-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #136229 üzenetére
Igen, a gyors töltő technológia felmegy 5V fölé, ha az eszköz támogatja.
Egyébként az EU-s igyekezet, hogy egységes Type C csatlakozó legyen, az (ha jól olvastam) tartalmazza a PD gyors töltő szabványt is.
Arra is szükség lenne, mert a Samu, Xiaomi, Huawey telefonok más töltést használnak, hiába van már most is Type C, a három szabvány háromféle töltőt igényel. Pl a Samu toltovel próbálom a xiaomit, nem elég, hogy nem használja a gyorstöltőt, de percenként ledobalja a töltést. -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #136267 üzenetére
Jó a 4,9? Modern motorokhoz szerintem ez sok. A 2017 utáni DL650-ek hasonló körülmények között 4 liter körül van. A bmw 750 simán beéri szintén 4 literrel, az 1200-as 4,7l vegyesben együtt gurulva pl DL-ekkel, de tavaly 4 literre lement (mikor MZ-seket kísértem)..
Ehhez képest a 4,9 szerintem sok!Viszont az 5 liter körüli átlag fogyasztás egy 600+ ccm motornál ha nem is jó, de elfogadható számomra, főleg ha 1000 ccm feletti.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Methionyl
senior tag
válasz norbert1998 #136267 üzenetére
09-esem 4,7-et eszik átlagba pedig több benne a tépkedés mint a lassú gurulás
[ Szerkesztve ]
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #136304 üzenetére
Nem, nem, az én 2004-es DL650-em is elvolt kirándulgatós tempóban 4 körül, kicsit 4 felett.
És, mivel 22 literes volt a tankja, 300km után kezdtem nézelődni, hogy merre lehet esetleg egy kút.
A Tracer kicsit többet kér inni (hát, igen, 2x annyi lovat etetni, itatni kell ), és a tankja is kisebb 4literrel, szóval ott valahol 200 km után jön ugyanez. Persze még akkor is el lehet menni vele egy 100-ast simán, szóval nem para, de a DL hatótávja az jóval nagyobb volt. -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #136304 üzenetére
Nekem is 2004 volt, a 2007 től gyártott dupla gyertyások még kevesebbet kérnek enni. Nekem 30e km átlaga 4,9 liter volt, legjobb fogyasztás 4,2 liter volt nyáron, de azt nem lehetett hosszú távon tartani, mert mindenki megelőzött
A bmw 1200 GS 20e km-es átlaga 5,1 liter, a város télen nagyon megdobja, ott 6,5 liter is képes megenni, illetve 130 felett is nő a fogyasztás egyre durvábban, viszont 80-90es országúti tempónál 4 liter körül, közel 2x ccm a dl-hez, szerintem ez több mint jó.
Ami érdekes, hogy nagyon tempós országúti csapatás, előzgetés, stb. is 5 liter alatt marad, ha a motortérkép ROAD módban van..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Moleman
addikt
válasz norbert1998 #136304 üzenetére
Úgy tűnik, hogy ez törvényszerű.
Én 1 nappal a vásárlás után borítottam fel a garázsban, nem vettem észre, hogy a mozgatástól elmozdult a végállásából az oldalsztender, és mikor újra ráterheltem, becsukódott. Letört a kuplungkar vége, hálistennek 1850 forintból ki tudtam cserélni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136357 üzenetére
Benzinszivattyut szemre nem tudod ellenorizni, meg nyomasmerovel sem mindig, mert van hogy terhelesen nem tol eleget. De egy yt video alapjan megprobalni ellenorizni, raadasul szemre- ez azert eleg hazibarkacs.
Bar ha be sem indul, az alapjarati nyomason is meglatszik, amennyiben nyomasmerozol.Ha egy injektoros motornak ekkora problemaja van, hogy alig akar beindulni, soha sem olyan kis dolog lesz, hogy legszuro, vagy gyertya, vagy benzin spurival.
Biztos, hogy egy benzinnyomasmeressel kezdenek neki, eleg sokszor hal meg a benzinpumpa.
Amugy nagyon buta a hibajelzese, sok mindent nem tudsz meg belole. Altalaban vagy szakadast vagy rovidzarat jelez, a ketto kozott meg mast nemigen, es a szenzoroknal azert nem csak ez a ketto szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #136357 üzenetére
Kivancsi leszek mi lesz a vegeredmeny.
-
hroberto
veterán
válasz norbert1998 #136360 üzenetére
A haverom a napokban járt hasonlóan egy DL-el. Kb. 200 km-re otthonról leállt a motor. Igaz, azt be lehetett indítani, viszont ha alapjárat közelébe ejtette a fordulatszámot, leállt.
Haza kínlódott vele, aztán kiderült, hogy bagatell a probléma. Fals levegőt szívott, ki volt repedve valami gumicső.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136360 üzenetére
Inkább örülj, hogy hazavitt, és nem a világ végén hagyott sz@rban! Sokkal rosszabb volna, ha Svájcból, vagy Albániából kellene még egy trélert is fizetned, pláne ilyen üzemanyag árak mellett!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136360 üzenetére
A masodlagos fojtoszelepet eleg nehez kezzel forgatni, epp ezert vastag betukkel van leirva a manualba, hogy ne forgasd, mert a fojtoszelepet elgorbitheted :D ( legalabbis az r1 nel igy van) en elsosorban nem arra gondolnek, dehat ez csak tipp.
Amikor inditoztal es neha el-el kapta beledurrant a kipufogoba? Ha igen, az fotengelyjelado is lehet, amugy meg vmilyen szenzorbajra tippelnek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #136400 üzenetére
Akkor jól írtw, aki azt sejtette, hogy valahol fals levegőt szív.
Ez is valami olyasmi.
Utólag már könnyű okosnak lenni, de abból a rengeteg féle, egymáshoz semmi köze hibából én is valami olyanra tippeltem volna, valami banális mechanikus hibára.
De legalább tudod, hogy nem hullott szét az egész.Kb ilyet olvastam valahol, amikor valami szirszar bekerült a hátsó kerék mögé, az ABS jeladó hoz. Attól is megbolondult az elektronika, ABS fail, TC fail, összes elektronika mutatott minden hülyeséget...
-
Topiccsendőr
addikt
-
pelgrim_v1
tag
válasz norbert1998 #136409 üzenetére
Ez pontosan hogy néz ki? Mint ég, hangszóró üzemeled be a sisakba? Mármint a fülem mellett pont nincs hely
-
pelgrim_v1
tag
válasz norbert1998 #136412 üzenetére
Na én a Pest belvárosi futár nem fogok 180 -al száguldozni ellenben nagyon hangos tud lenni a 30-as forgalom is csúcsidőben.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136433 üzenetére
Úgy emlékszem SR50-el nyerik az összes TB24-et, de ha rosszul emlékszem is, a legtöbb élvonalban lévő
motorrobogó ilyen*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz norbert1998 #136593 üzenetére
Jelentem, ebben van tip off sensor, nem fogja kipörögni a belét egy gázkarra ejtés esetén
Szerencsés vagy
-
Moleman
addikt
válasz norbert1998 #136593 üzenetére
Miért kerülöd ennyire a fix trafikat? A közigbírság határáig biztosan nem küld csekket, autópályán 150-nel simán jó vagy (autóút 130, országút 105, lakott terület 65). Tapasztalat.
Egy haverom a héten belefutott egy trafiba, visszament a rendőrt megkérdezni, hogy bemérte-e. Ő sem kapott csekket, mert az 50-es szakaszon 68-ra volt állítva a trafi.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #136674 üzenetére
asszem 97-ben lattam eloszor kek feher gsx400s impulse-t. azota a listamon van, hogy kell nekem is egy kek feher. nincs tobb fotod arrol a geprol? fejidom nem tunik gyarinak.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #136685 üzenetére
Pont ez szerettem volna írni, hogy a motor tartani fogja az árát, így minden km amit azzal teszel meg tiszta haszon. Vigyázz rá, ne törd rommá és kb ugyanolyan áron el fogod tudni adni jövőre vagy azután, ha még sem válna be. Szerintem.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
batai15
félisten
válasz norbert1998 #136685 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136674 üzenetére
Azt a robbantott abrat berakhatnad ide is, mert en nem vagyok kepben, h mi esik szet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Harcipocok84
tag
válasz norbert1998 #136720 üzenetére
Régi szép idők. A rutint egy Kawasaki ZX6R-el csináltam meg
Csak egy oktató volt a városban, az is inkább autós. Motorja például nem is volt, így aki nála akart tanulni az saját motorral kellett hogy menjen. ÉN előtte soha nem ültem motoron, se robogón. Megvettem a ZX6R-t mert tetszett. Hát szenvedtem rendesen a rutinpályán! Már a visszafordító is necces volt ilyen motorral, de a 8-as lehetetlen. Órákig szenvedtem vele, az oktató csak húzta a vállát, mondván Ő nem érte hozzá. Annyi mákom volt, hogy kijött egy motoros oktató (főállásban motoros rendőr) és egyből megjegyezte, hogy ezzel a motorral jól bevállaltam. Ellenben adott nagyon sok tippet, pl. hogy kanyarodáskor üljek ki a motor oldalára (nem az ülésre, hanem álljak fel és a motor oldalára üljek fel) és döntsem el szinte a motor. Hát így már meg tudtam csinálni.
Nézegetve az új rutin pályát szerintem ezt már nem tudnám megcsinálni.... -
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #136720 üzenetére
Kuplung és hásófék, hogy feszes legyen a hajtás és ne rángasson. Nem vészes az új pálya sem, ha vészes akkor ott később sokkal komolyabb gépkezelési problémák lesznek...
A 45ös szlalom se mutatvány ha az ember tudja használni a motorja súlyát és mer dőlni kisebb tempónál is, oktató engem csak azért figyelmeztetett mert karcolt a bukócső a végén a körnél.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136738 üzenetére
Ez tartja a helyen a nyomasszabalyzot, vagy mi?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136752 üzenetére
Elegge paraszt, de egy vastag gyorskotozovel athuznam az egeszet, amennyiben birja a benzint, es nem bant mas alkatreszt, de ha 2x lejott, akkor le fog jonni mindig.
Vagy uj szivattyu keretet kene venni. Es megmernem a benzinnyomast. :D hatha vmi nem stimmel a szabalyzoval.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136755 üzenetére
A kerdes, hogy legeloszor miert jott le. Az nem a szerelo miatt volt.
levagta a nyomas/ elfaradt a muanyag?
A szerelo csak siman nem gondolkodott, hogy mi az oka ennek, ami eleg oreg hiba.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136808 üzenetére
Ha az sv 1000 csak 190 el megy, az nem a benzin minosege, hanem legtobbszor haldoklik a benzinpumpa.
Vagy mas muszaki gond. Benzintol ilyen nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136814 üzenetére
Rossz osszefuggeseket keresett. Azt a motort el kene vinni szervizbe, es merni egy benzinnyomast, terhelesen is, mert ott fogja hagyni nemsokara
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #136822 üzenetére
Dehat akkor miert nem inkabb arra vezeted vissza, hogy a motor feltoltese eleve rosszabb lesz a kisebb legsuruseg miatt, azaz kisebb nyomaskulonbseg jon letre. amihez kevesebb benzin kell, es igy bar a csucsteljesitmeny csokken, de azt ilyen temponal nem lehet megerezni.
Ezert van a pikes peak- autokon akkora turbo, azok kb 25% teljesitmenyt vesztenek a csucson.
Pelda:
“With a normally-aspirated engine, you lose one percent of the available power every 100 metres you climb,” says Peugeot Sport Director Bruno Famin.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #136908 üzenetére
Mért nem adtátok oda azt 80 eurót had mennyen?
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #136916 üzenetére
Ertem. A biztositos tortenet sem lesz kevesebb.
Foleg, ha seruleset is kifizetetteti. Sztem sajnos kifogja. :(. -
Geresics
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #137143 üzenetére
Verre azert nem megy itt semmi, ezek csak betuk, mondatok.
Ha vmi hszre nem reagalsz, ignoralod, akkor meg mi tortenik?bar korabban amikor a cbx szelepallitasan vitatkoztunk, meginvitalt a motorosklubjukhoz, ha van merszem hozza. Gondolom teazni. :DDD
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137522 üzenetére
Hmm, a konzol legyen jó, a többi megoldódik.
Sw-motech tartóhoz lehet kapni rá való platnit, amit pont mint a dobozt rögzítesz. Ezt felcsavarozód az oldaltáskára, utána pont olyan könnyű feltenni a táskát, mint a dobozt.
Mióta megvan 1x sem használtam az alu dobozaim, mert a puha táskák sokkal jobbak.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137538 üzenetére
Nincs tépőzár, azt le is vághatod.
A platni egyik oldala sima, a másikon rajta van azon szerelék ami a doboz hátulján. Így ez a platni felrakható a konzolra.
Na most érre a platnira azt szerelsz amit te akarsz, lehet barmi, pl műanyag doboz is, merev falu bőrönd vagy akár a puha táska is.
Ha igényled csinálok pár fotót a saját táskámról .. suzuki gyári konzolja is sw-motech (2016-tol biztosan), de nagyjából minden motorra készítettek konzolt. A platnit louis.eu webshopban megveheted 50 eur/db.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137575 üzenetére
Nem ismerem az összes konzolt, de szerintem minden doboz csak a saját konzoljára megy fel alapvetően. Az sw-motech itt is kivétel, mert a konzol keretére fel lehet tenni a különböző dobozokat, ehhez még kell vedd kb7e ft a megfelelő illesztő szereléket, így fel tudsz rá tenni 4-5 féle dobozt is.
Givi konzolból is több féle van, nem kompatibilisek.., azzal hogy megveszed a konzolt már behatároltad hogy mit teszel rá.
Dl650-re 2004-es azaz k4-k9 típus nekem van egy sw-motech konzolom, ha érdekel keress meg, biztos meg tudunk egyezni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #137725 üzenetére
*170 kg vagyunk, ~30 marad a cuccoknak, amiben a doboz súlya is benne kell legyen, valamint a bukócső stb is, hivatalosan.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #137753 üzenetére
Van olyan protektoros farmer amiből kifele jön ki a protektor, nem kell hozzá levenni a nadrágot.
Amúgy meg csak én viszek magammal váltóruhát?
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #137828 üzenetére
Itt már málik a hungi! Nincs miről beszélni, cserélni kell...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #137888 üzenetére
Pont eleg, es meg sok is A2 be.
meg a nyomatekot is korlatoznam nem csak a Kw- ot.
:)
Fek legyen rajtuk brutal, azt teszteljek. -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137894 üzenetére
A magamfajta öreg fószerek miatt legalább egyszer ki kéne írni mit jelent egy rövidítés, mint itt a BS, mert így csak lesek... , nem értem a szlenget, pláne nem a rövidítéseket, max találgathatok.
BS mint BullShit?Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137918 üzenetére
Én jövő pénteken mennék Zakopane-ba, de oda se ír túl jókat, viszont ez még nagyon változik.
Persze nem motorozási élmény, de ha nem akarod elbukni a 38e forintod, lehet érdemes autóval menni..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #137918 üzenetére
Nekem egész hétre esőt mondott 6 napig Romániába és mégis elmentem "oszt" utolsó nap volt csak égszakadás ... ott is "csak" a magyar határig .
Én emiatt tuti nem mondanám le.
Itt volt vagy 12 fok , no meg remek látási viszonyok . Akkora volt a pára , hogy csak nyitott bukóval tudtunk menni .
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #137924 üzenetére
95mm csapadek az nem köd, es horvatorszagban tudnak nagyon nagy viharok lenni, szoval esoruhat 2 db-ot es szaraz zoknit raklappal vigyel, ha nem mondod le
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
duni84
aktív tag
válasz norbert1998 #137918 üzenetére
az eső ott amúgy annyira nem is gáz. viszont szeptember-októberben olyan masszív széllökéseket lehet kifogni a verebitnél, hogy azt sem tudod mi történik engem senj központjában konkrétan kifújt a körforgalomból pár éve a házak közt lezúduló szél. a parti úton és a hegyekben is ugyanígy meg tud tréfálni.
rövidebben: az eső előrejelzés miatt nem hagynám ki, arra van az esőruha vagy a vízhatlan membrán. ilyenkor már amúgy sem párolja meg saját magát az ember, ha nem a hálós dzsekiben megy.#metszéspontok
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #137924 üzenetére
Nyilván vicceltem ,amúgy meg nem azt írtad, hogy strandolni mész
Mi is már előre lefoglaltuk és kifizettük.... ilyenkor már bukó sajnos.
Annyit lehet tenni amit persu is írt eső ruha és sok zokni... ,nyilván ez a strandolást nem oldja meg .
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #137918 üzenetére
Szerintem ne mond le.
Most ertunk haza a transalpina+fogaras parasrol; ~4 napi esot irt es ebbol a valosagban 1 napig szakadt, a tobbi 3 jo volt.
Ugyhogy hajra! Esocuccot vigyetek.iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #137936 üzenetére
Esoruha nelkul, es vizallo bakancs nelkul en nem vagnek bele ilyenbe.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #137936 üzenetére
Esoruha nelkul ne indulj el semmikepp. El nem tudod kepzelni milyen sz.pas lesz ha atazol Shox-ban 20 korul van a hurricane nevu esoruha, hibatlan. Soha nem azik be. Aztat vegyed, plusz csizmara is talalj ki valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motoros topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Renault, Dacia topik
- Vicces képek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Notebook hibák
- Programozás elméleti kérdések
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...