-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #140755 üzenetére
Csaladban 96-óta csak olaszok vannak, kicsit tágabban nézve a családot pedig franciák, a maradék BMW, Lacetti és 1-2 Suzuki. Szóval lehet mondani vakon, hogy mindenki szeret rollerezni nálunk.
Az első egy 1984-es Lancia Prisma volt, 1.6 108 Le, modellbe fellelhető összes extra benne volt, egy digiplex csere, majd egyik alkalommal nem húzta fel az ablakokat és be az antennát a kp. zár, zárlatos volt az antenna, egyszer nem indult, pontosabban dadogott, később kiderült, hogy rossz benzinszűrőt raktak bele és nem kapott elég anyagot.
2007-ben adtuk el 460e Km-rel a motorjában.Aztán lett egy Croma 2.5 D, beltérben pocsék anyagok voltak, zörgött, viszont elnyelt mindent a csomag és utastér, hátsó íveket valami kókány javította, az rozsdásodott idővel, illetve a hátsó ablaktörlő beszart, 3-4 évig volt meg, párhuzamosan a Prismával, és később egy benzines Lancia Dedrával.
Ami 350.e km körül elfáradt, 2 évig volt nálunk emiatt. Ennek már egyik hengerben nem volt jó kompresszió, illetve mivel első szériás Dedra volt, így rohadt a tanksapka körül, utóbbi javítva lett.Aztán 2007-ben jött helyette egy dízel Dedra, ez is már 9 éve van nyúzva, 330e van benne jelenleg, bal hátsó ajtó elektromos ablakának a kábele megszakadt, immobileiser miatt nem lehetett indítani, utólagos vacak volt, és beszart a dugdosós érzékelő.
Első futóműve érzékeny, benzinesnél nem volt az, valószínűleg a nagyobb tömeg miatti nagyobb igénybevétel miatt, már esedékes a porlasztócsúcsok és a kuplung cseréje, sárvédő alján van egy kis rügy.Végül 4 éve van meg a 145, 130e km-rel lett véve, most közel a duplája 256.000 e van benne.
Alapjárata néha vacakol-néha nem, fojtószelep takarítása talán még megoldja, mostanában esedékes vezérlés cserével már cserélni kell a vezérlésmódosítót is.
Ennek a legmagasabb a fenntartása, de nem azért mert beszarik valami, hanem mert gyertyából kell 8, vezérlésmódosító 50, ami miatt minden második vezérlés cseréje 120e Ft körül mozog.Amióta feltörték, azóta a jobb első ablak vezetője meg van görbülve, de ez is és az ajtókról lenyúzott kárpit is ma kerül orvoslásra. Ajtóhatároló kattog, szélvédő cserélve lett mert megrepedt.
Ezen felül persze a kötelező dolgok, 10 ezrenként mindegyik kapott friss olajat, nem lett lespórolva semmi a karbantartás során.
Szóval negatív tapasztalat nincs, esztétikailag mind a kettőn van kivetnivaló, parkolási sérülések, nekinyitások, de annyit nem ér egy ennyi idős autó, hogy ki legyen glancolva.
Következő is olasz lesz, vagy egy XC70.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- XPEnology
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...