-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
norbert1998 #141489 üzenetére
Az biztos, hogy a pályabirtokos a pályára lépés elött aláiratja veled, hogy neki nincs felelőssége. Innentől meg max polgári per, kötelező biztosítás nem fizet.
[ Szerkesztve ]
-
vihartigris
őstag
-
Tamás9x
őstag
válasz
norbert1998 #141510 üzenetére
Konvertálás JPG formátumra se segít rajta? NPG 128Mpx 1MB! JPG 128MP 20MB!
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
vihartigris
őstag
válasz
norbert1998 #141513 üzenetére
Az ország melyik részén vannak ilyen "motoros marasztalók"?
bármi reciproka a semmi
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #141513 üzenetére
Ennek a motornak ezzel a gumival nem ez az erőssége
-
Tamás9x
őstag
válasz
norbert1998 #141513 üzenetére
Ezt így tervezted, vagy jobbre számítottál indulás előtt?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
#14787072
törölt tag
válasz
norbert1998 #141513 üzenetére
Egyszer régen én is bekeveredtem egy ilyen útra a régi DL650-emmel. Hasonló gumival. Ketten sírtunk: én és a motor.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #141526 üzenetére
Megkaptam a levelet elvtars uram, postafordultaval kenytelen vagyok azonnal visszakuldeni. Tértivevényesen.
A főispán unokaöccsét tudtam raallitani az ugyre, aki máshogyan ugyes, de ebben az emberhianyos idoben legalabb elérhető, es amugy is rokon. a kristálygömbünk kolcson van adva a polgarmesternek.Szoval jah. Tankot kellene nezni, mennyire rozsdas. A tuszelepek elott szuro van, ez felfogja (elmeletben) a sok rozsdat, ez elott pedig altalaban benzinszuro van, de nem minden tipuson. Bt-t nem ismerem annyira.
Inkabb etetorol kellene inditani epp ezert.
A rossz hir, hogyha szetszedsz egy 20-30 eves karbit, minden o-gyurut, tuszelepet, tomitest ki kell cserelni, kulonben ujra hibat viszel a rendszerbe. Ez tetemes koltseg. Enelkul en nem is raknek ossze ujra karbit, mert sokszor mar minden tiszta, de valahol vmi tomites ereszt (pl mikuniknal maga a fuvoka tarto blokk bent a karbi belsejeben) es megint nem mukodik normalisan semmi.
Gyujtas kabelek roviditese felesleges.
TPS akarmennyire van ellallitva, annak jarnia kell.
Milyen karbi van ezeken?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #141589 üzenetére
Ez a "nem ismerem el" ez minden nagy "vállalat"-nál így van, egyrészt ezért vannak a fizetett jogászaik, másrészt kihasználják, hogy az emberek mérlegelik a szabad idejük felhasználása és az elbukott összeg arányát. Én már többször voltam úgy, hogy inkább kifizettem a nem jelentős tételt, minthogy nekiálljak pereskedni, bíróságra menni, stb.
Ennek az ellenkezője is megtörtént, mikor kb 20 éve felmondtam a matáv internetet, akkor ki kellett fizetnem mindent, majd kaptam egy nullás igazolást. Majd 3 hónap elteltével jöttek a levelek, hogy még mit nem fizettem ki, még kértek 1200 Ft-t. Nem is válaszoltam, újabb fél év már az instrum justicia küldözgette a leveleit. Az egyik ilyen, de most már aztán jön a fizetési meghagyás, ha nem fizetek (akkor már a többszörösét..), elküldtem nekik a matav nullás igazolását, hogy várom a pert !!! Soha többet nem zargattak, pedig akkor az sem érdekelt volna, ha fél évig járok pereskedni, annyira utáltam a matávot
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #141589 üzenetére
Annak az ugynek a vegere az tett pontot, hogy a szabalysertesi feljelentes vmilyen 90 napos hataridejet tulleptek-direkt. Veletlenul sem szuntettek volna meg az eljarast, vagy barmit, inkabb ugraltattak az embert, hogy szaladgaljon az auto gyartojahoz egy papirert, hogy az autoja keptelen erre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz
norbert1998 #141599 üzenetére
A TKC 70 Rocks-nek 10 mm profilmélysége van.Itt 4:36-nál látni.
-
JoinR
senior tag
válasz
norbert1998 #141599 üzenetére
TKC 70 első. Ilyen volt a 390 Adventure-ön. Szárazon elmegy, sárban felejtős, mint ahogy a többi is. Szerintem a Mitas az ára miatt.
Közben látom, hogy a TKC 70 Rocks az kicsit más minta..kellett, mint egy falat kenyér.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
válasz
norbert1998 #141599 üzenetére
A TKC 70 az Continental, és nem Pirelli
Ha sokat mész közúton, és csak hobbi szerűen földesúton, akkor a Conti TKC70 nekem nagyon bejött! A Rocks-ot még nem próbáltam, de tuti áldozni kell a közúti komfotr oltárán!
A 790R-en most K60 van, és bizony közúton érződik is, hogy nincs rajta középen egybefüggő felület, mint a Scout-on!Heidenau K60:
Heidenau K60 Scout:Continental TKC70:
Continental TKC70 Rocks:
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
norbert1998 #141606 üzenetére
"Első sorban országút lesz így is, abból is inkább a gumik középső része kopna, de néha azért betévednék az erdőbe, ahol akar sár is lesz biztosan, lássátok az előző heti képemet. Nem tervezem azt, hogy hosszú élettartamú legyen, de azért ne az első szezon utá menjen a levesbe. Idénre várhatóan 8 ezer km körül leszek."
- ezért írtam amit írtam.Az első sorban országút nálam egyértelművé tette a középen egybefüggő futófelületet.
Az meg, hogy nem eléggé offroados, azt akkor mondd, ha próbáltad!
Sok múlik a gumin, de sokkal több a motoroson! Anno a Touratech Travel Eventen a haladóban csak nekem nem volt bütykös gumim. Erre a videóban a dramaturgia kedvéért még rá is játszottam (pl. a 2017 délelőtt 11. perc), de a délután már nem fárasztottam magam ilyenekkel, csak simán elmentem ott, ahol a bütykös gumisok elestek...
A lendület és az egyenletes gázkezelés jobb barát ilyen motorokkal, mint a gumi!Menj el tereptréningekre, ott talnuld meg az alapokat, és utána irány gyakorolni - de lehetőleg ne egyedül!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
norbert1998 #141612 üzenetére
Én egy zsákfaluban (Pécs) élek életvitelszerűen. Pontosan tudom milyen távol lenni mindentől. Drivex, Jeli, Honda, Hungaroring stb. tréningekre minden alkalommal +2-3 óra odaút, visszaút volt nekünk is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #141599 üzenetére
Én Mitas E-08 gumit tettem fel. Majd kiderül milyen.
Terep nálam max a földes út, vagy erdészeti út. Sárba meg nem megyek. -
Tamás9x
őstag
válasz
norbert1998 #141635 üzenetére
Az egy 6500-8000km, 14-20 nap alatt teljesíthető, kérdés mennyíre akarja az ember nyomni neki. 5 év múlva esedékes egy DélKeleti kör nálam is, ha valaki épp szeretne egy nagyobbat kerülni
Még ha csak egy darabig is...
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Pocee
senior tag
válasz
norbert1998 #141635 üzenetére
Eszedbe se jusson egyik se,bakker,ennyire hülyék vagytok?
1,kockás lesz a gumi ennyi idő alatt
2, csomó üzemanyag
3,amortizáció
4,komfort nincs.
Mondom: béreltek nagy quadszállító trelert,hat motort fel tudtok tenni,kilenc személyes busszal kihúzzátok gibraltárig a motorok is látták gibraltárt,Ti is,üzemanyagot összedobjátok a kocsiba,motorban nem fogy,gumi nem lesz kockás,komfort parádé.Mr.Brightside
-
válasz
norbert1998 #141635 üzenetére
Haver volt a 66-os úton, szervezett Harley Davidson motoroztatós keretek között, hazajött, beszámolt róla, hát nem estünk hanyatt tőle. Talán mondani se kell inkább hasonlított egy 'shopping tour'-ra, úton útfélen ahol megálltak a helyiek a túristákból élnek...
Persze élménynek nem kis élmény, csak az ár/érték tényező kérdéses volt (vagy 6 éve)
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #141635 üzenetére
"Egy másik álma a Route 66-on egy tetemesebb szakaszt."
Ez nagy csalódás lenne, ezt biztosan mondhatom. Kmenyus barátom (fent van a youtube-on) volt ott, nézd meg az aktuális részt, gyakorlatilag rettenetes, rossz minőségű az út, nem használják már, mert olcsóbb volt mellé építeni új utakat. 100 km-t mentek rajta, de már alig várta, hogy ott hagyják. 40 km egyenes kanyar nélkül
..
Az egész amerikai túrája nem vonzott, akkor már inkább az indiai szívás a Himaláján társasággal, de az meg a terepezés miatt nem, illetve az ott bérelhető motorok sem vonzanak. Bár 90% egyesben, 8% kettesben
, tötymörgésre mindegy. Volt amikor örültek napi 30 km haladásnak.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
válasz
norbert1998 #141661 üzenetére
E65?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
gonger
senior tag
válasz
norbert1998 #141661 üzenetére
Senjtől északra csak gyerekkoromban voltam egyszer talán. Senj magasságában és tőle délre sokat. De ezek búvár célú utak voltak, motorral még sosem voltam. Valahogy jó lenne már lejutni egy hosszú hétvégére. Akkor Te azt javasolnád, hogy Senj-től felfelé induljon a motorozás Rijeka felé?
Van esetleg ajánlott útvonalad még azon a részen? -
-
Tamás9x
őstag
válasz
norbert1998 #141776 üzenetére
Ez a baj lehetunk mi eloretekintoek. ha 1-2 elmeroggyant bajt csinal.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
válasz
norbert1998 #141776 üzenetére
Annyira minimum lenne, tényleg. Babakocsi, kutya, ló mellett én is mindig elcsukom a gázt, véletlen se ijedjen meg senki
Aztán csodálkozunk, hogy egyesek utálják a motorosokat.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #141876 üzenetére
Altalaban az osszes blokk vegsebesseg kozeleben mar tul van a nyomatekcsucsan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #141885 üzenetére
A motort mindig a nyomatek gyorsitja.
Az a nyomatek, ami a fotengelyen ebred.Ezt a nyomatekot el fogod valtani, a "nyomatekvaltoval" azaz egyre kisebb lesz a hatso kereken ebredo nyomatek, ahogy egyre magasabb fokozatban van a motor. Ettol fuggetlenul a nyomatekcsucson fog a legjobban gyorsulni tovabbra is, abban a fokozatban, amiben epp van.
Emelle az 1 hengeresek csak nagyobb kobcentimeter eseten lustabbak forogni sokat, a nagy alternalo tomeg miatt. Esetleg a nagyobb szelepek miatt, vagy a nagy furat miatti oblotesi nehezsegek miatt. 125 kobcenti eseten ~11 000 et kiforogjak. Konnyu kicsi szelepek, konnyu dugattyu. Nem igazan lehet sztereotipizalni, hogy egyhengeres, ami nem szeret forogni ilyen kis kobcenti eseteben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #141907 üzenetére
Nyakcsapagy nem kopog.
ugy nezd meg, hogy terheletlenul van-e egyenes allasban olyan pont, ahonnan nehezebben mozdul ki. Es amibe szinte magatol visszamegy.
Ha lassan mozgatod a kormanyt, erezned kell ilyet, de kopogast nem fogsz sosem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #141912 üzenetére
Tavtarto nem tud elkopni a lengovillanal, ott valahogy nincs jol kihezagolva. Kerdes, hogy csavarral van hezagolva a tengelyen, vagy alatettetel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Des1gnR
őstag
válasz
norbert1998 #141997 üzenetére
Nem is értettem, hogy mit agyal amúgy közúton...simán be kellett volna húznia egy földútra, majd egy erdősávba bekanyarodik és kész...már ott is hagyta a rendőröket.
Máskülönben rendszámmal ment, szóval 1 m-ert is kár volt menekülni
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
hroberto
veterán
válasz
norbert1998 #142101 üzenetére
Szerencsére ott még nem szabályzott agyon mindent az EU!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
macilaci78
nagyúr
válasz
norbert1998 #142121 üzenetére
Én is azt írtam, hogy nehéz kérdés. A másik ilyen a halálbüntetés végrehajtása. Ki az, aki a feladatot rátestálja valakire? És az a valaki vajon milyen ember? Az átlagember mennyire tekintené őt a társadalom hasznos tagjának?
Egykerekezés közben lesérülni tényleg értelmetlen szerintem is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #142261 üzenetére
Ez a problema mentes DL?
Esztergaltass uj csovet. Az olcsobb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #142261 üzenetére
Nem ez all a kopogas hattereben, a tugorgo bele van kisse marodva, de ez radialis irany, es kb szazadokrol beszelunk. Csunyanak nez ki, de ez nem okoz akkora jatekot semerre. Csak a megszorulas hangjat halhatod, hogy kattan, amikor a berohadt oldalon megmozdul a csapagy. De ez nem magyarazat az axialis jatekra.
A nyakcsapagyat akkor kell cserelni, ha felemelt elso kereknel erzed kozepen azt a bizonyos pontot, ahova magatol bemegy. Ezt magyaraztam, az elozo hszemben, hogy hogyan vizsgald meg. Azt ki kell cserelni amennyiben erzel barmilyen ellenallast csak egy pontban.
hatassal van a vezethetosegre, pl kanyar kozben ledontott motor billeg, instabil lesz.
Ami meg van rohadva, mindent cserelni kell. Tengelyt es tugorgot egyben.
Egy motornal, ha felujitod a lengovillacsapagyazast, himbarendszert, el tud menni 80-150e Ft.
Ez ilyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz
norbert1998 #142261 üzenetére
Saját tapasztalat, hogy a kormánycsapágyat cseréld. Nekem is anno miután cserélve lett, ég és föld változást értem el, pedig szinte láthatatlan volt a beütődés mértéke. Aztán a golyós helyett kapott kúpcsapágyat a vfr, és problem solved, pedig addig tényleg olyan volt mintha kormányteló lett volna rajta.
És mondom, csak úgy ránézésre nem mondtad volna meg, hogy rottyon van.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Micsurin
nagyúr
válasz
norbert1998 #142284 üzenetére
Akkor az lakás lesz és nem ház
Ár részt, hogy érted?
Ha úgy érted… leinterjúvoltam a DL csoportot is míly meglepő… körbe mentem a túraendúró csoportokon!1,5-1,7 közt leginkább hirdetgetik de nem eladják
Vagy, hogy érted? Az XL650 sem annyival olcsóbb alkatrész és szerelhetőség tekintetében.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #142282 üzenetére
Nem szurkálódás.
Csak a soha el nem romló japán margórája került.
A sokadik a meglévő japán tulajoktól. Csak beszélgetünk róla.Az Apriliába egy rövidebb gyári tengely 32 ezer.
OEM-et nem kerestem.a következő hátsó gumi csere alkalmáig van időm felkutatni.
Akkor ezt illő lesz cserélni. De most sem lóg és nem rág.
A csapágy sztem általános méret, talán a tűgörgők száma ami eltér. Ezek sűrű görgősek.
A tengely méretet le lehet venni a meglévőről. Természetesen ne kopott részt mérd. Az ép felületeken van jó méret. De egész méret, metrikus sztem.
Összességében igen kopottnak kell lennie, hogy lógjon az traktus. Legalább annyira, hogy negatívan befolyásolja a motorozást. Ahogy Topiccsendőr is írta.
Egy alapos takarítással összerakva, ha nem lóg és rágós az elfordulás, még ez is elmehet pár tíz ezret. Tisztán látszik mekkora utat tesz meg a csapágy. mozog kb 4-5mm-t. Ennyi a munka útja. Ilyen állapotút szedtem szét és raktam össze csapágy csere nélkül. A szimeringet cseréltem. Azóta kb 10ezeret tettek bele, még mindig használható.
De ha ezt megnézted akkor érdemes a lengőkar csapágyakat is megnézni, azok tényleg legyenek rendbe. A kora megvan hozzá, hogy kapjon egy újra zsírzást.Topiccsendőr: Osztrákból behozott motoron egyiken sem láttam eddig ennek javítását.
Pedig 10-20 év alatt lett volna rá alkalom.
Ez is és a robogós szektorban a szilentek mostoha módon vannak kezelve az itteni tapasztalatom alapján.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #142287 üzenetére
Én megoldottam egy korva fejet feláldoztam.
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #142289 üzenetére
Ha kibirja az eloirt Nm-t terhet, es ra is lehet tenni a nyomatek kulcsot, illetve eleg merev, nem csaavarodik el akkor barmi jo lehet.
-
válasz
norbert1998 #142287 üzenetére
Csak előtte döntsd el, hogy mit akarsz csinálni, mert a nap neked is csak 24 órából áll.
Van három haverom akik hasonlóan gondolkodnak mint Te, mindhárom szo.ik mint a torkosborz, mert egy-másfél év után kimerültek. Dolgozni kell mert kell a lóvé, közben a kecót is kellene építeni, de közben van család, meg néha aludni is kellene, és egy év után a legügyesebb kb 50 százalékon áll, de ez csak a ház belül, viszont kívül még sehol semmi, a kert még úgyszintén sehol, pedig elég sokat segít neki a haveri kör.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #142289 üzenetére
Fo elemeket tarto tengelyeket, fek-felfuggesztesnel ne csinalj se szenszalbol, se titanbol, se alubol.
Mar jopar versenyszeriabol bannoltak ezeket az anyagokat ilyen felhasznalasra mert nem megfelelo a faradasi tulajdonsagaik, vagy barmi mas, ami miatt balesetveszelyesek, mert mindenfele jelzes nelkul mennek tonkre, vagy tul rugalmasak bizonyos felhasznalasra.
Meg ha a gp ben ilyet latsz. Kozutra ne kezdj el otthon ezzel kiserletezni. Nezd meg mennyibe kerul az oem tengely, lehet annyira nem is veszes, mint legyartatni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #142298 üzenetére
Krovakulcs+flex nem lenne egyszerubb?
H a fba lehet ezt ennyire tulbonyolitani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #142301 üzenetére
Veszel vmi olcso kinait obi ban?
Ah fsszom, miert akarom en megoldani mas problemajat?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
norbert1998 #142289 üzenetére
Én vettem egy 13-as, 14-es villáskulcsot is tükröt állítani, ott van a nyereg alatt. Szaküzletben lehet crova-fejeket venni egyesével is, párszáz forintra emlékszem 1/4" méret esetén.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Micsurin
nagyúr
válasz
norbert1998 #142307 üzenetére
Erősen ez a késztetés most főleg mert haverral beterveztük a kört a 1150-el. Súly szempontból szerintem vízválasztó lesz a dolog.
Geresics ~1,5 ha nagyon kell rátoldok 3-4-ett még de az a plafon(ott kicentiztem a szerviz kerettel a dolgot... értsd ami attól komolyabb mint amit megoldok az állást jelent 1-2 hónapot). Az F700 emiatt úszik el igazából nem tudom megérné-e emiatt fél egy évet kihagyni.
650-ből szerintem neked kimaradt de nem a twint néztem.
Biqci eddig is elvoltam nélküle ezután is el leszek míg egyetem után nem rakok össze valami csont újra. Csak emiatt meg nem fogok valami tucat CBF vagy FZ-t nézni amiken ennyiért befogható az ABS ha amúgy marhára nem szolgálnák ki az igényeim.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
norbert1998 #142314 üzenetére
Azért vagy különc, mert tudásod és lehetőséged is van. Irigyek vagyunk.
Én a kaputávirányítót építettem be a műszerfalba. A mikrokapcsolókkal párhuzamosan raktam 2 db vízmentes kapcsolót. Nem kell többé kesztyűben a zsebben matatni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Satyricon
addikt
válasz
norbert1998 #142314 üzenetére
Márpedig valamilyet vennem kell, mert most volt a párom szülinapja és zárat gondoltam neki venni
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
-Mosquito-
őstag
válasz
norbert1998 #142334 üzenetére
Kormánycsapágy anya meghúzó?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
JDMKid
tag
válasz
norbert1998 #142334 üzenetére
még palástköszörülésre is futotta, vagy a kiinduló darab volt olyan?
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Külpolitika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Microsoft Surface
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!