-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #89942 üzenetére
Nem, a blokkon, a bal dekniben, egy kis fedél alatt. A GS500 kuplungja nyomópálcás, a bowden húzását egy nagy emelkedésű, több bekezdésű csiga alakítja át a pálca nyomásává. Ezen a vackon van egy csavar beállítás céljából, egy kontraanyával. Az anya volt fellazulva, ezért állítódott lassan el, mintha a bowden nyúlna.
Ha már betettem a gyári újat akkor már az marad, a másikat meg gondosan leápolva beraktam az ülés alá tartaléknak.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #89968 üzenetére
Mert nyilván friss jogsival, 0 km rutinnal 130-al kell kipróbálni egy motort, ami még nem is a tied!
Arról nem is beszélve, hogy ennyi tapasztalattal a hátad mögött objektíven meg tudtad mondani, hogy mennyire jó is a sisak (na meg a motor persze)!Szerk.:
A halálfélelmet nem biztos, hogy a Lidl sisak okozta, ezzel csak erre próbálok kilyukadni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Teasüti #89968 üzenetére
Nekem nem a legelső volt lidl-ből vásárolt, de még mindig használom.
100-as tempóig nyitva lehet, nem szakítja le a fejem ha oldalt fordítom akkor sem. A zaj semmivel sem rosszabb mint az előtte levő motoros boltból való noname zárt sisaknál.
Ez a fajta, és tökéletesen elégedett vagyok vele, ár/érték arányban teljesen rendben van.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Teasüti #89968 üzenetére
A szélzajt még megértem, az IS17 ezért lesz tavasszal "eldobva" nálam pl....
De : "130-nál már csőlátásom volt benne." Na akkor most vagy alapesetben is torzított az a plexi, vagy csak esetleg egy bogár tetem takarta ki a látótér széleit?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #90058 üzenetére
A GS500 is hajlamos rángatni terhelésváltáskor, de igazán zavaró a kis 125-ös csopperemen volt: abban nincsenek csillapító gumibetétek a hátsó agyban, a lánckerék az agyhoz volt fixen csavarozva gyárilag.
A GS-ben tökéletesek a gumibakok, de a kislánckerék eléggé lötyögős a bordás tengelyen plusz még a láncot is szeretem lazára hagyni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #90121 üzenetére
A linkekre nem jön be semmi, legalábbis mobilról. Nekem africa kellett, az én igényeimnek ez volt megfelelő. Nagy dög túraendúró kellett. 1 milla körül nem nagyon vannak terepképes túramotorok több hengeres blokkal. Dl650 volt még lehetséges, de terepen nem jó. Nekem semmi bajom a korával. Mindene működik, 90%-ban gyári. Xt660z a másik szerelem, de 1 henger miatt nem jöhetett szóba.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #90126 üzenetére
Az összes tipushiba kiiktatva, összes létfontosságú csatlakozó tisztítva lett, minden csavar gyári, full szerszámkészlet van hozzá, tartalék biztosítékok is vannak, defektjavítókészlet is van több fajta. Vannak tartalék gumibelsők komolyabb defekt esetére, amiket a sivatag közepén is ki lehet cserélni, nem úgy mint a tömlő nélküli kerekeknél. Van tartalék kuplungbovden, de tartalék karok is folyamatban vannak. Van tartalék benzinpumpa, fesszab is komolyobbra lett cserélve. Ezzel a mocival ebben az állapotban, komolyabb gumikkal neki mernék menni a dakar útvonalának. Tdm egy vicc terepen, bmw meg elvből nem kéne.
Amúgy az új motorok nem rohadhatnak le? Túratárs új 1000-es versyse összefosta magát albániában, illetve most nyáron kardános bmw-be fosott be a kardán szintén albániában.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Orbb
aktív tag
válasz Teasüti #90149 üzenetére
Annyiban egésziteném ki a beszélgetést, hogy azért 1,4M Ft-ért már itthon is utolsó szériásat kapni, (képről)patika állapotban. (külföldön ez max felmegy 1,6 Mft-ig, kevés kilóméterrel)
De ez még számomra nem is too much, hanem inkább ez.
[ Szerkesztve ]
The Practise make perfect...
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #90149 üzenetére
Lehet ezen értetlenkedni, de el kell fogadni, h a piac nem az itt sokszor emlegetett márkabuzik miatt áraz úgy ahogy.
Ennek a motornak történelme és múltja van, kuriózum, még ennyi idősen is egy átlagos karbantartás mellett piszkosul megbízható. Noh meg az idő előrehaladtával az is rátesz a vételárra, h nagyon kevés eladó van belőle, hisz aki tudja h mit birtokol, vagy nem, vagy csak olyan összegért hajlandó megválni tőle.
Egy szebb állapotú 20-21 éves fogaskerekes VFR-ért is van aki kiad 1 millát, ez sem véletlen.Nyilván, nehéz azt elfogadni, aki ennyi idős motort 200k-ért vett és szopott vele egyfolytában, de ez más világ, bármennyire is fájdalmas elfogadni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #90199 üzenetére
Én úgy vagyok jármű vásárláskor, hogy állapotot, és nem kilométerállást veszek.
Amúgy mivel nem értek a motorokhoz, ezért ez alapján vettem a gépet, illetve telefonon és facebookon konzultáltam az egyik AT klub vezetőjével. http://africatwinclub.hu/eladoafrica.htm[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #90199 üzenetére
"Mert egy használt jármű mindig bukó."
Ezt cáfolnám. Attól függ, milyen a gép előélete, amit vettél, milyen gazdája volt előtted. Kell egy óriási kalap szerencse is, ez tény, mivel nem látsz bele, van ami csak használat közben derül ki. Ezért is vettem új gépet, mert ott és akkor nem volt annyival olcsóbb a használt a kiszemeltekből, hogy megérje kockáztatni. De nincs ez mindig így. Öcsém pl. kifogott egy közel patika, keveset futott 8 éves gépet remek árban, neki úgy jött ki jól.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #90281 üzenetére
Ezt mondtam én is, hogy a fékerővel nincs gond. Viszont ha koszos, akkor ugye a kosz miatt lesz egy kis ellenállás - gondolom én - és addig nem mozog, ekkor nem blokkolna, de az ellenállás miatt áll a dugattyú... amikor a láberő ezt a kis ellenálláson átlöki a dugattyút, akkor az már blokkolási erőnél van. Így fotelfizikáztam le.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #90286 üzenetére
A tarcsaatmero mas, mint elol, illetve a fofekhenger-munkahenger attetele.
Esetunkben a legnagyobb tenyezo a tarcsaatmero.
Az adagolhatatlansag a hidraulikus attetel miatt erezheto.
Ha tapasztalt motoros lenne, irnam azt, hogy jatsszon a fofekhenger dugattyuatmerojevel, kisebb atmero iranyba, de akkor megno a pedal utja, lehet kivitelezhetetlen, hasznalhatatlan lesz az egesz hatso fek, es ha nem tudod, mit csinalsz, balesetveszelyes. Epp ezert senki ne nyuljon semmihez, es szokja meg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #90288 üzenetére
Jólvan báttya, majd ha egyszer mögémérsz akkor énis rádspriccelek párat, meglátjuk mennyire élvezed.
Nem csak motorosokkal szemben bunkóság, hanem eleve ha vannak mögöttem tökmindegy mivel akkor menetközben nem kezdem el spriccelni ezt a szart, mert a mögöttedjövő kapja és neki az nem jó. Álló helyzetben szokás ablakot mosni, vagy ha nincsenek mögöttünk. Kb egy kategória a büntetőfékezéssel.
Vagy nálad az is rendben van? Lehet hogy felétek tahófalván ez a divat, de mifelénk nem.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
pityaa23
senior tag
válasz Teasüti #90301 üzenetére
Van garázsom megnyugtatlak, de ez nem arról szól, hogy vérszemet kapok ha leszarja egy légy a verdát. Nem érted a lényeget. Miért csesszem össze valakinek az autóját, vagy motoron a ruháját, ha kicsivel később is tudok ablakot mosni, ha már megelőzött vagy lemaradt stb. Ez a mentális kicsit paraszt szerintem, nekem ez a bajom csak vele. Diszkóban se úgy hugyozol, hogy átcsapkodja a szomszédra a permetet.
Poceee: Természetesen nem a gólyafosra vagy elkerülhetetlen helyzetre értettem. Mindegy nem akarok én ebbe belemenni, fölösleges.
Váltsunk is témát.
BMW F800ST-t szabad venni? Drága fentartani? Típushibák?
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #90322 üzenetére
Itt csak az a gond, hogy a latyak és egyebek ellen egyszerű a védekezés, lehúzom a plexim és nincs gond. Viszont ha pl. a pirosnál állva nyitott bukóval hirtelen vadul locsolni lesz kedve az előttem lévőnek, akkor egy merő gané lesz a fejem és a bukóm arcpárnája is, ami elég kellemetlen. Ráadásul ez nem tiszta víz, hanem mindenféle tisztítószeres, ami remek az ablaknak, kevésbé remek, ha az arcodba fújják.
Nem szoktam felfújni, általában nem okoz gondot mert le van húzva a plexim, de megvan a véleményem a locsolókról. És itt nem arról beszélek, amikor egy-két csepp mellémegy hanem amikor full gondatlanul többet locsol mindenfelé, mint a szélvédőjére....
-
freelanced
addikt
válasz Teasüti #90395 üzenetére
Nem ő megfogalmazta rendesen csak én nem értek hozzá eléggé. Talán 0.25, amennyiben a 0.05 még normális. Egyébként valószínűleg sosem volt még szelephézagolva a motort eddig. Tényleg ótvarul működött szegény tehát én el tudom hinni.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
imrufo
tag
válasz Teasüti #90418 üzenetére
Akkor Te így jártál. Biztos ez is olyan dolog, mint a törhetetlen pohár. Az olcsóbb könnyebben törik, a drágább nehezebben.
Én csak azt tudom, hogy az enyém még sosem ázott át. Még akkor sem, mikor 10 évvel ezelőtt volt egy Sportmotor.hu buli Hévízen, és csak annyira volt szar idő, hogy kb negyven emberből én mentem egyedül motorral.
Mindegy, most hogy kiderült, hogy vagy jó vagy nem, mindenki azt vesz amit akar. -
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #90590 üzenetére
Szoktam én is, amikor látom rajta hogy porosabb, meg minden mosásnál áttörlöm.
Én könnyebb helyzetben vagyok mert van előtte telóvédő így nehezebben porosodik.
Szoktak még olyan megoldást is alkalmazni hogy telóharisnyát húznak rá, nagyon jól megfogja a port, nekem az KTM-en volt, jól is nézett ki vele és hasznos is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #90597 üzenetére
Ha ilyesmitől tartasz amitől nem kell akkor, ha megázik leveszed róla a védőt és kiszárítod.
Leszoktam venni amikor megázott és a napon vagy hidegebb időben radiátoron megszárítottam.
Olyankor látszott mennyi port szív magába, a szár teljesen tiszta szokott lenni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #90601 üzenetére
Dehogy nem, ezek tépőzárós cuccok, nagyon könnyű feltenni és levenni, utcai körülmények között is simán lehet piszkos poros, attól függ mennyit mész, milyen utakon, milyen körülmények között.
Pl: nyáron elég porosak szoktak lenni az utak, főleg egy jó zuhi után ha kifolyt a víz az útra, az szépen megszárad és pórdombocskákká alakul át.
Most elég ha megy előtted pár motoros haver, autó, olyan szépen poros lehet tőle, esőben is ugye koszos lesz, fúj a szél ami viszi a port ha ilyen útvonalon közlekedsz stb.....
Nem hülyeség hidd el, SM-en amikor volt annyi de annyi pórtól védte meg a gépet, ez mondom akkor látszik meg amikor kimosod.
Én még pluszba tettem rá kötözőket is mert az enyém már régi volt, nem volt olyan feszes.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen