- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #289999 üzenetére
Sajnos kompresszorosított ND nincs a piacon, pedig az finom lenne.
E46 M3-bol boven 10 millio felett vannak az ertekelheto manualis kupek, az SMG-s kabrio szamomra nem komolyan veheto.
A V8 szivo Mercikre ranezek, hatha van valami, ami nekem tetszo kasztniba van rakva.tboldi:
R53 a Cooper S. Egyébként vicces, hogy mindegyik szériának a dízel volt a legmegbízhatóbb motorja, pedig az illik a legkevésbé az autóhoz... Mondjuk en tartom, hogy leginkabb az oda nem figyeles miatt van sok lerugott peldany motorikusan, nem sok olcso, amde kompresszoros hothatch volt idehaza es persze toltak a szemet, aztan meg jottek a gondok es az eloiteletek is.pit stop:
De az mind 4 ajtós szedan, olaszbol meg milyen mar az.focvis:
Alakul, az mar majdnem 1000, chipet neki is jo lesz. Mezogazda ismerosoknel idenymunkat tudok intezni a foldeken vele.Köszi.
tototos:
Az utolagos turbositastol amiota elkezdtek ezt az ordoguzest a vizsgaallomasokon, azota tartok, eleg egy rosszakaro, aki bekop es alakithatom vissza vagy adhatom el az autot alkatresznek. Egy gyarilag feltoltott, de modositott autonal legalabb van esely elfedni a plusz loerok forrasat.Gergoke88:
A te peldad is ott van a szemem elott es igen, kicsit fosok a merev tengelytol, mert a legujabbra nem tudnek befizetni, na meg nem hianyzik egy kifenyezett vodor csavar a haznal, eleg volt a Minivel befurodni (na meg korabban az elso MR2-vel, de az legalabb anyagilag nem lett ekkora bukta).Qru:
Csak olyat mernek venni, ahol mar volt igazoltan elvegzett motorfelujitas (az esetek nagyreszeben mar mindet elerte ez a mozzanat, ahogy lattam...)cOxeR:
Volt kollégának 3,0 Z3 van, szep-szep, de roadster letere nem vett meg kilora az MX-5 utan.
A Z4-edet neztem, a kepekbol azonnal tudtam, hogy ki a tulaj.Na igen, ezert is nem akartam a gondolatot, hogy ennyiert nezndk meg egy utolso hobbiautot, mert itt mar kezdenek elszallni az igenyeim es mocskosul valogatos leszek...
Mig a 2-3 millios kategoriaban meg elnezobb vagyok/voltam, itt mar jo lenne a leheto legtobb igenyt kipipalni.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Videós, mozgóképes topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Marvel Snap
- Gitáros topic
- Toyota topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest