Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz
Btamas81
#4104
üzenetére
Nyilván nem a láncon fog elmenni.
Várok még egy visszajelzést egy Oleo-Mac ről, ami 50k körül lenne, de nem tudni, hogy 510 vagy 560. A hirdetője nem válaszolt még. Ami instant lenne, az a fenti CS380.
Btw. Tudom, nem szaküzlet, de beugrottam a családnak pár apróságért az Auchanba, és ha már itt voltam, megnéztem a fűrészeket. Oregon ásványi lánckenő olajat, és valamilyen Hardtoil márkájú, Super2T nevű motorolajat (a doboz szerimt láncfűrészekhez és fűkaszákhoz). Ezek közül használható bármelyik, vagy ördögtől való rájuk nézni is?
Nem kívántam rá, csak megjegyzem, kínálgatnak itt most egy 50 ccm 3Le Hyundai -t is 42 -ért (OBI -ban ugyanez most 32k...), de ezekről azt olvastam, elég kínaiak, és nem feltétlenül a jobb fajtából. -
perge666
veterán
válasz
Btamas81
#4090
üzenetére
Nekem a Flinke 10-15 perc alatt kiürült,nem szerettem azt a gépet.

Más :
1 hete eladtam a Makitával együtt,már csak az MS251 van.
Jövő tavaszra tervezek venni egy picit nagyobbat is csak dönteni,szerintem a 261-271 elég is lenne bőven a 30-40 centis akáchoz. /de kizárólag használtan veszem,250-300-at nem akarok kiadni egy újra /Én úgy érzem hogy kinlódtam eleget a kínai csodákkal,inkább kicsit adok érte többet de tudom hogy az sokáig gép lesz,meg a munka is teljesen más vele.
Erre a télre még van tüzelőm,de jövőre mennem kell az erdőre utánpótlásért,és szeretném ha minél zökkenőmentesebben zajlana le a favágás.
Ezt csak azért írtam le hogy mással is megosszam a tapasztalatomat.
Ha othoni barkácsra kellene szerintem már akkor is egy Husqvarnát vagy Stihlt vennék,hosszú távon megtérül a befektetés.
-
Butcher82
senior tag
válasz
Btamas81
#4090
üzenetére
Kényszer nagyúr tudod, azért ezt én elszoktam osztani két napra és akkor nem kell reggeltől estig vágni, de másnap tudták hozni a hasítógépet, úgyhogy meg kellett nyomni a dolgot és aznap nem kellett altatni sem.
Azt nem írtam, hogy egy tankot végig vágok, csak tankoláskor hosszabb szusszot tartok magamnak és a gépnek is. -
Acheron
őstag
válasz
Btamas81
#4086
üzenetére
Nem vitatkozom ezzel, kb igazad van, főleg azzal, hogy nálam nem lesz kihasználva. ez nem kérdés. Sajnos belső indíttatás, hogy muszáj mindenből az adott körülmények között elérhető lehető legjobbat becélozni, hála az égnek ennek jelenleg nagyon akadálya sincs. Alapvetően hiszek az újabb, jobb nevű valóban jobb koncepcióban, de nem vagyok fanatikus (műszaki embernek tartom magam, észérvekkel meggyőzhető vagyok
)
Egyébként pedig, ahogy most édesanyámnál kell felvágnom egy jó adag fát, úgy lehet, hogy a környéken másoknak is kellhet ilyen szolgáltatás, mit lehet tudni, lehet hamarosan kell egy masszív masina, ami nem ijed meg 5 - 10 erdei köbméter fától
Igaz, akkor már nem egy gép kell, ne legyünk naivak...
-
Acheron
őstag
válasz
Btamas81
#4076
üzenetére
Pesten van, kissé messze tőlem, megnézni nem tudom. Pár plusz képet tudok kérni az eladótól. Nincs levéve a láncvédő tok, így nem látni a vezetőlapot, kopott -e, avagy sem. Külső alapján nehéz megítélni, egy alapos tisztítás és szilikon a műanyagokra csodát tesz a nem túl kopott gépekkel.
Újszerű állapotú Husqvarna 135 (136, 137) inkább 60 - 70 körül van. Meg vannak menve az árak. 136 és 137 akad felújítva és / vagy szervizelve 35 - 45k körül (ezekhez elvileg nem kell hozzányúlni, mármint a normál karbantartáson túl)
Azt nem igazán tudom, a 135, 136, 137 között mi a különbség
-
csiga8
senior tag
válasz
Btamas81
#4070
üzenetére
Gondolom úgy csináltad, hogy a mudult fellazítod, a lendkerék és a mudul közé teszed a kártyát, majd a lendkereket beforgatod úgy, hogy a mágnes része is ott legyen a modulnál, ekkor magára húzza a mágnes a modult.
Ott lehúzod a modul csavarjait. A lendkereket forgatva szépen kijön a kártya is.
A mágnes erősen húzta be a modult?
A gyertyahézagod mekkora? Ezt még érdemes ellenőrizni, de a lényeg, hogy megy.
-
Kiscsőke
aktív tag
válasz
Btamas81
#4045
üzenetére
Felhívtam az egyik webshop-ot ahol árulják/árulták mind a három cikkszámmal, elvileg csak a láncméretnél volt eltérés közöttük. A jelenleg futó 11302000555 1,3-as lánccal van szerelve ami előtte volt az 1,1-es volt.
Ezek gyári Stihl cikkszámok, nem az értékesítő adja a géphez, így tudniuk kellene a különbségeket.
-
Kiscsőke
aktív tag
válasz
Btamas81
#4036
üzenetére
Ha ilyen egyszerű lenne akkor már régen tudnám, de pont a szakkereskedésben nem tudnak rá választ adni.
Mindenkihez:
MS 190 T-hez használati utasítás vagy Manual vagy bármilyen doksit hol lehet találni? Tudom google a barátom, de nem találtam használhatót, csak alkatrész listát. Azokon meg semmilyen gépadat nem szerepel: teljesítmény, súly, ajánlott vezető/lánc típus -
Butcher82
senior tag
-
Z.É.T.
őstag
válasz
Btamas81
#4015
üzenetére
Fogalmam sincs semmiről. Életemben háromszor használtam láncfűrészt, egyik sem saját volt, abból kettő kisebb és gyengébb, egy meg valami drága, profi cucc és az zseni volt.
Most - decemberben - költözöm vidékre, ha 3 évre le van tudva, akkor van 3 évem rájönni, hogy mire van ténylegesen szükségem.
Ebből indultam ki.
És 50k az erre szánt keret. Decemberben költözöm, előre rendelnem kell fát, még ha az előző tulaj hagy is ott pár napra valót, költözés közben/közvetlen utána nem lesz opció használtat vadászni, ami még bizonytalan is, hogy tényleg működik-e.
Így most csak új jöhet szóba.Ezek mentén sem tartod elfogadható kompromisszumnak?
(és még hasítófejszét is ilyen mazsolaként kell vadásznom
) -
-
Btamas81
csendes tag
válasz
Btamas81
#3821
üzenetére
https://kertmotor.hu/product/mtd-mcculloch-alko-csillagkerek-kuplungdob/01-000001-1250
Rosszul emlékeztem, 2000ft
-
batai15
félisten
válasz
Btamas81
#3407
üzenetére
szóval rosszul értelmezel. Rádásul össze ollóztad a dolgokat.
Sorban akkor
Nincs nyomás a tankban: nyomás külömbséget magyaráztam, nem ugyan az.
Benzin nem romlik meg: 100as benzin és ETBE esetén írtam, nem e95
1 hónapos romlott benzin : e95
Nem bántásból, de ha végig olvasod a kommentjeim normálisan , akkor értetted volna miről is van szó .És le írtam. Szó sem volt arról hogy szervizest jobb színben tüntessek fel.
Nekünk nem kell bizonyítani, és mit érdekel ha mucsajröcsögéről valami ember azt hiszi mekkora sutyerákok a szervízesek . ellenben nektek bántja az egótok ha az otthoni barkács embert le nézem. (egyébként nem , csak a nagy átlag tapasztalata azt mutatja inkább hozzá se nyultak volna)
Hidd el örülünk ha elkerülnek minket a mi jobban tudjuk a dolgokat madarak , és ezt semmi személyeskedés nélkül írom. -
batai15
félisten
válasz
Btamas81
#3380
üzenetére
Nem igaz .
hacsak nem olyan gépre gondolsz ami legalább 30 40 éves és már semmi alkatrész nincs hozzá . Minden más blama.
Az is hogy később romlik el.
Meséld már el annak a bácsinak aki 281el dolgozik még mindig fáradt olajat használ és e10et . Szivattyú is jo pár éves rajta mégis működik az olajzás .
Semmi köze nincs a benzinnek a gép élet tartamhoz .
Lehet szerinted így van , nálunk a nagy számok törvénye cáfolja. -
batai15
félisten
válasz
Btamas81
#3364
üzenetére
Nem mondok magamnak ellent. Szimpla túl biztosítás . Inkább úgy legyen alacsonyabb a fordulat hogy több az üzemanyag mint sem úgy hogy kevés . Mivel 2t motorról beszélünk ahol keverék olajzás van ráadásul ilyen fordulatszámon ez hosszútávon jobban védi . Főleg mióta E10 van és az olaj minősége sem mindegy .
L-t meg le írtam .
De nekem édes mindegy , nálunk 40 év szakmai tapasztalat a legidősebb embernek csukott szemmel megold bármit is meg gépész technikusi végzettség is van , nem véletlenül hordanak nálunk gépeket még bpről meg ukrán románok is.Písz.
-
Husqvarna340
újonc
válasz
Btamas81
#3291
üzenetére
Köszönöm a segítséget. Akkor a vezető hossza csak az ami felszerelt állapotban a láncdekli után látható? Elnézést kérek, én azt hittem a vezető teljes hossza, most biztos sokan néznek hülyének de őszintén szólva én szerelgetni szeretek,érdekel de ez a vezető, lánc, osztás téma jelenleg nagyon kínai nekem, bár remélem egyszer csak letisztul a kép mit hogy mivel lehet használni 😊
-
isti732712
aktív tag
válasz
Btamas81
#3227
üzenetére
Hát..... ha igazán nagyon szeretném top-ra felújítani akkor nekem is benne lenne vagy 20 ezerbe, mert még a karbival nem tudom mi van, de ha ott is gond van akkor membrán szett csere... én itt az összegbe a szállítási költséget is beleszámoltam. De........ 35 ezret akkor se költenék rá mert majdnem hogy fizikai képtelenség. Persze nyilván rá lehet, mert ugye miért ne, akár karbi csere akkor csapágyak hengerszett, és akkor marad a szimpla blokk, és főtengelyről még nem is beszélve,de igyekszem költséghatékonyan megcsinálni, erre írtam az előbb meglátom mi lesz belőle, majd ha kész van dobok fel képeket meg videót
-
csiga8
senior tag
válasz
Btamas81
#3219
üzenetére
Valami hasonlót írtam volna, de így már nem kell nekem.

Kínai és kínai közt is nagy különbség van. A kalaposoktól vett piaci - szerintem- a legalja.
Mégis minden kezdőnek kezdésként azt ajánlanám.
Tizenezer Ft-ért tanuló gépnek tökéletes. Mindent megtanulsz rajta - nagyon hamar!
- hogyan kell szerelni.Ne legyen gond egy gyertyacsere, egy kipu levétel. Tanulja meg, hogya karbin az állító csavarok a hozzáértőknek vannak. Tanulja meg tisztán és karbantartani a gépet, légszűrőt.
Tanuljon meg keveréket bekeverni és láncot élezni. Lehet ezzel kellett volna kezdenem.
"Haladók" már kiszednek egy karbit, lehúznak egy hengert, le tudnak szedni egy kuplungot, esetleg lendkereket. Innen már egyenes út a szimering és benzincső cseréhez. És ennyi.
Megtanulja, hogy mi hogyan van benne, hogyan működik. Mire kezébe vesz egy komolyabb gépet, már nem fog alapvető hibákat véteni, megtanulja becsülni a jót., mert lesz viszonyítási alapja.
Viszont skszor kényszerűségből vesznek ilyen gépet, emrt erre van keret.
Ezt is szem előtt kell tartani.Ha pl a Hecht-et kínainak vesszük, részemről kifejezetten ajánlható akár az éves, rendszeres tüzifa összevágásra otthonra.
Ha valaki melót vállal, az már más kategória. Oda gép kell.
-
-
válasz
Btamas81
#3162
üzenetére
És a motorolajnak így kellene folynia? Nem gondolnám.
A motorolaj ki lett öntve belőle, töltöttem utána egy kevés Makita olajat. Az teljesen lefolyt a gépből, miután üres volt a tartály (legalábbis nem látszott már semmi a tartályban), akkor töltöttem bele ismét Makita lánckenőolajat. Ugyanaz a jelenség.Elég zavaró hogy minden olajos, a falon egy konzolról lóg lefelé, minden olajos, minden.
Mások véleményére is kíváncsi lennék. -
-
kemenylegeny
csendes tag
válasz
Btamas81
#3120
üzenetére
Parki vezetékes multi fűrész, kifújt magából valami sörétet, bejelentettem, jött a GLS vitte a gépet 3 nap mulva hozta az újat. 1 év 2 hónap volt hátra a három évből. De volt amit másnap vissza vittem, hibás volt, cserélték azóta is megy. Rögtön nyúzom ezeket a gépet. Eddig egy 12v multi esett el, meg egy 20v fúrócsavarozó amelyiken a döntött fogantyú van. Mindkettőhöz van alkatrész a Hornosnál. Vállalkozásba használom őket, én elégedett vagyok. Ha most kellene láncfűrész, mert nem lenne itthon én megvenném.
-
csiga8
senior tag
válasz
Btamas81
#3041
üzenetére
A premium üza. lényege nem abban van, hogy jobban megy tőle a gép.
Részint az etanol mentesség, ( kevésbé romlik, kevésbé eszi a gumitömítést) részint pedig a dupla mennyiségű kenő és tisztító adalék.
Hosszútávon kifizetődő mindkettő. A mai kényes befecskendező rendszerek meghálálják.
Megfigyelték, hogy nyugaton a magasnyomású rendszerekkel ellátott autók üza rendszere cirka 30%-al többet bír. Ami ugye a jobb üzemanyag miatt van, ami jobban ken, jobban takarít.
Minőségbeni változást minden évben észre vehetsz, az oka egyszerű.Ún. keresztszerződések vannak a MOL-al, ami annyit tesz, x ezer köbméter üza-t vesznek egymástól pl az OMV és a MOL. ( A Shell eleve a MOL-tól jön ki, az alap ugyanaz, a MARKER-en töltik a rekeszekbe az adalékot, attól függ melyik autó áll ott Shell/MOL. )
Szóval vannak az egységsugarú felhasználók, mint én is. Megszokta, hogy évek óta ugyanoda jár tankolni, mert elégedett, és úgy hiszi, hogy az jobb.
Egyszer csak történik valami, és az OMV nem tud számomra üza-ot biztosítani, és én kénytelen leszek máshol tankolni. Rájövök, hogy az is jó, és ezentúl odajárok. Az OMV így sok vásárlót veszíthet el.Hogy ilyen ne legyen, szerződést köt a MOL-al, és szükség esetén a MOL kisegíti. Viszont a szerződés szerint nem csak akkor kell megvenni a MOL nyálát, ha bajban van, hanem minden évben. ( Általában év vége felé teljesítik a szerződést)
De a MOL is lehet bajban, ezért köt ő is egy ugyanilyen szerződést az OMV-vel.
Gyakorlatilag egymás cuccait veszik meg kötelezően X mennyiségben. No, ilyenkor minőségbeli változást észlelhetsz.
A MOL-nak vannak stratégiai tartalékai. Elvileg 3 hónapra elegendő tartalék van a 80 ezer köbméteres tartályokban Battán. Amikor ezek tartalmát frissítik, ebből szállítanak ki, ezt is észreveheted. ( sokáig tárolt) És ha jól csinálja, ebből teljesíti a szerződését is.
Az OMV csak a premium üza-t szállítja Schwechatról, és tudtommal, csak nyugat Magyarországra, esetleg még BP és Pest megye. A normál üza alapja MOL, csak az adalék OMV.Pest megyében lakom, szerintem ide nem a MOL szállítja a premiumot, én ezért (is) ragaszkodom hozzá.
-
emmzolee
csendes tag
válasz
Btamas81
#3044
üzenetére
Simán lehet, hogy a kompresszor bevert valamit. Most azért eléggé kipócsörésztem minden testrését. Kis méretű gumitappancsokkal az egyes fúvókákra tettem nyomást és néztem megy-e a levegő. Szerintem nincs dugulás.
Megemelem a tűszelepnél a himba magasságát hátha segít.
Milyen magasnak kell lennie ilyen karbinál a szintnek? -
emmzolee
csendes tag
-
Stihl024
junior tag
-
#28213696
törölt tag
válasz
Btamas81
#2595
üzenetére
Amiket lefényképeztél, azok gyáriak mind. A műanyagokban meg nézd meg a belesütött logókat, meg évszámokat, hogy mindene 86-os és eredeti-e? Szerintem is jó fűrészek ezek.
Én meg ezentúl nem tudom mit gondoljak a Hq 50 hengerekről meg a régi és új verziókról, de majd mindent mérni kell, az a biztos.
A letört lendkerék hűtőbordának lehet köze ahhoz, hogy azon az oldalon gyenge a csapágy?
Az ajkai matricás hirdetés.
facebook.com/marketplace/item/941748780099469/?ref=product_details&referral_code=undefined
Lehet van 50-eshez is neki. -
Deskó74
újonc
válasz
Btamas81
#2558
üzenetére
Tudod mi a legszomorúbb és legdühítőbb?
Hogy ezeket a szerencsétlen kisgépeket fojtogatják a körny. véd. normáknak való megfeleléssel,viszont az óriás konténerszállító mega hajók,amik pakurával mennek, okádják ki a légkörbe a szennyet bármiféle katalizátor nélkül. Mivel ugye " okosan" sokuk Panama-ba van bejegyezve és ott semmiféle körny. védelmi szabályzás nincs!!!
Na ez a kemény!
Úgy mondták,hogy pl. egy úton Kína-Hamburg útvonalon oda-vissza egy ilyen mega hajó annyi káros anyagot bocsát ki,mint Európa össze autója 5 év alatt!
Na...ezzel kellene inkább foglalkozni a környezet védőknek.... -
#28213696
törölt tag
válasz
Btamas81
#2539
üzenetére
Ja, azt hittem valami fórumos sajátosság, amit nem vágok.
Nekem nincs matricám, de Ajkán hirdet valaki Husqvarnához típusmatricákat. Ezek szerint nem a régi, dombornyomott berántós a géped, úgyhogy arra elméletileg a 45mm-es henger jó.
A láncdeknivel én is küzdök, nincs belőle feleslegem, de neked szerintem van alternatív lehetőséged, mert több Husqvarna fékkarja is megegyezik. (feltéve, hogy valóban az újabb verzió) Talán egy bontott láncdeknit kéne nézned, biztos tudja valaki itt a fórumon a fékkar-kompatibilitást, vagy a gyári számok alapján megnézed. -
Stihl024
junior tag
válasz
Btamas81
#2539
üzenetére
Annyit azért tegyél meg ,mielőtt megrendeled az utángyártott hulladék minőséget, menj be a Husqvarna-ba és kérdezd meg van-e náluk és mennyiért tudnak hozni. Nekem eddig az a tapasztalatom, pár ezerrel drágább az eredeti -pofátlan magas áron árulják a webshoposok a Kínai gagyit- az eredetivel 100% jobban jársz.
-
kemenylegeny
csendes tag
válasz
Btamas81
#2526
üzenetére
Akár hova tettem ment, mint a világtalan és hangos. Bárhova tettem ordított mint az állat, ismerősöknél letették a kompresszort aztán ottvan. A kerékre ragasztottam neoprén szerű szigetelőt, a gumilábat szivattyú membránnal hézagoltam. Most már megáll egyhelyben. Érdeklődtem feketeöves kompresszor használóktól 15W40-es olajat használnak, de a gyártó Vg 100-150-es olajat ír elő, mióta megkapta csendesebb. Gondoltam készítek neki egy boxot tojástartóval bélelve, plussz hűtéssel, vagy veszek egy minőségibb kompresszort.
-
#28213696
törölt tag
válasz
Btamas81
#2510
üzenetére
Semmi gond, szívesen.
Ahogy írtam is, nemrégen olvastam utána jobban ennek a Hq 50 hengercserének, ez pár hete volt már, még bőven a te kérdésed előtt. Nekem kellettek akkor az infók, és azóta be is ruháztam egy első generációs blokkra. Muszáj volt ráhasalni a témára, mert ahogy írták is hozzászólásban neked, a webshopok termék nevei, típusok meghatározásai sokszor megtévesztőek, vagy hibásak is. Esetedben mindenképpen. Mikor egy kalap alá veszik a Hq 50/51/55 hengereket, azok csak a "szürkefedeles"-nek mondott gépekre passzol (újabb verzió).
Nem látszik a fotó(ko)n a gyári szám? Mert akkor megtudhatod melyik fajta, még mielőtt kicsomagolod. Az alumínium plakett színe is lehet árulkodó, ha a szám nem olvasható, a feketék a frissebbek általában, de ez nem szentírás, csak saját tapasztalat. (nem túl sok mintából)
Írd majd meg mi lett az eredmény. Ha jól emlékszem kb. 1,5mm a különbség a blokk nyílásában, hamar egyértelmű lesz a próbánál. -
#28213696
törölt tag
válasz
Btamas81
#2484
üzenetére
Szia.
Nemrégen olvastam utána ennek a kérdésnek külföldi fórumokon.
A lényeg, hogy a Husqvarna 50 gépek a hosszú gyártási idejük alatt alapvetően két változatban készültek. A gyártás első hányadában a "fehérfedeles" 49cm3-es, 44mm furattal, majd nagyjából 1989 körüli váltással 51cm3-es "szürkefedelesek" lettek, ezek 45mm-es furattal. A fedelek színe a váltás körüli időszakban nem mindig mérvadó, ( és cserélhették is az évek folyamán ) de a gyári szám szerint a 9190006 után következő gépekre lehet csak rárakni az 51/55 hengereket. A főtengely nem változott a teljes 50-es szériánál, de a blokkház viszont igen, ez a fontos.
A berántó dekni, a slusszkapcsoló, a láncfékkar+szerkezet, a hátsó markolat paneljei és a rönktámasz is az 51/55 gépekére módosult, de az mind cserélhető.
Kimentem gyorsan megnézni az én blokkomat, - amit réginek néztem a hirdetési képeken, és itthon megmérve az is - 618xxxx a száma, úgyhogy nálam működik a dolog. Nekem a 44mm-es kellett. -
Stihl024
junior tag
válasz
Btamas81
#2484
üzenetére
Hát Kínaiak ugyan azt a hengert árulják Hq 50-51 55 re.. Elvileg ugyan az csak furat növekszik. Ha löket is akkor ...nem tudom (aliexpress) Péter láncfűrész is így árulja
46 mm-es hengerdugattyús olajtömítés dekompressziós szelep tömítéskészlet HUSQVARNA 55, 55 Rancher, 51 láncfűrész motor motor pótalkatrészeihez
HUSQVARNA 50, 51, 55, 55 Rancher láncfűrészhez
OEM csere ehhez: 503 60 91 71 / 503609171
Tartalma: 1 x 46 mm-es henger, 1 x dugattyú, 1 x dekompressziós szelep, 1 x tömítéskészlet.
https://www.aliexpress.com/item/1005002025991016.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.61327952MdWpgt&algo_pvid=84b1fb99-4e50-470d-9f68-b0cc73276d48&algo_exp_id=84b1fb99-4e50-470d-9f68-b0cc73276d48-3&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000018454884675%22%7D&pdp_pi=-1%3B11895.54%3B-1%3B50536%40salePrice%3BHUF%3Bsearch-mainSearch -
Stihl024
junior tag
válasz
Btamas81
#2467
üzenetére
Csak láncom van-ha a Carlton márka mond valamit akkor mindent tudsz. Nagyobb vezetők és az 1,5-1,6 láncok a Carlton K2 azaz a vér profi bele is van ütve a K2 mindbe. Lesz róla videó ha egyszer odaérek. 1,3 -as láncok meg egy olcsó kategóriás valami. A K2 -esek a picon kapható le keményebb összetételű láncok ami már alig reszelhető kézi reszelővel. Simán visz -hatékony nincs vibráció. 1.3-as ráz lassan halad de könnyű megreszelni. Felirata -Ratioparts. Gondolom a hozzá való vezetők is ebben a szemléletben készülnek a profi lánchoz profi vezető a gagyihoz -gagyi. Mindegyik sarkos ami nekem van.
-
PALEDOG
kezdő
válasz
Btamas81
#2450
üzenetére
Nem tudom milyen mélyek a karcok. Képről nem adja. Volt egyszer egy hasonló bajom. Bár azon körömmel érezhető volt. Próbának elvittem egy esztergályos barátomhoz. Felpolíroztuk a szimering vonalában. Csapágy helyét nem. Lekopogom jó lett. Még bőven tudott tömíteni utána a szimering. 3.éve dolgozik a gép.
-
Stihl024
junior tag
válasz
Btamas81
#2450
üzenetére
Figy ,ez a főtengely jó szerintem. Nekem gyanús rajta 1 dolog de látnom kellene -kézbe kéne fognom.Lefogadom semmi nem kell hozzá 5 percen belül menne a gép.Ide nem akarom már ki írni-mindig van okosabb csak nem látom a bizonyítékokat soha...... a gépek meg sorba elindulnak nálam a-semmitől. Ez is egy olyan gép amit 5 percen belül javítanák ha akarod küld el.
-
Stihl024
junior tag
válasz
Btamas81
#2391
üzenetére
Figyelj ,nekem van egy bevált módszerem szilikonra. Mivel sorozatosan én is megjártam vele egy külföldi fórumon olvastam egy öreg szaki azt írta -bekeni vékonyan hagyja megbőrösödni majd a másik felet megkeni és összerakja. Le oltották az öreg csókát rendesen a "szakszervizesek" én meg szépen kipróbáltam-azóta nincs elcseszett szilikonozásom mind jó elsőre. Próbáld ki ha nem jó fizetek egy sört bánatpénznek!

-
Stihl024
junior tag
válasz
Btamas81
#2388
üzenetére
Lehet szilikonozás nem jött rendesen össze. Én 137-es el úgy jártam, hogy felrakott fedélnél nem ment leszedtem-ment- a gyertyakábel tövénél szikrát vet a hengerre pedig nincs rajta sérülés .Tirisztor magja-kicsit lötyögős. Fedél közelebb nyomja a kábelt akkor már nem a gyertyánál szikrázik. Majd megmondom a srácnak fedél nélkül használja...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Misi87
csendes újonc
válasz
Btamas81
#2386
üzenetére
Szerintem neked is a tengely van megkopva azért nem jó a szimering. Legalábbis nàlam mérhető is volt a kopàs ahol a csapàgy volt. De meg is fordult rajta és kotyogott is. Kapott egy utàngyàrtott főtengelyt arra mikor ràtoltam a csapàgyat az ott is maradt kézzel màr alig bírtam lehúzni. Nàlam ezért volt cserés a tengely. De szerintem nàlad is ez a probléma. A tengely végét ha megmozgatod nem kotyog? Mert az enyém az kotyogott rendesen. Most az új tengellyel meg sem mozdul.
Új hozzászólás Aktív témák
- Koenig One Touch Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Eladó refurbished Dyson V15 detect Absolute porszívó 12 hó garanciával és számlával
- Mazzer Mestre/Super Jolly K30 késekkel!
- Saeco Talea Giro Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- !!AKCIÓ!! Vadonatúj, bontatlan iScooter iX6 elektromos roller, 1 év gari 45 km/h, 1000 watt
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3913
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Realme gt neo 2 5g Dobozában tokkal
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


)

)
hacsak nem olyan gépre gondolsz ami legalább 30 40 éves és már semmi alkatrész nincs hozzá . Minden más blama.
de azért köszi

