-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #85099 üzenetére
Sot. A nasanal fejlesztett alaoltozok nem tudjak a decathlonos feature t. En galleros alaoltozot vettem, mert nyaron annyit vagyok palyan, hogy leeg a nyakam. Csak ott nem fed az overal. Es egy gallerral nem volt kepes semelyik motogp nasa alaolozo szolgalni, csak a hugye-szare vett decathlonos. Nalam az olcso a befuto.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tarill
őstag
válasz V.Stryker #85322 üzenetére
1 gen. 650-es SV, olajcsere után szinte egyből tapasztaltam h szarabbul fogott a kuplung, leginkább huzatáskor ha kidobom csak a kart nem fog egyből össze, érezni kicsit megcsúszik illetve most hétvégén hosszabb menet után egy 10p állás után újrainduláskor kissé szorult a váltó, ezt pl több sv-s is írta h tapasztalta 5100-al, holott az 1900ft-os eneos olajjal semmi ilyesmi gondom nem volt se kuplung téren se váltó de az meg nem egy top olaj nem akarom azzal járatni aranyom
-
Tarill
őstag
válasz V.Stryker #85324 üzenetére
[link] tessék, mondjuk ja ezzel nem voltak gondjaim ez tény, csak amiatt tettem motult h hátha kicsit jobb lesz vagy jobbat teszek vele a motornak de nem nyert Persuval kitárgyaltam már h a kuplung szarabb fogását az MA2 olaj okozhatja 7100-ból viszont nem találok sima MA-t
HGabor: jól bár az hogy jó rég óta az nem igaz, nem egész 5 éve csak
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #85324 üzenetére
A kuplunggal mondjuk nekem az 5100-al sem volt gond, nem csúszott. Se a 7100-al. Ott lehet az MA/MA2 dolog is játszhat, bár nem vagyok olaj-guru, csak olvastam. Nekem MA2 verziók voltak, és második generációs SV.
Amúgy igen. Ha bevált és ráadásul nem is drága az Eneos, miért ne. Vagy 7100.
-
PoLizei
aktív tag
válasz V.Stryker #85318 üzenetére
Ezt hallottam én is, de vhogy úgy volt, hogy a légszűrőházban lett vmi trutyi, ami szerinte a fémkerámia . Vagyis ő így a kartergázból kicsapódó cucc kinézetéből megállapította, hogy szar az olaj...
A Motul 5100- nél nekem sem jött be a váltásérzet, és eléggé fogyogatott is, viszont az említett jelenséget , a megállás utáni 1-2 kemény váltást a Liqui Molyval tapasztalom. Ez annyira nem zavar, de tényleg fura
P*L****
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #85654 üzenetére
Sokat gondolkodtam azon, hogy fent hagyjam e a dobozokat. Végül arra jutottam maradnak, mivel napi használat alatt is fent vannak állandóan. Ha lehet akkor mennék egy pár kört utassal is,(ha találok valakit aki felmer ülni) így legalább a feltételek ugyan azok lennének mint a napi használat, illetve a túráim alatt. Az asztalos szerszámokat is berakjam 40kg
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #85709 üzenetére
2/2.25 a gyári. Reggel tankolok és a kúton belövöm (nem tudom mennyire lehet pontos) 1.9/2.1
Kakucson van lehetőség gumit pumpálni ?
Van 1 tartalék kormányom elvigyem végszükség esetére ?
1 x taknyoltam és el is görbült a kormányom elég rendesen. Úgy kellett visszahajtanom, hogy hazáig (1km) eltudjak menni.
RAiN91
A taliponttól pár km van egy MOL kút, majd ott tankolunk és megnézzük a gumikat.[ Szerkesztve ]
-
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #85784 üzenetére
nemrég DBKiller nélkül motoroztam (elég hangos). Vadidegen Pistabácsi áll a Simson mellett egy kisfaluban (gondolom fröccsözni indult ), és néz furán, hát odaintettem neki. Erre fülig érő (fogatlan) mosollyal intett vissza! Meglepően jó érzés volt, hogy egy ilyen kis gesztussal ekkora örömet lehet okozni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #85872 üzenetére
Az SV-m arra jó volt, hogy körvonalazódjon bennem, hogy mire is kell. Akkor eszembe se volt, hogy túrázni menjek. Vadulni, rokonokat látogatni vettem, végül az utolsó 2 évben csak túrázni használtam. Kibukott az is, hogy az én méretemhez nagy gép kell, túrák során sok volt a kátyú, ezért enduró is legyen, ne meg a V2 rabul ejtett egy életre.
Arról nem is beszélve, hogy öröm volt vele rollerezni a kátyúk között.
Ilyen szituk miatt kell nekem nagy dög.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #85951 üzenetére
Mióta megvan a moci azóta ez volt a 3 ik szakadás, mindig csak feljebb raktam a rögzítő szemet, most már meg kellett oldanom a problémát véglegesen mert elfogyott a bowden hosszúsága. Gyors javítás után, ha húztam neki egy kövéret megcsúszott a kuplung, nagyon feszes volt és már nem lehetett rajta állítani. Remélem egy darabig jó lesz, de ha gond van ott a tartalék kéznél. A rögzítő szemből vettem 4db ot, biztos ami biztos, nem mindig fogom megtalálni ha elszakad, idáig mákom volt.
Bogyó bá'
Ha a kuplung szakad akkor elég macera a hazajutás, vagy a legközelebbi szervibe elmenni, ahol nem is biztos, hogy azonnal megcsinálják.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #85955 üzenetére
Gratula a szép nagy karikához, kívánom, hogy minden rendbe legyen, és szép legyen az idő.
A fiammal mi augusztus 2 hete után megyünk egy 2 napos túrára Erdélybe. Motor/GK Transfogarasst biztos, hogy útba ejtjük. Majd kérek tanácsot útvonaltervvel kapcsolatban, te már tavaly is jártál arra.
Idáig ha nagyobb karikára mentem mindig raktam be egy csomó szerszámot, amit soha nem kellett használni szerencsére. Mindig akkor volt valami gond ha itt a környéken szaladgáltam. Defektem szerencsére nem volt 2 év alatt, kop,kop.
Teasüti
Hát nekem elég régi, az biztos, egy párszor csodálkoztam, hogy nincs út a GPS-en és a zöld mezőn, vagy hegyeken megyek, majd hej reált egy pár száz méter után.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz V.Stryker #85967 üzenetére
A HERE-t próbáltam, engem nem győzött meg. Egy haverom évek óta azt használja, neki bevált. Nekem sok szempontból még ma is az iGO az etalon, akár andoidon is.
De ha már szóba került, nagyon ajánlom a HuMap nevű androidos offline alkalmazást, ingyenes teljes Magyarország térképpel, tervezni nem nagyon tud, de a legutolsó villanyoszlopok és turistaútvonalak is rajta vannak. Pár külföldi város is elérhető, tömegközlekedéssel, lehet POI-kra is keresni, Barcelonát így jártam be mobilnet nélkül.
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #86511 üzenetére
Suzuki DR big 750, és a 650-es előd.
BMW R80 g/s
Honda xlv750, az at elődje
De ez a legbrutálisabb:
szerintem 920[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #86515 üzenetére
Akkor csak at és tenere, meg a korábba említettek.
Ezekhez van bőven alkatrész, gyári is.Cagiva öreg vas? Te említetted, hogy 80-as évek, ehhez képest az elephant 90-es évek.
Ha lehet az első szériákból válogassak, ha csak nincs kifejezett típushibája az adott modellnek amit késöbb javítottak. Pl at 750 első széria majdnem mindenben jobb, mint az utána lévők.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #86511 üzenetére
ilyenekről én is szoktam álmodozni aztán rájövök hogy se időm, szaktudásom hozzá.
de javaslom az index forumait, tenere, big, at klub. ott sokkal több a szakértő(bb) tulaj akinek van ilyen motorja (jó pár éve) náluk több hasznos infot találhatsz[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Moleman
addikt
válasz V.Stryker #86560 üzenetére
A hangsúly a normálison van. Az egykerekezés nálam nem az.
Amúgy egyetértek, a kocsim orra egy sérülés után úgy jött ki a karosszériás keze alól, hogy a géptető nem ugrik fel a bowden meghúzásakor, és alapjáraton búg-rezonál az egész... Pedig csak a homlokfal alján a kereszttartót kellett cserélni. Én meg lusta voltam, és azóta se vittem vissza, de mást se viszek hozzá többet.
(#86561) Mosquito34
Ez csak az egykerekezésnél probléma, ha paraszt módon dobja vissza az elejét, 140 kilósan még nagyobbat üt, gondolom én.Mondjuk tény, hogy a kelleténél háklisabb vagyok, az autómat a "kötelező rossz" műszakiztatáson kívül nem vezetheti senki, csak faterom (ő volt a gazdája korábban). Meg is van az eredménye, 193 ezernél még az újszerű gyári kuplung van alatta.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz V.Stryker #86603 üzenetére
Laikus szemmel nézve ezen már csak egy fényező tud segíteni szerintem. Ha jól látom, nem csak a lakk kopott, hanem alatta is, úgyhogy a polírozás nem elég. Autóknál olyan 20-25k-et szoktak kérni elemenként a teljes újrafestésért, de lehet, hogy ködöléssel is meg lehet oldani, és azért ez az idom jóval kisebb is, mint egy autó ajtaja pl. Szóval elképzelhetőnek tartom, hogy ennyiből megcsinálják mindkettőt.
Jut eszembe, polimorfnak nem ez a szakmája?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #86634 üzenetére
Akkor inkább hagyd így, ne matricázd össze.
Esetleg színkód alapján keresni ecsetelős lejavítót pár ezresét. Szép nem lesz, max. kevésbé feltűnő.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Horvi
őstag
válasz V.Stryker #86731 üzenetére
Dehogy én olyat nem csinálok
(#86732) -Mike- Ez csodálatos volt. Bearanyozta a mai napot
(#86734) emre Köszi megnézem még rendelés előtt.
Viszont megnéztem az oldalt és ott azt írja, hogy ugyanúgy elég a 112-s lánc még akkor is ha hátul 2-vel nagyobb lánckereket használok.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest