Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz #89309696 #168269 üzenetére

    15-20e Ft a Bravora egy váltó, és 40 a munkadíj + kuplungszett, ha kell. Szóval 100-ból megvagy. :D

    Nekem nem nagy a listám,
    -bal oldali gumiharang szimmeringjenel látok minimális szivárgást, annyira nem számottevő, hogy ha letörlöm, akkor hetek múlva jelenik csak meg újra.
    -kettesben van egy kicsit hangja a váltónak (van egy másik váltóm, már váltósemberrel is egyeztetve a móka).
    - 12 fok felett valami oknál fogva többet forgat indulásig, 12 fok alatt csak rá kell nézni a kulcsra.
    -legutóbbi vezérléscserénél ki lett cserélve mind a 16 hidrotőke újra, valamelyiknek volt már hangja a váltó oldalon. Na, most a vezérlés oldalon van hangja, indítás után néha. :DDD

    Ha azt nem vesszük hibának, hogy van 1-2 karcolás, kavicsfelverődés a fényezésen és a szélvédőn, akkor ennyi. De egy szélvédőcserére gyúrok már egyébként is, mert akkor a tetőkárpitot is megcsináltatom, másképp nem fér ki. (ha megnyomom a tetőkárpitot egy ponton, akkor lassan ugrik vissza a szivacs. :( )

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák