-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Integra #25681 üzenetére
"...a vicc hitelkonstrukciók miatt pörgött a piac."
Nem tudom motoroknál hogy volt, de az autópiacon meg is lett az eredménye...persuader!
Úgy vélem nem sokan vannak itthon akik bemennek a szalonba és leteszik a 3M-s vételárat, úgyhogy valamit muszáj nekik tenni ha el akarják adni a gépeket...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #25686 üzenetére
Akkor gondolom ez a dreamben volt.
Érdekes. Mert autónál egy 5m ás gépnél sehol nem lehet 250k felett alkudni. Term. Kp. Igaz rendeléses, nem szalonban porosodó.
Lehet akkor a motoroknál ez nem így van. Merthogy azok még annyira sem mennek.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #25771 üzenetére
vagy a polo vagy a matrica
Part Number: 027-09022013 Price: $842.00 QTY:
Description:
The TBR Honda CBR1000RR Kit will help you save over $140 dollars and will equip you with tuned performance and stylish looks.Offer ends September 15th, 2013.
Kit Includes:
1) CBR1000RR Black Series Slip-on Exhaust System
2) P1X PowerTip (natural color)
3) Juice Box Pro
4) Aluminum Anodized Red Bolt kit
5) High-Performance Repack Kit
6) TBR T-Shirt (Red - Shield)
7) Decal Sticker Kitforras:
two brothersjah, az eredeti kit tartalma:
1 M-2 Muffler Canister
1 Slip-On Tube Assembly
1 HARDWARE KIT
1 Custom Mounting Bracket
1 Lower side cover
2 V.A.L.E.TM X-LiteTM Retaining Ring (half)
1 Muffler Clamp
1 Barrel Clamp
4 6x20mm Socket Head Cap Screw
4 6mm Lock Washer
2 Button Head Cap Screws 6x10mm
1 8x20mm Socket Head Cap Screw
1 8mm Aluminum Washer
1 8mm Flange Nut
1 5mm Long Handle Ball End Hex Key
1 T20 Torx Short Hex Key
1 TBR Sticker Kit[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #25771 üzenetére
Meg bennem ilyenkor felvetodik tobb kerdes is, pl streetlegal marad a gep, vagy sem, mert a keverekkepzes utanallitasa altalaban a kornyezetvedelem kiiktatasat jelenti. Azaz ha a gyari rendszert fent hagynank cakk pakk, es ugyanugy atverjuk a lambda szondat, akkor jon 6 loero a 8 helyett, csak nem lesz annyira hangos?
Mert kb nagyon ilyen gyanus a dologBen Spies el reklamozta az akra az evo rendszereket, total illegalitas aran 9-11 lo plusz az akkor vilagbajnok R1nek.
Hat ilyenkor azert fogalmam sincs hol talalnak ennyi lovat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #25830 üzenetére
Hehe. Éreztem én hogy TSI-t kell venni.
Nagyon sokat számolgattam nemrég hogy dízel vagy benzin e az olcsóbb, és a dízel csakis kizárólag évi 50k km felett érik meg. És ott is csak 3-4 év után jön meg a pénzügyi előnye. Ha ezt a 30%-ot tényleg rányomják akkor mindenképpen a benzinesek lesznek már előnyben.
De szeritnem ez így van rendjén."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Djuree
félisten
válasz Integra #25992 üzenetére
az lehet, de kényelmetlenebbek is, leszállva a motorról nem lehet benne menni, max úgy mint aki be van szarva. bár akinél van váltócipő annak ez nem szempont. meg jóval drágábbak is sajnos.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Integra #25996 üzenetére
próbálgattam én is anno mindenfélét. meg látom is.
persze a biztonság az fontos valóban, de meg kell találni az egyensúlyt ebben is. mindent nem kell beáldozni a biztonság oltárán sztem...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
TommyGun
őstag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Integra #26421 üzenetére
Vicces az egész szerkezet: ha mondjuk kihasználom a motor teljes 100kW-ját (azaz nyélgázon megyek), akkor nem egészen 8 percre elegendő a 11,7 kWh-s akku kapacitása. Horvátországba nem ezzel kellene elindulni nyaralni, az tuti!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #26424 üzenetére
Hát, nyilván ezen a részén még csiszolni kell. 20 perces nyelezős meneteket bírjon ki a ringen, és utána 20 p alatt töltsön fel...
(ajjaj, kezdek átmenni tipikus fórumozóba, aki megálmodja a tutit és utána hangoztatja... )"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Djuree
félisten
válasz Integra #26503 üzenetére
tudom hogy egyszerű, egy kis gömbcsap, de mégis ereszt, de nem foglalkozok vele, eddig is elvoltam így, ezután is elleszek. nekem így kell egy kis indítózás meg szivatózás, de nem vészes.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #26514 üzenetére
Talán annyi, hogy karibisba akkor érdemes tankolni elrakás előtt, amikor már hideg van...ha jól tudom, akkor a kútra érkező benzint már gyárilag adalékolják a hideg-meleg évszaknak megfelelően. Már ha ez igaz...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Integra #26643 üzenetére
Én személy szerint autóba eddig Castrolt használtam (ráadásul a Bárditól), de nem vagyok róla meggyőződve, hogy nem hamisat kaptam - ráadásul drágán. Most Eneos 5W-30-at akarok venni a kis Yarisba, ráadásul az importőrtől (Szakál-metál).
Motorba - tévesen - Repsol 15W-50-et vetetett velem a Honda márkaszerviz (azóta kiderült, hogy 10W-30 kell bele), jelenleg viszont (második olajcserém) egyszerű MOL 10W-40 félszintetikust kapott. Jónak tűnik, és bár a benzinkúton nagyon drágán, 3200-ért vettem, de a kemény 1 liter ára nem vágott a földhöz. Legközelebb majd kap 10W-30-as versenyolajat (a nagy fordulat és a konstans csutkagáz miatt). Mivel nem tudom, hogy mennyi a csereperiódus, így eddig 3000-enként cseréltem, szűrővel együtt. Szurokfekete ennyi idő után, viszont egy milliméter sem hiányzik belőle.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Integra #26659 üzenetére
Igen
Bár nekem viszkozitás bajom van jelenleg, nem típus. Azért aggódik a nép mert kevés a pénz és nem szeretne senki javításba szaladni olaj elégtelenség miatt. Nah az fájan pénzbe nagyon.
Most MOL olajat fogok betenni az Xciting 500-ba, mert nincs 5W50 olaja senkinek. A nyári genyó 40 fokos melegbe a 40-es kevés lehet, főleg ilyen gyári ajánlás mellett. Ezért MOL 5W60.
Volt már MOl olajam, és semmi bajom nem volt vele -
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen