Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #273405 üzenetére

    Hja, a 80as már model Y árban van, de használhatóságban is ahhoz van közelebb.
    És nem egyértelmű melyiket venném hasonló árban a kettő közül... 55K-tól van a Coupe (403km).
    Papíron 397km a 60as modell, 544km a 80as a simából (390/510 WLTP). 2,5miliót nem biztos, hogy megér +100km.
    Azt mondjuk továbbra sem értem, ha a padlóban van az Enyaq akkupakkja, mégis mi a kínkeservért nem lehetett a hátsó üléseket rendesen megcsinálni, miért úgy áll mint a föld levegő rakétakilövő állomás? :U

    Az össze családi autó bővíthetőségét elbaszták, mert kell belőlük PHEV változat, amiből az akkukat a hátsó ülés alá szuszakolják be. #süssékmeg De hogy direkt EV modellnél mi erre a mentség, végképp nem vágom. Vagy ez is olyan, mint a telefonok méretével kellene hogy nőjön folyamatosan a kezem és zsebem, az egyre nagyobb új autókba fogadjam el hogy egyre kisebb dolgokat lehet bepakolni? :U

    40K €/ 16M-ért jó a T3; akinek jó egy szedán.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák