Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Tsebacsi #140755 üzenetére

    Csaladban 96-óta csak olaszok vannak, kicsit tágabban nézve a családot pedig franciák, a maradék BMW, Lacetti és 1-2 Suzuki. Szóval lehet mondani vakon, hogy mindenki szeret rollerezni nálunk. :DDD

    Az első egy 1984-es Lancia Prisma volt, 1.6 108 Le, modellbe fellelhető összes extra benne volt, egy digiplex csere, majd egyik alkalommal nem húzta fel az ablakokat és be az antennát a kp. zár, zárlatos volt az antenna, egyszer nem indult, pontosabban dadogott, később kiderült, hogy rossz benzinszűrőt raktak bele és nem kapott elég anyagot.
    2007-ben adtuk el 460e Km-rel a motorjában.

    Aztán lett egy Croma 2.5 D, beltérben pocsék anyagok voltak, zörgött, viszont elnyelt mindent a csomag és utastér, hátsó íveket valami kókány javította, az rozsdásodott idővel, illetve a hátsó ablaktörlő beszart, 3-4 évig volt meg, párhuzamosan a Prismával, és később egy benzines Lancia Dedrával.
    Ami 350.e km körül elfáradt, 2 évig volt nálunk emiatt. Ennek már egyik hengerben nem volt jó kompresszió, illetve mivel első szériás Dedra volt, így rohadt a tanksapka körül, utóbbi javítva lett.

    Aztán 2007-ben jött helyette egy dízel Dedra, ez is már 9 éve van nyúzva, 330e van benne jelenleg, bal hátsó ajtó elektromos ablakának a kábele megszakadt, immobileiser miatt nem lehetett indítani, utólagos vacak volt, és beszart a dugdosós érzékelő.
    Első futóműve érzékeny, benzinesnél nem volt az, valószínűleg a nagyobb tömeg miatti nagyobb igénybevétel miatt, már esedékes a porlasztócsúcsok és a kuplung cseréje, sárvédő alján van egy kis rügy.

    Végül 4 éve van meg a 145, 130e km-rel lett véve, most közel a duplája 256.000 e van benne.
    Alapjárata néha vacakol-néha nem, fojtószelep takarítása talán még megoldja, mostanában esedékes vezérlés cserével már cserélni kell a vezérlésmódosítót is.
    Ennek a legmagasabb a fenntartása, de nem azért mert beszarik valami, hanem mert gyertyából kell 8, vezérlésmódosító 50, ami miatt minden második vezérlés cseréje 120e Ft körül mozog.

    Amióta feltörték, azóta a jobb első ablak vezetője meg van görbülve, de ez is és az ajtókról lenyúzott kárpit is ma kerül orvoslásra. Ajtóhatároló kattog, szélvédő cserélve lett mert megrepedt.

    Ezen felül persze a kötelező dolgok, 10 ezrenként mindegyik kapott friss olajat, nem lett lespórolva semmi a karbantartás során.

    Szóval negatív tapasztalat nincs, esztétikailag mind a kettőn van kivetnivaló, parkolási sérülések, nekinyitások, de annyit nem ér egy ennyi idős autó, hogy ki legyen glancolva.

    Következő is olasz lesz, vagy egy XC70. :D

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák