-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #72579 üzenetére
Így bizony, az dupla konverziót végez. Az elsőnek linkelt viszont egy analóg-disszipatív sima stab. IC volt, arra írtam.
szerk: ilyet viszont házilag nem nagyon épít az ember (nincs értelme), meg kell venni a kínaiaktól "bagóért".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #72795 üzenetére
Nekem is van tőlük csizmám, formára (ééérted, formára ) majdnem olyan mint a tiéd és nekem nincsenek ilyen problémáim, szerintem (a maga nemében) teljesen korrekt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #74273 üzenetére
Ha tudsz angolul, ezek kedvcsinálók asszem:
What's the BEST thing about Riding a Motorcycle?
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chrys_
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #74406 üzenetére
Huhh, hol is kezdjem...
Közúton és terepen gyorsan menni pont akkora különbség motorral, mint autóval: más gép, és más gumi való hozzá.
Általában 3 féle képpen "driftelésnek":
- gázzal,
- fékkel,
- sodródással.
Elsőnél a súlypontot előre helyezik, hogy ne álljon kerékre a motor, és gázzal szabályozzák, hogy mennyire csússzon ki a hátulja. Ezt pl. 1-esben lehet gyakorolni egészen kis tempónál is, minden komolyabb veszély nélkül. Olyan jó móka, mint hátsókerekes autóval driftelni.
Másodiknál a hátsó fékkel szabályozzák a csúszást. Ez olyan, mint autónál a kézifékes, csak épp a lábbal finomabban szabályozható a fékerő. Aki gyerekként biciklizett, az ismeri az alapokat...
Harmadik a cinkesebb. Ez már komoly rutint igényel, vagy szerencsét (nekem eddig szerencsém volt ilyen esetben, és sosem előre megfontoltan jött létre a szitu! ). Ilyenkor egyszerűen az történik, hogy a lendület (ami ugye a tömeg x sebesség) viszi a motort. Ha már megindul, akkor korrigálni kuplunggal, vagy gázzal lehet. A három közül ez szerintem a "pengeélen táncolás".
Mindenkinek csak ajánlani tudom a Hungaroringi Dirt képzést, ami 15eFr, ők adják a motort, és ahol az első két esetet kicsiben lehet (kell) gyakorolni! Mindenkinek megéri, mert olyan tapasztalatokat lehet szerezni, amik egy-egy váratlanul csúszós szakaszon (gázolaj a körforgalomban pl.) megmenthetik a motorost az eséstől, tehát akkor is hasznos reflexek épülhetnek be, ha sosem mész le terepre amúgy...
A StreetFighter show-kat, és a salakmotorozást ne keverjük ide, mert az mindkettő speciális eset, speciális technikával és gumikkal.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #74412 üzenetére
Nehogy megpróbáld ezt aszfalton, pláne ne kezdőként, mert baj lesz belőle!
Én terepezésről, murvás talajról beszéltem végig, hiszen a videó is arról szól!
Kezdőként (és haladónak is szezonkezdetkor) ezt a videót tudom javasolni inkább!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz Teasüti #74414 üzenetére
0 motort kell osszetorni hogy megtanulj elsokerekezni, bar nem definialtad mit ertesz wheelie alatt mert ha a
holtpont koruli rendszam karcolasa cel, akkor ajalnaltos epiteni egy gepet.
ha csak siman a power wheelie-re gondolsz az eleg hamar osszejohet. persze ha nem fakezu
de egy jo tanacs hatsofek-en legyen mindig a labad. es erdemes eloszor az elso telo berugoztatasaval felkapni, gazzal +sulypont athelyezessel megtalalni a holtpontot, majd ha tul jonne fekeznieladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
demars
addikt
válasz Teasüti #74445 üzenetére
Az ok, a cső toldásra gondoltam, ha veszek egy dobot ami tetszik, meg jó a hangja azt össze kell hozni a kipuf csővel. Na ezt is úgy lenne jó megoldani, hogy egyszerű legyen a csere.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #77526 üzenetére
Valamerre azt olvastam, h itt nem giroszkóp dolgozik, mint az eddigi hasonszőrű, önegyensúlyozó megoldásokban, hanem megírt algoritmus, illetve különböző szenzorok és elektromotorok kombinációja tartja egyensúlyban. Minden bizonnyal a kormányszög változtatása is az egyensúlyozáshoz járul hozzá, hisz a tengelytávolság ez által jócskán módosulhat (a videón gondolom csak prezentálták, h mekkora mozgásra képes), a kormány motoros forgatása mellett.
Jópofa, meg nyilván innovatív, de számomra kissé ijesztő is, h ez a jövő. Lassan tényleg ott fogunk tartani, h az ágyból sem kell kikelni, h cselekedjünk, éljünk, létezzünk..
mod.
Egyik barátom véleménye:ez kurva jó, részegen is elmehetsz bárhova
és még haza is kísér[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #77529 üzenetére
"De 5 év múlva veszek egyet."
Mi a fenének vennél? 5 év múlva virtuális valóság - szemüveggel a fejeden olyat motorozhatsz a fotelben ülve, hogy ihaj! Közben ráadásul semmiféle veszély nem fenyeget, lehet ész nélkül csapatni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #79773 üzenetére
Szerintem bármelyiket veszed, koncentrálós lesz, maga a motorozás az.
Hogy kell-e félned az ezrestől rajtad múlik. Az a motor minden tekintetben komolyabb technika, mint az ER6. Ha a helyén van a józan eszed és önmérsékleted, az fog többet tudni. Ha ezek nem erős oldalaid, akkor a gyengébb teljesítmény a kisebb gépen segíthet mérsékelni a bajt.
Ami a fogyasztást illeti ott nem szoktak takarékosabbak lenni nagyvasak, épp ellenkezőleg. Nekem a K8 SV650 sok csomaggal 4,7L/100KM alatt maradt átlagban mosolygósan vezetős autópálya-tempóban, az nekem teljesen jó, literes gépek ennél általában egy literrel legalább többet szoktak kérni így. De a legjobb tulajoktól utánaolvasni, esetleg itt: [link].
A fejidom/anélkül opcióhoz érdemes kipróbálnod mindkettőt autópályán. Az idomos elég kényelmes pályatempónál, nem rángatja a fejed, mellkasod a szél, de cserébe ha elkapod a leterelt szél egy részét a bukóval az sokkal hangosabb lehet, mint a naked szélzaja. Mondjuk ezt megfelelő plexivel általában lehet orvosolni.
-
-
mrhero
tag
válasz Teasüti #83367 üzenetére
Kérdés h mennyi a keret és mennyi hely van a motorodban. Mike ötlete nem is rossz
A lényeg ugye, hogy megnehezítsd az esetleges lopást és ha bekövetkezett a baj, legyen esélyed előkeríteni.Lánc - átvágják ha akarják, ha állandó helyről beszélünk és a horgonyhoz zárva hagyod, meg lehet mókolni amíg a közelében se vagy. Megoldás lehet, ha mindig nálad van, de nem biztos hogy erre van hely a motoron.
Riasztó - szívja az akksit és manapság kérdéses mennyire érdekel bárkit is, ha visít valami az utcán.
Riasztós féktárcsa zár - lásd fent. plusz folyamatosan töltögetni kell az akksikat.
GPS-GSM tracker - zavarható a jel. Persze illegális, de a motorlopás is az. Nem nagyon mozgok autó és motortolvaj körökben, fingom sincs mennyire alap műszer manapság.
Kamera, ha van rálátás a lakásból/házból a parkolóra. Kérdés, hogy ez jogilag mennyire állja meg a helyét ha nyilvános parkolóról beszélünk. Úgy sejtem nem nagyon.Plusz őrzött parkoló kutyákkal, elektromos kerítéssel, Chuck Noriss-szal a portán.
-
mrhero
tag
válasz Teasüti #83399 üzenetére
Lancot nem hasznalok, mert nalam sajnos semmi hely. Talan Ferdzsoo emlitett par hete valami egesz jot teszt alapjan. Meg 5 eve en is nezegettem, talaltam valami jutub videot ahol teszteltek kulonbozo lancokat, persze a sajat potekajuk volt az uberfasza, de tenyleg meggyozo volt. meg is van
Riasztot az akksi es a helyhiany miatt nem hasznalok. pageres riaszto sztem ugyanugy zavarhato mint a gsm jel. Raadasul a pager hatotavja is kerdeses. Akkor inkabb egy mozgaserzekelos GPS/GSM tracker. Sztem annal is megoldhato h jelezzen a telon, ha mozgast erzekel.
Van egy riasztos abus tarcsazaram, az olcsobbik ~2x k volt 3-4 eve. Kulon kapcsolhato a riaszto resze, gondolom ezt a nagyobb is tudja. Sztem jo. Ezekbol nincs tul nagy valasztek Mo-n kivul sem.
GPS/GSM trackereket nezegetem par hete, meg gondolkozom rajta. Mindenkepp havidijas lehuzas nelkul vmi open source vagy lifetime subscription, megoldast keresek. Geresics emlitett valami tracker szolgaltatast ha a havidij is belefer neked, bar reszleteket nem irt, irj ra privatban.
Ebay nem tul jo forras sztem. tul sok a kinai fos, lassan sullyed az aliexpress es tarsai szintjere. Persze lehet ertekeleseket olvasgatni es azalapjan megbizhatobb eladokat talalni.
-
ath
senior tag
válasz Teasüti #83441 üzenetére
egy ilyet beledobni nem akkora probléma. egyedül az nem tiszta, hogy a szelep alján lévő érzékelő és jeladó pozíciójának van e jelentősége, vagyis a felnire kell e lennie hajtva. autóknál máshogy vannak, ott szerintem ez vízszintesbe kerülne, motornál viszont (ha nem forgatható) merőleges lenne az útra. az meg nem szerencsés.
másik kérdés mennyire könnyen lehet vele kommunikálni, tehát megvétel előtt/után kell e programozni rajta valamit, vagy azonnal olvasható. ez problémássá teheti a felhasználást, mert ahhoz viszont nem lesz eszköz, csak a forgalmazónak.
mindenesetre utána fogok olvasni, mert egyrészt a bütykölés része is érdekel, másrészt hasznos lenne. -
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #83691 üzenetére
Biztos nem volt eddig hangja? Nekem eddig az összes motoromnál volt jellegzetes kuplungkerregés,először engem is idegesített de aztán kiderült,hogy normális.persze nem tudom a Tiéd mennyire hangos.a lefelé váltás álló helyzetben vagy menet közben nem megy mindig? Mert állva előfordul,hogy a váltó nem tud összefordulni,ilyenkor én is hiába pumpálom lefelé,de ha megmozdítod a motort előre már kapcsol is,ha már menet közben csinálja akkor már érdekesebb a dolog.
Vannak ezek a Ducati-k vagy mik,ott vannak modellek amiknek nem tudták rendesen megtervezni a kuplungját mert rohadtul csörögnek Hondánál nincs ilyen
Szerk: azt olvastam hogy 60 km 60k km az már más,akkor semmi de egy Honda 60k-nál még új
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #83927 üzenetére
Amúgy a testtartás is egyénfüggő, ki mit szeret. Én sem szeretem a túlzottan előredőlős csutkakormányokat, de a széles magas "egyenesen ülök" kormányokat sem. Az SV650S-em kicsit megemelt csutkakormánya kb. tökéletes nekem.
A teljesítmény egyáltalán nem csak a végsebességben számít. Hiába a +3Nm, ha a váltón elbukod a háromszorosát, mert nem tud eleget forogni a motor, akkor sem, ha kellene az erő....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Milyen autót vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OTP Bank topic
- Nők, nőügyek (18+)
- Eredeti játékok OFF topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen