-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Levett negatív akksisaruval óra alatt 0.2V-ot csökkent az akksi feszültése 12.36-ról 12.15-re. Az úgz rendben van? Azt olvastam valahol, hogz az kb kuka. Igaz ez? Mehetek panaszkodni, hogy visszskapjam az árát?
Köszi előre isWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #67251 üzenetére
Ha sehol nem testelt le és nincs fogyasztó rajta akkor cellazárlatós nagy valószínűséggel.
De ezt kivett aksival kéne tesztelni.
Ha akkor is esik a delej akkor cserés vagy gariba vagy, önköltségen.Renault power
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #67253 üzenetére
Ha tudom mi a gond, tudsz klímást?
Szerk, közben látom hogy írtad az infót. Hála érte, bejelentkezek hozzájuk.
Valahol ereszt a rendszer, kb nincs benne gáz, hiába próbáltak rátölteni a legutóbbi szerelésnél, mondta a srác hogy valahol elengedi a munkaközeget...
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
GrooveHero
addikt
válasz rob210 #67252 üzenetére
Köszönöm
Nem volt rajta fogyasztó elvileg. A töltést viszont felveszi, 2000-es fordulaton 15.15V-ot kap a generátortól, az talán kicsit túl sok is. Inkább azt mondanám, hogy nem tudja tartani a töltést.
Korábban azt hittem, hogy valami parazita dolog szívja az akksit lezárás után. Szerintem majd ma kiveszem és megnézem úgy is. Vezetés után ha egyből megmérem, kiveszem és mondjuk 20 órűt állni hagyom, akkor az ad helyes eredményt?Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #67258 üzenetére
Igen a 20 óra elég lehet főleg ilyen mértékű, egy órás esés esetén.
A 15,15 viszont baromi sok, nyugodtan kezdj el keresni valakit aki felújítja a generátorod, mert a fesszab tuti, hogy halott rajta, de lehet más is.
Sőt az is elképzelhető, hogy az vágta taccsra az aksit.
Azaz ne tegyél bele új aksit amíg a 13.5 - 14.5 közötti eredményt nem tudja a generátor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
benvolio
őstag
válasz rob210 #67247 üzenetére
Ne is mond! Mi már vettünk egy utódot, de még megvan a boci is. Megérezte a végét, ennek lelke van! Az igaz, hogy elhanyagoltam, mert váltót is cseréltünk benne év végén, mert ba@tam rá, hogy folyik az olaj, most meg az elektromosság szívat, még nem találtam szakit aki megnézze illetve elég korrodált már a küszöb. Jó lett volna még párszor piacra menni vele árulni, de vagy bontóba fogom vinni vagy óccon meghirdetem, nem tudom még mit fogok csinálni vele. Nagyon szeretjük és tényleg kiszolgált, de ez a vége elég ráfizetős.
-
-
válasz LamerGyuri #67263 üzenetére
Vannak itt a topikban, akiknek erősebbre van írva és működik. Ésszel használva, bírnia kell (már ha ezt lehet ésszel )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha érezni fogod a segged alatt a "tolóerőt", akkor ezt nem lehet ésszel...szerintem... Vagy csak lájtosan lépsz oda neki, akkor felesleges ekkora nyomaték bele. Amúgy nem lesz semmi baja, nyugodtan (le)tolhadtod a sok mazsolát előled. 470nm 210LE, ez kicsit furcsa nekem. A LE ekkora nm-nél 220 felett kellene legyen, bár azok mérő padok sem betonbiztos mérésűek, ezt is aláírom.
Én 1 éve mérettem meg újra 3 év után és semmit nem veszített. 474nm, 223LE
Na, gratula!
[ Szerkesztve ]
-
M@rdel
őstag
Sziasztok,
Melyik most a legjobbnak tartott motorolaj egy 1.4 8v K7J -be?
Régebben a Motul 8100 X-cess 5W-40 -ről olvastam jókat, van most ennél ajánlottabb?
Kipróbálnák valami újat a gyári Elf után. -
femiki
tag
Tudna nekem valaki segiteni abban, hogyan tudom lenullázni a szerviz számlálót? Most ért nullára, és világit a "service" felirat. Próbáltam a km.órán levő gombot nyomni és ráadtam a gyújtást, de semmi, próbáltam a jobb bajuszkapcsoló végén lévő gombot nyomni és gyújtást adni, de ez sem segitett. 2006-os kangoo 1,2 16V
Valaki? -
rob210
Topikgazda
válasz femiki #67267 üzenetére
Pedig akkor te nem csináltad jól a folyamatot.
Ráadod a gyújtást.
Elkezded nyomkodni a bajuszkapcsolón (jobb) a kis gombot és addig nyomkodod amíg az olajhoz nem érsz, ott hosszan nyomod amíg elkezd villogni a kijelző, majd nyomod tovább amíg le nem nullázódik.Renault power
-
atosan
addikt
Hali,
Egy valamivel nem nagyon tudok megbékélni a Megane 1/2 kombimon. Mégpedig hogy nincs az az alapvető napi kilóméter számláló. Még a kisebb kategóriákban is alap az ilyen, nem értem.Maine coon
-
atosan
addikt
-
Mukucs
senior tag
Srácok! Clio 2 csipogócseréhez le kell szedni az egész felső műszerfalat? Vagy azon kívül mást is?
Köszi!
-
senior tag
válasz femiki #67271 üzenetére
3 csavar tartja a fedelet, és egy nagy O gyűrű a tömítés.
Én kiszedett váltónál cseréltem, úgy nem volt nehéz, beszerelve nem tudom mennyire lehet hozzáférni.
Csapágy nincs benne, egy kis olajcső nyúlik be a tengely végébe.
O gyűrűt a Bárdinál találtam, de vettem egy lemezfedelt is a ZSU-nál, mert marha rozsdás volt. Eredetileg csak le akartam festeni, de mikor elkezdtem tisztítani, nagy lapokban vált le róla a rozsda és féltem hogy esetleg hamarosan átlyukad.Путин, иди нахуй!
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #67279 üzenetére
Amúgy megtaláltam egy 2002-es prospektust, ott voltak felsorolva a kombi felszereltségei és motorválasztéka, és csak az 1.9 dci-vel lehetett venni akkor dízelbe. Innen rémlett, hogy nem volt dti belőle, viszont persze ettől függetlenül 2002 előtt lehetett az előző két évben dti is belőle, de a legvégső szériában már nem árulták velük. Az enyém is az utolsó darabok közül való.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #67284 üzenetére
Ok így már értem.
Igen 2001 ben kijött a dci és onnantól már csak a raktárkisöprés erejéig volt beszerelve a dti, meg a dt, a dt fogyott el előbb.
2002 ben már csak a dci volt ezzel nem is vitatkozom.
Csak így már teljes a kép, amit elsőre leírtál az csak egy kis kiragadott rész volt, a teljes történetből.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
eTrade
tag
válasz rob210 #67288 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy csupán a bajuszkapcsoló a difi, viszont a napi km számláló anélkül is van/működik.
Jó lett volna nekem anno egy ilyen upgrade a régi 1.4 16v Mégane 1-esemen, hogy tudjam mennyit evett százon, mert a jelenlegi Megane 3 1.6 16v volt hogy 5.8-at kért... igaz ez nyáron volt, klíma nélkül, ráérősen vezetve és azóta sem sikerült megismételni.
atosan: Ez elég fura, lehet hogy valaki tényleg megbuherálta.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #67289 üzenetére
Ahha na a te esetedben ott az óracsoporttal is baj van.
Próbáld ki légyszíves, hogy megnyomod a gombot a bajuszkapcsoló végén és úgy adod rá a gyújtást.
Ha akkor sem jelenik meg semmi ott alul ahol a napit mutatná, akkor neked lehet, hogy a kijelző van lehalva nem is a kapcsoló.Renault power
-
femiki
tag
válasz Atti777 #67283 üzenetére
Köszönöm!
Mennyi volt ez a fedél? Vagy esetleg van valami cikkszámod hozzá? Most kérdeztem a ZSU-t, de csak rendelésre, csak eredeti lenne, és árat sem tudtak mondani. Menjek be (100km) alváz szerint megnézik, kifizetem előre, aztán valamikor megjön...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gumi és felni topik
- Étrend, diéta, dietetika
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Delphi programozás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Mobil flották
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest