-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #15728 üzenetére
Ha patent meg bolha kell akkor :
Én ezt javaslom.Na látom már linkeltétek amikor kimarad egy nap a fránya meló miatt mindig le vagyok maradva.
Azért bennhagyom.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
FRENK1988
veterán
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
_NCT
őstag
No. 2 napja vidékről BP-re járok autóval, tegnap 7.2, ma 6.7 lett a fogyasztásom, 1 óra BP-i dugó és 1 óra autóút, napi 2x.
-
FerNandor
őstag
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #15772 üzenetére
Festés és nem kis munka van egy ilyenbe..vessetek meg de nekem nagyon tetszik
Ebbe már nem vagyok biztos
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez a Patkányosdi már a VW talin se jött be.
De van egy előnye nem látszik amikor tényleg el kezd rozsdásodni[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #15774 üzenetére
Akkor lenne az igazi ha plusz poén ként még egy williams 2.0 literes moci hajtaná
wertigo1984: hát tuti nem evvel jár melózni
FRENK1988: azt én is..így se találok normális szép gyári felnit a röncire
rob210: nekem ez túl világos /élénk ... nekem ez a fajta tetszik ja és a felnit oda adhatná amiért megdicsértem az a autója színét
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
-
aktív tag
Kumpjuteres meres, vagy Te szamoltad? En tegnap szamoltam egy fel tankra, vegyes hasznalattal, nekem 7.2liter jott ki! Nagyon meg vagyok elegedve. Persze varosban januarban volt 9.1-es fogyasztas is, de az mas teszta.
Mas: Most jottem el a masik szerviztol, atneztek a gepet, azt mondtak, minden rendben!
A valtonal valoszinuleg a kulisszaval van baj, azt lehet, hogy meg kell reszelni, lehet, hogy cserelni kell, sajnos ehhez szet kell kapni. Viszont a motortartokkal egyelore nincs gond. A "szerelom" is ezt mondta, egyedul a Renault szerviz akarta nagyon cserelni :S -
_NCT
őstag
válasz SocketA #15781 üzenetére
Compi mérte, papíron még nem matekoztam most, elmúlt 2 hónapban volt 7.2 meg 6.8 a vegyes. Varosira computer 8 körül írta, papíron bőven 7.5 körül voltam. Amúgy így utólag belegondolva nem is baj, h nem az 1.4-est vettem, mert ahogy látom ugyanott vagyunk fogyasztásban. Mondjuk azt se mondom, h erőgép az 1.6, mert pörgetni kell 3ezer fölé hogy menjen, 1,4.esbe bele se merek gondolni
Kicsit örülök, h még vidékről járok be BP-re dolgozni, mert ott úgy kell gyilkolni a kuplungot, meg az autót, h nemigaz.... Araszolgatás meg pörgetni, hogy elérjem a következő lámpát, ha nem akkor állhatok 5 percet a pirosnál....Meg mindenki össze vissza mint a vadbarom. Tegnap kb 3x törtek meg majdnem, szerencsére nem csak előre szoktam nézni, hanem előre látnom kell h a másik milyen balfaszságot fog elkövetni....
Nem tudom évek múlva hol lesznek az árak, de a Fluence nagyon bejövős, egyre többet látok belőle és gyönyörű Vagy ez vagy egy újabb Octavia vagy Rapid lesz a befutó Remélem a fluence-nek már jobb a váltója.
Megane-ban eddig az nem tettszik, hogy váltásoknál nem nagyon szereti ha nem csúsztatom, tehát ha gyorsan engedem a kuplungot, darabos, bólogatós lesz a váltás. Ezt azzal szoktam kiküszöbölni, h már a fogási pont előtt nyomom a gázt is, így viszonylag lehet gyorsan, bólintás nélkül váltani.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Igen, ugy nez ki egyedul az okoskerek miatt nem erdemes 1.6 venni, minden masban jobb valasztas, mostmar en is azt valasztanam. En azert ezzel a 98LE-s 1.4-es is elvagyok, amire hasznaljuk tokeletes.
Valatasnal meg 1-esbe csusztatom picit, vagy meg neha 2-esben szoktam, mert nem szeretem visszapakolgatni egyesbe a hang, illetve a valtoszorulas miatt. De a tobbi sebessegben gyorsitaskor epp' csak megnyomom a kuplungot, es mar at is tettem. Sot, en mar azelott veszem ki sebessegbol, hogy kinyomtam volna a kuplungot. Ezert is nem baj nekem, hogy kicsit fentebb fog, mert igy nagyobb fokozatokat gyorsan lehet kapcsolni vele.
Annyira kivancsi lennek, hogy akik irjak, hogy lassan kell valtani, meg uresbe kihuzni, vagy akar duplakuplungolni, azok hogy vezetnek, vagy hany perc alatt erik el az 50km/h-t
En ha valtasban gondolkoznek, akkor erre a hasznalatra megint csak 1 milla kornyeken szannek, akkor ami nekem szobajohetne: 2006 utan faceliftes Megane II, Ford Focus.
Az uj Megane alapvaltozatban nem tetszik, viszont az RS valtozatok nagyon bejonnek.Az Oktavia jo kis gep, tobb is van a csaladban, viszont nagyon nagyok, csak varosba hatalmas.
Akkor mar inkabb egy hasznalt 5-os BMW. Napokban nezegettem hasznaltauton, hogy 3 millaert mar lehet 5osoket kapni... durva... -
tresh
addikt
Hát most megint meg fogtok ezért kövezni....
az az 1.4 16v szerintem nem rossz választás csak jó kaszniba kell hogy legyen pl egy clio 980 Kg 100 le#15787) MMA87 : tegnap pont voltam egyet meglesni 1.4 full gyári tech run (kedvenc fajtámat) nagyon gondolkodok benne
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
na így kell ezt kenni a startja nem gyenge a figurának Jean Ragnotti rulez
-
rob210
Topikgazda
Kint volt a renault napon a Hungaroringen is.
Jól vezet, de van nála durvább is, az a szörnyű.
Pedig én ki merem jelenteni, már mellette is fosnék.Clio témához, csak annyit, hogy jól gondold meg.
Mi is kipróbáltuk a thalia clió kombót, egy álom visszaülni az öreg megan-be.
Nekem semmi nem esett kézre és rohadtúl rámszabták azt az autót.
Konkréten kicsi mindenhol.
Pont az veszett oda amiért imádjuk a megane-t kivül kicsi belül nagyMi nálunk ezért lett az egyetlen opció a 2002-es 1.6-os vagy 1.4 es 16szelepes klímával.
HA ebben lenne klíma nem is jönne szóba a csere, szeretjük, becsüljük.Most is épp 262cm-es bútorlapokat hozunk el vele, mert gardróbot építünk.
A véleményem az, hogy kevés autóval tudtam volna elhozni, ami nem kombi.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #15792 üzenetére
Igen tényleg nagyon jó gép én is szeretem de sajnos nekem sincs klíma.. viszont annyira rendbe van az autó hogy nincs szívem motorcsere+klíma kombóért megbontani stb..mert ugye ami jó azt hagyni kell
Viszont nincs kihasználva (na jó azt leszámítva hogy 2 clio csomag terét tele tudnám pakolni annyi cucc van most a csomiba ) Nem tudom nekem ez amit linkeltem tech run-os clio nagyon kényelmes volt jó az igaz hogy mőgém senki se ült volna már beszerk: de lehet eldurran a pici buksim és megy bele a 1.6 16v +klíma igaz ahhoz váltó és ecu is kell de lehet bevállalom végül is volt belőle ilyen motorral szerelt 1-es megane
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Tetszik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
Hát nem tudom, akkor az enyémmel mit csinálnál, ami 8 V-s és 75 lovas.
Én ezzel is megvagyok és ha kell tempósan lehet vele közlekedni.
Persze nem egy erőgép, félreértés ne essék ezzel tisztában vagyok.
De városi közlekedésre bőven jó az 1.4-es motor.Egy évben kb. 2 szer használjuk autópályán.
Ahol a 130-140-közötti tartományt azért kényelmesen teljesíti.Tehát felhasználási igények szerint kell autót választani.
Nekem bőven elég az 1.4-tehát egy 95 lovas 16V-s re fejlesztés is előre lépés lenne.Ettől még elismerem, hogy az 1.6 os nagyon jól megy a 107 lovacskával meg a komolyabb nyomatékával.
De az is egy lepkefing egy 1.9 es dieselhez képest ami nyomaték bajnok.Csak én meg gyűlölöm a diesel autókat.....
Renault power
-
aktív tag
Sracok, segitsetek mar nekem, legy' szives!
Tegnap mondtak a szervizben, hogy valoszinuleg a valtokulissza rosszalkodik, es lehet reszelni kellene, de lehet masik kell bele.
A gondom:
1. Nem talalok sehol egy robbantott abrat vagy videot arrol, hogy nez ki a MII valtoja, hogy melyik resze felelos a fokozatokert.2. Es sajnos bonott vagy uj valtokulisszat sem talaltam.
Akinek van barmi infoja, kerem, ossza meg velem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest