-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Amúgy ez függ a súlytól, gumitól, aszfalt típusától, eléggé összetett dolog. Nézd meg itt van teszt, kb 10-15 méter között meg lehet állni.
-
aktív tag
Na, megjottem az autoszerelotol:
Azt leszamitva, hogy lefikazta a francia autokat (O azt mondta, nemetet vagy japant erdemes venni) igazabol mindent rendben talalt a kocsin.
Volt egy olajcsere 5w40-re, olajszuro, legszurocsere (jo koszos volt), meg a valtoolajbol hianyzott, igy azt is kicserelte, ez volt igy osszesen 25.700.- Ft (3500Ft a munkadij).A valtot kiprobaltuk, O is hallja a hangot, meg erezte, hogy neha kicsit ragad, most ugy tunik ezen a valtoolaj-csere tenyleg segitett (de majd hosszu tavon meglatjuk). O azt mondta, hogy bontottat felesleges venni, mert ki tudja meddig birja az is, a felujitas meg draga lesz, annyira szerinte nem nagy a gond, hogy ezert piszkalni kelljen. Szoval a hang, az maradt :S
A vezermuszijra haromszor is rakerdeztem, O azt mondta, hogyha vigyazunk ra akkor birni fogja meg egy ideig. De persze ha kell, egy nap alatt lerendeli az alkatreszt. Pont amikor ott voltunk, jott is a Bardi-s kocsi, szoval csak nem szar alkatreszekkel dolgozik.
A rozsdara 2eFt-ot mondott, kicsit megcsiszolja, aztan lekeni. Csak azert ott kell hagyni a kocsit fel napra, hogy szaradjon, tehat ezt majd jobb idoben csinaltatjuk meg. Valoszinuleg padkazva lett az alja, mert a bal oldalan tobb helyen ilyen apro serulesek vannak. De szerencsere nincs nagy gond vele.
A kinyomot meg mondtam neki, hogy hidegben felnyerit, mondta O is, hogy abba van meg jopar kilometer, nyugodtan lehet igy menni vele, szinten felesleges erre kolteni.
(#15397) MMA87 :
Leszedned a belepest a videorol, mert igy nem tudom megnezni?Szerk: Igen, ezt irja ki a YouTube:
Ez egy privát videó.
Ha a tulajdonos hozzáférést adott a videóhoz, kérjük, jelentkezz be.[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #15407 üzenetére
Belépés? :S Mi a tosz? :S Megnézem.
tresh: én se értem miért fikázzák, rendbe tetettem, és szinte érzem, h nem lesz vele gondom sokáig. Nem rosszabb mint bármilyen más német vagy japán gyártmány. 2x ültem japán autóban, mind2őnek olyan igazi lekvárkeverős váltója volt (honda accord 2007 körüli + honda jazz 2004-es). Teljesen más beülni egy francia szarba, meg egy agyondícsért, túlárazott Honda-nál,vagy VW-nél.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
aktív tag
MMA87: Mostmar jo, de eleg sok a mellekzaj. Nem teljesen olyan, mint az enyem, inkabb a dizelnek hallom. De majd otthon meghallgatom ezt is. Csak nem jott el az operator ?!
tresh: En is ezt mondtam neki, hogy ennyi penzbol mit vegyek? Hondaba nem ulok at, hiaba tenyleg jobb kocsi, de egy renaulthoz kepest fapados. Nemetbol meg mit vegyek? Ennyi penzert szethajtott BMW-k, Mercik, Audik jonneki ki, de ugyanez igaz a IV-es Golf-ra. Abbol is nezegettem parat, de mindnek baja volt, meg torottek voltak.
De abban egyetertettunk, meg messze a legkenyelmesebb kocsik. -
tresh
addikt
válasz SocketA #15410 üzenetére
A japán gépek tényleg jók de amik a HA piacon vannak azok 90%-a egy műszaki rom én is szívesen ülnék egy 98-as békalámpás civicbe de nincs olyan ami nem valami tuning berci ne lett volna és ne lenne benne a striciváltógomb a rally kormány és pedál szett persze mind ez egy 1.4 esbe az már más kérdés hogy több százezer km van benne..mert ugye anyagilag ezek lennének elérhetők számomra.. ami jó annak ára van..viszont tényleg más világ motorikusan
-
aktív tag
tresh: 800eFt-ert sztem nagyon jo vetel volt. Ennyi penzert ezekbol a "jo markak"-bol csak torottet, vagy lehajtottat lehetne venni, vagy joval oregebbet. Meg ahogy Te is mondtad ezek a kedvenc tuning alapok is: Golf, Civic, BMW.
Mindenesetre ma is kellemesen csalodtam Ronikeben, ugy nez ki, hogy jo kondicioban van.
A valtonak utanaolvasgattam: Nagyon ugy kez ki - kulfoldi forumok alapjan -, hogy az egyes meg van kopva, ezzel mar sok mindent nem lehet csinalni, vagy felujitas, vagy csere. :S De mas autoknal is elofordul azert, EVO-knal meg szinte normalis
MMA87: Arrol is van video?
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15413 üzenetére
Nekem kb most 650K ba áll az autó ebből kb 150 ropi a magyar papír (regadó stb) +150-160k alkatrész így kiszámolva nem vészes és már csak egy tavaszi nagy szerviz van amiből pár alkatrész hiányzik a többi otthon csücsül Hozzá teszem lehetne negyed ennyi a költségem csak én úgy vagyok vele hogy meghálálja a gondoskodást és autó lesz alattam még pár évig így nem vagyok rest kicsit költeni rá és mindent cserélni
szerk: de gyári 14-15"-ös felnit még mindig nem találok rá normálisat
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
csibor
őstag
Hazahoztam a szervizből az autót. 87K lett a vége. Komplett vezérlés vízpumpával, hosszbordás szíj+ 1 görgő csere, felső motortartó bak, generátor felújítás, olajcsere, levegő, és pollenszűrő, 2 liter fagyálló. remélem most 1 darabig nem kell hozzányúlnom.
-
Srácok, aki dci-t nézett már diaggal, alapjáraton mennyi a normál befecskendezési nyomás.
Valamelyik fórumon 230bar körüli értéket láttam, ez nálam 200bar, viszont elég stabilnak mondható.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
MMA87: Meg mindig ezen a valto probleman vagyok kiakadva. Neked kuplung csere elott akadt neha a valto, most pedig teljesen sima a valtas?
Arra mar rajottem, hogy az egyes fokozatban a hulye hangot a fogaskerekek okozzak, ezzel szerintem mar nincs mit csinalni, majd valtofelujitas/csere lesz a vege.
Viszont arra nem tudok rajonni, hogy miert van az hogy a valto csak neha ragad. Ha a kuplung lenne, akkor mindig ragadnia kellene, viszont neha ugy megy, mint az olajozott villam. Illetve neha allo motorral is szoktam a valtot nezegetni, olyankor is valamikor ragad, valamikor nem.A kerdesem tehat az lenne, hogy: Lehet valahol a valton allitani? Mert tegnap a szerelo valamit piszkalgatott, kerte, hogy mozgassam meg picit a valtot, de vegulis semmit nem csinalt vele. Mas valtoknak olvastam, hogy van valami "villa", amivel lehet allitani, meg pl. Astra valtonal, hogy valami kis gumikocka szokott kikopni.
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #15419 üzenetére
Nekem is akadt a váltás, most pedig jó lett nagyon. Nekem nem állítottak semmit, váltóolaj csere volt és kész, legalábbis ennyit tudok róla.
Erre azt tudom neked mondani, hogy ha már üzemmeleg az autó és a váltóolaj is bemelegedett, akkor simább a váltás. Nekem legalábbis így volt. Reggeli nagy hidegben tapasztaltam általában.
Viszont nekem nem tudom h lesz-e problémám vagy nem. Reggel indítottam az autót és hülye kerregő hangot adott ki egy 2másodpercig indítás után, majd elmúlt. Utána olvastam, ha sűrűn fogja csinálni, akkor okoskerék gond, amit elvileg 1 hónapja cseréltettem...Ha valóban az lesz, fejek fognak hullani...
Vezérlésed kész?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87: Nekem meg pont forditva van: miota nagy hideg van, azota jobbnak tunik a valto! Tegnap csereltek nekem is valtoolajat, viszont azota csak 2x10 percet mentem vele, nem volt ideje bemelegedni.
Csak mas forumokon latok ilyet, hogy lehet a valton allitani. Itt is biztos van valami ilyesmi. Mindjart beleasom magam a szervizkonybe
Neked meg nem kell mindig a legrosszabbra gondolni, lehet valami aprosag is. Tegnap pl. amikor olajcserenel leszedtek az also muanyag panelt egy nagy csont volt rajta Hogy a fenebe kerulhetett oda... Nem hiszem, hogy macska vitte volna oda, mert az meg egy kutyanak is nagy falat volt
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #15419 üzenetére
csak hidegen akad, nem?
én laikusként azt mondom, hogy a kuplungnak nincs köze ahhoz, hogy hogy veszik be egymást a fogaskerekek.(#15421) SocketA: a szerelö evett közben valami sült húst és beejtette
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
aktív tag
válasz FerNandor #15422 üzenetére
En is azt mondom, hogy szerintem nem a kuplung. Csak mert kezd elojonni a kinyomo betegseg, amirol korabban szo volt itt, de meg egyaltalan nem veszes (a szerelo szerint sem).
csak hidegen akad, nem?
Nem! Pont ez az, hogy valamikor -10 fokban is tok jol megy inditas utan egybol, valamikor nem. Ezert gondolom, hogy lehet valamit allitani rajta, vagy akkor nem tudom mitol fugghet, hogy milyen "kedve" van a valtonak.
Mostanaban nem volt lehetosegem "melegben" megnezni, mert alt. csak varosi hasznalat van par kilometeres szakaszokkal, igy nincs ideje bemelegedni.
Legtobbszor igy hasznaljuk a kocsit, tehat en szeretnem, ha hidegben is jol menne a valto!Nem, a csont mar regi volt, meg egybol ezzel a muvelettel kezdodott a szerviz, tehat az mar egy ideje ott volt
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #15424 üzenetére
ugye ezek elvileg fogaskerekek, amik egymásba mennek, amikor kapcsolod a sebességet. lehet, hogy néha pont olyan esetleg kopottabb részek mennek össze vagy mittudomén, ami miatt akad, plusz akkor még az olaj is hideg és így egyszerre ezek biztos jobban kiváltják ezt az akadást/ragadást..
de mondom én nem értek hozzá, de lehet, hogy ilyesmi is van a dologban.Reaper04 (#15423) ez biztos, hogy mindegyik dCi-nél így van, ez az érték? mert legalább kétféle üzemanyagrendszer van (delphi meg siemens, 1.5-ösbe)
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
Inkább abban reménykedem, hogy csak rosszat álmodott szegényke, s nem lesz semmi baja...Vagy esetleg a benzin szar.... Még jó hogy fél tank benzint szoktam nyomatni bele.
Amúgy garanciális cserénél csak az alkatrészre van garancia ugye? Munkadíjat ugyanúgy fizetnem kell.
-
Csabee.
nagyúr
Üdv!
Megane1-be keresnék két hátsó hangszórót a gyári helyére. Ti milyet vennétek? 10.000Ft-ot szánok rá nagyon maximum!
Nem azt szeretném hogy kivigye a basszus a szélvédőt, hanem árához képest szóljon szépen!
Én ezt a JBL-t néztem ki első körben. [link] Szerintetek?Üdv: Csabee.
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #15425 üzenetére
nah ezt passzolom , de szerintem ugyan annak az értéknek kell lennie.
szerk:
Elméletileg a rendszernyomás az ennyi. Mondjuk scenic-et néztem még hogy ugyan ennyi. (szintén 1.5 dci, 2005)+ a szervizkönyvben ezt találtam:
Nagynyomású szivattyú DELPHI Nyomás 0 - 1400 bar
Befecskendezőszelepek DELPHI / MNS HP 5 nyílásos elektromágneses befecskendezőszelep
Maximális nyomás 1600 bar[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Csabee. #15436 üzenetére
Odaballagsz a kocsid hátuljához és megnézed a kialakított hely mellett azt a fehér csatlakozót, ami most csak úgy be van pattintva a műanyagba.
Na annak a másik vége a középső konzolban ér véget, ahol is az ISO csatlakozódba van behúzva (nálam lila / lilafekete, zöld/zöldfekete színű ez persze nem szentírás.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Csabee. #15438 üzenetére
Oké akkor nyugodj, bele, be van kábelezve, ha csak ki nem szedte az előző tulaj.
Nekem az RL-felszereltségű gyárilag két hangszórós, 8V-be ha benne volt akkor neked is benne lesz.Egyébként a hangszórókeretbe (szürke műanyag amire rámegy a kalaptartó) van beledugva, úgy is nevezhetnénk, le van "vakdugózva". Kipattintod a csatlakozót kioperálod belőle a két szálat rányomod a megfelelő polaritással a hangszóróra és öröm boldogság.
Renault power
-
_NCT
őstag
No hazaértem, indítóztam, semmi hangja.... Lehet hogy rosszul aludt csak a kocsim. Kipróbáltam most párszor indítózni, semmi. Remélem így is marad....
giigz: nekem nem fulladt le, csak ilyen hülye hangot adott ki. Azért majd résen leszek mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na nekem meg, csak hogy jó is legyen leszakadt tegnap a hővédő lemez az első dobról.
Nem akarom mondani micsoda csörömpölés volt, amíg hazaértem, mert a féltengely gumiharang bilincse azt püfölte, mint egy cimballom koncert olyan volt.
Aztán otthon elő az emelő lekaptam egy perc alatt.
Csak most az a gondom, hogy hogy rakjam vissza, mert ezért új dobot nem veszek az biztos.
Viszont kell rá, mert még ha most télen el is van. nyáron elég meleg tud lenni a dob.
A féltengely gumiharangja meg nem lesz hálás érte.Azon gondolkoztam hajtok rá alumínium lemezből profilt és hozzá csavarozom valamihez, csak még kérdés hova és mihez
Renault power
-
válasz Reaper04 #15423 üzenetére
Hát ez remek...nekem első hideg indításnál megvan a 230bar, viszont utána 200bar-ra áll be.
Csak az a jó, hogy itt Miskolcon senki olyat nem tudok, aki picit is komolyabban foglalkozna dci-kkel.
Na, majd keresgélek, egyelőre így marad.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
DCI-nek írj a renaultclub forumon. ö nagyon érti ezeket, biztos ezt is tudja.
egyébként, ha diagra rádugod nem így adja ki az értéket, hogy 230 mondjuk és akkor mutatja a jelenlegit, ahogy ingadozik 228-229-228 stb, tehát a diag nem írja ki a gyári alapértékeket is valahol??[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
Akkor ott tényleg lehet valami. Vagy simán így lett beállítva? Mert Clip-el módosítható ha jól tudom, hogy mennyi legyen. (bár ebben nem vagyok olyan biztos)
Amúgy úgy igaz, ahogy FerNandor írja, kis mértékben változik, de az a normális ha nem ugrál ide oda.A gyári érték a 230 bar.
-
aktív tag
MMA87: Neked kuplung munkahengert is csereltek mostanaban, ugye? Az mennyi volt? Mert azt olvasom, hogy az is lehet az akado valto hiabaja. Persze, akkor szerintem mindig akadna, illetve nem csak az 1-essel meg 3-assal lenne hiba.
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #15449 üzenetére
17ezer volt ha jól emléxem.
giigz: cseréltettél már óracsoportot? Én valami hasonlón agyalnék, kicsit feldobnám a verdát
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- Gitáros topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Facebook és Messenger
- Építő/felújító topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest