Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #58612 üzenetére

    Nézd, én továbbra is nyitott vagyok rá, hogy az enyémnél "nyerőbb" magyarázatot szolgáltass a tapasztalataimra. Most határozottan nem az ilyenekre gondolok: [link].

    -Egyfelől, miért lett határozottan jobb ugyanolyan hidegen a 7100-as 10W40 olajjal, mint előtte az 5100-as 10W40 volt? "Hamis" olaj nem játszik, korrekt (és azonos) helyről származó, megfelelő színű, gyári csomagolású, bontatlan, 4L-es kiszerelésű termékről van szó, amit mindkét esetben az orrom előtt bontottak ki és öntötték a gépbe.
    -Másfelől, arra is kíváncsi lennék a magyarázatodra, hogy miért kell hideg időben (durván 15 fok és alatta) a gyári olajhűtőm kb. 3/4-ét kitakarni, hogy finoman működjön a váltó, amikor elvileg -20 fokig jónak kéne legyek vele a gépkönyv alapján.
    Ha nem takarom ki, egy Érd-BP belváros oda-vissza (50km) túra nem elég, hogy bemelegedjen az olaj (váltó?), és finoman működjön a váltás. (Azután a túra után pukkant el az agyam és kezdtem takargatni a hűtőjét btw.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák