vágnom, és utána jöhet a fa telepítés, ahogy mi szeretnénk. Ezt a 3db fát kellene kibírja a fűrész.
Szerintem üzemanyag baja van, de nem vagyok hozzáértő.
Tudnátok segíteni? Levegőszűrőt kitakarítottam.
Erre kis munkára nem vennék másik gépet.
Köszi ha van tanácsotok. -
csiga8
senior tag
válasz
Dolmar120Si
#3879
üzenetére
Ez lesz a harmadik henger, amit csinálok, de pattogzás nincsen nálam.
Sajnos még mintám sincs, de talán ez a 372-es henger korrektebb másolat.Most csinálom az átömlőket ( amikor van egy kis időm, mert most is megyek melóba) és a hengeren lévő egyik felömlő rést ( próbaképp) gond nélkül felfelé lemartam 1 mm-t, igaz nem olyan egyszerű, mert sz.r hozzáférni. ( azokkal az eszközökkel, ami nekem van)
-
Dolmar120Si
újonc
Én is ezt tapasztaltam.
Van egy jelenség a güde kínai fűkasza és láncfűrészeken, hogy szándékosan csökkentett kipufogó keresztmetszettel van rajtuk henger. Ettől a kompresszió olyan brutál, hogy töntkreteszi a berántót. A motor teljesítménye kisebb. Nyomatékos, de nem pörög annyira, ez fűkaszánál, nem is olyan nagy gond, de láncfűrésznél nagyon gáz. A piacinál jobb henger, de ilyen, emiatt bontani kell, cserélni vagy portolni.Ez a dolog az utángyártott hengerekkel is. Lentebb teszik a kipuffot, ettől tovább tart a sűrítés, és élvez a paraszt, hogy micsoda kompressziója van. Teljesítménye meg nudli.
Ezért nem kell bedőlni a nikasiles utángyártott hengernek. Portolni kell, de a nikasilt nehéz. Ha van is gyémántos gyorsmaród, nagyon könnyen felszedi a bevonatot, egyáltalán egy kicsit sem szabad befelé forognia a marásban, nagyon figyelni kell.
Így toltam el egy DMT hengerszettet a S 028-ra. Csak a kis gyűrűtámasztó nyelvről jött le a bevonat a szívóportban, kuka lett a 30e ft-os henger - egy határ szar annyiért.
Nyitott felömlős hengereket sokkal jobb minőségben tudnak gyártani az olcsó tartományban -
ladislass
csendes tag
Abban tud-e valaki segíteni, hogy Stihl MS170-nél hol lehet állítani, mennyi olajat használjon? Túl olajosnak tűnik működés közben. Köszi!
-
csiga8
senior tag
válasz
Husqvarna340
#3871
üzenetére
A T csavaron ( alapjárat) egy picit tekerj befelé, hogy picit emelkedjen az alapjárat.
Az L csavaron piciket 1/8-ot szintén befelé. Próba hidegen és ,elegen. Meglátod jobb lett-e, ha nem , még egy 1/8-ot csavarj majd befelé.
Ha nem javul, nem beállítási probléma.
-
Lacuss20
senior tag
válasz
Husqvarna340
#3871
üzenetére
Nekem ugyanez volt, elvittem szervìzbe beállìtották a gépet rendesen és azòta jò.Ettő függetlenül a tiednek lehet az a baja amit ìrnak.
Membrán dolgot megtudod simán csinálni magadnak is otthon. -
Dolmar ps420
lelkes újonc
link talán elèg lett volna egy 30 as lap is :D -
kopepe
aktív tag
válasz
Husqvarna340
#3871
üzenetére
Talán főtengely szimering,pár ezer forintos tétel.Vagy membránszett.
-
Husqvarna340
újonc
Sziasztok.
Olyan problémám lenne hogy a 340-es Hq-m hidegen szépen indul, jó az alapjárat semmi gond nincs de kb 3-4 perc múlva mikor már meleg akkor menet közben leáll, nincs alapjárat. Ha újra inditom és huzgálom a gázkart akkor működik lehet vele vágni, szép hangja van de ahogy a gázt elengedem leáll.
Még nem volt időm szétszedni de ti mire gondoltok mivel vagy mikkel lehet a probléma? -
csiga8
senior tag
válasz
Dolmar120Si
#3867
üzenetére
Valami olyasmi.

A kínai henger már itthon van, kéne minta. Az lenne az alap, ami a gyári, és még egy pici plusszt is tennék rá.

Az MS660-nál is akár több mm eltérés van a hengerek rés helyzeténél, ami rengeteg. Ha azokat "visszaigazítod", az öntési hibákat, felületet simára varázsolod, ( mert az is katasztrófa) kb gyári teljesítményű hengert kapsz. A bevonat az úgy ahogy még jó is rajtuk. Kínaiban nem a henger, a dugó a gyenge pont.
Nagyjából ennyi a trükkje. Van kínai "bontatlan" hengerem, majd teszek róla képet, ha akarod, hogy pl a szívórés felső éle kb 5 mm-el van lentebb a kínain a gyári Stihl hengerhez képest. Már 1 mm is sok, az öt meg bődületesen sok.
A 372-re visszatérve. Kínai henger lenne megpiszkálva, azt dobnám egy 365-ös testre.
Hobbi, úri huncutság, nem több.
-
Dolmar120Si
újonc
válasz
Intruder2k5
#3854
üzenetére
Egy csöppentés üveglapra belőle. Elpárolog. Ha marad utána folt, akkor van benne olaj.
-
Kolty
aktív tag
válasz
csabika11
#3865
üzenetére
Bizony senki....
Nem egyszerű a döntés. A Haina márkát nagyon nézegettem először, több köbcentisnek is írják mint a Hechtet. Valamint ezt írja róla a szerszamx: "A Haina egy új fejlődő német márka,"
olcsón is adja a szerszamx a többi üzlethez képest. Aztán utána olvastam magának az áruháznak nem egy nagy megelégedéssel vannak iránta a vásárlók. Hat találatot is hoz ebből a fűrészből: [link] Nem tudom hol van a kutya elásva......
Aztán van még Stiga, Al-ko, Riwall, Hitachi amit még esetleg meg is tudnék fizetni.
Ezekről kevesebb rossz tapasztalatot lehet olvasni. Nyilván el se adtak belőlük annyit mint a Hecht.ből, így kisebb arányban vannak a negatív kritikák. Hechtel is vannak érdekes tapasztalatok. Beszéltem több garis szervízzel is, olyannal akik korábban szervízelték, most már nem. Nagyon megoszlóak a vélemények, tapasztalatok. -
csabika11
csendes tag
Látom, senki nem válaszol. Tanácsot nem tudok adni, mert nincs összehasonlítási alapom. Nekem egy Hecht van, évi kb. 10 L benzint ha elhasználok vele. Soha, semmi gond nem volt vele, 2-3 rántásra mindig indult akár a több hónapos keverékkel is. Nekem az egyik kedvenc láncfűrészem.
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok.
Még mindig felső markolatos fűrész vásárlását tervezem.
Érdeklődnék, hogy ki, milyen típust ajánlana, választana?
Max 70.000.ft.ig.
Köszönöm. -
abdulka1
őstag
válasz
simlisgumis
#3862
üzenetére
Nagyon köszönöm, sok olyan infót találtam benne amire nem is gondoltam.
-
kemenylegeny
csendes tag
válasz
ladislass
#3853
üzenetére
Trabantos időkben a papír próba volt a megoldás, hogy van e olaj a benzinben. A4-es, papírzsebkendő, konyhai papírtörlő jó hozzá, fehér legyen. Cseppentesz a papírra az üzem anyagból, ha van benne olaj a foltja megmarad. Fényfelé fordítva látszik az olaj nyoma a papíron miután elpárolgott a benzin. Kb. 10 perc, ha fújod hamarabb. Csinálhatsz próbát olyan keverékből amit te készítettél, hogy lássa a szemed mit kell keresni. Az olaj mennyisége is jól lekövethető a hátrahagyott folt méretéből. Fecskendővel, kiskanállal kimérni a papírra, ne nedvszívó felületen legyen a papír.
-
csiga8
senior tag
Ha van valakinek gyári ( Mahle) Husqvarna 372XP ( nem az x-torqos!) hengere, ami kuka, már nem használható, érdekelne.
Lényegtelen mennyire karcos, húzott, stb, ami a lényeg, hogy gyári legyen és pontosan kimérhető legyen a hengeren a rések mérete, helyzete. Nem gépre kell.
Ha van hozzá ( rossz) dugó, még jobb.
-
isti732712
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy fűrész, nemrég átesett egy kuplungharang cserén és kuplung cserén, javítva lett és cserélve az olajzó cső olajpumpa csigával, kapott vadi új karbit! A jelenség vágás közben gondol egyet és fulladozik leáll. Mi lehet a gond? Benzinszűrő? szimering? Szikra van. Vágtam kb 10 karikát és elkezdett fulladozni és leállt, utánna már be sem akart indulni, alapjárat hidegen jó melegen ingadozott, karbit belőttem ahogy kell már amennyire így ezt lehet.
Köszi mindenkinek!
-
válasz
Juhász Imi
#3855
üzenetére
Az a mennyiség ami bele van keverve, nem fog látszani, főleg ha nincs ugyanabból a benzinből keveretlen minta is, amihez hasonlítani tudod. Ez így elég kockázatos...
-
Juhász Imi
újonc
válasz
Intruder2k5
#3854
üzenetére
Az arol 2 t nek piros színe van. Annak látszani kell a benzinben. A másik lánckenő olaj lehet, ha jól néztem. Ott feljebb valaki rá kérdez a karburátor beállításra. Az 1,5-1,5 kiindulásnak jó. Utána a géphez kell állítani, mert ez egy átlagos érték. Az alapjárati beállításnak szép egészséges hangja legyen, és érdemes közben gázfröccsökkel tesztelni. A magasfordulatit teljes gázon a legmagasabb fordulatra állítani. Utána kifelé tekerni, hogy recsegő hangja legyen a kipufogónak. Akkor jó, ha vágás közben elmúlik a recsegés, kisimúl a hangja. Minden esetben érdemes üzemmelegen, vágás közben korrigálni.
-
-
ladislass
csendes tag
válasz
Intruder2k5
#3852
üzenetére
Köszi az infókat! 100-as benzinhez is gondolom ugyanígy keverjük?
Azt valahogyan tudom-e ellenőrizni, hogy egy kannában lévő benzin tartalmaz-e adalékanyagot? Találtam külön kannában benzint is, de nem egyértelmű, hogy az csak sima benzin vagy adalékkal kevert. -
válasz
ladislass
#3851
üzenetére
Szia!
A 2T olaj jó láncfűrészbe is, a kúton vásárolható 95-ös benzinnel kell keverni, a fűrészhez előírt arányban. Ez tehát nem lánckenőolaj, hanem kétütemű motorolaj. És igen, ez kellett a Simsonba is, sőt a Trabantba, Wartburgba és a Barkasba is. Meg még sok minden másba is...
-
ladislass
csendes tag
Sziasztok! Hagyatéki tárgyalást követően az alábbi megkezdett olajokat találtam a családban:
MOL Arol 2T és Granit Quality Parts Mineral (saw chain adhesive oil)
Ha jól tippelem, az utóbbit lehet használni láncfűrészbe lánckenő olajként, az előbbi viszont nem egyértelmű? Lehet, hogy régi Simson motor adaléka lehetett, benzines láncfűrészbe nem való ugye? -
-
Stop & Go
csendes tag
Sziasztok. Kínai láncfűrészem van. A karburátor beállításával adódott gondom. Láttam videón, ahol javasolják, hogy mind az L (low speed) és H (high speed) csavart 1.5 re kell kitekerni, a T csavart pedig koppra be. Na én mikor ezt megcsináltam alapjáraton alig ment. Majd megfulladt a benzintől. Szóval most úgy leltem meg a legmagasabb fordulatot alapjáraton, hogy 1.5 től betekertem 3/4 et. Utána még egy negyedet vissza, hogy ne legyen szegény a keverék. De akkor is úgy jön ki, hogy az L csavar 1 re van kitekerve. Az normális így? Videón láttam, hogy 1.5 re mikor kitekerte alapjáraton pörgött mint az állat. Nekem pedig nem. A H csavart pedig 1.5 ön hagytam,mivel ott volt a legmagasabb fordulat. És onnan számolva ismét kijjebb tekertem egy negyedet. Szerintetek jó így ez a beállítás? Nem baj, hogy az L csavar csak 1 re van kitekerve. Nem lesz neki így szegény a keverék?
-
Juhász Imi
újonc
Sziasztok! A primerpumpának nem szabad felkeményedni. Szerintem rosszul kötötted vissza a benzincsöveket. Az egy csavaros fedél mellé megy az a cső, amin a szűrő van. A négy csavaros fedél melletti csonkot kell összedugni a primerpumpa rövid csonkjával. A pumpa hosszú csonkjáról vissza a tankba. A fuvókákon nem kell benzinnek jönni pumpáláskor, azzal csak kiszívod a levegőt a karburátorból. Magyarán légteleníted a könnyebb indítás érdekében. A karburátorban csak a tűszelep előtt van nyomás. A motor szívása, megszívja a benzint. Az leszívja a membránt, a membrán nyitja a tűszelepet. Használat közben a membrán beáll egy úszó álapotra. Csak annyi benzint enged be amennyit kiszívott a motor. Az tévhit hogy ott nyomás van!
-
ladislass
csendes tag
Sziasztok! Az alábbi gépről hallott már valaki, valami tapasztalat? A teljesítményéhez képest túl olcsónak tűnik... Házkörüli munkákra kellene.
Kraftech Germany 73ccm 5,8Le benzines láncfűrész -
Kolty
aktív tag
Sziasztok.
Felső markolatos fűrész vásárlását tervezem.
Érdeklődnék, hogy ki, milyen típust ajánlana, választana?
Max 60.000.ft.ig.
Köszönöm. -
Peti66
senior tag
Urak kéne egy kis help! 3/8-os mélység határoló reszelő acél sablont jó minőségben hol keressek?
Olyat keresnék, ami sík acéllemez,kombinált is jó,,csak nem U hajlítású.
-
Btamas81
csendes tag
1. Nincs tömítés, hőálló paszta kell.
2. Nem kell a primernek benzint löknie. Annak annyi a dolga, hogy a karbit feltöltse benzinnel. A karbi felől kell szívnia, a tank felé nyomnia a primernek.
Nehéz innen megmondani, hogy el van e dugulva a karbi, de mivel írod, hogy beöntésre sem indul, én máshol keresném a bajt.
Kapd szét nyugodtan, nagyon egyszerűen szerelhető gép. Youtubeon találsz videót, partner 351 néven keresd. -
csiga8
senior tag
Láncolajzás, olajban áztatásról volt szó nem régiben. Volt róla vita. Nem szóltam bele, mert nem votl képem, de ma direkt lőttem egyet.
Nem áztatom a láncot, de plusszban olajzom. A láncot (okat) így is, úgy is meg kell reszelni, eddig semmi nem változik. Előtte eltakarítom a lapot, visszateszem a láncot és úgy élezem őket.
Reszelés után 20 ml fecskendőre tett tűvel, ( a tűt pl flexel elvágom ) a lap felső részén szépen végighúzva a tűt megolajzom. Sok olaj nem megy rá, a teljes hosszon kb 10 mp alatt végigmegyek, majd kb 10 mp pihi. Ennyi idő alatt el is "tűnik" az olaj. Ahol abbahagytam, onnan a szemet teljesen hátratolom, majd ismét végig olajzom a teljes hosszt. A harmadiknál általában körbeértem.
Így szoktam visszatenni a láncot dobozába is, és így hagyom a gépen is. Általában 5W40, esetleg 10W40 olaj van itthon, teljesen tökéletes. A következő felhasználásig bőven van ideje felkúszni az olajnak csúszó felületekhez.
-
Masooo
aktív tag
Arra jutottam szétszedem az egészet de van két elég alap kérdésem.
1.: Amennyiben szétkapom a blokkot, mert itt 4 csavar kijön alul akkor azzal a blokk ketté is van szedve, most amennyiben ezt szétkapom és összerakom, kell e tömítést tenni a teknő és a blokk felső része közé, mert ahogy nézem ott nincs ilyemi, tehát csak a csavarok szorítják össze a blokkot és lehet, hogy ott pl lelép az üzemanyag is meg ez nem kicsit veszélyes is ha így van.
2.: Amikor a karbiba bemegy az üzemanyag és eljut mindkét oldalra akkor a primer megnyomásakor minek kellene történnie. Van ugye egy porlasztó kis réz akármi ami beküldi a naftát a levegővel a blokkba. Ez a porlasztó rész a primer megnyomására kell hogy kilökjön némi benzint a karbi középő részébe a levegő útjába vagy ez csak működés közben a létrejövő nyomás hatására történik meg?
Az érdekel, hogy bár át lett fújva a karbi is és ez a porlasztós rész is viszont óvatosan és nem tudom fennállhat e esetlegesen még vmi dugulás itt.+1: a fecskendővel befecskendezett üzemanyag a gyertya alá kerülése után elpályázik onnan, feltételezem lefolyik így arra jutottam, hogy a gyűrű is ludas lehet a dologban ha ez nem tekinthető normálisnak.
-
Peti66
senior tag
Szia! Én úgy kezdeném,hogy szigszallag le,pipa le,gyantás zsugorcső végig+ a gyújtóegység csúszósaruját is levédném.Látszólag ugyan,de nagyon közel van a másik polus lemezéhez.Ha ez megvolna akkor ahogy írták is,kapcsoló csere.A gyújtókábel tövét is meg keném szilóval ,ott a gyakoribb az áthúzás.
-
Masooo
aktív tag
Amikor tekergetem a kereket és a dugattyú megy fel és le de nincs benne benzin, szépen jön ki a gyertya lyukán a levegő, persze ez nem jelenti hogy nem lehet gond amit mondasz. kiveszem a gyertyát, betolok majd neki 20ml benzint és letakarom majd a gyertya részét egy átlátszó valamivel és meglesem lefolyik e. Amennyiben lefolyik akkor kopás és ez lehet a gond oka? Egy komplett dugattyúház 5000 kb hozzá.
-
-
Masooo
aktív tag
Sziasztok
Tanácstalanságom okán írok ide, bár tudom, hogy valamit távolról gyógyítani nem olyan könnyű, de minden ötlet és elmélet hasznos lehet.
Adott egy ikra 3940 (nem nem kínai, ez egy elektrolux gyártmány made in usa termékként született, és kapható ez a gép partner 351/352 és még mccullock név alatt is).
Kissé elhanyagolták mikor hozzám került, indult akkor, 2 fáig jutottam vele majd leállt nem oly régen. Szétbontottam, egy takarítás nem árt neki ugye. walbro karbi van benne, ebben cseréltem mindent amit lehet, és körötte is a tömítéseket. Át is lett fújva kissé és a benzinszűrő is cserés természetesen. Van primer, de az nem sérült, a gumi ép nem ereszt, viszont minden fontosabb benzinvezeték törött volt vagy elfáradt valahol, ezeket is cseréltem.
--Itt jelenség, hogy a primer nyomkodására az 3-4 művelet után felkeményedik., eezt korábban nem tapasztaltam.A tisztogatás és a karbi feljavítás valamint a gyertya kicserélésén kívül más nem történt első körben. Szikra van.
A gépezet viszont nem indul.Fecskendeztem üzemanyagot a gyertya alá is, de semmi, és maga az anyag is eltűnik ami talán normális dolog, 8-10 rántás után legalábbis a gyertya kivételekor már nem volt egy kis anyag sem a dugattyún.
Ebből arra következtetek, hogy nem feltétlen üzemanyag ellátási gondok vannak, mert akkor legalább köhögött volna mikor megkapta a gyertya alá az anyagot.
Valami ötlet esetleg? -
Btamas81
csendes tag
válasz
Btamas81
#3821
üzenetére
https://kertmotor.hu/product/mtd-mcculloch-alko-csillagkerek-kuplungdob/01-000001-1250
Rosszul emlékeztem, 2000ft
-
kopepe
aktív tag
válasz
Dolmar ps420
#3810
üzenetére
Igen,a kipufogó kattog,kezd kiégni(jó értelemben,nem úgy mint egy izzó)
Hajtsd meg újra a gépet nyugodtan! Volt már szó a katalizátorokról,mondanám hogy olvass vissza,de nincs hova......sajnos! -
isti732712
aktív tag
válasz
Dolmar ps420
#3810
üzenetére
Ha katalizátoros akkor azt hallottad pattogni, jellemző rá. Ez természetes, mivel a katalizátor belül izzik így növelve a káros anyag kibocsátás normákat, azaz kevesebb káros anyag jut a levegőbe. Ha katalizátoros....
-
lemmy71
őstag
válasz
Dolmar ps420
#3810
üzenetére
Lehet hogy csak a kipufogó igazodik vissza ahogy hűl, nekem anno az xp -ben a kipufogó terelő lamella volt félig eltörve és amikor leállítottam az is kattogott. Amúgy ha jól meghajtod célszerű kicsit még járatni hogy visszahűljön, nem pedig tűzforrón leállítani.
-
Dolmar ps420
lelkes újonc
Srácok,nèmi segítsèget kèrnèk.tegnap megjárattam a gèpemet,mèretèhet kissè talán túl is feszíthettem a húrt..leállítás után hallottam pattogó,kattogó hangot.túl hevülhetett?
-
noobfx
csendes tag
Üdv! Egy régi kínai láncfűrész az alany, és a gyújtás kapcsoló nem állítja le a fűrészt. Mi lehet a gond? Szétszedve a kapcsolót, egy sima csúszka az egész, ami off állapotban van zárva. Jó ez így? Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Ingatlanos topic!
- Robotporszívók
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Call of Duty: Black Ops 7
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fapados Biostar alaplap érkezett
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv.:Tibi 
olbites szaritas .
Membrán dolgot megtudod simán csinálni magadnak is otthon.

Ez, anyira nem komálja a nagyfeszkót.Amikor visszarakod a burkolatot közelebb kerül a bordához...Ott húzhat áttal.De a képen is látszik,hogy alul a gyújtókábel pörkös.

