-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok,
Szeretnék innen is egy kis segítséget kérni. Ismét nyereményjáték, lájkgyűjtéssel.
A kék megane-ra szeretnék tőletek egy szavazatot kérni.
Köszönöm!*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Zola007
veterán
válasz #89309696 #68884 üzenetére
tudnál esetleg írni róla pár sort miket érdemes megnézni egy 2-es Megane-on?
3-as mennyivel jobb?
ezeknél milyen hibák várhatók?
milyen motort keressek, ami tartós?Spritmonitoron néztem, de átlag 7,5-8 literes fogyit írnak a 101 és 110 lovas benzinesre
dízel 1.5 és 1.9 dci-re pedig 5-5.5
ez reális?
egyelőre még a benzn vs. dízel dolgon vacilálok
Ami biztos, hogy DPF-es kocsit nem akarok.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Mukucs
senior tag
válasz LamerGyuri #68904 üzenetére
Az enyém 2005ös, azért kérdem..
Történt valami változás 2004 és 5 között !?
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz LamerGyuri #68904 üzenetére
Az nem is létezik ebbe a világba
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
eTrade
tag
válasz Zola007 #68906 üzenetére
Ha pénz nem nagy akadály, akkor inkább a Megane 3-ast vedd... fiatalabb, megbízhatóbb és szerintem szebb autó.
Ha nem mész túl sokat egy évben, de néha pályára is mész, akkor én az 1.6-os, 110 lóerős benzines, 6 fokozatú váltósat javaslom. Ez a K4M benzin motor elég régóta volt a termékpalettán, egy kiforrott, megbízható benzines.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Zola007 #68906 üzenetére
Ha van anyagi forrásod a IIIasra akkor ne filózz rajta.
1.6 benzin 110 paci
A II es megane futóműve alul van méretezve.
2,3 évente cserélem szinte a teljes futóművet a II-esek alatt.
Szar a lengőkar, törik a rugó, ez igaz a 3asra is, mert nem mossa ki a tulaj a rugótányért soha.
A IIesnek a kártyaolvasója is be szokott dögleni, valamint a kormányzár, a biztosítéktábla és az UHC doboz.
Egyszóval az Ies megane megbízhatósága után a II es egy csőd finoman szólva.
A IIIas ugyan azt a színvonalat hozza ha kicsit foglalkozol vele mint amit az egyes tudott, akkor beülsz jössz mész.
Ez nem légből kapott dolog nap mint nap csinálom őket.
A IIIas meganenál amire érdemes odafigyelni, hogy az újrahasznosítás jegyében egy másfajta gumikeverékből készült a lengéscsillapító gumiharang és az szétporlik/mállik, ha ki van cserélve mondjuk TRW re vagy KYB re akkor nincs vele gond, kicserélni érdemes különben meghal a lengéscsillapító miatta.
Illetve a termosztátházat műanyagra cserélték, ez el tud vetemedni, tehát meg kell nézni, hogy az olaj ne legyen vizes a víz pedig olajos. Ez a IIesre is igaz.A motor elpusztíthatatlan ha nem forgatod tiltásig és nem 750 nél rúgsz padlógázt.
Valamint 10ezrenként megkapja a renault minősített olaját. (5w30)Renault power
-
Zola007
veterán
válasz eTrade #68910 üzenetére
Pénz az mindig akadály, de ha logikus / rentábilis lépés, akkor bővítem a keretet.
Nekem jelenleg a megbízhatóság fontosabb.Minden héten fogok pályára menni, várhatóan heti 500 km, ezért is gondolkodom inkább DPF nélküli dízelben.
6-os váltó jó lenne
1.5 dci-re 5 - 6 litert ír, 1.9 dci-re sem sokkal többet
1.6 / 110 PS benzin spritmonitor szerint 6.9 - 8 L között eszikMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz molnarpeter #68912 üzenetére
Inkább fordítok akkor kicsit többet egy 3-asra, mint hogy vegyek 1M-ért egy szopórollert
kinézetre nekem elég lenne a 2-es Megane is, de ha ennyi baja van, akkor inkább 3-asÉn 1.5 dci-t néztem, abból találtam 1.2-ért és 2.2-ért is, ami azért elég széles sáv
Ennek mi a reális ára jó állapot esetén?1.6 benzin inkább 1.5-től
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #68913 üzenetére
az 1,5 dci-nek azért bőven vannak x aktás gondjai, 2-es magane-okban többnyire azért mert már a jó isten sem tudja, hogy ki mivel kínozta előtted, de m2 ph1 esetén sajnos random elektronikai hibák tömkelege ugorhat rád, egy hajtókar csapágy hibával fűszerezbe anyagi csőd!
A dízelek esetében általában elmondható, hogy fontos az előélet, ha az ismeretlen, akkor ne is gondolkozz rajta, hagyd ott! Ha dci esetén 30 ezrenként volt olajcserén(gyári előírás), akkor nagy valószínűséggel a hajtókar csapágy vagy kifeküdt, vagy már kottyan.
Ja ót akarsz és ebben az ársávban, akkor m2 ph2-es 1,6 benzines motorral, de annak is az előérete nagyon számíthat, drágábban(fő a lelki nyugalom) a m3-ast 1,6 benzin motorral ajánlható, abban viszonylag nehéz kárt tenni, elektromos nyűgtől mentes, motorikusan nincs jellemző hirtelen halál szindrómája, eszik amennyit eszik, de nem hagy ott...... viszont drága, de ha 5 ajtósban gondolkozol a m2-estől jpbb a segge, mondhatni bírja a szem is! -
Zola007
veterán
válasz gixxergabi #68916 üzenetére
mert nem tudom, hogy az előző tulaj mennyit pályázott
ha már a végét járja a szűrő, akkor nem én akarok lenni az, aki majd cseréli 300 ezerértMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz diablo1984 #68915 üzenetére
mi az a "ph2"?
4 vagy 5 ajtós jöhetLagunakkal érdemes foglalkozni?
láttam párat 1.1-1.2M körül 2007-2009-bőlárban feljebb nem nagyon mennék, mert az utcán állna 7/24 és fontos a lelki nyugalom
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#89309696
törölt tag
válasz Zola007 #68918 üzenetére
ph2 az phase. Facelift ismertebb nevén. Azonos típuson belüli megújítás.
Megane2-t 2002-2009 között gyártották, 2006 januártól kapott faceliftet.Ha ennyire megbízható autó kell akkor Megane3-at kell venned pedig. Viszont évi 25ezer Km-re megérné már dízelt venni. A hármas pedig még nem annyira öreg, hogy a dízel miatt aggódni kellene, csapágygondjai se voltak már. Viszont így meg lehet nagyon túllépünk már az ársávon.
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #68922 üzenetére
Nem lett kimondva, de nem is ajánlottátok. 400-ból szarabb a Laguna ezek szerint. Én ezt vonom le ebből.
Nem akartam volna amúgy, csak érdekelt. Én egy akkora kombival nem megyek semmire, nem férünk el benne többen, jóval nehezebb, nagyobb a légellenállása így még nagyobb motor kell hozzá ugyanolyan lomhasághoz stb. A Hahut gyorsan megnéztem 10db kombi van összesen amúgy is.
-
harry
veterán
válasz Zola007 #68918 üzenetére
Másik gyártó / típus? Ha ennyire nincs az igényeknek megfelelő (ár, motor, stb), logikus lenne másik típust keresni, nem? Vagy nézegetsz mást is?
Amikor én kerestem kocsit, néztem több mindent is (Megane I-et pont nem, végül mégis ez lett )
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Nordik
őstag
Mennyiért mennek ezek a hármas meganeok? Főleg a kombi érdekelne benzines.
-
emre
veterán
Írogatom össze az ajánlásokat milyen olajat érdemes beletölteni, milyen vezérlést szűrőket stb....és egyre kevésbé tudom eldönteni hogy most nekiugorjak-e vagy ráérek-e még egy kicsit. Mondjuk nem fog belekerülni több ezer km a következő pár hétben, szóval érdekelne mit gondoltok.
Kaptam szervizkönyvet is, de az tök üres, ezt mailban küldték el. Egygazdás, 2000-es 1,6 Scenic. A tulaj egy öreg papa, akitől elvették a kocsit, mert senki nem mert beülni mellé hogy vigyázzanak rá. A fiának szervize van, ott javították a kocsit. Ez csak az elmúlt pár év, meg van az elejétől fogva.
Mondjuk nem tudom mennyivel került volna többe a szervizkönyvbe is felvinni az adatokat egy world munkalap helyett?Most óra szerint van benne 168899km. Vezérlés 128614-nél volt cserélve (meg egyszer 70k-nél is ). Tudom erősen ajánlott lecserélni olajat szűrőket vezérlést, de a kocsi műszaki állapota megfelel annak amit az előző gazda mondott, (egy törött hátsó lámpabúrát kellett lecserélni, meg kapott egy garnitúra nyári gumit a friss műszakihoz). A motorolaj szép tiszta, annyira színtelen, hogy alig látszik a nívópálcán.
Szóval az eszem azt mondja igenis csináld meg mert csak és különben is egyszer mindenképp el kell kezdeni. Ugyanakkor azt érzem, hogy most egy kicsit felesleges kidobnom belőle a még megfelelő állapotú anyagot.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
addikt
Ma megjött a kapcsoló, erre kiderül hogy még a bal oldali ablakot se akarja működtetni, nem rossz, nem rossz...
Elvileg alvázszám alapján lett rendelve, mondjuk külföldről behozott autó, lehet az kavarja meg a rendszert...
Vissza rakva egyelőre a régi, de hogy holnapra nem valószínű hogy itt lesz az új -
buherka
addikt
válasz rob210 #68888 üzenetére
Engem csak annyi zavart hogy valóban 2006-os. Meg, hogy a kölök nagyon hanyagul bánt a kocsival, az elmúlt pár hónapban. Cigizett benne, nem is igazán takarította stb. Valóban racsingolt vele a kis csimpánz mert az utcában lakó is mesélte hogy majdnem telibe verte őket, mert kb 100-al tepert itt Fóton...alig tudta elkerülni a csattot
De az autó amúgy tetszett nekem.Most már más a felállás. Már nem asszonynak tartja meg, hanem odaadja a másik fiának ajándékba, aki idén diplomázott le. Ez lesz a diploma ajándéka.
Csak azt bánom, hogy közben egy olyan autóról csúsztam le...ami az év vására lett volna.(#68891) Gombinyó...valóban kicseszett velem, mert közben elvitték a másik autót. Egy napon múlt az egész. cska egy nappal hamarabb kellett volna benyögnie, hogy nem adja el...és már van autóm.
(#68897) Fehér Farkas ...nem én mondtam neki hogy mit írtok. Tiszta ideg beteg lett tőle. A végén már az volt hogy konkrétan ez miatt nem adta el, a Troll fórumos haverjaim miatt...
Köszönök neki nincs probléma köztünk, de már mint említettem, az egész család kicsit defektes...de amúgy rettentő lelkiismeretes az ember. Azért nem szabad bántani. Nem adja el...pont...ez az Ő döntése, de kitalálhatta volna hamarabb is.
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Közben ez a köv. kiszemelt...[link]
Kicsit kacifántos az autó története, mert már beszéltem a tulajjal.
Ausztriából hozták be a lányának az autót. De közben a lányka egy olyan munkát kapott ami 10 hónapra külföldre szólítja...és így nem kell.
Mivel se rendszám se semmi. Kicsit gyanakvóvá váltam. Rendszám még nincs, mert még honosítás alatt van.
Annyit hallgatott el az emberünk a telefonban hogy az autó eleje volt zúzva és jó pár elemet cseréltek az elején.Elkértük a motorszámot és szomszéd lekérdezett mindent a Renault rendszerében.
Össze vissza van beírva a Km óra állás. 600km-nél ablaktörlő csere, van hogy ember 7000-nél beviszi és a kövi bevitelnél már 6000 km van benne, aztán meg már utána 9000. A végén meg ugye 12000, amikor ember hazahozta magyarba.Lekérdeztük motorkód alapján hogy a szalonból milyen felszereltséggel hozták el. Sajna a 15"-os alufelni azt elvitte a cica, mert mát lemezfelni van rajta.
Azt is elfelejtették említeni hogy 9000-nél volt zúzva az autó.
Bal oldali lámpa csere
Lámpa alatti díszelem csere
Teljes lökhárító csere
Sárvédő csere
Dob betét csere
Plusz fényezések...meg ráírva egy csomó munka óra.Szerintetek árban jó ez...?
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Gombinyó
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz buherka #68932 üzenetére
Akkor zárjuk rövidre ha ezt megveszed te vagy az évszázad palimadara.
Merem ezt ilyen keményen mondani, a régi ismeretségre való tekintettel.Vegyél már egy autót magadnak, mennyi a keret rá nézek neked egy normális gépet, komolyan, mert vicc amit forogsz ezek körül a hulladékok körül.
Renault power
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #68934 üzenetére
Lehet combosabb alkut hoz össze.
buherka: Kimagasló felszereltség: lemezfelni, nincs ködlámpa, 2 elektromos ablak. Limited van a cégnél, de emlékeim szerint azok ennél magasabb felszereltséggel rendelkeznek.
Most olvasom tovább, akkor a hiányzó ködlámpa megoldódott, de lehet a felniket is lezúzták. Biztos csak ennyit cseréltek? Mintha a hátsó lökhárító is feszülne az egyik ívre, a másiknál meg lóg picit. Lányának... Láttál már olyat, aki a lányának vett autó kulcsára olyan bilétát tett?
Szóval bizonytalan km (4 év 12k km? Szinte lehetetlen) és sérült volt. Meg kéne nézni a nyúlványokat, légzsákokat, fenéklemezt, az alját, körbe kéne mérni stb. Ez így bizonytalan és eleve nem jó ómen, hogy egy rohadt nagy kamuval kezd.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
buherka
addikt
válasz CactuS #68933 üzenetére
Ő nem fórumoz...szóval fingja sincs erről. Magában hisz az ember...de abban nagyon.
(#68934) Fehér Farkas ...tény, hogy nagy ugrás. De a két járgány azért nem egy kategória. Csak 12k km van a másikban, meg csak újabb...stb.
Ilyen 2.5 milla körül is nézegetem már. Csak kp...nem hitelezek. Már gondoltam is az újra...fene tudja.
(#68935) Gombinyó...Sztm sem Limited. Ember sz@rt se ért az autóhoz amit el akar adni. A gumiméretet sem tudta megmondani ami most a jelenleg az autón van. Mert ami most rajta van az tuti nem 195/55 R16...
Az a kevés km fogott mg benne, meg hogy teljesen újszerű a járgány.Mit tud az utód. Írd le és ha úgy van megegyezünk...
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz rob210 #68936 üzenetére
Akkó nem veszem...
Azért kérdezem tőletek hogy mi a pálya, mert mostanában kiestem ebből a körforgásból.
Ha tudsz segíteni, nem leszek hálátlan. 2.5 körül és nézelődhetsz...szóval van keret.
Ki akarok nyáron asszonnyal ugrani még horvátba, de nincs mivel sajna. 1.2-es 24 éves Corsa-val már nem nagyon merek meglódulni.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz CactuS #68937 üzenetére
Igen a Limited jóval felszereltebb....már én is néztem. Ember ezt azzal magyarázta hogy ezt dobta fel neki a hirdetés és azt írta be...? WTF? Én is pislogtam amikor mondta.
A Renault adatbázisában csak ez az egy erősebb javítás van. A többi az ilyen himi-humi.
Annyit mondott hogy trélerrel hozták haza, azóta ugye csak áll a garázsban. Nem foglalkoztak vele. Lehet hogy azt a bilétát maga a szalon rakta rá...fene tudja.
A Renault belső rendszere ezt írja hogy ennyi km-el vitték el tőlük. 12000Km-el.
Igen a nyúlványokat én is nézném. Ki tudja hogy ott volt e valami reccs. Szépen műanyag elem csere ami mindent eltakar azt takarodj tata.
Légzsák cserét nem írt a szerviz lap.Nekem is sántít a történet, amit előadott. Meg amikor kérdeztem tőle, hogy mi a motorszám hogy utána tudjunk nézni, akkor azt mondta hogy felesleges mert teljesen sérülés mentes az autó.
Amikor meg már ma mondtam neki hogy bocsika, volt zúzva a bal eleje, mert utánanéztem...akkor...
-Jajj...hát igen említették a szalonban hogy volt az elején egy kis sérülés de semmi komoly.
Ühümmm...azért volt ott bőven elem csere, ahogy néztük a szerviz lapot a rendszerben.De ha valóban csak ezek a műanyag elemek lettek cserélve, akkor lófütty...csak azért a melléduma nem tetszik.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Jaded
senior tag
Az első hetem a GrandCoupéval (és egy kis összehasonlítás a 2-es Sedannal):
Először is az új még mindig gyönyörű, 3éve is már szerelem volt első látásra. A régi sem vesztett sokat a fényéből, így 12évesen sem. A futóművük hasonló, a GrandCoupé is hajlamos elpattogni az úton sajnos, viszont valamivel kényelmesebb. Az ülései baromi kényelmesek (a 2-es fapados üléseihez képest nagy előrelépés), végre olyan az üléspozíció, hogy a középkonzol nem nyomja a térdem. Ha felhúzom az ablakot nem ropog, ahogy a 2-es, a hátsó szélvédő nagyon pici (szerencsére van tolatóradar). A vezető oldali ajtóbehúzó ropog, kicsit Wartburgosan csapódik, de a 2-esé rosszabb. Végre a külső tükröknél nem örvénylik a víz😃A váltó szokatlan, viszont nagyon jól veszi a sebességeket, a motor “pörgős” de azért hiányzik picit az 1.5dCi “ereje”. A fogyasztás az első tankkal 5.8l (eddig, holnap vagy holnap után tankolnom kell, most MOL 95-ös van benne, de végig kell próbálgatnom pár kút benzinjeit, mert ez nem az igazi. A 2-es pl csak MOL-os gázolajjal volt az igazi.)A digit klíma baromi jó, a gyári rádió (sima, nem navis) baromira nem (a 2-esben egy Pioneer fej volt gyári hangszórókkal és egy Alpine subbal, az körberöhögi ezt). Érintőkijelzőst szerettem volna, de végsősoron nem bánom, hogy nem az lett. Ráadásul a vezetőoldali hangszóró rázza a kárpitot😃Bocsi, ha hosszú lett, de jól esett kiírni magamból, picit összecsapott is lett, biztos maradt is ki valami😃#M41.6SCevsM21.5dCiRenault Megane IV Limited
-
diablo1984
veterán
válasz buherka #68941 üzenetére
Haverék limited scenic-je(2éves) 4 villanyablakos, elől ködlámpás, hátul napreluxás(ez lehet a clio esetén nincs), tehát egy viszonylag jobban felszerelt darab. De öszintén anyaghasználatra gagyibb mint az octavia2-es faceliftem, kemény műanyagok mindenhol, minőségre sem tűnik az egész belseje olyan minőséginek, nem tudom, hogy a többi renault is ilyen-e.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz diablo1984 #68943 üzenetére
A sima scenic az borzalom, méretben, beltérben is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
diablo1984
veterán
válasz CactuS #68944 üzenetére
hát én sem estem hanyatt tőle, csak azon csodálkozom, hogy haver céges verdaként üti-vágja, úgy vált, hogy rárúgja a kuplungot, az ember feje majd leszakad a váltástól de ez az 1,5 dci bírja, bár már 1x-2x bedobta a varázslatos injection fault hibaüzenetet. De az biztos, hogy ez ki van kormolva, mert beteg mód kapja az ívet....
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz buherka #68941 üzenetére
Ilyet cetlit nem tesz rá márkaszerviz.
Megnéztem gépen is, vezető ülés hátul az ülőlap picit meg van rogyva, foltos, az az első lökhárító hézagolás az bődületesen szar. Lehet én pesszimista vagyok és nem bízom az emberekben, de ezt engedd el. Egy fix pont nincs az autóval kapcsolatban, amire azt mondhatnád, hogy igen, ez legalább tutira így van. Szerintem nem éri meg...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #68945 üzenetére
Az elsőnél a jobb elejével lehetett valami hóka móka, a másodiknál tetszett a szöveg. A legszebb szín.. aaa fakó fekete?
De mindkettőről elhinném a képek alapján, hogy tényleg annyi van benne, mint amit állítanak. Eleve mindkettő úgy fényképezte a vezető ülést, hogy látszik az ülőlap, a vese és a combtámasz rész is. Ez már alapból ritkaság.
Az 1.6 110 pacis tényleg elvan 5-6 literrel? Csak mert a twingo a közelében sincsen.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen