-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #97741 üzenetére
Nem tudom, enyém annyira érzékeny, hogy ha picit meglököd a motort, már küldi is az smst. Ha nagy a szél, akkor beparáztatja az embert De tényleg, szinte elég megbökni egy ujjal.
Kicsit macerás konfigolni, de ha egyszer megvan akkor elég úgy hagyni, én utoljára két éve nyúltam hozzá a töltésen kívül.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #97758 üzenetére
Ha keresgélsz, akkor 1000 körül megvan egy gps modul, 500-500-ból megvan egy devboard (mert azok kurvaolcsóak, még ingyen is lehet szerezni amúgy, csak nem nagy tételben) és a gsm modul.
Jó, tényleg kell neki valami doboz meg aksi, ez jogos, legyen 3k (szabványaksit szerzek laptopbontóból ingyen is, még örülnek is, hogy elviszed, mert nekik az pénzbe van, csak be kell mérni, jellemzően az első 1-2 kuka és a többi jó, hála a soros bekötésnek).Villanymérnök vagyok és vannak jó kapcsolatok, beszerzőhelyek, munkahely tud nekem venni áfamentesen + az ebay egy igazi aranybánya. idebent igazából a nyákot is le tudom gyártani ingyen, ha ASIC-re állnék devboard helyett. Meg a munkahely miatt tudok devboardokat ingyen szerezni.
sőt, nem is néztem, de mondjuk ha eleve gsm vagy gps modulos a devboard, akkor még királyabb lehet a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Teasüti #97756 üzenetére
Nem mentem "gyorsan", kb 40km/o lehetett. Fékezni nem is nagyon tudtam, így a 180kg motor plusz az én súlyom 57kg csattant a kocsi bal oldalán. Nem repültem át a kocsi felett, a lendültet tovább vitt, a 2 karommal letörtem a tükröket majd visszapattantam a tankra. Szerencsére semmi bajom nem lett, karcolások nélkül megúsztam. Az volt a gond, hogy nagy gázzal kanyarodott ki elém. Az irányjelzőt ki se rakta, és a tükörbe se nézett bele. Csak annyit tudtam tenni, hogy jobbra kormányoztam abban a reményben, hogy beférek a helyére ahonnan kikanyarodott. Az egyik elhaladó autós még oda is szólt, "remélem ezért jól elvered az öreget".
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #97756 üzenetére
A forgalom olvasásának a része, amit írtál, nem előzünk nagy sebességgel. Mindig annyival kell menni, mint a körülötted lévők +15 km/h és nem lesz bajod.
Ez pontosan az a baleset, amit az autós okoz, de a motoros kivédheti, megelőzheti.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #97723 üzenetére
és (#97720) emre!
Végül egyszerűen megoldódott a dolog: kivettem a relét hogy lássam milyet kéne venni, miután visszatettem a jobb olodali indexek meggyógyultak, a bal első nem égett, a bal hátsó dupla gyorsan villogott. Leszedtem a bal első búráját hogy lássam kiégett-e, erre mind meggyógyult...baboss és Ferdzsoo!
(#97856) KrenAtesz!
Kicseréltem. Grat!
Hogyhogy ilyen gyorsan lecserélted az SV-t?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
emre
veterán
-
z123456789
addikt
válasz Teasüti #97991 üzenetére
Jó, sorry, én új vagyok még, de ha jó sejtem, akkor az ilyen motorról készült klisés képek prolinak számítanak? Mert akkor nem rakosgatom ki. (Bár nem is szoktam, és a sok fb-s csoportnál is behányok a mosós, olajcserés alkatrészes képektől. ) Mondjuk így elolvasva tényleg érdektelen.
(#97997) demars
Tegnap meló után ellenőrizni akartam a keréknyomást, aztán már csak azt vettem észre, hogy beöltözve Nyúlon motorozom. 6:45-kor indultam vissza a büfétől. Szinte 0 forgalom volt, gyönyörű idő.Komárom fele elég szar az út, nem?
Áh, köszi, nem szeretem a vonulásokat, talikat. Egyedül sem tudok motorozni, nem hogy csordában.
-
Horvi
őstag
válasz Teasüti #98015 üzenetére
Nem kell magadra venni
Jaja én is azt néztem, hogy azért full készlet lenne. Igazából arra kéne, hogy mintát venni róla és öregem esztergál egy olyat valami rozsdamentesből vagy valami fasza cuccból és akkor azzal a mocit is el lehet forgatni
(#98017) tboldi Én legutóbb ilyet használtam hozzá
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Teasüti #98018 üzenetére
Muhahahaha jogos Akkor maradjunk annyiban, hogy csinál nekem egyet ami kitart örök élet meg egy napig
(#98020) vlevi Legutóbb én is úgy raktam fel a szűrőt és semmi baja nem volt azóta sem. Nem engedte az olajat meg semmi. Elvileg a manual azt írja, hogy 10NM-el kell meghúzni amit ugye kézi erővel nem nagyon tudsz kifejteni.
Igazából a leszedés a kérdéses mivel nem akarok megint kalapáccsal meg csavarhúzóval bűvészkedni[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
vlevi
nagyúr
válasz Teasüti #98018 üzenetére
Fotelszakértőként annyit tudok hozzá tenni, hogy levenni mindegy, mivel veszed le, mert úgysem teszed vissza ugyanazt a szűrőt. Felrakni pedig, több helyről hallottam, olvastam, láttam, hogy nem szerzszámmal húzzák meg az olajszűrőt, csak kézzel, amennyire meg bírja húzni. Azzal pedig nem sérülhet a szűrő.
-
imibogyo
veterán
válasz Teasüti #98018 üzenetére
Minden csak a megfelelő kiegészítő kérdése.
És itt van az elv a gyakorlatban.SZERK: (#98025) Teasüti
Akkor lássuk ezt most furatesztergálásnál!
Tessék furatesztergálás...[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
válasz Teasüti #98073 üzenetére
Elméletileg igazad van, egyet is értek.
Hozzáteszem, sosem tudtak annyira kihozni a sodromból, hogy anyázástól komolyabb konfliktusba keveredjek motorosként, autósként, buszosként és kerékpárosként sem.
De tényleg vannak olyan emberek az utakon, akiknek néha tényleg jót tenne egy orrba vágás, és ha egy olyan habitusú emberrel sikerül összezördülniük, akkor meg is kapják. És ebben az esetben azt fogom mondani, hogy megérdemelten kapta amit kapott!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-
Doki16
addikt
válasz Teasüti #98115 üzenetére
Tipikus túraenduró magasság ebbe a kategóriába is tartozik. A Honda a CrossRunner nevet adta neki. Nekem a 178-as magassághoz ez pont szuper. Elég jól paraméterezhető mert egy csomó minden állítható rajta. Az első és a hátsó futómű csillapítása is szabályozható pár tekeréssel így mindenki olyanra állítja be amilyenre akarja. Egyáltalán nem hintaló, baromi jól fekszi az utat. Ugyanazon az úton a GSF650 SA-hoz képest sokkal jobban döntethető vagy manőverezhető. Még a plexit és az ülés magasságát is személyre lehet szabni. Elég sok igényt kiszolgál. Elvégre ez csak egy Honda
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
emre
veterán
válasz Teasüti #98162 üzenetére
No, ha most erre azt írja, hogy tudja, és élni fog vele akkor egyből le is mondhat a hivataláról.
(#98161) geresics
Amúgy gratula, egyszer én is majdnem gazduram lettem mert megszavaztak, aztán meg mégsem a rovott múltam miatt. Most meg már el sem vállalnám.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mike-
addikt
-
imibogyo
veterán
válasz Teasüti #98296 üzenetére
Őszintén... Lövésem sincs, mert nem vezettem az eredeti "állapotot". Csak annyit akartam mondani, hogy problémám egyáltalán nem volt vele több hónapon át. Az, hogy jobb lett-e az eredetihez képest, azt nem tudom. A tulajdonosa szerint jobb lett, ő természetesen vezette mind a kettő állapotban a gépet.
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #98392 üzenetére
Nem tudom, mennyire passzolnak jól, de az egyik AMTS-en láttam, hogy valaki éppen ilyen protektorokat vett a Sixgear Trail dzsekijébe.
Nekem is ilyen kabátom volt, de én csak egy SAS-TEC protektort faragtam be a hátába. Végül is működött, a gerincemnek semmi baja nem lett.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #98555 üzenetére
Nem értek hozzá csak okoskodom, de nyilván kell megfelelő tapadás mind gumi - mind aszfalt oldalról, aztán meg gondolom annyira előre kellene terhelni amennyire csak lehet.
Például hátsóféket benyomod, hogy az első kicsit szétterüljön és máris többet tudsz fékezni anélkül, hogy megcsúszna.
Gondolom abs nincs, az megakadályozza a stoppiet.
Meg az is segít, ha feljebb viszed a súlypontot, nem csak előre, hanem előre felfele, mert a fent lévő súlynak nagyobb lesz az erőkarja, így a forgatónyomatéka is, és kevesebb tapadás és fékerő kell ahhoz, hogy forogni kezdjen az első kerék körül.Több ötletem nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #98574 üzenetére
jó gumi,jó állapotban lévő futómű alapkövetelmény,meg egy jól adagolható fék,meg az aszfalt is legyen jó.ennyi a feltétele,jó sok gyakorlással rövid úton kivégzed a kormánycsapágyad és az első gumid,majd a futóművet is .ezeket vedd figyelembe,csak azért mondom mert mintha takarékossági okokból Te sakkoztál volna a gumicserével.
A futómű amúgy megfelelően kemény?nem koppan be könnyen?mert az sarkalatos tényező,hogy amikor elkezded rátenni a teljes súlyt és bekoppan a gumi nagyon könnyen megcsúszik a csillapítás hiánya miatt.Mr.Brightside
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #98600 üzenetére
Mondtam. Bár nem értek hozzá a gyakorlatban (a stoppie-hoz, a fizikához értek), az egész egy libikókára hasonlít. Az első kerék közepe a libikóka közepe, a forgástengely.
Minél többet pakolsz az első kerék előtt lévő oldalára vagy minél kevesebbet a mögötte lévőre, annál könnyebben jön fel, és annál kevesebbet kell tapadásból használni hozzá.Mivel kb minden az első kerék mögött van, és ez ellened dolgozik, ezért minél többet kell minél előrébb pakolnod, hogy csökkentsd ennek a súlynak az erőkarját, ezzel csökkentve az ellened dolgozó forgatónyomatékot.
A felfele helyezett súly pedig azért segít, mert míg a kerék közepének vonalában lévő erő (vízszintesen) csak tolja, és nem fejt ki forgatónyomatékot (ezért nem emelekedni fog, hanem csúszni), addig a feljebb elhelyezkedő fékezéskor a középpontól mért távolság vízszintes és függőleses összetevői arányában fejtenek ki tolóerőt (rossz) és forgatónyomatékot (jó).
Itt a határhelyzet a pont a kerék feletti súly, ami csak forgatónyomatékot fejt ki.
(ez a bekezdés természetesen a fékezést közbeni tehetetlenségi erőkről szól).Tudom, hogy senkit se érdekelt, de szeretek okoskodni.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #98619 üzenetére
Támaszkodj a kormányra, az is segíthet, egy kis súly elvisz a kerék főlé.
Nagyobb sebességnél persze nagyobbat lehet esni, ugyanakkor stabilabb a gép, esetleg ha forgatod a hátsó kereket és nem hagyod megállni, azzal is nyersz némi stabilitást.Megcsinálni persze, hogy nehezebb, mint okoskodni
-
Laraxior
titán
válasz Teasüti #98799 üzenetére
Nincsen csatlakozó.
(#98795) Rent: Meglett a 100%.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #98868 üzenetére
Ja, 32 volt, ráadásul számlával.
ath: a korabeli motoroknál, főleg a hondáknál elég fos a benzinpumpa, 70k km környékén kezdenek meghalni. A vákuumos tenere pumpa viszont nagyon jól bírja, valaki több százezret ment ilyennel gond nélkül. 11k volt kínából.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #98868 üzenetére
Azért az nagyon nem mindegy ám hogy milyen típusú motoron csinálják az adott szervízt.
Van ahol 1 munkaóra alatt a hengerfejet le tudod szedni, van ahol épp bejutottál a tank alá mert volt 11 idom előtte.
Egy v blokknál pont duplaannyit kell dolgoznod (vagy többet) pl egy szelephézagnál, mint egy sor 2/4-nél. 2x gyertyák, 2x szelepfedél, egyébb útbanlévő dolgok eltávolítása stb stb.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen