-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Mukucs #67282 üzenetére
A oszlop burkolatokat és a két sarokban a szélvédő alatt a rácsokat, ha csak a csipogót akarod.
Két kis gyökés, de jól látszik mit hogy kell.
Nem úgy ahogy ők csinálják ezt fontos leírnom !!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mukucs #67300 üzenetére
Ezen jobban látszik a szétszedés.
Egyébként 20 perc alatt megvan nem kell megijedni tőle.
Renault power
-
Köszi, egyelőre jónak tűnik.
Figyi már, neked nincs meg vékletlenül az ATC-s mérésről a diagramod?
Most megnézegettem jópár neten talált mérést.
Elég vegyes az összkép (nyilván minden motor más és más).
Van olyan, ami hasonló számokban az enyémhez: 214/475 de van 214/450 is. De van, aminél vadabb: 200/479.A lényeg, hogy ATC oldalán, amik fent vannak 2.0dci-k, olyan furán vannak megírva: nagyon csúcsos a nyomaték. Na, az biztosan nem tesz jót.
A 2.0dci motorok karaktere lassabban felépülő egy kis, szinte egyenes szakasszal, majd lassan lefele ívelő.
Ezért is nincs a német cr-eknél megszokott hírtelen hátbab@szó érzés, hanem itt lassabban épül fel, viszont 3500-ig egészen nyugodtan forgatható, mert tol, mint barom.Itt meg van 1-2 amit csúcsosra írtak...
Kíváncsi lennék, hogy neked hogy néz ki.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Persze, hogy megvan valahol, de 3 év alatt, én 3 helyre is költöztem . Ha megtalálom esetleg, vagy belebotlok, akkor majd berakom, de egyelőre lövésem sincs, hogy hol lehet. Ha a padláson van valami dossziék közt, akkor az ott fog megrohadni, mert ott ne tudd meg mi van.
Ha lesz időm, hívok egyszer egy brigádot, hogy rakják rendbe az egész hóbelevancot.
---------
Más....
Valaki egyszer írta, hogy valami wc illatosító a motortérben elég jó működik a kib...ott nyestek ellen.
Pontosan melyikről van szó, tudja valaki?
Az utcában egyre több van már megint, kamerán visszanéztem, mert frankón összejárkáltak az egyik autónk tetejét, aztán be alulra, ott meg a tkm tudja már megint mit bűvészkedik a kis szemét.
--------[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
Ajánljatok már valami normális szélvédőst, autóüvegest (beszerzés-csere).
Képtelen vagyok egy komplett árajánlatot kérni Fehérváron.
Egyik helyen csak előre van (és nem bírtam megértetni, hogy full Clio II 98%-ban a hátsó kivételével), és én oldalsókat is keresek;
a másik helyen pénteken fél 4-korúristen: "Hát sajnos már mindenki hazament, csak ugye, nyitva kell lenni 4-ig". WTF?Vagy a Thalia ekkora mumus? Néha olyan arcok fogadnak, mikor valami drágább dolgot szeretnék, mintha mondjuk a kemping bringát akarnám lefestetni irizálóra vagy a most menő matt fényezésre.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #67313 üzenetére
Pilkington? De amúgy meg bontó beszerzésre, aztán valahol install.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz molnarpeter #67314 üzenetére
Ráfeszültem erre a solar üvegre barátnő miatt (ugye, vannak dolgok, amik mastercard ), de ott csak előre van.
Oldalra nem tudom, létezett-e (utánanézés nélkül nem volt a válasz), azért lehet, tényleg bontóba kell mennem, és sima fehéret keresnem. Hátsó fűtőszálas egyelőre fehér ló; ő nem talált a listájában."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
kalaposss
újonc
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni! Van egy 1.2-es 2004 - es Móduszom amibe 800.000 Ft-os vétel után egy hónappal elromlott a szervokormány. Szombathelyen a FRANCIAKULCS KFT csinálta meg 289.000 Ft ért de átvétel után derült ki, hogy a szervo működik, de a Szervolenkung Überprüfen felirat megmaradt a műszerfalon, szerintük nem lehet kitörölni, de ez miatt,használható az autó.Sajnos most ott tartunk, hogy a szervohatás is elmegy és Szervolenkung Defekt felirat is jelentkezik a műszerfalon,tehát néha van szervóhatás néha nincs. Szerencsére visszakapom a javítási összeget.A hibakód amit nem lehet törölni szerintükF038 Nem tudom mit lehetne csinálni, azt sem tudom hol kezdjem a javíttatását.Ha lenne ötletetek, nagyon szívesen venném, mert egy beteg kisfiút kellene az autóval szállítani sokszor.
[ Szerkesztve ]
-
Ganz-[HUN]
addikt
Hali!
Faterral Vel Satist néztünk ki magünknak 97'-es Clio után.
2,2-ttes dci-vel érdemes vásárolni? Milyen bajai vannak ennek a motornak? Olvastam rémtörténetet egy Espace-ről, amikor az intercoolerből felszívta az olajat a motor és...a többit nem kell mesélnem.Befecskendező rendszert mennyire drága felújíttatni ha bármi baja lenne?
Felszereltségi jelzők, mint Privilege, és társai mit jelentenek?
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
diablo1984
veterán
válasz Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
Sógoroméknak egy laguna 2-es van 2001-ből 2,2 dci-vel, 320 ezernél volt a kezzőstömegű cserélve és akkor kapott egy új turbót is! Egyszer egy felső holtponti jeladó hiba miatt nem indult, de ennyi idő alatt más gond nem volt vele, amin én is csodálkozom, de ezek szerint fontos az is, hogy ki hajtja....
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz diablo1984 #67318 üzenetére
Lásd: 220000-nél van a Thalia 1,5dci a gyári Delphivel amivel elhagyta a gyárat, egy rohadt korompamacs nem hagyja el a kipufogót.
Rendszeres olajcsere és a normális dízel.
Edit: még 2L-es motorról mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
salieri.
őstag
Szia Rob
Thaliat k7ja700 motorkoddal meg szabad venni.?1.4 8v 75 le 2003 évjárat.van valami betegsége? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
Totalcar Espace használtteszt/összefoglaló engem meggyőzött, hogy a 2.0 jobban sikerült (arra a kasztnira értve) Ismerősék néztek egyet olcsó nagy jeligére németeknél, csak sajnos hamar kiderült, hogy motorhibás szegény példány.
Más tészta, de IC-be ne kerüljön annyi olaj kezdésnek, ott inkább a turbó okádhatta az olajat már alapból, elég lefullasztani
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz molnarpeter #67321 üzenetére
mit jelent az ic?
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
atosan
addikt
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #67289 üzenetére
Alapból az enyém is ilyen. Ha elkezdtem a bajuszkapcsoló végén a gombot nyomogatni akkor jön be alul a napi számláló, mennyit mentem tankolás óta, mennyi van még vissza tankolásig, átlagfogyasztás, meg az átlagsebesség. Ha az elején amíg az oil ok feliratot kiírja megnyomom akkor szintjelzőt is mutat meddig van olajjal.
Azt még nem próbáltam, ha először a műszerfalon nyomom meg akkor mit hoz be, de azon kívül az lenullázásra van. Illetve Kangoonál az órát is az állítja vagy tekerős vagy hosszan nyomós megoldással.Engem marhára idegesít amúgy, hogy minden indítás után visszaáll erre, hiába hagyom az átlagfogyasztáson következő indításnál nem mutatja megint. Meg az, hogy nem került bele pillanatnyi fogyasztás pl, amit már egy kacat Lada is tudott, sőt a Trabant is.
-
rob210
Topikgazda
válasz kalaposss #67316 üzenetére
El kéne vinni olyanhoz aki már szerelt ilyen autót.
Diagra tenni és a hibakódok alapján javítani.
Azért mondom, hogy kódok, mert lesz ott több is.
Élek a gyanúval, hogy a kormány szögállás érzékelő sem lett pozicióba rakva és feltanítva..
Egy szervócsere nem arról szól, hogy kiveszem beteszem. Ott sokmindent bontanak ki és tesznek vissza rosszul.
Az ár amit leírtál az meg hihetetlen. Bontóból egy 50es a csere 20e azaz 70e a javítása. Még ha a bontottat fel is újjíttatod mielőtt beszerelik 120ból akkor is megvan és az újnak számít és garancia is van rá!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #67313 üzenetére
Van a soroksári úton is egy normális, meg a budaörsi úton is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
A velsatis nem a legnépszerűbb autó még a renaultosok is félnek tőle. Ha ilyet akartok inkább a 2.0 dcivel vegyétek.
A 2.2eshez nagyon kevesen értenek és ahhoz az alkatrész is drága és vadászós!Viszont, ha megveszitek képeket, mert imádom agt az alaktalan böszme rusnya csodaszép formáját
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #67330 üzenetére
Elhullik és itt ugye egyben van a 4 henger gyújtása.
Ha a gyertyák belevalók és a hézag is jó és 10ezrenként ellenőrizve van akkor nen megy tönkre, de ebbe szinte mindenki belesz@rik. Most vettem ki egy ilyen clióból a gyári gyertyákat, nert nem megy az autó. 179ezer kilóméterrel. Gyári ciklus 40e. Na annak a trafója is kuka volt, meg a négy gyertya is. Beül indít olyan szép hangja lett, a csattogós kopogós szar helyett.Renault power
-
atosan
addikt
Mint emlékezetes, kétszer is leesett a generátor szabadonfutóm. Visszagondolva mindkét eset néhány száz kilóméterrel az után, hogy próbáltam a klímát, egyébként pár percre, hogy hűtt e, hűtt rendesen. Lehet ez az oka? Még nem volt klímás autóm, tehát azzal nulla tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #67327 üzenetére
Hát még az odébb lesz, de rendben. 2.0dci lesz. Köszi!
Azért nézzük, mert kuriózum. Mert még E38-ban is gondolkoztunk.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #67335 üzenetére
Lehet csak a bajuszkapcsolód rossz, de nekem fura, hogy nem mutat oil ok feliratot se. Az butításnak tűnik.
Nem tudom, a Renault szeret kavarni ezekkel a dolgokkal ami épp belekerült az volt benne. A fedcomp nélkülinél a napi Km számlálót a műszerfalkapcsoló adja be, a fedcompos verzióban a bajuszkapcsolón van a napi Km. Elvileg. De nekem a Kangooban nem volt fedcomp, gomb is csak a műszerfalon volt, de azt megnyomva is csak az órát lehetett állítani, abba se volt napi Km tehát ez már egy harmadik variáns megint. Bár az mutatta az oil ok feliratot, de olajszintet már nem tudott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest