-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
just
aktív tag
Mi eshet szét annyira az egyik első lámpába amitől az egyik távolsági izzó a kocsi elé világít és a szervíz azt mondta h vegyek új lámpát? M2
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Na én ezt nevezem tömegközlekedés fejlesztésnek.
Ennek értelme is van.Renault power
-
eTrade
tag
Részemről a kocsi fényképe még egy jóideig nem lesz meg, mert valaki tegnap megvette a kiszemelt 1998-as Mégane 1.6 16v RXE-t.
Szerintetek egy 1997-es Dízeles Mégane 1.9 DT RN mennyire jó vétel... vagy inkább maradjak a benzineseknél? -
-
-
just
aktív tag
válasz Reaper04 #15606 üzenetére
Gyári xenon de azzal semmi baj, az egyik reflektor a rossz. Nem szoktak mindig mindent kicserélni egyből, pl a motorleállító szelep is meg a sebességváltó x irányú bowdene is gyorskötözővel van megoldva mert mindkettő kimozdult/leesett( azt mondták h így már örök életű lesz és megspóroltak egyszer 20 aztán 50ezret.) Lámpát pl szétszedték és aztán mondták h belűről van szétesve, de nem tudom elképzelni sajnos.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
FerNandor
őstag
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
Srácok!
Az elektromos tükör állító joystick/kapcsoló másnak is hülyélkedik M2-ben? Nekem olyan, hogy nem tér vissza magától középső állásba, szinte beragad, 2 ujjal tudom csak visszaállítani, illetve van olyan irány, hogy kicsit megbököm, és kapásból működik, másiknál meg alig-alig akar működni, főleg a lefelé irány ilyen.
-
Valójában is kb ennyi, talán 3.9-4 körül. Nagyjábol jól szokott mutatni, telitank--> ürestank méréseknél is a FC-el kb. azonos jön ki, max pár deci az eltérés.
( #15610 ) MMA87: én erről nem tudok nyilatkozni, mert a tükör állítót, 3éve, egyszer használtam, amikor megvettem az autót. :-)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Reaper04
aktív tag
Hát ... nem tudom. Nekem sincs ekkora képzelőerőm.
Próbáld Te is megnézni a szerelő lyukon keresztül hogy mi van a távolságival. Hátha jutsz valamire.Egyáltalán maga a foglalat hogy eshetett szét? Mert ugye a magasság állítással mind 2-t állítja egyszerre a tompítottat és a távolságit is. (Nekem amikor elromlott a magasság érzékelő, mind a 2 az utat lőtte az autó előtt) Ennek ellenére csak a távolsági xar, akkor hát ... furcsa.
Nem szokott csak úgy szétesni...[ Szerkesztve ]
-
ESP
senior tag
Ennek csak szerintem nem egy színű az eleje?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
_NCT
őstag
-
ESP
senior tag
És melyik motor a jobb? 1.9 vagy 1.5 dci?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
tresh
addikt
Hát átírás,és adó szempontjából az 1.5 a nyerőbb illetve a 1.9 dci ről keringenek legendák hogy sok a baj vele de nálunk a családba kettő is van egyik 136 paci másik 120 semmi bajuk nem volt motorikusan kop-kop. Viszont szerintem én is az 1.5- öset venném abból is a 106 pacisat annál több magyar utakra felesleges baráti fogyi+kedvező adó
Diesel-nél főleg a dci nél az előélete a legfontosabb..bár amúgy amit linkeltél ha motorikusan rendbe van én meg venném azért elég jól rángathatja azt a bódét az a 120 paci és nem utolsó sorban a beltere gyönyörűen néz ki
[ Szerkesztve ]
-
ESP
senior tag
Átírás egyszeri költség. Most hogy 3k-val több vagy kevesebb a biztosítás az se nagy was ist das.
Azért gondoltam az 1.9-re mert talán az nincs annyira "kihegyezve" mint az 1.5-s.
Nyáron lesz aktuális az autóvásárlás, de kacsingatok a Mégane2 felé is.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
tresh
addikt
Rendben csak valakinek ez is fontos...amúgy általában ezért 1.5 dci terén nehéz a történet mert rengeteg a céges gép ami nem baj de abból használhatót kifogni nehéz..illetve nagyon ritka ami tényleg 100-150k között futott darab.. 1.9-esre visszatérve tapasztalatból mondom nem nyúlsz mellé jó konstrukció viszont fogyi terén más a helyzet , szerintem egy literrel többet fog nyelni olyan 5,5 -6 liter lesz a vegyese klímával de szerintem az még bőven jó ..
csak diesl jöhet szóba ? Csak mert azért itt a kuplung szett nem olcsó mulatság.. éjen a kettős tömegű[ Szerkesztve ]
-
ESP
senior tag
Nézd, úgy vagyok vele, hogy egyszer kell kicserélni ezeket és aztán jó sok km-n keresztül be leszek biztosítva.
És azért az sem mindegy hogy 9-t eszik vagy 6-t. Szívó benyát amúgy sem kedvelem ami 3000ccm alatti mert ahhoz, hogy menjen forgatni kell.Ma volt egy hosszú utam egy Volvo S80 2.4-el 140ló nuku turbó. Élvezet volt aztán menni a 110lovas G3 tdi-vel.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
tresh
addikt
Ezt el is hiszem viszont most lehet gyilkolni fognak a márka társak de a régi 1.9 tdi remek motor.. akár a rönónál az 1.9 Dti igénytelenek.. de akkor ahogy érzem te dinamikát szeretnél így én mindenképp az 1.9 et javaslom van benne tartalék is még bőven ha egyszer kevés lenne.. és akkor max a kuplung szett ami kicsit húzósabb összeg lehet de azt tény hogy kicseréled és megint egy jó pár x ezer km-t elbír
-
Annó, ez volt az, amit neten összeszedtem az 1.5dci motorokról:
(lóerő és a hozzá tartozó módosítások)
65: turbo
80: + erősített blokk + cooler
82: + változógeo. turbó + plusz töltőnyomás
86: + ???
100: + olajsugárral hűtött galériás dugattyú + olajhűtő + módosított befecskendezés és szivattyú(1600bar) + módosított EGR + módosított intercooler + 1.2bar töltőnyomás
106: + 6gangos váltó + ???(szerintem csak ECU)??? + 1.5bar körüli töltőnyomás
110: + ???(talán módosított hajtókar+dugattyúk)???Tehát, a kihegyezéshez, komoly technikai (hardveres) változások is tartoznak.
Egyébként én 2.0dci-t vennék, ha most vennék ilyen megane-t.
(#15618) laszlo168: javítva
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
Nekem az 1.9-es dci nyáron hosszú távokon 5.5-el beéri. Rövid utakon legalább 6liter. Télen adj hozzá minimum 1 litert mindkettőhöz. De akkor ez kíméletes, én nem kímélem szóval még 1 litert adj hozzá. Motorikusan sok baj nincs vele ha megkapja 10 ezrenként a szűrőket meg a friss olajat, és a tiszta gázolajat.
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
tresh
addikt
Vezetés függő a dolog. Bár tény hogy vannak 1.6-osok amik szeretnek inni pl a ford vagy vw.De szerintem ha 1.6 nál a vegyes 7 körül meg áll az nagyon jó. Kollégám 1.6 os citroen-je (16v 110paci) városon kívül stabil 6 liter ha városban van akkor 7-7,5
(#15631) ESP: városban mind1ik lenyeli ha dugózol,araszolsz
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Szombaton voltam autobontoban, probaltam volna beszerezni a bal sarvedobe a zarokupakot, meg ablaktorlo vegere a kis muanyag takarot, esetleg kesztyutartot, de a b.zi semmit nem akart eladni, mindent csak egyben. 6000Ft-ot akart kerni a sarvedo dobert, amikor neten 1800-ert mar meg lehet rendelni.
Tudtok esetleg olyan oldalt, vagy bontot az orszagban, ahonnan ezeket az aprosagokat meg lehetne rendelni?
-
aktív tag
Tessek szepen elolvasni megegyszer
Nekem nem a sarvedo kell, hanem csak a kis zarolemez, amin keresztul a fenyszorot lehet cserelni.
Nem kell az egesz kalaptarto, csak a kis "muanyag szegecs" a hatsoablaknal, amibe a jobb oldali zsinor vege kapaszkodik.
Nem kell a hatso ablaktorlo kar, csak az a 2-3 centis kupak a vegerol, ami a csavart takarja.Nekem olyat adjatok, akiktol ilyen aprosagot is be lehet szerezni, lehet az webaruhaz, vagy bonto, maganszemely...
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #15636 üzenetére
Ilyet nem nagyon fogsz találni, mert ha belegondolsz a maradékot utána kinek adja el.
Főleg azért, mert ahogy olvasom, mindenkinek csak az ajtó kell, nem az egész dob.Én inkább csinálnék egyet, nem tudsz kicsit barkácsolni?
Én is egy csomó mindent legyártottam a golfhoz anno, mert olcsóbb volt mint megvenni.Renault power
-
Csabee.
nagyúr
Tök jó ez a téma összefoglalo!
Üdv: Csabee.
-
aktív tag
Jo, csak most vegyek meg kalaptartot meg sarvedot meg egesz muszerfalat, adjak ki erte tobb tizezret, kozbe meg kell ket pocok belole, egy 10 cm-es muanyagdarab, meg egy kesztyutarto?!... majd megoldom akkor valahogy.
Viszont a valto kerdese tovabbra is foglalkoztat. Mivel a problema csak neha jelentkezik mas autok foruma alapjan kezdek gyanakodni (es remenykedni), hogy a valto kulisszaval lehet gond.
Megane II-nel nem szokott olyan hiba lenni, hogy a valtokulissza kikopik?Tudja valaki, hogy kell leszedni a valtoszoknyat, hogy benezzek a kulisszara?
-
-
-
tresh
addikt
erre cserélném a megane-omat
-
-
aktív tag
Ezt a kocsit ismeri valaki? A leiras alapjan nagyon jonak tunik. Erre lehet erdemes lenne atcserelni a mienket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Politika
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Autós topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen