-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103551 üzenetére
Pedig öröm volt Tasi videóit nézni akkor is amikor a 2006os R1-en értetlenkedett, ami a mai napig egy elég kívánatos motor amúgy A kedvencem volt amikor elmagyarázta hogy a 30 éves Suzukijával hazabassza a modern motorok akármelyikét
Most az hogy neked Dodor nem jön be az egy dolog, kicsit csakazértis írtad amit írtál. De legalább rendeltetésszerűen próbálja ki őket. Mindenkit az érdekel ennél a motornál hogy hogyan kanyarodik, mire jó a 3 kerék, mit bír el, hol a határ. Hát megmutatta tisztességesen. Ez a videójából szerintem maximálisan kiderül, pláne hogy akit meghívott Viktort, azt a Yamahások FB csoportból ismerem nagyjából és ő tényleg nem egy nagy mágus.
100x inkább ilyenek legyenek a tesztek, mintsem amikor töviről hegyire felolvassák a katalógusból az összes kurva milimétert meg a blokkon belüli szögeket stb, aztán 50-nél gyorsabban és 10 fokos dőlésszögnél nagyobbat nem mennek vele, meg a városban gurgulásznak. Sport vagy sportos motorokat így kell kipróbálni, hasonló menetek után lehet róluk releváns véleményt mondani.
Az továbbra is végtelenül ironikus hogy pont egy háromkerekűvel esett el, pont ő, és pont egy körforgalomban
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #103551 üzenetére
Mondja ugyan, hogy nem látta az olajat, de ez sehogy nem fér a fejembe. A kamerán elég kontrasztos minden felvételen. Nehogy már szabad szemmel meg ne legyen az... Hogy egy körforgalmat benézek, pont megcsillan az út, az egy dolog. De hogy az egész forgatás alatt nem tűnt fel senkinek, hogy olaj van az úton, az kicsit erős. Milyen motorosok ezek?
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103559 üzenetére
Most attól hogy valami hülye a neten azt mutogatja hogy mennyivel megy nem hiszem hogy példát mutatna és mindenki utána csinálná. Ahogy a tévében retardkodó győzikéktől meg valóvilágoktól sem lesz mindenki agyhalott azonnal
A motorosok jelentős része ígyis úgyis gyorsabban fog menni mint a megengedett, hiába álszentkedünk.
Szóval ha ezek az emberek kimennek és meghajtják, akkor már jobb ha tudják mit csinálnak, van némi képzésük és tudásuk legalább, különben az lesz mint amit időről időre olvasni a hírekben hogy szemmel alig látható kanyart nem tudott bevenni, első féket alig húzott de a hátsót taposta, stb.Ha jól emlékszem te is olyan motort keresel ami tudja a 150-es utazót tartani. Az nem száguldozás? Mész 150-nel, de a veztech tréningen semmit nem csináltatok 150-es tempóról, 30-cal bóják körül hátsófékkel, meg 80-ról fékeztetek (most csak mondtam pár számot). Meg a Kakucson ahol 60-80nal kanyarodnak emberek mentetek pár kört. Ezután ha 150-nél történik valami akkor az persze hogy soknak érződhet. De ha 150-ről vagy 200-ról gyakoroltátok volna a fékezéseket oktatáson akkor jóval kintebb lennének a határok, és meg sem kottyanna utána ennél a tempónál bármit is reagálni egy helyzetre. Ha meg valaki rendszeresen pályázik és ilyen tempóval kanyarodik meg 200-ról fékez akkor meg pláne van tudásbeli tartalék alacsonyabb sebességeknél.
Amúgy meg nem tudom ki az a Bike-R, miért nem Dodornak kommenteled be?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103563 üzenetére
Ezeket a korábbiakkal együtt tőle kérdezd meg, aztán majd linkeld. De komolyan, érdekel.
Nem hinném hogy akár az említett suhanc, akár bárki más felnőtt ember tetteiért felelősséget kellene vállalnia. Vagy ha megállít a rendőr mert szabálytalanul mentem akkor mondjam azt hogy "de hát a Dodortól láttam" és akkor őt veszik elő? Ha a videóban szereplő Viktor elesik, akkor arra hivatkozik hogy "a Dodor kért meg"?
Ha Viktor nem akar annyival menni akkor nem fog. Annyival ment amennyit még ő jónak érzett, ami neki még komfort zónán belül volt.
Olyanokra nehéz bármit mondani akik nincsenek tisztában a saját határaikkal és túlvállalják magukat utcán, gondolom a jogosítványszerzés / képzés felé kéne keresgélni.Ha nem 180-200-zal fordul hanem 90-nel akkor kiderül hogy mit nyújt a 3 kerék? Ha a Hungaroringen megy vele akkor kiderül milyen előnyei vagy tulajdonságai vannak közúti viszonyok között? Nem. Nem fogom visszanézni mert hosszú, de emlékeim szerint amíg tempóztak nem nagyon jött szembe semmi, kifejezetten gyér volt a forgalom, a kanyarok és az útszakasz pedig jól belátható. Arra sem tudok mit mondani hogy ignorálták a port meg a gázolajcsíkot, azt egyáltalán nem értem
Szenzitív téma, Svájcban agyonlőnek, stb, de jobb ha mások hibájából tanulunk.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #103563 üzenetére
azt a motort nem kellett ám kilométereken kínozni,hogy elérje a 180-t,egy kövérebb gázfröccs és kész is.hogy megkérte,hogy menjen annyival?szted,de tök őszintén,az az ember ezt a kérést leszámítva,még nem ment a motorjával ennyivel vagy gyorsabban?hagyjuk már,próbálj már ki egyszer egy komoly motort,hogy mennyiből tart 200fölé menni...
Mindamellett egy unszimpatikus majom és nem is ismerem el mint jó motorost,(mondjuk hozzáteszem nem néztem utána mi tett le az asztalra,de akkor se )
Trágár szókimondó stílusára hugyozik be a sok takony,agyrém egyébként,kulturált stílussal is ki lehet véreztetni egy motort nem kell hozzá szart fröcsögni...és hogy ezzel a stílussal leparkettázott egy bolondbiztos motort...meg is érdemli...persze,hogy gyorsan kellett reagálni videóval a miértre,nehogy a dodortotem eldőljön...zgospel: mivel mutat többet a közút mint a ring?
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103671 üzenetére
Hiába mondja a gyártó, h az FE350 egy dual sport gép, közel sem.. pontosan ugyanúgy üzemórás, mint a többi 350-es vagy 450 versenyenduro.
Hjah, a DRZ sokkal olcsóbb is, és a fenntartása is töredéke és egész jól tartja a lépést a 350-es Husky-val.
Bár a tömegkülönbség szűkebb, durvább terepen, erdőben azért kijönne. Viszont ennyi kompromisszum nekem belefér. Kíváncsian várom milyen lesz gyakorlatban, ha végre találok valamit.Amúgy nem ismerem a fickót, de minőségi tartalmat gyárt.
Apropó, gumi téma. Van tapasztalatod alapvetően crossosabb, kockás jellegű, de hivatalosan utcán is használható (és nem csak az E jelölés miatt, hanem valamennyire aszfalt tapadás miatt is) gumik terén?
A siófoki használtenduros csóka a Mitas C-02-t ajánlotta ilyen célra.
A dual megoldás tényleg nem fontos, arányaiban én ezt 10% aszfalt és 90% mellékút használnám.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #103673 üzenetére
+1 a TKC80-ra. Mondjuk kicsit gyorsan kopik. DR650-en talán valami 5-6000 Km-t bír mindössze (persze a DRZ könnyebb majd 20 Kg-val). Érdemes még megnézni a Dunlop D606-ot is, ha inkább a terep az elsődleges (KLR tulaj ajánlotta anno, szóval nem tudom milyen, neki bejött, én nem próbáltam).
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103673 üzenetére
Ez túl vegyes használatra van ahogy nézem a profilt, nekem ennél keményebb terepgumi kell majd rá.
Lehet pontatlanul fogalmaztam. Teszem azt, megyünk terepen egy 70-80km-es kanyart, abból lehet h 20km aszfalt. Inkább úgy pontosítanám, h élje túl az aszfaltot a gumi és én is, de leginkább terepre legyen optimalizálva.
imibogyo
Köszi, ez a D606 már szimpatikus, viszont jó drága.. db-ja 30k.
Kepesmotoron találtam egy hirdetőt, ő a Mitas C21-et és ennek a párját, az XT754-et mondta.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103679 üzenetére
VFR-es cimborámnak, mint pár perce kiderült, pont TKC80 van fent, ő ezzel vette a DRZ-t és hát a leírtak szerint neki se jött be.
mod.
A srác azt mondta h E betűs, tehét utcán is használható vele a motor, műszakin elfogadják.A fene tudja, mondjuk én az árán azért meglepdődtem..30k-ból kijön egy pár. Ha ennyiből 3-4.000-et elmegy, már boldog vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #103681 üzenetére
Valószínűleg a tömeg lesz a kulcs (épp ezért én konkrétan DRZ-t használó tulajokkal beszélnék első körben, ahogy te is mondod), mert nekem a DR650-en "tökéletes" volt az én (nem túl magas) tudásszintemnek. És földúton is csak pont annyit csúszott és forgott el, amennyit az ember egy terepmotortól el is vár. Ha pedig leginkább a terep a fontos, akkor még mindig ott vannak a terepre optimalizált gumik, de azok sokszor elég drágák és aszfalton is (általában) jobban kopnak.
(#103678) runner 125: Hát igen, sajnos ez van... De én úgy vagyok a gumik áraival, hogy amennyi szabadidőm egyáltalán általában akad motorozásra, nekem egy 4-5000 Km-t kibíró gumi lényegében azt jelenti, hogy az adott teljes évet kibírta, úgy pedig már nem olyan vészes az a havi 6.000 Ft-os átlag a két gumiért. Legalábbis ilyen számolásokkal szoktam magam vigasztalni és az asszonyt lenyugtatni a hobbi-kiadásaimmal kapcsolatban...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103681 üzenetére
138-140kg körül, bár lepattintott róla minden felesleges sallangot ő is, mint gyári rendszámtartó, nagy index-ek (minden led-es), hátsó lábtartók, tükrök.
Ahogya chat-ből is láttad, a hátsó már fogy el neki, de amikor megvette, egész szép volt.
imibogyo
Jah, ezek a legjobb önigazolások!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#31733248
törölt tag
válasz Geresics #103671 üzenetére
Gyönyörű videó, jó motor, kitűnő motoros. Ez a motor kétségtelenül jó erre. Én inkább azokat az AT-s és hasonló videókat érzem hamisnak (nem szó szerint), amikor nálam összehasonlíthatatlanul jobb motorosok veretnek a motorral laza talajon, szűk fordulókban úgy, ahogyan én (a felhasználók óriási többségével együtt) sosem tudnék. Elhitetik az emberrel, hogy ez a motor akár erre is alkalmas, pedig szerintem nem...
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #103703 üzenetére
azon kívül, hogy a műszaki tartalmat soványnak tartom (a van gyártó, aki ezeket a számokat már 15 éve is tudta produkálni), azon kívül az árat nagyon sokallom. Én pár hónapja hazai végfelhasználói árnak 9-10e€-t tippeltem. Ha erre jön még 27% áfa, akkor az 9500 € * 325 Ft/€ * 1,27 = 3.921.125.Ft, ami irreálisan sok...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #103704 üzenetére
A 700-as CP2 blokkról sejteni lehetett, hogy egy MT07-nél nem lesz erősebb, sőt inkább gyengébb, mert "nyomatékra hangolják".
Szerintem elkéstek vele. Addig babusgatták, míg a KTM csinált egy sor2-es blokkot és belerakta egy, az 1090-nél sokkal kisebb vázba, de úgy, hogy az összes elektronikai bizbaszt, a kanyar abs-től kezdve, mindent beleraknak. Ráadásul rögtön kétféle változatban, az R a tényleg terepre való, míg a normál egy kicsit közelebb áll az aszfaltos használathoz.
Csak már látni kéne élőben, és érezni valahol a fenekem alatt, hogy hogyan mocorog. De erre egy jó ideig biztosan kevés esély van. -
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103701 üzenetére
Hát a fene tudja.
Haveromat faggattam erről, neki is vmilyen Acerbis enduro bukókja van, de plexis és előtte YZF250-en cross bukót használt szemüveggel.Azt mondja neki bejött a plexis verzió és komfortosabb.
Terepen nyáron melegbe felnyitja teljesen a plexit, a napszemüveget meg le, állítása szerint működik és jól átszellőzik a feje. Egy hátránya van, h kora tavasszal és ősszel a fekete napellenzős plexivel szart se látni. De erre talán egy narancssárga színű belső plexi megoldás lehet ezen időszakokra
A cross szemüvegnél ugyanazt mondta, amit gondoltam. Kb. mint egy búvárszemüveg, teljesen rádcuppant, és nyáron szétizzadt alatta.Mind1, marad az az O'neal, aztán meglátjuk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #103737 üzenetére
Szerintem muszáj kötni biztosítást, hiszen addig át sem írják a tulajdonjogát. Csak ezek után tudja kivonatni a forgalomból - de szerintem egy motorra nem akkora összeg a KFGF, hogy érdemes lenne ezen spórolni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103774 üzenetére
Enduro gumik rövidítését mennyire vágod?
Bepróbálom a Metzeler 6 Days garnitúrát: [link]
Próbáltam google-zni, de nem jutottam előrébb.
Azt látom, h az első kisebb sebességindex-szel bír, de azon kívül az M+S, MST, M+S Hard bővebben kifejtve mit jelentenek?
Nyilván, a hard fogalma nem kérdés, de a gyakorlatban mégis mit takar egy azonos típusnál a keményebb jelző? Aszfaltra le se menjek vele? Kizárólag sziklás teper, vagy földút, sár is? Több komponensű?
Illetve nyilván a másik kettő rövidítésre is kíváncsi vagyok.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103780 üzenetére
Király, köszi, a gyártó oldala hirtelen eszembe sem jutott.
_
Milyen jó, ha van az ismerettségi körben 3D printer..
A fene egye meg a gyártókat is, legyártanak 15k-ért egy állványt és a festett zártszelvény aljára csesznek tenni 4 talpat, h ne a festett fémet koptassa ha az ember alárakja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #103831 üzenetére
Sőt, lassan a 790SMT-t is, ha hinni lehet ennek a cikknek.
Spoiler alert: KTM 790 SMT és 500-as változatokFelőlem jöhetne egy 790Duke GT is (17"-es kerék, jó szélvédelem, dobozok)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #103849 üzenetére
Azért a 390-es Duke-kal imádnék elmenni csavarogni mindenfelé, de nagyon utálnék autópályázni előtte 3-400 km-t. Az még a GS500-nél is lassabb, és jobban vibrál ha a teszteket jól értelmeztem (megfordult egyszer a fejemben a GS kis Duke-ra cserélése... ….de ha lenne pénzem, akkor Honda CB500X-et vennék)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103868 üzenetére
A KTM-es Vattást "ismered"?
Ma küldte cimborám, qrva jó ez az anyag és a többi tartalma is. Frankón drónanyagok, jó vágás, szöveg. Élvezetes negyed óra volt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#31733248
törölt tag
válasz Geresics #103895 üzenetére
Számomra meglepő, hogy ennyire sokáig nem is volt a motorokhoz rendes téli gumi. Pedig logikus lenne, még akkor is, ha a legtöbben már jóval fagypont előtt elteszik a motorjukat.
A teszt egyes tapasztalatait magam is meg tudom erősíteni: a nyári gumim érezhetően jobban tapad fagypont körül bemelegedve, mint jéghidegen. Arról sajnos még csak olvastam, hogy a téliek hidegen is ugyanolyan jól fognak. Viszont az is igaz, hogy a nyári gumim egészen gyorsan bemelegszik.
Idén vettem volna télit (SH300-ra), de a számomra szükséges méretben pont nem volt. Így aztán ha száraz az út, enyhe mínuszokban is szívesen használom a nyárit, mivel meglepően jól tapad. De nemrég 4 foknál, esőben is meggyőzően teljesített (jópár próbafékezés után mondom). Az igazi különbség a téli és a nyári között deres, havas úton jöhet ki, de akkor meg csak az szálljon két kerékre, akinek nagyon muszáj.
Amilyen dugók vannak mostanában a fővárosban, nagyon szívesen megyek fagypont körül is, ameddig száraz az út...
Akit érdekel: Forcefield Pro shirt X-V protektoring tapasztalataim.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #103962 üzenetére
Köszi reggel rokonozás előtt irány be.
Nem sokat ér ja... de suliba bejárni reggel arra a 25km re vagy 30ra aminek a java város és agglomeráció tökéletes legalábbis jobb mint a rendes farmer... Biztos én vagyok naiv[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #103982 üzenetére
Konditerem vagy fitness szelet volt a bejglire írva?
Kecskeméti meg bezárt mire leértünk fél egyre....The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #104013 üzenetére
Első felébe ne menjünk bele... Normál nem xenon égőt pár ledes lámpa testet leszámítva még sose találtam szemből vakítónak. Zsuzsika meg ugye ilyen szabályos körülmények közt sofőrt hívna hisz nincs megfelelő állapotban a vezetéshez és mint épeszű és szabály követő sofőr nem ül a volán mögé. Azt meg ugye tudjuk, hogy egy régi kör foncsoros naked ha vakítja a szemből érkezőt maga se lát semmit.... Nem hiszem el, hogy egy égő kérdésből már itt tartunk ennyire ne legyen tél.
A motor egyébként elméletileg Mo. i legalábbis a Motorrad és akik bizományiban vették be és az előző tulaj is ezt állították....
nyogo nekem is ez lenne logikus de kicsit nyakatekert akkor nekem a dolog.
2005 a motor gyártása egyébként, ez biztos vázszám alapján.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Horvi
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen