Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghandi

    aktív tag

    Úgy látom hogy a fűtés jellegzetes hiba a meganoknál.Én is ezzel szenvedek egy M2 1.4 benzinessel.Nehezen melegszik,sokára jön a fűtés és mintha nem lenne elég az ablakra nyomott levegő mennyisége.Állandóan párás marad a szélvédő,persze azért lehet látni,de ha a szembejövő autó lámpájánál látni a párát rendesen.
    Az is igaz hogy az M2-nél elég érdekes az ablakra irányuló légjáratok.Középen egy közepes,a szélein pedig csak két kicsi nyíláson jön a levegő és azok is elég közel vannak a középső légjárathoz,nekem ezek nagyon kevésnek tünnek,megszoktam hogy egy hosszú nyilás van az egész műszerfal tetején.
    Olvasgattam neten Renault fűtés problémákról és főleg Megannál elég sok ilyet találtam.Nagon soknál a fűtő radiátor miatt van az egész ami állitólag a kis vízjáratai miatt hamar elöregszik, csak a csere segítet nekik amik igen drága és hosszadalmas meló.Műszerfalat ki kell szedni hozzá és maga a radiátor sem 1-2 ezer forint,mert ugye ilyen esetben ki tenne bele bontottat?
    Azt hiszem első körben nekem is termosztátot kellene cserélnem,az nem lehet olyan nagy meló és pénzben sem olyan sok.Persze előtte jól átjáratnám hűtő tisztító adalékkal,aztán termosztát csere,majd uj hűtőfolyadékot a motornak.
    Valaki cserélt már termosztátot M2 1.4 16szelepes motornál? Valami érdekesség,furcsaság,vagy simán megy az egész?

    Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

Új hozzászólás Aktív témák