Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz rob210 #68456 üzenetére

    Ugyanezen felindulásból leptem meg magam egy LS933-as Purfluxhoz való 76/14F-es olajszűrő leszedővel, hogy mostantól az azzal egyező gyári megy rá, és kész.
    Anno amit te tettél fel, teljesen szabványosan, beolajozva a tömítést, rágyógyult rendesen, de úgy, hogy az első próbálkozásra el is szaggatta a lidl-ös leszedőt, a láncos elforgott, a körmös meg csak megroppantotta, végül a csavarhúzót átdöfős megoldással jött le.
    Az utolsót már ezzel a “sapkával” szedtem le, elsőre, pöccre, bár kellett hozzá nyomaték bőven.

    Jelentem, a f@sz kivan a felső-hátsó motortartó kutyacsonttal.
    Febi: cca 10 honap alatt kuka.
    Gyári, egyik oldalán Renault, másik oldalán Nissan gyári kóddal: 3 hónap alatt kuka.
    Hutchinson: detto, bár elvileg ez a gyári is.

    Nem szakadt el, egész egyszerűen a szabadon mozgó részen a gumi melegen annyira felpuhul, hogy rámelegítve hajszárítóval, lötyög benne, míg újonnan masszívan áll benne. Hidegen jó, melegen nyekken.

    Van ennek valami beszerelési trükkje azon kívül, amit a gyári leírás mond? Valahol alá kellene pluszba bakolni a blokkot, váltót valamelyik ponton, és úgy előfeszítve meghúzni a csavarjait, vagy el kéne forgatni valamelyik irányba a mozgórészét? Csak, mert a gyárinak, a Nissan jelzéses oldalán vannak számjelzések, amik pont kiadják azokat a pontokat amennyit mozgatni lehet a vázban, kb 30-30 fokot egyik és másik irányba.

    Vagy ez csak egy jel, hogy itt az idő gyűjteni kettőstömegű cserére, mert már nem látja el a feladatát, annak ellenére, hogy effektíve indításkor, és leállításnál nincs hangja.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák