Új hozzászólás Aktív témák

  • dellelverve

    csendes tag

    válasz nightshadow #3612 üzenetére

    sztem vidd vissza a szervízbe. vetesd jegyzőkönyvbe a problémádat. írd le mit szeretnél tőlük.Ha elhajtanak, akkor kérd tőlük, hogy hivatalosan méressék be, kérjenek szakvéleményt. ezt a szervíz kell állja. ha vétlenek rád háríthatják a szakértői díjat.
    ha nem vagy elégedett az intézkedéssel, akkor mehetsz a békltető testülethez segítségért.

    Ha kicseréltek egy alkatrészt, akkor oda kellett volna adják, amit kivettek. ezzel lehet megakadályozni, hogy egyikből kiveszik, másikba átteszik. a beszerelt panelnek kellene legyen egy sorozatszáma, ami alapján azonosítható. ezt spéci szervízlapra is ráírhatták volna. szal az egyértelműen bizonyítható mit tettek bele.

    egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy tették, ami kézreesett.
    samsung szervízzel én is elégedetlen vagyok - igaz nem monitor.

    szal az a minimum, hogy igazolják mit raktak bele.

Új hozzászólás Aktív témák